Additional bibliography for study
Αρχάκης, Αργ., και Β. Τσάκωνα (2011). Ταυτότητες, αφηγήσεις και γλωσσική εκπαίδευση. Αθήνα: Πατάκης.
Comber, B. & Simpson, A. (επιμ.) 2001. Negotiating Critical Literacies in Classrooms. Mahwah, Lawrence Erlbaum Associates.
Kress, G. (2003) Γλωσσικές διαδικασίες σε κοινωνικοπολιτισμική πρακτική. (μετφρ. Ελ. Γεωργιάδη). Αθήνα: Σαββάλας.
Κωστούλη, Τ (2000). Κειμενοκεντρική προσέγγιση και κοινωνική/κριτική εγγραμματοσύνη: Η συμβολή της παιδικής λογοτεχνίας. Virtual School, The Sciences of Education Online 2 (1).
Κωστούλη, Τ. (2008). Κριτική ανάλυση του γραμματισμού της σχολικής τάξης: Βασικές θέσεις και άξονες μελέτης. Στο Μόζερ, Αμ. Και άλλοι (επιμ.). Γλώσσης χάριν: Τόμος αφιερωμένος από τον Τομέα Γλωσσολογίας στον καθηγητή Γ. Μπαμπινιώτη. (577-590). Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα.
Κωστούλη, Τρ. (υπό δημ.) Διαλογικότητα, πολυφωνία, γραμματική και ανάγνωση στο σχολείο: Η Κριτική Ανάλυση Λόγου στην παιδαγωγική πράξη. Στον τιμητικό τόμο για τον καθηγητή Ν. Μήτση.