Weitere Bibliographie
Davis, P. & Hersh, R. (1981). H Μαθηματική Εμπειρία. Αθήνα: Τροχαλία
Καφούση, Χ., & Σκουμπουρδή, Χ. (2006). Τα Μαθηματικά των παιδιών 4-6 ετών, Αριθμοί και χώρος. Αθήνα: Πατάκης
Λεμονίδης, Χ. (2003). Μια νέα πρόταση διδασκαλίας των μαθηματικών στις πρώτες τάξεις του δημοτικού σχολείου. Αθήνα: Πατάκης.
Τριανταφυλλίδης, Τ., Σδρόλιας, Κ. (2007). Βασικές μαθηματικές έννοιες για τον εκπαιδευτικό της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Αθήνα: Τυπωθήτω.
Χατζηκυριάκου, Κ. (2008). Αριθμοί, σύνολα, σχήματα : μαθηματικά για τη δασκάλα και τον δάσκαλο. Θεσσαλονίκη: Εκδόσεις Σοφία
Wilder, R. L. (1986). Εξέλιξη των μαθηματικών εννοιών. Αθήνα: Κουτσομπός
Clements, D., Sarama, J., & DiBiase, A.M. (eds.) (2004). Engaging young children in mathematics: Standards for early childhood mathematics education Standards for early childhood mathematics education. Hillsdale, NJ: Lawrence Erlbaum.
Edwards, S. (1998). Managing effective teaching of Mathematics 3-8. London: Sage Publications Ltd.
Bryant, P., Nunes, T. (1997). Learning and Teaching Mathematics. London: Psychology Press.
Gutierez, A., & Boero, P (2006). Handbook of Research on the Psychology of Mathematics Education. Past, Present, Future. Rotterdam: Sense Publishers.
Saraho, O.N., & Spodec, B. (2006). Contemporary Perspectives on Mathematics in Early Cildhood Education. Charlotte:IAP.
Samara, J. & Clements, D. H. (2009). Early Childhood Mathematics Education Research. Learning Trajectories for Young Children. Routledge.
van den Heuvel-Panhuizen, M. (1998). Children Learn Mathematics. The Netherlands, Freudenthall Institute, Utrecht University & National Institute for Curriculun Development.