MINORITY GROUPS AND INTERCULTURAL EDUCATION

Informationen zur Lehrveranstaltung
TitelΜΕΙΟΝΟΤΙΚΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ / MINORITY GROUPS AND INTERCULTURAL EDUCATION
CodeΥΒ.1.023
Cycle / Level1. Grund- und Hauptstudiengang
SemesterWinter/Sommer
CoordinatorMelpomeni Kanatsouli
CommonNein
StatusAktiv
Course ID80003389

Studienplan: PPS Tmīmatos Epistīmṓn Proscholikīs Agōgīs kai Ekpaídeusīs (2012-sīmera)

Registered students: 143
FachrichtungForm des KursbesuchsSemesterJahrECTS
KORMOSMATHĪMA VASĪSWinter/Spring-6

Informationen zur Veranstaltung
Akademisches Jahr2019 – 2020
KurslehrdauerWinter
Instructors from Other Categories
Weekly Hours3
Class ID
600151667
Course Type 2016-2020
  • Grundlagenkenntnisse
  • Allgemeinwissen
  • Wissenschaftlicher Fachbereich
  • Entwicklung von Fertigkeiten
Veranstaltungstyp
  • Persönliche Anwesenheit
Elektronischer Zugang zu Unterrichtsmaterialien
Erasmus
The course is also offered to exchange programme students.
Sprache
  • Griechisch (Lehre, Prüfung)
Allgemeine Kompetenzen
  • Anwendung des Wissens in der Praxis
  • Recherche, Analyse und Verarbeitung von Daten und Informationen mittels der Verwendung technologischer Medien
  • Anpassung an neue Situationen
  • Entscheidungsfähigkeit
  • Autonomes Arbeiten
  • Gruppenarbeit
  • Respektieren von Vielfalt und Multikulturalität
  • Kritik und Selbstkritik
  • Förderung des freien, kreativen und induktiven Denkens
Lehrmaterialien
  • Buch
  • Skript
  • Audio
  • Interaktive Übungen
Einsatz von Informations- und Kommunikationstechnologie
IKT-Nutzung
  • Einsatz von IKT in der Lehre
  • Einsatz von IKT in der Bewertung der Studierenden
Unterrichtsorganisation
ActivitiesArbeitsbelastungECTSEinzelarbeitGruppenarbeitErasmus
Vorlesungen391.6
Feldübung200.8
Rezeption/ Analyse von Texten381.5
Bildungsbesuch und Teilnahme an Tagungen/ Seminaren/ Veranstaltungen150.6
Projekt
Erstellen einer Arbeit / v. Arbeiten361.4
Prüfung20.1
Total1506
Bewertung der Studierenden
Beschreibung des Verfahrens
  • Schriftliche Prüfung mit kurzen Antworten auf Fragen (Entwicklung)
  • Schriftliche Prüf. mit ausführlichen Antworten auf Fragen (Entwicklung, Endnote)
  • Schriftliche Prüfung mit Problemlösung (Entwicklung)
  • Öffentliche Präsentation (Entwicklung)
Empfohlene Bibliographie
zum Kurs (Eudoxos)
Τσιούμης, Κ. (2003). Ο Μικρός «άλλος». Μειονοτικές Ομάδες στην προσχολική εκπαίδευση. Θεσσαλονίκη: Ζυγός. Siraj-Blatchford, I.(2012). Τα πρώτα χρόνια της παιδικής ηλικίας θέτουν τα θεμέλια της φυλετικής ισότητας, Αθήνα: Επίκεντρο.
Weitere Bibliographie
Αγγελίδης, Π. & Χατζησωτηρίου, Χ. (2013). Διαπολιτισμικός διάλογος στην εκπαίδευση. Αθήνα: Διάδραση. Βλαχάκη Μ. (2016). Η επίδραση των ιστοριών ζωής στον μετασχηματισμό των αντιλήψεων παιδιών σχολικής ηλικίας για τους μετανάστες, MuseumEdu, 3, 73-100. Διαθέσιμο: http://museumedulab.ece.uth.gr/main/sites/default/files/3.%20THE%20IMPACT%20OF%20LIFE%20HISTORIES%20ON%20THE%20TRANSFORMATION%20OF%20Vlachaki%20%20final_1.pdf Βλαχάκη Μ. & Μάγος Κ. (2015). H συμβολή της έρευνας δράσης στη δημιουργία μίας μουσειακής έκθεσης για τη μετανάστευση από παιδιά σχολικής ηλικίας, Hλεκτρονικό Περιοδικό Action Researcher in Education, 6, 25-47. Διαθέσιμο: http://www.actionresearch.gr/AR/ActionResearch_Vol6/i6p2.pdf Γκόβαρης, Χ. (2011). Εισαγωγή στη διαπολιτισμική εκπαίδευση. Αθήνα: Διάδραση Γκόβαρης, Χ. (2013). Διδασκαλία και Μάθηση στο Διαπολιτισμικό Σχολείο. Αθήνα: Gutenberg. Γεωργογιάννης, Π. (2013). Κίνητρα, διαμεσολαβήσεις και επιδόσεις στην εκπαίδευση. Μια ερευνη τική προσέγγιση σε πολιτισμικά διαφορετικούς μαθητές. Αθήνα: Ίων. Coelho, E. (2007). Διδασκαλία και μάθηση στα πολυπολιτισμικά σχολεία, (επιμ. Μητακίδου, Σ. και Τρέσσου, Ε.). Θεσσαλονίκη: Επίκεντρο. Cummins, J. (1999), Ταυτότητες υπό διαπραγμάτευση, μτφρ. Αργύρη, Σ., Αθήνα: Gutenberg. Derman Sparks L. (2006) Καταπολεμώντας τις προκαταλήψεις. Παιδαγωγικά εργαλεία, (μτφρ.) Χουντουμάδη, Μόρφη, Αθήνα, Κέντρο Παιδαγωγικής και Καλλιτεχνικής Επιμόρφωσης «Σχεδία». Δημητριάδου, Κ. (2011). Πλαίσιο, ταυτότητα και ετερότητα στην κριτική διδασκαλία: μια μελέτη περίπτωσης από την εκπαίδευση των δασκάλων. Στο: Ν. Παπαδάκης & Ν. Χανιωτάκης (Επιμ.), «Εκπαίδευση – Κοινωνία – Πολιτική». Τιμητικός τόμος για τον Ιωάννη Ε. Πυργιωτάκη. Αθήνα: πεδίο (σσ. 812-827). Hollins, E. (2007). O πολιτισμός στη σχολική μάθηση. Αθήνα: Μεταίχμιο. Μάγος, Κ. (2010),«Καθρέφτες και παράθυρα, γέφυρες και σταυροδρόμια». Αξιολόγηση εκπαιδευτικού υλικού ως προς τη διαπολιτισμική του διάσταση. Στα Πρακτικά του 13ου Διεθνούς Συνεδρίου: «Διαπολιτισμική Εκπαίδευση.Ελληνικά ως Δεύτερη ή Ξένη Γλώσσα» (Πάτρα, 07-09/05/10), Κέντρο Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης, Πανεπιστήμιο Πατρών, 298- 309. Μπάρος, Β., Στεργίου, Λ., Χατζηδήμου, Κ. (2014). Ζητήματα Διαπολιτισμικής Παιδαγωγικής και Εκπαίδευσης. Αθήνα: Διάδραση. Νικολάου, Γ. (2011), Διαπολιτισμική διδακτική. Το νέο περιβάλλον – Βασικές αρχές. Αθήνα: Πεδίο. Παλαιολόγου, Ν. & Ευαγγέλου, Ο. (2011). Διαπολιτισμική Παιδαγωγική. Εκπαιδευτική πολιτική για παιδιά μεταναστών. Αθήνα: Πεδίο. Σκούρτου, E. (2011), H Διγλωσσία στο Σχολείο, Aθήνα: Gutenberg Τσοκαλίδου, Ρ. (2012). Χώρος για Δύο. Διγλωσσία και Εκπαίδευση. Θεσσαλονίκη: Ζυγός Τσοκαλίδου, Ρ. (2017). SIDAYES. Διγλωσσία και Διαγλωσσικότητα. Αθήνα: Gutenberg.
Last Update
11-03-2020