Weitere Bibliographie
Σιάρδος, Γ., "Μεθοδολογία Κοινωνιολογικής Έρευνας - 3η έκδοση", Ζήτη, 2009.
Δαουτόπουλος, Γ., "Μεθοδολογία Κοινωνικών Ερευνών - 5η έκδοση", Αυτοέκδοση, 2005.
• Babbie, E. (2011). Εισαγωγή στην Κοινωνική Έρευνα. Εισαγωγή & Επιμ. Κώστας Ζαφειρόπουλος. Εκδόσεις ΚΡΙΤΙΚΗ: Αθήνα
• Brannen, J. (2005). Mixing Methods: The Entry of Qualitative and Quantitative Approaches into the Research Process, International Journal of Social Research Methodology, 8:3, pp. 173-184
• Allison, P., Severt, D. & Dickson, D. (2010). A Conceptual Model for Mystery Shopping Motivations, Journal of Hospitality Marketing & Management, 19:6, pp. 629-657
• Ασπράκη, Γ. Ε. (2004). Επαγγελματικη ηθικη και δεοντολογια στην κοινωνικη ανθρωπολογια. Επιθεώρηση Κοινωνικών Ερευνών, 115, σελ.157-180.
• Svendsen, G. L.H. (2006). Studying social capital in situ: A qualitative approach, Theory and Society, 35, pp. 39–7
• Onwuegbuzie, A.J. & Leech, N.L. (2005) On Becoming a Pragmatic Researcher: The Importance of Combining Quantitative and Qualitative Research Methodologies, International Journal of Social Research Methodology, 8:5, pp. 375-387