Additional bibliography for study
Brookfield, S. D. (2013). Powerful techniques for teaching adults. San Francisco: John Wiley & Sons.
Brookfield, S. (2009b). The concept of critical reflection: promises and contradictions. European Journal of Social Work, 12(3), 293-304. http://www.tandfonline.com/doi/abs/10.1080/13691450902945215.
Dirkx, J. M. (Ed.) (2008). Adult learning and the emotional self. New Directions for Adult and Continuing Education. San Francisco: Jossey-Bass.
Garrison, D. R. (1992). Critical thinking and self-directed learning in adult education: An analysis of responsibility and control issues. Adult Education Quarterly, 42(3), 136-148.
Giroux, H. (2010). Teachers as transformative intellectuals. Kaleidoscope: Contemporary and classic readings in education, 35-40.
Jarvis, P. (1995). Learning and Change. In S. B. Merriam (ed.), Selected Writings on Philosophy and Adult Education (pp. 109-123). Malabar: Krieger Publishing Co.
Mezirow J. & Associates, (2000). Learning as Transformation: Critical Perspectives on a Theory in Progress. San Francisco: Jossey-Bass Publishers.
Rogers, C. (1983). The Process of the Encounter Group. In M. Tight (ed.), Education for Adults (pp. 203-211). Beckenham: Croom Helm.
Αβούρης, Ν. Καραγιαννίδης, Χ. & Κόμης, Β. (επιμ.) (2008). Συνεργατική Τεχνολογία, Συστήματα και Μοντέλα Συνεργασίας για Εργασία, Μάθηση, Κοινότητες Πρακτικής και Δημιουργία Γνώσης. Αθήνα: Εκδ. Κλειδάριθμος.
Βαλάκας, Γ. (2006). Εκπαιδευτικά μέσα και εκπαιδευτικός χώρος. Στο Α. Κόκκος, Εκπαιδευτικό υλικό του προγράμματος εκπαίδευσης εκπαιδευτών, τόμ ΙΙΙ, (σσ. 9-50). Αθήνα: ΕΚΕΠΙΣ.
Γούλας, Χ. (2008). Εισαγωγή στην εκπαίδευση ενηλίκων και βασικές διδακτικές τεχνικές. Αθήνα: ΙΝΕ-ΓΣΕΕ.
Courau, S. (2000). Τα βασικά «εργαλεία» του εκπαιδευτή ενηλίκων. Αθήνα: Μεταίχμιο.
Jarvis, P. (2004). Συνεχιζόμενη εκπαίδευση και κατάρτιση: θεωρία και πράξη, (μτφρ. Α. Μανιάτη). Αθήνα: Μεταίχµιο
Keegan, D. (2000). Οι βασικές αρχές της ανοικτής και εξ αποστάσεως εκπαίδευσης. Αθήνα: Μεταίχμιο.
Κόκκος, Α. (1999). Εκπαίδευση ενηλίκων: το πεδίο, οι αρχές μάθησης οι συντελεστές. Πάτρα: Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο.
Κόκκος, Α. (2009). Μετασχηματίζουσα μάθηση μέσα από την Αισθητική Εμπειρία. http://www.adulteduc.gr/images/mm_aisthitiki_empeiria.pdf.
Κόκκος, Α., Μέγα, Γ. (2007). Κριτικός Στοχασμός και Τέχνη στην Εκπαίδευση. Εκπαίδευση Ενηλίκων, 12, 16-21.
Mezirow, J. (2007). Η Μετασχηματίζουσα Μάθηση. Αθήνα: Μεταίχμιο.
Φραγκούλης, Ι., & Φραντζή Φ. (2010). Σύγχρονες Διδακτικές Προσεγγίσεις της Τοπικής Ιστορίας στο πλαίσιο της Εκπαίδευσης Ενηλίκων. Πάτρα: εκδ. I Πικραμένος.