Weitere Bibliographie
Τα παρακάτω είναι ενδεικτικά
• Σφυροέρα, Μ. 2002. Διαθεματική προσέγγιση της γνώσης. Σειρά Κλειδιά και Αντικλείδια, www.kleidiakaiantikleidia.net.
• Μ. Σφυρόερα. 2002. Διαφοροποιημένη παιδαγωγική www.kleidiakaiantikleidia.net
Πρόγραμμα Σπουδών Νηπιαγωγείου, Α΄ μέρος. 2011. Στο Ψηφιακό Σχολείο, Α. Προγράμματα Σπουδών. 2. Συμπληρωματικά προς τα Ισχύοντα Προγράμματα Σπουδών, Επιστημονικό Πεδίο: Προσχολική - Πρώτη Σχολική Ηλικία
http://ebooks.edu.gr/info/newps/%CE%A0%CF%81%CE%BF%CF%83%CF%87%CE%BF%CE%BB%CE%B9%CE%BA%CE%AE%20-%20%CE%A0%CF%81%CF%8E%CF%84%CE%B7%20%CE%A3%CF%87%CE%BF%CE%BB%CE%B9%CE%BA%CE%AE%20%CE%97%CE%BB%CE%B9%CE%BA%CE%AF%CE%B1/1%CE%BF%20%CE%9C%CE%AD%CF%81%CE%BF%CF%82.pdf
Πρόγραμμα Σπουδών Νηπιαγωγείου, Β’ μέρος . 2011 Στο Ψηφιακό Σχολείο, Α. Προγράμματα Σπουδών. 2. Συμπληρωματικά προς τα Ισχύοντα Προγράμματα Σπουδών, Επιστημονικό Πεδίο: Προσχολική - Πρώτη Σχολική Ηλικία http://ebooks.edu.gr/info/newps/%CE%A0%CF%81%CE%BF%CF%83%CF%87%CE%BF%CE%BB%CE%B9%CE%BA%CE%AE%20-%20%CE%A0%CF%81%CF%8E%CF%84%CE%B7%20%CE%A3%CF%87%CE%BF%CE%BB%CE%B9%CE%BA%CE%AE%20%CE%97%CE%BB%CE%B9%CE%BA%CE%AF%CE%B1/2%CE%BF%20%CE%9C%CE%AD%CF%81%CE%BF%CF%82.pdf
Οδηγός για Νηπιαγωγείο. 2011. Στο Ψηφιακό Σχολείο, 2. Συμπληρωματικά προς τα Ισχύοντα Προγράμματα Σπουδών Β. Οδηγοί για τον εκπαιδευτικό http://ebooks.edu.gr/info/newps/%CE%A0%CF%81%CE%BF%CF%83%CF%87%CE%BF%CE%BB%CE%B9%CE%BA%CE%AE%20-%20%CE%A0%CF%81%CF%8E%CF%84%CE%B7%20%CE%A3%CF%87%CE%BF%CE%BB%CE%B9%CE%BA%CE%AE%20%CE%97%CE%BB%CE%B9%CE%BA%CE%AF%CE%B1/%CE%9F%CE%B4%CE%B7%CE%B3%CF%8C%CF%82%20%CE%B3%CE%B9%CE%B1%20%CE%9D%CE%B7%CF%80%CE%B9%CE%B1%CE%B3%CF%89%CE%B3%CE%B5%CE%AF%CE%BF.pdf
• Εκπαιδευτικό υλικό που αναρτάται στην ιστοσελίδα του μαθήματος
• Δαφέρμου, Χ., Κουλούρη, Π. & Μπασαγιάννη Ε. Οδηγός νηπιαγωγού: Εκπαιδευτικοί σχεδιασμοί –δημιουργικά περιβάλλοντα μάθησης. Αθήνα: ΟΕΔΒ.
• ΔΕΠΠΣ για το Νηπιαγωγείο.
• Προγράμματα σπουδών Νηπιαγωγείου από διάφορες χώρες (π.χ Αυστραλία, Νέα Ζηλανδία, Αγγλία, Σκωτία, Καναδάς, κλπ)
• Χρυσσαφίδης, Κ. 2004. Επιστημολογικές αρχές της προσχολικής εκπαίδευσης. Αθήνα: Τυποθήτω – Γιώργος Δάρδανος.
• Tomlinson, C. A., Brighton, C., Hertberg, H., Callahan, C. M., Moon, T. R., Brimijoin, K., Conover, L. A. & Reynolds, T. (2003). Differentiating Instruction in Response to Student Readiness, Interest, and Learning Profile in Academically Diverse Classrooms: A Review of Literature. Journal for the Education of the Gifted, 27, 2/3, pp. 119-145. http://etseo.org/info/raas/DI%20Review%20of%20Lit.pdf
κ.ά.