MUSIC PEDAGOGY III:INTRODUCTION TO MUSIC TEACHING METHODS

Informazioni sull’Insegnamento
TitoloΜΟΥΣΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΙΙΙ: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ ΜΕΘΟΔΟΥΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ / MUSIC PEDAGOGY III:INTRODUCTION TO MUSIC TEACHING METHODS
CodiceΕΜ109
Ciclo / Livello di Studi1. Corso di Laurea
Semestre di InsegnamentoWinter/Spring
CoordinatorPolyvios Androutsos
Common
StatoAttivo
Course ID600017677

Informazioni sull’Insegnamento
Anno Accademico2020 – 2021
SemestreSpring
Instructors from Other Categories
Weekly Hours3
Total Hours39
Class ID
600183315

Class Schedule

Building
Floor-
HallΕξ αποστάσεως (900)
CalendarioΠέμπτη 15:00 έως 18:00
Organizzazione della Didattica
  • In presenza
Language of Instruction
  • Greco (Insegnamento, Esame)
Abilita’ Generali
  • Applicazione pratica delle conoscenze acquisite
  • Ricerca, analisi e raccolta dati e informazioni, con l’utilizzo di tecnologie adeguate
  • Presa di decisione
  • Lavoro autonomo
  • Lavoro in gruppo
  • Lavoro in equipe interdisciplinari
  • Progettazione e gestione di progetti
  • Rispetto verso la diversita’ e la multiculturalita’
  • Dimostrare responsabilità sociale, professionale e morale e sensibilità verso i problemi di genere
  • Fare riflessioni critiche e autocritiche
  • Promuovere il pensiero indipendente, creativo e intuitivo
Tipologia di Materiale Didattico
  • Libro
  • Appunti
  • Podcast
  • Audio
  • Esercizi interattivi
Use of Information and Communication Technologies
Use of ICT
  • Uso delle TIC   nell’ insegnamento
  • Uso delle TIC nella didattica laboratoriale
  • Uso delle TIC nella comunicazione con gli studenti
Organizzazione dell’Insegnamento
ActivitiesCarico di LavoroECTSIndividualeGruppoErasmus
Conferenze78
Esercitazioni di Laboratorio7
Studio e analisi bibliografica10
Laboratorio Artistico5
Creazione artistica7
Esame3
Altro10
Total120
Student Assessment
Student Assessment methods
  • Prova scritta strutturata a scelta multipla (Sommativa)
  • Prova scritta semistrutturata con risposta breve (Sommativa)
  • Presentazione Pubblica (Formativa, Sommativa)
  • Altro (Formativa, Sommativa)
Bibliography
Course Bibliography (Eudoxus)
Ανδρούτσος, Π. (2012). ΜΟΥΣΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ - Μέθοδοι Διδασκαλίας της Μουσικής, Παρουσίαση και Κριτική Θεώρηση των Μεθόδων Orff και Dalcroze. Αθήνα: Edition Orpheus, Μ. Νικολαΐδης. (Κωδικός στον Εύδοξο: 22769844).
Additional bibliography for study
-Δαμιανού- Μαρίνη, Ε. (1998). Βασικές μεθοδολογικές αρχές για την εφαρμογή των Μουσικοπαιδαγωγικών ιδεών του Zoltán Kodály. Μουσική Εκπαίδευση, 3(1), 30-36. -Θεοδωρίδης, Ν.(2006). Τραγουδοπαιχνίδια για φίλους μουσικόφιλους 4 ετών και άνω. Θεσσαλονίκη. -Κοκκίδου, Μ. (2015). Διδακτική της Μουσικής. Αθήνα: Fagotto. -Μόσχος, Κ., Τουμπακάρη, Ν., Τόμπλερ, Μ. (2009). Μουσικό ανθολόγιο Α΄-ΣΤ΄ Δημοτικού. Αθήνα: ΟΕΔΒ – Παιδαγωγικό Ινστιτούτο. -Τσαφταρίδης, N. (1996).Παραδοσιακά τραγούδια για παιδιά.Αθήνα: Φ. Νάκας. -Choksy, L., Abramson, R. M., Gillespie, A. E. & Woods, D. (1986). Teaching Music in the Twentieth Century. Englewood Cliffs, New Jersey: Prentice-Hall. -Shehan Campbell, P., Scott-Kassner, C. (2014). Music in Childhood: From Preschool through the Elementary Grades. USA: Cengage Learning. -Wang, C. C. & Springer, D. G. (Eds). (2013). Orff Schulwerk: Reflections and Directions. Chicago: GIA Publications. -Τα σχολικά εγχειρίδια μουσικής όλων των τάξεων του δημοτικού σχολείου. -Πρακτικά Συνεδρίου: Δημιουργικότητα στη μουσική διδασκαλία και πράξη. Πρακτικά 4ου Συνέδριου της Ελληνικής Ένωσης για τη Μουσική Εκπαίδευση, Λαμία 1-3 Ιουλίου 2005. Επιμέλεια - σχεδιασμός Π. Συμεωνίδης, διορθώσεις Π. Ανδρούτσος. Λαμία: Ελληνική Ένωση για τη Μουσική Εκπαίδευση, 2005. -Συναφή επιστημονικά περιοδικά: Μουσικοπαιδαγωγικά, Μουσική Εκπαίδευση, Ρυθμοί, International Journal for Music Education.
Last Update
09-01-2022