Additional bibliography for study
--Γραμματάς, Θ., Λενακάκης, Α., Μπεκιάρης, Γ., Τζαμαριάς, Π., Φραγκή, Μ., & Χολέβα, Α. (2011). Νέα Προγράμματα Σπουδών. Επιστημονικό Πεδίο: Πολιτισμός και Τέχνες στην Υποχρεωτική Εκπαίδευση. Αθήνα: Παιδαγωγικό Ινστιτούτο (ηλεκτρονική έκδοση στο: http://digitalschool.minedu.gov.gr/info/newps.php).
--Fischer-Lichte, E. (2008). The transformative power of performance: a new aesthetics. Routledge.
--Κοντογιάννη, Α. (2008). Μαύρη αγελάδα, άσπρη αγελάδα. Δραματική τέχνη στην εκπαίδευση και διαπολιτισμικότητα. Τόπος.
--Kondoyianni, A., Lenakakis, A., & Tsiotsos, N. (2013). Intercultural and Lifelong Learning based on Educational Drama. Prepositions for Multidimensional Research Projects. Scenario, VII(2), 27-46 (Βλ. στο: http://research.ucc.ie/scenario/2013/02/KondoyianniLenakakisTsiotsos/03/en).
--Λενακάκης, Α. (2013). Η μορφοπαιδευτική αξία του παιχνιδιού και του θεάτρου στην εκπαίδευση. Στο Θ. Γραμματάς (Επιμ.), Το θέατρο ως μορφοπαιδευτικό αγαθό και καλλιτεχνική έκφραση στην Εκπαίδευση και την Κοινωνία. Εγχειρίδιο για το Πρόγραμμα "Θαλής" (σσ. 58-77). Αθήνα: ΕΚΠΑ.
--Λενακάκης, Α. (2013). Ο Θεατροπαιδαγωγός: Το προφίλ ενός καινοτόμου εκπαιδευτικού. Στο Θ. Γραμματάς (Επιμ.), Το Θέατρο στην Εκπαίδευση. Καλλιτεχνική έκφραση και Παιδαγωγία (σσ. 172-215). Αθήνα: Διάδραση.
--Γραμματάς, Θ., Λενακάκης, Α., Μπεκιάρης, Γ., Τζαμαριάς, Π., Φραγκή, Μ., & Χολέβα, Α. (2011). Νέα Προγράμματα Σπουδών. Επιστημονικό Πεδίο: Πολιτισμός και Τέχνες στην Υποχρεωτική Εκπαίδευση. Αθήνα: Παιδαγωγικό Ινστιτούτο (ηλεκτρονική έκδοση στο: http://digitalschool.minedu.gov.gr/info/newps.php).
--Lenakakis, A. (2004). Paedagogus ludens. Erweiterte Handlungskompetenz von Lehrer(inne)n durch Spiel- und Theaterpädagogik. Berlin u.a.: Schibri.
--Λενακάκης, Α., & Παρούση, Α. (2019). Η τέχνη του κουκλοθέατρου στην εκπαίδευση. Παιχνίδι συγκλίσεων και αποκλίσεων. Gutenberg.
--Neelands, J. (2004) Miracles are happening: beyond the rhetoric of transformation in the Western traditions of drama education. Research in Drama Education: The Journal of Applied Theatre and Performance, 9(1), 47-56. http://dx.doi.org/10.1080/1356978042000185902
--Neelands, J. (2008). Η πολυμορφία της Δραματικής/Θεατρικής Αγωγής: μοντέλα και στόχοι. Εκπαίδευση & Θέατρο, 9, 58-66. http://tinyurl.com/2ql8wp5d
--Prendergast, Μ. (2004). Theatre Audience Education or How to See a Play: Toward a Curriculum Theory for Spectatorship in the Performing Arts. Youth Theatre Journal, 18(1), 45-54. http://dx.doi.org/10.1080/08929092.2004.10012563
--Schechner, R. (2013). Performance Studies: an introduction. Routledge.
--Somers, J. (2012) Drama in schools Making the educational and artistic argument for its inclusion, retention and development. In N. Govas, M. Katsaridou, & D. Mavreas (Eds.), Theatre & Education. Bonds of solidarity (pp. 110-118). Hellenic Theatre/Drama & Education Network. http://tinyurl.com/2f788ooc