Additional bibliography for study
Ballweg, S., Drumm, S., Hufeisen, B., Klippel, J., & Pilypaityte, L. (2013). Wie lernt man die Fremdsprache Deutsch? DLL 02. Buch mit DVD. München: Klett-Langenscheidt.
Barkowski, H., Grommes, P., Lex, B., Vicente, S., Wallner, F., & Winzer-Kiontke, B. (2014). Deutsch als fremde Sprache. DLL 03. Buch mit DVD. München: Klett-Langenscheidt.
Barkowski, H., Krumm, H.-J. (Hg.) (2010). Fachlexikon Deutsch als Fremd- und Zweitsprache. Tübingen: UTB.
Brinitzer, M., Hantschel, H., Kroemer, S., Möller-Frorath, M., & Ros, L. (2016). DaF unterrichten. Basiswissen Didaktik Deutsch als Fremd- und Zweitsprache. Stuttgart: Klett.
Gehring, W. (2018). Fremdsprache Deutsch unterrichten. Kompetenzorientierte Methoden für DaF und DaZ. Bad Heilbrunn: Verlag Julius Klinkhardt.
Gemeinsamer Europäischer Referenzrahmen: https://www.europaeischer-referenzrahmen.de/
Nijakowska, J. (2013). Multisensory Structured Learning Approach in Teaching Foreign Languages to Dyslexic Learners. In D. Gabryś-Barker, E. Piechurska-Kuciel, & J. Zybert, (Eds.), Investigations in Teaching and Learning Languages. Studies in Honour of Hanna Komorowska. Second Language Learning and Teaching (pp. 202-215). Switzerland: Springer.
Schwerdtfeger, I. C., & Meese, H. (2001). Gruppenarbeit und innere Differenzierung. Fernstudieneinheit 29. Berlin: Langenscheidt.
Sparks, R. L., & Miller, K. S. (2000). Teaching a foreign language using multisensory structured language techniques to at-risk learners: A review. Dyslexia, 6, 124-132. doi: 10.1002/(SICI)1099-0909(200004/06)6:2<124::AID-DYS152>3.0.CO;2-3
Tomlinson, C. A. (1999). The differentiated classroom: Responding to the needs of all learners. Alexandria: Association for Supervision and Curriculum Development.
Tomlinson, C. A. (2001). How to Differentiate Instruction in Mixed-Ability Classrooms. (2nd ed.). Alexandria: Association for Supervision and Curriculum Development.
Tomlinson, C. A. (2004). Διαφοροποίηση της εργασίας στην αίθουσα διδασκαλίας. Ανταπόκριση στις ανάγκες όλων των μαθητών (Μετάφραση: Χ. Θεοφιλίδης, & Δ. Μαρτίδου-Φορσιέ). Αθήνα: Εκδόσεις Γρηγόρη.
Tsakalidou, S., Koufokotsiou, P., & Gaganis, C. (2017). Legasthenie und Binnendifferenzierung im DaF-Unterricht. 5η Didaktik Tagung der Abteilung für Deutsche Sprache und Philologie des Aristoteles Universitäts Thessaloniki mit dem Thema „Heterogenität im Fremdsprachenunterricht“. Thessaloniki. http://daf-praktikum.del.auth.gr/ekdhloseis/5h-hmerida-didaktikis-2017/85-ekdhloseis/161-video-5hs-hmeridas-didaktikis
Ενιαίο Πρόγραμμα Σπουδών Ξένων Γλωσσών (ΕΠΣ-ΞΓ): https://rcel2.enl.uoa.gr/xenesglossesedu2/?p=87
Εφημερίς της Κυβερνήσεως της Ελληνικής Δημοκρατίας, Τεύχος Δεύτερο, Αρ. Φύλλου 2871, 9 Σεπτεμβρίου 2016, Ενιαίο Πρόγραμμα Σπουδών για τις ξένες γλώσσες στο Δημοτικό και στο Γυμνάσιο. Αθήνα.
Εφημερίς της Κυβερνήσεως της Ελληνικής Δημοκρατίας, Τεύχος Πρώτο, Αρ. Φύλλου 199, 2 Οκτωβρίου 2008, Νόμος Υπ’ αριθ. 3699. Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση ατόμων με αναπηρία ή με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Αθήνα.
Καραγιαννίδου, Ε. (2006). Διδασκαλία και εκμάθηση της Γερμανικής ως δεύτερης ξένης γλώσσας στο Δημοτικό σχολείο. Παιδαγωγική Επιθεώρηση, 42, 23-41.
Κοινό Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Αναφοράς για τις Γλώσσες (ΚΕΠΑΓ): http://www.pi-schools.gr/lessons/english/pdf/cef_gr.pdf
Κωτούλας, Β., Παντελιάδου, Σ., & Μπότσας, Γ. (2004). Χαρακτηριστικά των μαθητών με Μαθησιακές Δυσκολίες. Σε Σ. Παντελιάδου, Α. Πατσιοδήμου, & Γ. Μπότσας (Επιμ.), Οι μαθησιακές δυσκολίες στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση (σελ. 31-52). Βόλος: Adaction A.E.
Παντελιάδου, Σ. (2011). Μαθησιακές δυσκολίες και εκπαιδευτική πράξη: τι και γιατί. Αθήνα: Πεδίο.
Παντελιάδου, Σ., & Φιλιππάτου, Δ. (Επιμ.) (2013). Διαφοροποιημένη διδασκαλία. Θεωρητικές προσεγγίσεις και εκπαιδευτικές πρακτικές. Αθήνα: Εκδόσεις Πεδίο. Παπαδοπούλου, Χ.-Ό. (2007). Η Γερμανική ως ξένη γλώσσα στο ελληνικό δημόσιο σχολείο. Η εξασφάλιση της συνέχειας. Θεσσαλονίκη: Σταμούλης.
Παπαδοπούλου, Χ. Ό. (2007). Η Γερμανική ως ξένη γλώσσα στο ελληνικό δημόσιο σχολείο: Η εξασφάλιση της συνέχειας. Θεσσαλονίκη: Εκδοτικός Οίκος Αντ. Σταμούλη.
Τσακαλίδου, Σ. (2020). Διδασκαλία της ορθογραφημένης γραφής σε μαθητές δημοτικού με δυσλεξία στο μάθημα της Γερμανικής ως Β΄ ξένης γλώσσας. (Αδημοσίευτη διδακτορική διατριβή). Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, Φιλοσοφική Σχολή, Τμήμα Γερμανικής Γλώσσας και Φιλολογίας. https://www.didaktorika.gr/eadd/handle/10442/48757
Τσακαλίδου, Σ. (2021). Μαθητές με δυσλεξία. δυσκολίες και τρόποι ενίσχυσης. Aktuell, 52, 16-19.
Χατζηδήμου, Δ., & Αναγνωστοπούλου, Μ. (2015). Οι ομάδες εργασίας των μαθητών στην εκπαίδευση. (2η έκδ.). Θεσσαλονίκη: Εκδόσεις Αφών Κυριακίδη.