Additional bibliography for study
• Buckingham, D., & (2008). Εκπαίδευση στα ΜΜΕ: Αλφαβητισμός, μάθηση και σύγχρονη κουλτούρα, Ε. Κούρτη (Επιμέλεια). Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα.
• Curran, J. (2005). Μέσα επικοινωνίας και εξουσία. Αθήνα: Καστανιώτης.
• Γαλάνη, Ά., & Κυρίδης, Α. (2005). Από τη μεγάλη οθόνη στα παιδικά όνειρα: Οι απόψεις των παιδιών για τον παιδικό κινηματογράφο. Σύγχρονη Εκπαίδευση: Τρίμηνη Επιθεώρηση Εκπαιδευτικών Θεμάτων [Διαδικτυακά], 0.142 (2005): 83-94.
• Graddol, D., Boyd-Barrett, O., & (2001). Κείμενα των ΜΜΕ: Συγγραφείς και αναγνώστες, Ι. Φ. Βλαχόπουλος (Επιμ.). Πάτρα: Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο.
• Καμαριανός, Ι. Χ. (2005). Εξουσία, ΜΜΕ και εκπαίδευση (1η εκδ.). Αθήνα: Δαρδανός.
• Κυρίδης, Α., & Κασίδου, Σ. (2001). Η εκπαίδευση για τα Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας: Το παράδειγμα της τηλεόρασης. Νέα Παιδεία
• Λέανδρος, Ν. (2008). Επιχειρηματικές στρατηγικές στη βιομηχανία των μέσων (1η εκδ.). Αθήνα: Καστανιώτης.
• Macedo, D. & Steinberg, S. (2007). Media literacy: Α reader. New York: Peter Lang.
• Μπαλτζάκη, Ε. Π. (2010). Κριτική προσέγγιση τηλεοπτικής εκπομπής οικολογικού περιεχομένου από τη σκοπιά της περιβαλλοντικής εκπαίδευσης. Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, Σχολή Δασολογίας και Φυσικού Περιβάλλοντος.
• Τσιτσανούδη-Μαλλίδη, Ν. (2011). Η γλώσσα των ΜΜΕ στο σχολείο: Μια γλωσσολογική προσέγγιση για την (προ)σχολική εκπαιδευτική διαδικασία. Αθήνα: Εκδοτικός Οργανισμός Λιβάνη.
• Χαραμής, Π. (Επιμ.), (2001). Η Αξιοποίηση των ΜΜΕ στο σχολείο: Δυνατότητες - όρια - προοπτικές. Αθήνα: Εκδόσεις της Σχολής Ι.Μ. Παναγιωτόπουλος.
• Χατζησαββίδης, Σ. Α. (1999). Ελληνική γλώσσα και δημοσιογραφικός λόγος: Θεωρητικές και ερευνητικές προσεγγίσεις. Αθήνα: Gutenberg.
• Σημειώσεις σε ηλεκτρονική μορφή.