Slavin, R. (2007). Εκπαιδευτική Ψυχολογία. Αθήνα: Μεταίχμιο.
Mercer, N. (2000). Η Συγκρότηση της Γνώσης. Αθήνα: Μεταίχμιο.
Ρέλλος, Ν. (2003). Έλεγχος Μάθησης. Αξιολόγηση Μαθητικής Επίδοσης. Αθήνα: Gutenberg.
Λιάμπας, Τ. (2011). Έκθεση περιγραφικής αξιολόγησης. Μια Μελέτη Περίπτωσης. Σύγχρονη Εκπαίδευση, τχ. 167, σσ. 89-100.
Λιάμπας, Τ. (2016). Η Γνώμη των Εκπαιδευτικών των Πειραματικών Δημοτικών Σχολείων ΠΤΔΕ-
ΑΠΘ για την Έκθεση Περιγραφικής Αξιολόγησης και τις Επιδράσεις της. Στο Ε. Χοντολίδου, Ρ. Τσοκαλίδου, Φ. Τεντολούρης, Α. Κυρίδης & Κ. Βακαλόπουλος (Επιμ.), «Μνήμη Σωφρόνη Χατζησαββίδη. Γλωσσολογικές & Παιδαγωγικές προσεγγίσεις». Αθήνα: Gutenberg.
Λιάμπας, Τ. (2017). Ο Lev S. Vygotsky και η Δυναμική Αξιολόγηση. Στο Γ. Γρόλλιος & Χ. Τζήκας (Επιμ.), Ζητήματα Κοινωνικών και Πολιτικών Παραμέτρων της Εκπαίδευσης: Αφιέρωμα στον Σπύρο Ράση. Αθήνα; Παπαζήσης
Perrenoud, P. (1995). Οι συνήθεις Διαδικασίες Αξιολόγησης Τροχοπέδη στην Αλλαγή των Παιδαγωγικών Πρακτικών. Εκπαιδευτική Κοινότητα, τχ. 31, σσ. 31-37.
Perrenoud, P. (1996). Πώς να Καταπολεμήσετε τη Σχολική αποτυχία σε Δέκα Μαθήματα ... Εκπαιδευτική Κοινότητα, τχ. 39, σσ. 17-23.
Perrenoud, P. (1997). Η Τριπλή Κατασκευή της Σχολικής Αποτυχία., Εκπαιδευτική Κοινότητα, τχ.43, σ. 31-38.
Perrenoud, P. (2008). Η Αξιολόγηση των Μαθητών: Ρυθμιστικό Εργαλείο ή Ασπίδα κατά του Άγχους; Εκπαιδευτική Κοινότητα, τχ.87, σσ. 17-23.
Ακόμη, όλα τα αναρτημένα άρθρα, κείμενα/αποσπάσματα βιβλίων στην ιστοσελίδα του μαθήματος στο e-learning