School classroom peer group and the teacher's sociopedagogical task

Informationen zur Lehrveranstaltung
TitelΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΤΑΞΗ ΩΣ ΟΜΑΔΑ ΣΥΝΟΜΗΛΙΚΩΝ ΚΑΙ Η ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ / School classroom peer group and the teacher's sociopedagogical task
CodeΠ1312
FakultätPhilosophische
Cycle / Level1. Grund- und Hauptstudiengang, 2. Magisterstudiengang
SemesterWinter/Sommer
CoordinatorKonstantinos Bikos
CommonNein
StatusAktiv
Course ID280009149

Studienplan: PROGRAMMA SPOUDŌN 2011

Registered students: 136
FachrichtungForm des KursbesuchsSemesterJahrECTS
KORMOSYPOCΗREŌTIKO KAT΄EPIL. KATEUTHYNSĪSWinter/Spring-6
PAIDAGŌGIKĪSYPOCΗREŌTIKO KAT΄EPIL. KATEUTHYNSĪSWinter/Spring-6

Informationen zur Veranstaltung
Akademisches Jahr2016 – 2017
KurslehrdauerSpring
Faculty Instructors
Weekly Hours3
Total Hours39
Class ID
600056788
Course Type 2016-2020
  • Wissenschaftlicher Fachbereich
  • Entwicklung von Fertigkeiten
Veranstaltungstyp
  • Persönliche Anwesenheit
Elektronischer Zugang zu Unterrichtsmaterialien
Erasmus
The course is also offered to exchange programme students.
Sprache
  • Griechisch (Lehre, Prüfung)
  • Englisch (Prüfung)
  • Französisch (Prüfung)
  • Deutsch (Prüfung)
Allgemeine Kompetenzen
  • Anwendung des Wissens in der Praxis
  • Recherche, Analyse und Verarbeitung von Daten und Informationen mittels der Verwendung technologischer Medien
  • Anpassung an neue Situationen
  • Entscheidungsfähigkeit
  • Autonomes Arbeiten
  • Gruppenarbeit
  • Respektieren von Vielfalt und Multikulturalität
  • Kritik und Selbstkritik
  • Förderung des freien, kreativen und induktiven Denkens
Lehrmaterialien
  • Buch
  • Skript
  • Interaktive Übungen
Einsatz von Informations- und Kommunikationstechnologie
IKT-Nutzung
  • Einsatz von IKT in der Lehre
  • Einsatz von IKT in der Bewertung der Studierenden
Unterrichtsorganisation
ActivitiesArbeitsbelastungECTSEinzelarbeitGruppenarbeitErasmus
Vorlesungen391.6
Rezeption/ Analyse von Texten251
Erstellen einer Arbeit / v. Arbeiten251
Prüfung612.4
Total1506
Bewertung der Studierenden
Beschreibung des Verfahrens
  • Schriftliche Prüfung mit kurzen Antworten auf Fragen (Entwicklung, Endnote)
Empfohlene Bibliographie
zum Kurs (Eudoxos)
1η εναλλακτική Κ. Μπίκος (2014): Κοινωνικές σχέσεις και αλληλεπίδραση στη σχολική τάξη. Θεσσαλονίκη: Εκδ. Ζυγός, ISBN 978-960-8065-83-3 2η εναλλακτική I. Κογκούλης (2004 2η εκδ): Η σχολική τάξη ως κοινωνική ομάδα και η ομαδοσυνεργατική διδασκαλία και μάθηση, Θεσσαλονίκη: Αφοί Κυριακίδη, ISBN 960-343-273-3
Weitere Bibliographie
Αυγητίδου, Σ. (1997): Οι Κοινωνικές σχέσεις και η παιδική φιλία στην προσχολική ηλικία. Θεσσαλονίκη: Αφοί Κυριακίδη Αυγητίδου, Σ. (2001) (Επιμ.): Το παιχνίδι. Σύγχρονες ερευνητικές και διδακτικές προσεγγίσεις. Αθήνα: Τυπωθήτω Γερμανός, Δ. (2002): Οι τοίχοι της γνώσης. Σχολικός χώρος και εκπαί¬δευση. Αθήνα: Gutenberg Γεώργας, Δ. (1995a): Κοινωνική Ψυχολογία, Τόμ. Α΄. Αθήνα: Ελλη¬νικά Γράμματα. Γεώργας, Δ. (1995b): Κοινωνική Ψυχολογία, Τόμ. B΄. Αθήνα: Ελλη¬νικά Γράμματα. Γεωργογιάννης, Π. (1996): Θεωρίες της Κοινωνικής Ψυχολογίας. Τό¬μος II, Αθήνα: Gutenberg Γεωργογιάννης, Π. (1997): Θέματα Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης. Αθήνα: Gutenberg Δαμανάκης, Μ. (1998): Η εκπαίδευση των Παλιννοστούντων και Αλ¬λοδαπών Μαθητών στην Ελλάδα. Διαπολιτισμική Προσέγγιση. Αθήνα: Gutenberg Δερβίσης, Σ. (1998): Οι Μαθητές μιας Τάξης ως Κοινωνική Ομάδα. Αθήνα: Gutenberg Cummins, J., (1999): Ταυτότητες υπό διαπραγμάτευση. Εκπαίδευση με σκοπό την Ενδυνάμωση σε μία Κοινωνία της Ετερότητας. (Μετ.: Σ. Αργύρη). Αθήνα: Gutenberg Κυρίδης, Α. (1999): Η Πειθαρχία στο σχολείο. Θεωρία και Έρευνα. Αθήνα : Gutenberg Κωνσταντίνου, Χ. (1997): Σχολική πραγματικότητα και κοινωνικο¬ποί¬ηση του μαθητή. Αθήνα: Gutenberg Ματσαγγούρας, Η. (1988): Οργάνωση και Διεύθυνση της Σχολικής Τάξης. Αθήνα: Γρηγόρης Ματσαγγούρας Η. (1997): Ομαδοσυνεργατική Διδασκαλία. Αθήνα: Γρηγόρης Ματσαγγούρας, Η. (2000): Η Σχολική Τάξη: Χώρος-Ομάδα-Πειθαρ¬χία-Μέθοδος. Αθήνα Μίτιλης, Α. (1998): Μειονότητες μέσα στη σχολική τάξη. Μια σχέση αλληλεπίδρασης. Αθήνα : Οδυσσέας Μιχαλακόπουλος, Γ. (1997): Το σχολείο και η Σχολική Τάξη. Κοινω¬νιο¬λογικές προσεγγίσεις. Θεσσαλονίκη: Αφοί Κυριακίδη Μπακιρτζής, Κ. (1996): Η Δυναμική της Αλληλεπίδρασης στην Επικοι¬νωνία. Αθήνα: Gutenberg Μπακιρτζής, Κ. (2002): Επικοινωνία και Αγωγή. Αθήνα: Gutenberg Douglas, T. (1997): Η Επιβίωση στις Ομάδες. (Μετφ. Γ. Αραμπατζής) Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα Συγκολλίτου, Ε. (1997): Περιβαλλοντική Ψυχολογία. Αθήνα: Ελλη¬νικά Γράμματα Fontana, D. (1996b): Ο Εκπαιδευτικός στην Τάξη. (Μετάφρ. Μ. Λιώμη). Αθήνα: Σαββάλας Asher, S. & Coie, J. (Eds) (1990): Peer Rejection in Childhood. N. York: Cambridge University Press Baron, R., Kerr, N. & Miller, N. (1992): Group Process, Group Deci¬sion, Group Action. Buckingham: Open University Press Berndt, T. & Ladd, G. (1989): Peer Relationships in Child Develop¬ment. New York: J. Willey Bronfenbrenner, U. (1996): The Ecology of Human Development. Ex¬periments by Nature and Design. Cambridge: Harvard University Press Doyle, W. (1985): Classroom organization and management. In: M. Wittrock (Ed.), Handbook of Research on Teaching. N. York: Macmillan, pp. 392 - 431 Duck, S. (1993): Human Relationships (2nd Edn). London: Sage
Last Update
23-10-2015