CONTEMPORARY TRENDS IN PRESCHOOL EDUCATION

Informazioni sull’Insegnamento
TitoloΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΤΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ / CONTEMPORARY TRENDS IN PRESCHOOL EDUCATION
CodiceΥΒ.1.008
Ciclo / Livello di Studi1. Corso di Laurea
Semestre di InsegnamentoWinter/Spring
CoordinatorAnastasia Dimitriou
CommonNo
StatoAttivo
Course ID80003383

Informazioni sull’Insegnamento
Anno Accademico2022 – 2023
SemestreWinter
Instructors from Other Categories
Weekly Hours3
Class ID
600208717
Course Type 2016-2020
  • Introduttivo
  • Conoscenze Generali
  • Area Scientifica
  • Sviluppo di Competenze
Organizzazione della Didattica
  • In presenza
Materiali Online
Erasmus
The course is also offered to exchange programme students.
Language of Instruction
  • Greco (Insegnamento, Esame)
Abilita’ Generali
  • Applicazione pratica delle conoscenze acquisite
  • Ricerca, analisi e raccolta dati e informazioni, con l’utilizzo di tecnologie adeguate
  • Adattamento a nuove situazioni
  • Presa di decisione
  • Lavoro autonomo
  • Lavoro in gruppo
  • Rispetto verso la diversita’ e la multiculturalita’
  • Rispetto verso l’ambiente naturale
  • Dimostrare responsabilità sociale, professionale e morale e sensibilità verso i problemi di genere
  • Fare riflessioni critiche e autocritiche
  • Promuovere il pensiero indipendente, creativo e intuitivo
Tipologia di Materiale Didattico
  • Diapositive
  • Esercizi interattivi
Use of Information and Communication Technologies
Use of ICT
  • Uso delle TIC   nell’ insegnamento
  • Uso delle TIC nella comunicazione con gli studenti
Organizzazione dell’Insegnamento
ActivitiesCarico di LavoroECTSIndividualeGruppoErasmus
Conferenze391.6
Studio e analisi bibliografica502
Frontistirio (Sostegno)
Elaborazione tesina/tesine612.4
Altro
Total1506
Student Assessment
Student Assessment methods
  • Prova scritta con soluzione di problemi (Sommativa)
Bibliography
Course Bibliography (Eudoxus)
1) Ντολιοπούλου, Ε (2001). Σύγχρονες τάσεις της προσχολικής αγωγής. Αθήνα: Τυπωθήτω- Γ. Δαρδανός. 2) Ντολιοπούλου, Ε (2000). Σύγχρονα προγράμματα για παιδιά προσχολικής ηλικίας. Αθήνα: Τυπωθήτω- Γ. Δαρδανός.
Additional bibliography for study
Edwards, C. Gandini, L. & Forman, G. (2001). Reggio Emilia: Οι χίλιες γλώσσες των παιδιών προσχολικής ηλικίας. Αθήνα: Εκδ. Πατάκη. Helm, J. & Katz, L. (2002). Μέθοδος project και προσχολική εκπαίδευση. Αθήνα: Μεταίχμιο. Κακανά, Δ. κ.ά (2006). (επιμ). Η αξιολόγηση στην εκπαίδευση: Παιδαγωγική και διδακτική διάσταση. Θεσ/νίκη: Αφοί Κυριακίδη. Katz, L. & Chard, S. (2004). H μέθοδος project. Αθήνα: Ατραπός. McAfee, O. Leong, D. & Bodrova, E. (2010). Βασικές αρχές της αξιολόγησης στην προσχολική αγωγή και εκπαίδευση. Αθήνα: Εκδ. Παπαζήση. Ντολιοπούλου, Ε. & Γουργιώτου, Ε. (2008). Η αξιολόγηση στην εκπαίδευση με έμφαση στην προσχολική. Αθήνα: Τυπωθήτω- Γ. Δαρδανός. Π.Ι (2006). Οδηγός Νηπιαγωγού: Εκπαιδευτικοί σχεδιασμοί, Δημιουργικά περιβάλλοντα μάθησης. Αθήνα. Π.Ι (2011α). Οδηγός εκπαιδευτικού για το πρόγραμμα σπουδών του νηπιαγωγείου. Αθήνα. Π.Ι (2011β). Πρόγραμμα σπουδών νηπιαγωγείου. Αθήνα. Ρεκαλίδου, Γ. (2011). Αξιολόγηση της μάθησης ή αξιολόγηση για τη μάθηση; Αθήνα: Πεδίο. Roopnarine, J. & Johnson, J. (2006). Ποιοτικά προγράμματα προσχολικής εκπαίδευσης. Αθήνα: Εκδ. Παπαζήση. Τάφα, Ε. (2005). Ανάγνωση και γραφή στα προγράμματα προσχολικής εκπαίδευσης της Ευρωπαίκής Ένωσης. Αθήνα: Πεδίο. ΥΠΕΠΘ & ΠΙ (2002). Διαθεματικό Ενιαίο Πλαίσιο Προγραμμάτων Σπουδών για το Νηπιαγωγείο. Αθήνα. ΥΠΕΠΘ (2008). Εγχειρίδιο δραστηριοτήτων για νηπιαγωγούς. Αθήνα. ΥΠΕΠΘ (2009α). Οδηγός ολοήμερου νηπιαγωγείου. Αθήνα. ΥΠΕΠΘ (2009β). Οδηγός γονέα. Αθήνα. Χρυσαφίδης, Κ. & Σιβροπούλου, Ρ. (2011). Αρχές και προοπτικές της προσχολικής εκπαίδευσης. Θεσ/νίκη: Αφοί Κυριακίδη.
Last Update
01-06-2022