TEACHING GEOGRAPHY

Informazioni sull’Insegnamento
TitoloΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΓΕΩΓΡΑΦΙΑΣ / TEACHING GEOGRAPHY
CodiceΥΜ14
Ciclo / Livello di Studi1. Corso di Laurea
Semestre di InsegnamentoWinter/Spring
CoordinatorNikolaos Lamprinos
Common
StatoAttivo
Course ID600017600

Programma di Studio: PPS Tmīmatos Dīmotikīs Ekpaídeusīs (2019-sīmera)

Registered students: 168
IndirizzoTipo di FrequenzaSemestreAnnoECTS
KORMOSObbligatorio424

Informazioni sull’Insegnamento
Anno Accademico2023 – 2024
SemestreSpring
Faculty Instructors
Weekly Hours3
Total Hours39
Class ID
600250894
Course Type 2016-2020
  • Area Scientifica
Organizzazione della Didattica
  • In presenza
Language of Instruction
  • Greco (Insegnamento, Esame)
Abilita’ Generali
  • Applicazione pratica delle conoscenze acquisite
  • Ricerca, analisi e raccolta dati e informazioni, con l’utilizzo di tecnologie adeguate
  • Lavoro in equipe interdisciplinari
  • Rispetto verso la diversita’ e la multiculturalita’
  • Promuovere il pensiero indipendente, creativo e intuitivo
Tipologia di Materiale Didattico
  • Appunti
  • Audio
  • Materiale multimediale
  • Esercizi interattivi
Use of Information and Communication Technologies
Use of ICT
  • Uso delle TIC   nell’ insegnamento
Organizzazione dell’Insegnamento
ActivitiesCarico di LavoroECTSIndividualeGruppoErasmus
Conferenze782.6
Esercitazioni di Laboratorio150.5
Studio e analisi bibliografica240.8
Esame30.1
Total1204
Student Assessment
Student Assessment methods
  • Prova scritta semistrutturata con risposta breve (Sommativa)
  • Prova scritta con rispote aperte (Sommativa)
  • Prova scritta con soluzione di problemi (Sommativa)
Bibliography
Course Bibliography (Eudoxus)
Κατσίκης Α. 1999. Διδακτική της Γεωγραφίας. ΤΥΠΩΘΗΤΩ - ΓΙΩΡΓΟΣ ΔΑΡΔΑΝΟΣ Λαμπρινός, Ν. 2009. Σχετικά με τη Διδασκαλία της Γεωγραφίας στο Σχολείο. Εκδόσεις Γράφημα, Θεσσαλονίκη, σελ. 294.
Additional bibliography for study
MacEachren A. M. 1995. How maps work. New York: The Guilford Press, p. 513 Αλευριάδου, Α., 1998. Η εξέλιξη της ικανότητας των εννοιών του χώρου σε παιδιά νοητικώς καθυστερημένα και νοητικώς ομαλά. Διδακτορική διατριβή, Φιλοσοφική Σχολή, Τμήμα Ψυχολογίας, Α.Π.Θ., Θεσσαλονίκη. Schmeinck, D., Knecht, P., Kosack, W., Lambrinos, N., Musumeci, M. and Gatt., S. 2010. Through the Eyes of Children. The Implementation of a European Dimension by Peer Learning in Primary School. Socrates – Comenius. Education and Culture. Mensch und buch verlag, p.236, Berlin (το βιβλίο συνοδεύεται από ένα DVD και ένα USB-stick) Λαμπρινός, Ν., Ασικλάρη, Φ., Καλαθάς, Α., (2013). Αξιοποιώντας τα GIS και τη διαδικτυακή χαρτογραφία στο σχολείο. Μία πρόταση για τη διδασκαλία της Γεωγραφίας. Τεύχος 1ο: Χάρτες, σελ. 48. Εκδόσεις ΓΡΑΦΗΜΑ. Θεσσαλονίκη. Lambrinos, N. and Asiklari F. (2014). The introduction of GIS and GPS through local history teaching in primary school. European Journal of Geography, vol.5, n.1, pp.32-47 (in http://www.eurogeography journal.eu/) Λαμπρινός, Ν., (2015). Οι τεχνολογίες των Γεωγραφικών Συστημάτων Πληροφοριών (ΓΣΠ) ως εργαλεία υποστήριξης της χωρικής σκέψης στο πλαίσιο της γεωγραφικής διερεύνησης. Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Κύπρου, 7 Μαρτίου 2015, Λευκωσία, Κύπρος, σελ.1-37. Zwartjes, L. (ed.) (April 2016). Case Studies of Personalized Learning. Connecting Education to the Cloud for Digital Citizenship. Deliverable 4.2 of the School on the Cloud project. Co-funded by the Lifelong Learning Programme of the European Union 543221-LLP-1-2013-GR-KA3-KA3NW. Βουδρισλής, Ν., Λαμπρινός, Ν., 2018. Προσανατολισμοί της εκπαίδευσης για την παγκόσμια ιδιότητα του πολίτη και ο ρόλος του εκπαιδευτικού. Στο: Γεώργιος Νικολάου, Στυλιανή Ν. Τσεσμελή, Κωνσταντίνος Δ. Μαλαφάντης & Ιωάννης Δημάκος (eds), Πρακτικά 11ου Πανελλήνιου Συνεδρίου της Παιδαγωγικής Εταιρείας Ελλάδος, Τόμος Α, σελ. 325-333, Παιδαγωγική Εταιρεία Ελλάδας, Πάτρα, 23-25 Νοεμβρίου 2018. Kosmidis, V.C., Lambrinos, N., 2018. Scaffolding spatial problem solving in science: Guidelines derived from theory and research. European Journal of Geography, vol.9, n.4, pp.22-33 (in http://www.eurogeographyjournal.eu/) Ιντζίδου, Γ., Λαμπρινός, Ν., 2019. Διερεύνηση των γνώσεων των μαθητών Δημοτικών Σχολείων στην ψηφιακή χαρτογραφία. Πρακτικά 12ου Διεθνούς Συνεδρίου της ελληνικής Γεωγραφικής Εταιρείας, 1-4 Νοεμβρίου, Αθήνα.
Last Update
21-02-2024