EDUCATIONAL APPROACHES FOR CHILDREN WITH SPECIAL EDUCATIONAL NEEDS-INTELLECTUAL DISABILITIES

Informazioni sull’Insegnamento
TitoloΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΕ ΕΜΦΑΣΗ ΣΤΗ ΝΟΗΤΙΚΗ ΑΝΕΠΑΡΚΕΙΑ / EDUCATIONAL APPROACHES FOR CHILDREN WITH SPECIAL EDUCATIONAL NEEDS-INTELLECTUAL DISABILITIES
CodiceΕΠ.2.036
Ciclo / Livello di Studi1. Corso di Laurea
Semestre di InsegnamentoWinter/Spring
CoordinatorIoanna Dimitriadou
CommonNo
StatoAttivo
Course ID80003404

Informazioni sull’Insegnamento
Anno Accademico2022 – 2023
SemestreWinter
Instructors from Other Categories
Weekly Hours3
Class ID
600208703
Course Type 2016-2020
  • Area Scientifica
Organizzazione della Didattica
  • In presenza
Materiali Online
Language of Instruction
  • Greco (Insegnamento, Esame)
Prerequisites
Required Courses
  • ΥΒ.1.005 SPECIFIC DEVELOPMENTAL DISORDERS-LEARNING DISABILITIES
  • ΥΒ.1.006 INTRODUCTION TO SPECIAL EDUCATION
  • ΥΒ.1.010 SOCIOLOGY OF EDUCATION
Abilita’ Generali
  • Applicazione pratica delle conoscenze acquisite
  • Adattamento a nuove situazioni
  • Presa di decisione
  • Lavoro autonomo
  • Rispetto verso la diversita’ e la multiculturalita’
  • Fare riflessioni critiche e autocritiche
  • Promuovere il pensiero indipendente, creativo e intuitivo
Tipologia di Materiale Didattico
  • Esercizi interattivi
Organizzazione dell’Insegnamento
ActivitiesCarico di LavoroECTSIndividualeGruppoErasmus
Conferenze562.2
Seminari220.9
Studio e analisi bibliografica401.6
Elaborazione tesina/tesine261.0
Esame60.2
Total1506
Student Assessment
Student Assessment methods
  • Prova scritta con soluzione di problemi (Sommativa)
Bibliography
Course Bibliography (Eudoxus)
1. Σούλης Σπυρίδων-Γεώργιος (2020). Σπουδή στη νοητική αναπηρία. Κωδικός Βιβλίου στον Εύδοξο: 94689370. Έκδοση: 1η/2020 ISBN: 978-960-01-2115-5, Εκδότης: Γ. ΔΑΡΔΑΝΟΣ - Κ. ΔΑΡΔΑΝΟΣ κ ΣΙΑ ΕΕ 2. Σταυρούλα Πολυχρονοπούλου (2017). Παιδιά και Έφηβοι με Ειδικές Ανάγκες και Δυνατότητες: Νοητική Υστέρηση, Ψυχολογική Κοινωνιολογική και Παιδαγωγική Προσέγγιση. Κωδικός Βιβλίου στον Εύδοξο: 86056528. Έκδοση: Α/2017. ISBN: 978-618-5059-73-6 Διαθέτης (Εκδότης): Κ.Θ.ΜΠΑΜΠΑΛΗΣ ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ Ι.Κ.Ε.
Additional bibliography for study
Μπάρμπας, Γ., Σχολείο και Μάθηση, μια αποκλίνουσα σχέση, «Προμηθεύς», 2007. Hodapp, Ζώνιου-Σιδέρη, Σπανδάγου, Αναπτυξιακές θεωρίες και αναπηρία: νοητική καθυστέρηση, αισθητηριακές διαταραχές και κινητική αναπηρία, Μεταίχμιο, 2005. Μ. Τζουριάδου, Γ. Μπάρμπας (επιμέλεια) Εκπαίδευση παιδιών με νοητική καθυστέρηση Επιπλέον: Ζώνιου-Σιδέρη, Α. (2011). Σύγχρονες ενταξιακές προσεγγίσεις. Τόμος Α΄ Θεωρία, Αθήνα: Εκδόσεις Πεδίο. Bruner, J. (1997). Πράξεις νοήματος. (Γ. Καλομοίρης, Μετάφραση). Αθήνα: Ελληνικά γράμματα. Charlot, B. (1999). Η σχέση με τη γνώση, Στοιχεία για μία θεωρία, (Μ. Καραχάλιος & Ε. Λινάρδου-Καραχάλιου, Μετάφραση). Αθήνα: Μεταίχμιο-έκφραση. Γκότοβος, Α. (1990). Η λογική του υπαρκτού σχολείου. Αθήνα: Gutenberg. Γκότοβος, Α. (1990). Παιδαγωγική αλληλεπίδραση, επικοινωνία και κοινωνική μάθηση στο σχολείο. Αθήνα: Gutenberg. Μπίκος, Κ. (2004). Αλληλεπίδραση και κοινωνικές σχέσεις στη σχολική τάξη. Αθήνα: Ελληνικά γράμματα. Goffman E. (2001). Στίγμα, Σημειώσεις για τη διαχείριση της φθαρμένης ταυτότητας, (μετ. Δ. Μακρυνιώτη). Αθήνα: εκδόσεις Αλεξάνδρεια.
Last Update
29-06-2022