TEACHING HUMANITIES THROUGH ART HISTORICAL MATERIAL: A TEACHER TRAINING SEMINAR

Informazioni sull’Insegnamento
TitoloΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΕΧΝΗ / TEACHING HUMANITIES THROUGH ART HISTORICAL MATERIAL: A TEACHER TRAINING SEMINAR
CodiceΑΙΤ262
FacultyFilosofia
Ciclo / Livello di Studi1. Corso di Laurea
Semestre di InsegnamentoWinter/Spring
Common
StatoAttivo
Course ID600019231

Programma di Studio: PPS Tmīmatos Istorías kai Archaiologías 2020-2021

Registered students: 12
IndirizzoTipo di FrequenzaSemestreAnnoECTS
KORMOSFacoltativo a scelta obbligataWinter/Spring-6

Informazioni sull’Insegnamento
Anno Accademico2023 – 2024
SemestreWinter
Faculty Instructors
Weekly Hours3
Total Hours39
Class ID
600244057
Course Type 2016-2020
  • Sviluppo di Competenze
Organizzazione della Didattica
  • In presenza
Erasmus
The course is also offered to exchange programme students.
Language of Instruction
  • Greco (Insegnamento, Esame)
Prerequisites
Required Courses
  • ΑΙΤ151 THEORY AND HISTORY OF ART
Abilita’ Generali
  • Applicazione pratica delle conoscenze acquisite
  • Ricerca, analisi e raccolta dati e informazioni, con l’utilizzo di tecnologie adeguate
  • Presa di decisione
  • Lavoro autonomo
  • Lavoro in gruppo
  • Lavoro in equipe interdisciplinari
  • Rispetto verso la diversita’ e la multiculturalita’
  • Rispetto verso l’ambiente naturale
  • Dimostrare responsabilità sociale, professionale e morale e sensibilità verso i problemi di genere
  • Fare riflessioni critiche e autocritiche
  • Promuovere il pensiero indipendente, creativo e intuitivo
Tipologia di Materiale Didattico
  • Libro
  • Appunti
  • Podcast
  • Audio
  • Materiale multimediale
  • Esercizi interattivi
Use of Information and Communication Technologies
Use of ICT
  • Uso delle TIC   nell’ insegnamento
  • Uso delle TIC nella comunicazione con gli studenti
  • Uso delle  TIC nella valutazione degli studenti
Organizzazione dell’Insegnamento
ActivitiesCarico di LavoroECTSIndividualeGruppoErasmus
Conferenze39
Seminari39
Studio e analisi bibliografica67
Elaborazione tesina/tesine35
Total180
Student Assessment
Student Assessment methods
  • Prova scritta con soluzione di problemi (Sommativa)
Bibliography
Course Bibliography (Eudoxus)
Σάλλα Δοκουμετζίδη Τ. ( επιμ .) (2011) Σύγχρονες Προσεγγίσεις στη Διδακτική της Τέχνης. Αθήνα: Νήσος
Additional bibliography for study
• Αγγελάτος , Δ. (2017) Λογοτεχνία και Ζωγραφική. Προς μία ερμηνεία της διακαλλιτεχνικής (ανα)παράστασης. Αθήνα: Gutenberg. • Ανδριόπουλος, Δ. (1990) Ιστορία της νεοελληνικής αισθητικής. Ιστορικο κριτική διερεύνηση και αποτίμηση των κυριότερων ρευμάτων και προβλημάτων. Αθήνα: Εκδόσεις Παπαδήμας • Ανδριόπουλος, Δ. (2001) Ιστορία της Νεοελληνικής Αισθητικής και Φιλοσοφίας της Τέχνης 1453 2000 , τ. Α’ και Β’ Αθήνα: Δ. Παπαδήμας • Εικαστικά και Λογοτεχνικά Παράλληλα (1998). Πρακτικά Συνεδρίου. Αθήνα : Διεθνές Κέντρο Εικαστικών Τεχνών Αεναον • Λάββα Στ . (2003) «Η διδασκαλία της Ιστορίας της Τέχνης στη Σχολή Καλών Τεχνών. Εμπειρίες και Προβληματισμοί", σσ . 301 321 στο Η ιστορία της Τέχνης στην Ελλάδα. Χατζηνικολάου Ν. και Ματθιόπουλοσ Ε επιμ . Ηράκλειο: Πανεπιστημιακές Εκδόσεις Κρήτης, 2003. • Λιαντίνη , Δ. (2001) Το Μουσείο και η Διδακτική της Ιστορίας του Πολιτισμού και της Τέχνης. Αθήνα: Βιβλιογονία . • Νικονάνου , Ν. (2009) Μουσειοπαιδαγωγική. Από τη θεωρία στην πράξη . Αθήνα: εκδ . Πατάκη • Arnason ,H. H. (1995) Ιστορία της Σύγχρονης Τέχνης . Ζωγραφική, Γλυπτική, Αρχιτεκτονική, Φωτογραφία, (μετ. Φ. Κοροβέσης , επιμ . Π. Παπανικολάου), Θεσσαλονίκη: Παρατηρητής. • Burke , P., (2003) Αυτοψία. Οι χρήσεις των εικόνων ως ιστορικών μαρτυριών . Αθήνα, 2003, Μεταίχμιο (μετάφραση Αντρέας Π. Ανδρέου). • Woelfflin , H. (1992) Βασικές έννοιες της Ιστορίας της Τέχνης , μτφ. Φ. Κοκαβέσης , επιμ . Μ. Παπανικολάου. Θεσσαλονίκη: Παρατηρητής.
Last Update
03-07-2022