Additional bibliography for study
1. O’Donnell M. A., Reeve J., Smith K. J. (2021). Εκπαιδευτική Ψυχολογία.Εκδόσεις Gutenberg.
2. Santrock W. J. (2020). Εκπαιδευτική Ψυχολογία. Εκδόσεις Τζιόλα.
3. Ormrod, E. J. (2020). Ψυχολογία της Μάθησης. Εκδόσεις Gutenberg.
4. Skinner, B.F. (2013). Περί Συμπεριφορισμού. Εκδόσεις Πεδίο
5. Μαριδάκη-Κασσωτάκη, Α.(2011). Παιδαγωγική Ψυχολογία. Αθήνα: Διάδραση.
6. Schunk, D. H. (2010). Θεωρίες Μάθησης. Μία Εκπαιδευτική Θεώρηση. Αθήνα: Μεταίχμιο.
7. Schunk, D.H., Pintich, P.R & Meece, J. L. (2010). Τα Κίνητρα στην Εκπαίδευση. Εκδόσεις Τυπωθήτω
8. Bertrand, Y. (2009). Σύγχρονες Εκπαιδευτικές Θεωρίες. Εκδόσεις Ελληνικά Γράμματα.
9. Slavin, R. E. (2007). Εκπαιδευτική Ψυχολογία. Εκδόσεις Μεταίχμιο.
10. Φράγκος, Χ. (2006). Ψυχοπαιδαγωγική. Εκδόσεις Gutenberg
11. Woolfolk, A. (2006). Εκπαιδευτική Ψυχολογία, Εκδόσεις Έλλην.
12. Παπαηλιού, Χ. Ξανθάκου, Γ. & Χατζηχρήστου, Χ. (2005). Εκπαιδευτική-Σχολική Ψυχολογία. Εκδόσεις Ατραπός.
13. Gaonach, D. & Golder, C. (2003). Εγχειρίδιο Ψυχολογίας για την Εκπαίδευση. Τόμος Α. Εκδόσεις Πατάκη.
14. Foulin, J.N. & Mouchon, S. (2001). Εκπαιδευτική Ψυχολογία. Εκδόσεις Μεταίχμιο.
15. Fontana, D. (1996). Ψυχολογία για Εκπαιδευτικούς. Αθήνα: Σαββάλας.