TEACHING PREPARATION, CONDUCT AND EVALUATION: PUPIL ASSESSMENT AND PRACTICE

Informazioni sull’Insegnamento
TitoloΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ, ΔΙΕΞΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ: ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΤΗ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ / TEACHING PREPARATION, CONDUCT AND EVALUATION: PUPIL ASSESSMENT AND PRACTICE
CodiceΥΜΠ4
Ciclo / Livello di Studi1. Corso di Laurea
Semestre di InsegnamentoWinter/Spring
CoordinatorAnastasios Liampas
CommonNo
StatoAttivo
Course ID600017631

Informazioni sull’Insegnamento
Anno Accademico2020 – 2021
SemestreSpring
Faculty Instructors
Weekly Hours3
Total Hours39
Class ID
600183317

Class Schedule

Building
FloorUnknown
HallΕξ αποστάσεως (900)
CalendarioWednesday 15:00 to 18:00
Course Type 2016-2020
  • Introduttivo
  • Area Scientifica
  • Sviluppo di Competenze
Organizzazione della Didattica
  • In presenza
Materiali Online
Erasmus
The course is also offered to exchange programme students.
Language of Instruction
  • Greco (Insegnamento, Esame)
Abilita’ Generali
  • Applicazione pratica delle conoscenze acquisite
  • Ricerca, analisi e raccolta dati e informazioni, con l’utilizzo di tecnologie adeguate
  • Adattamento a nuove situazioni
  • Presa di decisione
  • Lavoro autonomo
  • Lavoro in gruppo
  • Lavoro in equipe interdisciplinari
  • Produzione di nuove idee di ricerca
  • Progettazione e gestione di progetti
  • Rispetto verso la diversita’ e la multiculturalita’
  • Dimostrare responsabilità sociale, professionale e morale e sensibilità verso i problemi di genere
  • Fare riflessioni critiche e autocritiche
  • Promuovere il pensiero indipendente, creativo e intuitivo
Tipologia di Materiale Didattico
  • Libro
  • Appunti
  • Audio
  • Esercizi interattivi
Use of Information and Communication Technologies
Use of ICT
  • Uso delle TIC   nell’ insegnamento
  • Uso delle TIC nella comunicazione con gli studenti
Organizzazione dell’Insegnamento
ActivitiesCarico di LavoroECTSIndividualeGruppoErasmus
Conferenze78
Esercitazione pratica nel Settore70
Frontistirio (Sostegno)29
Esame3
Total180
Student Assessment
Student Assessment methods
  • Prova scritta con rispote aperte (Sommativa)
Bibliography
Course Bibliography (Eudoxus)
Κωνσταντίνου, Χ & Κωνσταντίνου, Ι. (2017). Η αξιολόγηση στην Εκπαίδευση. Η Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου και του Μαθητή ως Θεωρία και ως Πράξη. Αθήνα: Gutenberg. (1η επιλογή) Κασσωτάκης, Μ. (2013). Η Αξιολόγηση της Επίδοσης των Μαθητών. Θεωρητικές Προσεγγίσεις και Πρακτικές Εφαρμογές. Αθήνα: Εκδόσεις Γρηγόρη. (2η επιλογή)
Additional bibliography for study
Slavin, R. (2007). Εκπαιδευτική Ψυχολογία. Αθήνα: Μεταίχμιο. Mercer, N. (2000). Η Συγκρότηση της Γνώσης. Αθήνα: Μεταίχμιο. Ρέλλος, Ν. (2003). Έλεγχος Μάθησης. Αξιολόγηση Μαθητικής Επίδοσης. Αθήνα: Gutenberg. Λιάμπας, Τ. (2011). Έκθεση περιγραφικής αξιολόγησης. Μια Μελέτη Περίπτωσης. Σύγχρονη Εκπαίδευση, τχ. 167, σσ. 89-100. Λιάμπας, Τ. (2016). Η Γνώμη των Εκπαιδευτικών των Πειραματικών Δημοτικών Σχολείων ΠΤΔΕ-ΑΠΘ για την Έκθεση Περιγραφικής Αξιολόγησης και τις Επιδράσεις της. Στο Ε. Χοντολίδου, Ρ. Τσοκαλίδου, Φ. Τεντολούρης, Α. Κυρίδης & Κ. Βακαλόπουλος (Επιμ.), «Μνήμη Σωφρόνη Χατζησαββίδη. Γλωσσολογικές & Παιδαγωγικές προσεγγίσεις». Αθήνα: Gutenberg. Λιάμπας, Τ. (2017). Ο Lev S. Vygotsky και η Δυναμική Αξιολόγηση. Στο Γ. Γρόλλιος & Χ. Τζήκας (Επιμ.), Ζητήματα Κοινωνικών και Πολιτικών Παραμέτρων της Εκπαίδευσης: Αφιέρωμα στον Σπύρο Ράση. Αθήνα; Παπαζήσης Perrenoud, P. (1995). Οι συνήθεις Διαδικασίες Αξιολόγησης Τροχοπέδη στην Αλλαγή των Παιδαγωγικών Πρακτικών. Εκπαιδευτική Κοινότητα, τχ. 31, σσ. 31-37. Perrenoud, P. (1996). Πώς να Καταπολεμήσετε τη Σχολική αποτυχία σε Δέκα Μαθήματα ... Εκπαιδευτική Κοινότητα, τχ. 39, σσ. 17-23. Perrenoud, P. (1997). Η Τριπλή Κατασκευή της Σχολικής Αποτυχία., Εκπαιδευτική Κοινότητα, τχ.43, σ. 31-38. Perrenoud, P. (2008). Η Αξιολόγηση των Μαθητών: Ρυθμιστικό Εργαλείο ή Ασπίδα κατά του Άγχους; Εκπαιδευτική Κοινότητα, τχ.87, σσ. 17-23. Ακόμη, όλα τα αναρτημένα άρθρα, κείμενα/αποσπάσματα βιβλίων στην ιστοσελίδα του μαθήματος στο e-learning
Last Update
01-06-2021