Additional bibliography for study
Houssaye, J. (2000) Δεκαπέντε παιδαγωγοί, Αθήνα: Μεταίχμιο
Πυργιωτάκης, Γ. (2007) Παιδαγωγική του Νέου σχολείου, Αθήνα: Γρηγόρης
Reble, A. (1990) Ιστορία της Παιδαγωγικής, Αθήνα: Παπαδήμας
Bloom, B.S.& Krathowhl, D.R. (2000) Ταξινομία των αντικειμενικών διδαχτικών στόχων, τόμ. Α ́, Γνωστικός τομέας, Θεσσαλονίκη: Κώδικας
Kolesnik, B. W. (1992) Ανθρωπισμός ή Μπιχεβιορισμός στην εκπαίδευση, Θεσσαλονίκη: Παρατηρητής
Μαυρογιώργος, Γ. (1992) Εκπαιδευτικοί και διδασκαλία, Αθήνα: Σύγχρονη Εκπαίδευση
Νούτσος, Μπ. (1983) Διδακτικοί στόχοι και αναλυτικό πρόγραμμα, Αθήνα-Γιάννινα: Δωδώνη
Κλεάνθους-Παπαδημητρίου, Μ. (1980) Η Νέα Αγωγή, τόμ. Α ́, Αθήνα: Βιβλία για Όλους
Frey, K. (2002) Η μέθοδος Project, Θεσσαλονίκη: Κυριακίδης
Ντιούι, Τζ. (1982) Το σχολείο και η κοινωνία, Αθήνα: Γλάρος
Ντιούι, Τζ. (1926) Το σχολείο και το παιδί, Αθήνα: Σαλίβερος
Rorhs, H. (1984) To κίνημα της προοδευτικής εκπαίδευσης, Θεσσαλονίκη: Κυριακίδης
Baudrit, A. (2007) Η Ομαδοσυνεργατική μάθηση, Αθήνα: Κέδρος
Ματσαγγούρας, Η. (2001) Στρατηγικές διδασκαλίας, Αθήνα: Gutenberg
Φρέιρε, Π. (1977) Η Αγωγή του καταπιεζόμενου, Αθήνα: Ράππας
Γρόλλιος, Γ., Λιάμπας, Τ. (2001) Ευέλικτη ζώνη και μέθοδος Project, Εκπαιδευτική Κοινότητα, τχ.80, σ. 10-15
Γρόλλιος, Γ. (2001) Σχολική αποτελεσματικότητα και αξιολόγηση, Ρωγμές εν Τάξει, τχ. 11, σ. 20-27
Γρόλλιος, Γ. (2005) «Πλευρές της Ιστορίας της μεθόδου project». Στο Γεωργόπουλος, Α. (επιμ) Περιβαλλοντική Εκπαίδευση. Ο νέος πολιτισμός που αναδύεται. Αθήνα, Gutenberg, σ.σ. 105-131
υριακίδη. Baudrit, A. (2007) Η Ομαδοσυνεργατική μάθηση, Αθήνα: Κέδρος. Ματσαγγούρας, Η. (2001) Στρατηγικές διδασκαλίας, Αθήνα: Gutenberg. Φρέιρε, Π. (1977) Η Αγωγή του καταπιεζόμενου, Αθήνα: Ράππας. Γρόλλιος, Γ., Λιάμπας, Τ. (2001) Ευέλικτη ζώνη και μέθοδος Project, Εκπαιδευτική Κοινότητα, τχ.80, σσ. 10-15. Γρόλλιος, Γ. (2001) Σχολική αποτελεσματικότητα και αξιολόγηση, Ρωγμές εν Τάξει, τχ. 11, σ.σ. 20-27. Γρόλλιος, Γ. (2005) Πλευρές της Ιστορίας της Μεθόδου project. Στον τόμο Γεωργόπουλος, Α. (επιμ) Περιβαλλοντική Εκπαίδευση. Ο νέος πολιτισμός που αναδύεται. Αθήνα, Gutenberg, σ.σ. 105-131.