Additional bibliography for study
Ελληνόγλωσση
1) Ζμας, Α. (2007). Παγκοσμιοποίηση και εκπαιδευτική πολιτική. Αθήνα: Μεταίχμιο.
2) Ματθαίου, Δ. (επιμ.) (2002). Η εκπαίδευση απέναντι στις προκλήσεις του 21ου αιώνα. Νέες ορίζουσες και προοπτικές. Αθήνα: εκδόσεις Λιβάνη.
3) Νικολακάκη, Μ. (επιμ.) (2004). Παγκοσμιοποίηση, Τεχνολογία και Παιδεία στη Νέα Κοσμόπολη. Αθήνα: Ατραπός.
4) Τσαούσης, Δ. (2007). Η εκπαιδευτική πολιτική των Διεθνών Οργανισμών. Παγκόσμιες και ευρωπαϊκές διαστάσεις. Αθήνα: Gutenberg.
5) UNESCO (2002). Εκπαίδευση: ο θησαυρός που κρύβει μέσα της (μετάφρ. Ομάδα Εργασίας του Κέντρου Εκπαιδευτικής Έρευνας). Αθήνα: Gutenberg.
Ξενόγλωσση
1) Bickmore, K., Hayhoe, R., Manion, C., Mundy, K. & Read, R. (Ed.) (2017). Comparative and In-ternational Education. Issues for Teachers. Toronto: Canadian Scholars.
2) Epstein, E. (Ed.) (2016). Crafting a Global Field. Six Decades of the Comparative and International Education Society. Hong Kong: Springer.
3) Hayden, M., Levy, J. & Thompson, J. (Ed.) (2015). The SAGE Handbook of Research in International Education. London: Sage.
4) McGrath, S. & Gu, Q. (Ed.) (2017). Routledge Handbook of International Education and Development. London & New York: Routledge.
5) Robertson, S., Mundy, K., Verger, A. & Menashy, F. (Ed.) (2012). Public Private Partnerships in Education. New Actors and Modes of Governance in a Globalizing World. Cheltenham: Edward Elgar.
6) Seddon, T. & Levin, J. S. (Ed.) (2013). Educators, Professionalism and Politics: Global Transitions, National Spaces and Professional Projects. London & New York: Routledge.
7) Verger, A., Lubienski, C. & Steiner-Khamsi, G. (Ed.) (2017). World Yearbook of Education 2016. The Global Education Industry. London & New York: Routledge.
8) Verger, A., Novelli, A. & Altinyelken, H. K. (Ed.) (2012). Global Education Policy and International Development. New Agendas, Issues and Policies. London & New York: Bloomsbury.