Direkt zum Inhalt
Μονάδα Διασφάλισης Ποιότητας
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Anmelden
Sie sind hier
Startseite
»
e-Curriculum Vitae
Curriculum Vitae
Expand
|
Collapse
Constantinos Vouyoukas
Assistant Professor, School of Early Childhood Education
Personal Information
2310991299
costasv@nured.auth.gr
OrcID ID
0000-0001-7123-913X
Γνωστικό Αντικείμενο
:
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
Επιστημονική Ειδίκευση
:
Κατάρτιση εκπαιδευτικών και επιστήμη της εκπαίδευσης
Κατάρτιση εκπαιδευτικών προσχολικής αγωγής
Ψυχολογία
Education
Προπτυχιακές Σπουδές
1993
Πτυχίο
ΦΠΨ/Φιλοσοφική Σχολή
Εθνικό & Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Greece
Ψυχολογία
Μεταπτυχιακές Σπουδές
1995
Master in Education
Educational Psychology & Special Educational Needs
University of Manchester
Great Britain
Educational Psychology
Διδακτορικό Δίπλωμα
2002
PhD
Educational Psychology & Special Needs
Institute of Education. University of London
Great Britain
Educational Psychology
2006
Μεταδιδακτορικό δίπλωμα.
Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπάιδευσης
Εθνικό & Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Greece
Κατάρτιση Εκπαιδευτικών
Course Work
Courses of Winter semester of 2016–17 academic year
ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Γ.1.002
LANGUAGE DEVELOPMENT AND DISORDERS
Γ.1.005
EDUCATIONAL PSYCHOLOGY
Ε.1.234
PSYCHOSOCIAL DIMENSIONS OF LEARNING AND TEACHING
Ζ.1.258
THE IMPACT OF THE NEUROLOGICAL MODEL ON EDUCATION
ΣΤ.1.224
COUNSELING IN EDUCATION
ΥΒ.1.005
SPECIFIC DEVELOPMENTAL DISORDERS-LEARNING DISABILITIES
ΕΠ.2.031
COUNSELLING-SOCIAL AND EMOTIONAL LEARNING
ΥΒ.1.001
EDUCATIONAL PSYCHOLOGY
ΔΙΑΤΜΗΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΜΕ ΤΙΤΛΟ "ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΤΗΣ ΕΝΤΑΞΗΣ: ΕΝΑ ΣΧΟΛΕΙΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ"
ΑΚΒ.007
EMPOWERMENT MODELS FOR LANGUAGE AND CULTURAL MINORITY FAMILIES
ΓΚΑ.018
PEDAGOGY OF INCLUSION
Courses of Spring semester of 2016–17 academic year
ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Γ.1.005
EDUCATIONAL PSYCHOLOGY
Δ.1.050
LEARNING DISABILITIES
Η.3.275
EARLY CHILDHOOD PEDAGOGY AND PRACTICE IN INCLUSING SETTINGS
ΣΤ.1.224
COUNSELING IN EDUCATION
ΥΒ.1.005
SPECIFIC DEVELOPMENTAL DISORDERS-LEARNING DISABILITIES
ΕΠ.2.065
INCLUSIVE EDUCATION II
ΥΒ.1.001
EDUCATIONAL PSYCHOLOGY
ΔΙΑΤΜΗΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΜΕ ΤΙΤΛΟ "ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΤΗΣ ΕΝΤΑΞΗΣ: ΕΝΑ ΣΧΟΛΕΙΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ"
ΒΚΑ.012
RELATION BETWEEN PSYCHOLOGICAL RESEARCH AND EDUCATIONAL PRACTICE FOR CHILDREN WITH SPECIAL NEEDS
ΤΜΗΜΑ ΧΗΜΕΙΑΣ
ΕΗΟ11
Psychology
Κ111
Psychology
Theses Supervised
Student Theses within AUTh
2016–2017
. ΤΟ ΕΡΓΑΣΙΑΚΟ ΑΓΧΟΣ ΚΑΙ Η ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΞΟΥΘΕΝΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΕΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
. Η ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΟΥ ΑΥΤΟΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΥ ΜΑΘΗΤΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΕ ΗΠΙΑ ΝΟΗΤΙΚΗ ΑΝΕΠΑΡΚΕΙΑ ΚΑΙ ΣΕ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ
2015–2016
. ΑΥΤΟΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΝΟΗΤΙΚΗ ΑΝΕΠΑΡΚΕΙΑ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΚΑΙ ΣΧΕΣΕΙΣ ΣΥΝΟΜΗΛΙΚΩΝ
. ΓΛΩΣΣΙΚΗ ΕΠΑΡΚΕΙΑ ΚΑΙ ΓΛΩΣΣΙΚΗ ΕΠΙΔΟΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΑΠΟ ΓΛΩΣΣΙΚΕΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΕΣ ΜΕΙΟΝΟΤΗΤΕΣ ΜΕ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΚΑΙ ΗΠΙΑ ΝΟΗΤΙΚΗ ΑΝΕΠΑΡΚΕΙΑ
. ΓΛΩΣΣΙΚΗ ΕΠΑΡΚΕΙΑ ΚΑΙ ΕΠΙΛΥΣΗ ΣΥΓΚΡΟΥΣΕΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΜΕ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΚΑΙ ΝΟΗΤΙΚΗ ΑΝΕΠΑΡΚΕΙΑ
. ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
. ΣΧΕΣΕΙΣ ΣΥΝΟΜΗΛΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΣΥΓΚΡΟΥΣΕΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΕ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ
. Ο ΑΥΤΟΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΕ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΝΟΗΤΙΚΗ ΑΝΕΠΑΡΚΕΙΑ
. ΟΙ ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΣΥΝΟΜΗΛΙΚΟΥΣ ΚΑΙ Η ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΕΠΑΡΚΕΙΑ ΠΑΙΔΙΩΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ ΣΕ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ
2014–2015
. ΨΥΧΟΜΕΤΡΙΚΗ ΚΑΙ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ ΣΕ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΚΑΙ ΝΟΗΤΙΚΗ ΑΝΕΠΑΡΚΕΙΑ
. ΣΧΕΣΕΙΣ ΣΥΝΟΜΗΛΙΚΩΝ, ΑΥΤΟΡΡΥΘΜΙΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΛΥΣΗ ΣΥΓΚΡΟΥΣΕΩΝ ΣΕ ΜΑΘΗΤΕΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΕ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΚΑΙ ΝΟΗΤΙΚΗ ΑΝΕΠΑΡΚΕΙΑ
. ΜΑΘΗΣΙΑΚΗ ΚΑΙ ΓΛΩΣΣΙΚΗ ΕΠΑΡΚΕΙΑ ΣΕ ΠΑΙΔΙΑ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΕ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ
. ΑΥΤΟΡΡΥΘΜΙΣΗ ΚΑΙ ΚΙΝΗΤΡΑ ΕΠΙΤΕΥΞΗΣ ΣΕ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΚΑΙ ΗΠΙΑ ΝΟΗΤΙΚΗ ΑΝΕΠΑΡΚΕΙΑ
. ΑΥΤΟΡΡΥΘΜΙΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΜΕ ΜΕΤΡΙΑ ΝΟΗΤΙΚΗ ΑΝΕΠΑΡΚΕΙΑ
2013–2014
. "ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΝΤΑΞΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΜΕ ΝΟΗΤΙΚΗ ΑΝΕΠΑΡΚΕΙΑ: ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΣΥΜΜΑΘΗΤΩΝ"
. "ΑΥΤΟΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΕ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ"
. "ΤΡΟΠΟΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΤΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΕΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ ΣΕ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ"
. ΤΡΟΠΟΙ ΕΠΙΛΥΣΗΣ ΣΥΓΚΡΟΥΣΕΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΕ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ
. ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΓΝΩΣΤΙΚΕΣ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΚΑΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ ΑΠΟ ΜΑΘΗΤΕΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΕ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ
. "ΜΑΘΗΣΙΑΚΗ ΚΑΙ ΓΛΩΣΣΙΚΗ ΕΠΑΡΚΕΙΑ ΜΑΘΗΤΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΕ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΠΟΥ ΠΡΟΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΗΝ ΣΟΒΙΕΤΙΚΗ ΕΝΩΣΗ "
In progress
. "Η ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΗΣ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑΣ ΣΤΗ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΚΙΝΗΤΡΩΝ ΣΕ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ"
. "Η ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΩΝ ΤΡΟΠΩΝ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΤΩΝ ΣΥΓΚΡΟΥΣΕΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ ΜΕ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ"
2012–2013
. Η ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΕΠΑΡΚΕΙΑ ΠΑΙΔΙΩΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ ΣΕ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ
. "ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΝΤΑΞΗ ΠΑΙΔΙΩΝ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΜΕ ΝΟΗΤΙΚΗ ΑΝΕΠΑΡΚΕΙΑ"
. "ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΗΣ ΣΧΕΣΗΣ ΧΑΜΗΛΗΣ ΕΠΙΔΟΣΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΠΑΙΔΙΩΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ"
. ΑΠΟΨΕΙΣ ΚΑΙ ΣΤΑΣΕΙΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ (ΗΛΙΚΙΑΣ 12-18) ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΘΙΣΜΟ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΚΑΙ ΤΗ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ: ΑΙΤΙΑ, ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΚΑΙ ΤΡΟΠΟΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ ΑΠΟ ΤΗ ΣΚΟΠΙΑ ΤΩΝ ΕΦΗΒΩΝ.
. "ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΣΔΟΚΙΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ"
. ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΨΥΧΟΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ:ΔΕΣΜΟΣ ΚΑΙ ΣΧΕΣΕΙΣ ΣΥΝΟΜΗΛΙΚΩΝ ΣΤΗ ΜΕΣΗ ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ
. ΚΟΙΝΩΝΙΟΓΝΩΣΤΙΚΗ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ ΣΕ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ
2011–2012
. "Η ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΗΣ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΑΠΟ ΤΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΕΝΤΑΞΗΣ ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ"
. "Ο ΑΥΤΟΚΑΘΟΡΙΣΜΟΣ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΗΠΙΑ ΚΑΙ ΜΕΤΡΙΑ ΝΟΗΤΙΚΗ ΑΝΕΠΑΡΚΕΙΑ: ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ"
. "Η ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΑΥΤΟΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ Ο ΒΑΘΜΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΞΟΥΘΕΝΩΣΗΣ ΣΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΤΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΕΝΤΑΞΗΣ ΣΕ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΗΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ"
. "ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΣΥΓΚΡΟΥΣΕΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ΛΟΓΟΥ"
2010–2011
. ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΣΤΥΛ ΠΑΙΔΙΩΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
. ΕΠΙΛΥΣΗ ΣΥΓΚΡΟΥΣΕΩΝ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΚΑΙ ΠΑΙΔΙΑ ΤΥΠΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
Administrative Work
Τμήματος
#
Από
Έως
Θέση Όργανο / Επιτροπή
4
2016
2017
Member, Διαδικτυακός Τόπος Τμήματος
3
2015
2017
Member, Ανταποδοτικές υποτροφίες του ΤΕΠΑΕ
5
2014
2017
Member, Επιτροπή κατατακτήριων εξετάσεων
2
2010
2017
Member, Επιτροπή Πρακτικής Άσκησης
1
2008
2017
Member, ΟΜ.Ε.Α (Ομάδα Επιτροπής Αξιολόγησης)
Ιδρύματος
#
Από
Έως
Θέση Όργανο / Επιτροπή
1
2010
2012
Member, Αναπληρωματικός εκπρόσωπος τμήματος στη Σύγκλητο
Connection to Society
Ερευνητικές Υποδομές
Πως αξιολογείτε την επάρκεια, καταλληλότητα και ποιότητα των χώρων των εργαστηρίων;
:
DK
Πως αξιολογείτε την επάρκεια, καταλληλότητα και ποιότητα του εργαστηριακού εξοπλισμού;
:
DK
Καλύπτουν οι διαθέσιμες υποδομές τις ανάγκες της ερευνητικής διαδικασίας;
:
Partially
Πόσα ερευνητικά σας αντικείμενα δεν καλύπτονται από τις διαθέσιμες υποδομές;
:
n. v.
Πόσο εντατική χρήση γίνεται των ερευνητικών υποδομών;
:
n. v.
Ποια είναι η λειτουργική κατάσταση του υπάρχοντος εξοπλισμού;
:
Durchschnitt
Υπάρχει ανάγκη ανανέωσης/επικαιροποίησης του υπάρχοντος εξοπλισμού;
:
Great
Πώς χρηματοδοτείται η προμήθεια και ανανέωση των ερευνητικών υποδομών;
:
Τακτικό προϋπολογισμό
Ερευνητικά προγράμματα
Προσωπικές δαπάνες μελών ΔΕΠ
Πώς χρηματοδοτείται η συντήρηση των ερευνητικών υποδομών;
:
Τακτικό προϋπολογισμό
Ερευνητικά προγράμματα
Publications
2017
Vouyoukas Constantinos
,
Tzouriadou Maria
,
Anagnostopoulou Eleni
,
Michalopoulou Lito-Eleni
(2017)
.
Representation of Culturally and Linguistically Diverse Students Among Students With Learning Disabilities: A Greek Paradigm
.
Sage Open. Special Issue: Student Diversity’
.
p.1-10
.
2015
Tzouriadou Maria
,
Voyoukas Constantinos
,
Anagnostopoulou Eleni
,
Michalopoulou Lito
(2015)
.
Early intervention of kindergarten children at risk for developmental disabilities: a Greek paradigm
.
Journal of Intellectual Disability. Diagnosis and Treatment
.
vol.3 p.238-246
.
Βουγιούκας Κωνσταντίνος
(2015)
.
Η διακρίβωση του αυτοπροσδιορισμού μαθητών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης σε επικινδυνότητα για μαθησιακές δυσκολίες: η συμβολή των γνωστικών και μεταγνωστικών ικανοτήτων και των ευκαιριών του πλαισίου
.
Διάλογοι! Θεωρία και πράξη στις επιστήμες της αγωγής και εκπαίδευσης
.
Vol.1 p.36-55
.
Βουγιούκας Κωνσταντίνος
,
Μπακιρτζής Κωνσταντίνος
,
Βεντούλη Κωνσταντίνα
,
Μπαλλή Βασιλική
(2015)
.
Η επίδραση της βιωματικής μάθησης στην αυτοεκτίμηση, αυτό-αποτελεσματικότητα και προσωπική ανάπτυξη των φοιτητών
.
Παιδαγωγική Επιθεώρηση
.
Vol. 60
.
Voyoukas Constantinos
,
Tzouriadou Maria
,
Michalopoulou Lito-Eleni
(2015)
.
Specific language impairment in Greek Pontians from the former Soviet Union
.
International Symposium on Monolingual and Bilingual Speech
.
Χανιά - Ελλάδα
.
Βουγιούκας Κωνσταντίνος
,
Τζουριάδου Μαρία
,
Μιχαλοπούλου Λητώ-Ελένη
(2015)
.
Ανταπόκριση στην παρέμβαση και διαφοροποιημένη διδασκαλία: ενδεικτικά παραδείγματα υλοποίησης στην Ελλάδα και στις ΗΠΑ’
.
1ου Πανελλήνιο Συνέδριο Σχολικής Ψυχολογίας. ‘Η Σχολική Ψυχολογία Σήμερα. Από την Θεωρία και την Έρευνα στην Πράξη’
.
Αθήνα - Ελλάδα
.
Βουγιούκας Κωνσταντίνος
,
Τζουριάδου Μαρία
,
Αναγνωστοπούλου Ελένη
(2015)
.
Κατασκευή κριτηρίου σχολικής επίδοσης για τη γλώσσα και τα μαθηματικά
.
3ο Πανελλήνιο Συνέδριο της Ψυχολογικής Εταιρείας Βορείου Ελλάδος ‘Ψυχολογία και Εκπαίδευση: Σύγχρονοι Προσανατολισμοί και Εφαρμογές’
.
Ιωάννινα - Ελλάδα
.
Βουγιούκας Κωνσταντίνος
(2015)
.
Η καλλιέργεια του αυτοπροσδιορισμού μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες: Η H συμβολή των γνωστικών και μεταγνωστικών ικανοτήτων και tων ευκαιριών του πλαισίου
.
15ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ψυχολογικής Έρευνας 'Η Ψυχολογία στην Ελλάδα και τη Μεσόγειο’, Πανεπιστήμιο Κύπρου, Λευκωσία
.
Λευκωσία - Κύπρος
.
2013
Tzouriadou Maria
,
Barbas Georgios
,
Voyoukas Constantinos
,
Anagnostopoulou Eleni
(2013)
.
The relationship between language and social competence in high-risk preschoolers
.
Advances in Mental Health and Intellectual Disabilities
.
vol.7 no.7 p.230-243
.
Βουγιούκας Κωνσταντίνος
,
Γκέκα Μαρία
(2013)
.
Ψυχοκοινωνικές παράμετροι μαθησιακών δυσκολιών
.
Εκπαίδευση και Ειδική Αγωγή
.
Επιμέλεια:6ος Θεματικός Κύκλος. ΚΑΝΕΠ-ΓΣΕΕ,
.
p. p. 164-191
.
2012
Βουγιούκας Κωνσταντίνος
,
Βεντούλη K
,
Mπαλλή B
(2012)
.
Η διαχείριση των συγκρούσεων μεταξύ των παιδιών από τους εκπαιδευτικούς: συσχέτιση με τα συναισθήματα των εκπαιδευτικών και τους χαρακτηρισμούς που αποδίδουν οι ίδιοι στα παιδιά
.
Επιστημονική Επετηρίδα Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
.
vol.24 p.4-31
.
Βουγιούκας Κωνσταντίνος
(2012)
.
Η Ψυχολογία ως νεοεισαγόμενο είδος στην Ελλάδα από Ευρώπη και Αμερική από τα μέσα του 19ου ως τα μέσα του 20ου αιώνα
.
Ψυχολογικά Θέματα
.
vol.17-18 p.37-61
.
2011
Βουγιούκας Κωνσταντίνος
(2011)
.
Μία έρευνα γύρω από την προσωπική θεωρία και την επαγγελματική ανάπτυξη εκπαιδευτικών
.
Μέντορας
.
Published Version
.
vol.13 p.146-164
.
Tzouriadou Maria
,
Barbas Georgios
,
Vouyoukas Constantinos
,
Anagnostopoulou Eleni
(2011)
.
Peer social interaction and cognitive functioning of preschoolers with mild mental retardation and specific language disorders
.
Third Conference of the International Society on Early Intervention
.
New York
.
Βουγιούκας Κωνσταντίνος
,
Συτζιούκη Μ
(2011)
.
Αξίες και προσδοκίες εθνικά διαφορετικών γονέων για το σχολείο και την κοινωνική ένταξη
.
Διεθνές Συνέδριο στην Εκπαίδευση και την κοινωνική ένταξη κοινωνικά ευάλωτων ομάδων
.
Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, ΚΕΘΕΑ. Θεσσαλονίκη
.
Βουγιούκας Κωνσταντίνος
,
Τζουριάδου Μαρία
(2011)
.
Η σχέση γνωστικής, γλωσσικής και κοινωνικής επάρκειας με δυσκολίες των παιδιών στον αφηγηματικό λόγο
.
Διεθνές συνέδριο Εκπαίδευση ατόμων με ειδικές ανάγκες
.
Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη
.
2010
Βουγιούκας Κωνσταντίνος
(2010)
.
Μεθοδολογικές προσεγγίσεις στην ανάλυση της προσωπικής θεωρίας διδασκαλίας εκπαιδευτικών: μία απόπειρα σύνθεσης
.
Επιστήμες της Αγωγής
.
vol.4 p.57-69
.
Βουγιούκας Κωνσταντίνος
(2010)
.
Μεθοδολογικές προσεγγίσεις στην ανάλυση προσωπικής θεωρίας διδασκαλίας εκπαιδευτικών: μία απόπειρα σύνθεσης
.
Επιστήμες της Αγωγής
.
Published Version
.
vol.4 p.57-69
.
2009
Βουγιούκας Κωνσταντίνος
(2009)
.
Ο Κωνσταντίνος Γεωργούλης και η γλωσσο-εκπαιδευτική του πολιτεία
.
Θέματα Ιστορίας Εκπαίδευσης
.
Published Version
.
vol.8 p.223-249
.
Βουγιούκας Κωνσταντίνος
(2009)
.
Σχεδίασμα για μια εισαγωγή στη φιλοσοφία της παιδείας
.
Επιστήμες της Αγωγής
.
Published Version
.
vol.4 p.183-200
.
2007
Vougioykas Konstantinos
(2007)
.
An analysis of equality, legislation, attitudes and values in education: the case of Greece
.
Mediterranean Journal of Educational Studies
.
Published Version
.
vol.12 no.2 p.115-134
.
Βουγιούκας Κωνσταντίνος
(2007)
.
Εισαγωγή (;) στις Επιστήμες (;) της Αγωγής (;)
.
Νέα Παιδεία
.
Published Version
.
vol.123 p.36-52
.
----
Βουγιούκας Κωνσταντίνος
.
Η Ψυχολογία ως νεοεισαγόμενο είδος στην Ελλάδα από Ευρώπη και Αμερική από τα μέσα του 19ου ως τα μέσα του 20ου αιώνα
.
Ψυχολογικά Θέματα
.
Published Version
.
vol.17-18
.
Τζουριάδου Μαρία
,
Βουγιούκας Κωνσταντίνος
,
Αναγνωστοπούλου Ελένη
,
Μενεξές Γ
.
Γνώσεις και απόψεις εκπαιδευτικών για τη δυσλεξία
.
Επιστημονική Επετηρίδα Τμήματος Ψυχολογίας ΑΠΘ
.
2008
Βουγιούκας Κωνσταντίνος
(2008)
.
Νοητική καθυστέρηση και παρώθηση
.
«Επινόηση» Εξειδίκευση Εκπαιδευτικών-Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού και Παραγωγή Εκπαιδευτικού Υλικού για Ήπια Νοητική Καθυστέρηση
.
2014
Βουγιούκας Κωνσταντίνος
,
Στοϊνίτση Α
(2014)
.
Κοινωνιογνωστική επεξεργασία πληροφοριών, αναγνώριση και έκφραση συναισθημάτων παιδιών προσχολικής ηλικίας σε επικινδυνότητα για δυσκολίες μάθησης
.
1o Πανελλήνιο Συνέδριο με Διεθνή Συμμετοχή: "Ανα-στοχασμοί για την Παιδική Ηλικία"-Πρακτικά
.
1o Πανελλήνιο Συνέδριο με Διεθνή Συμμετοχή: "Ανα-στοχασμοί για την Παιδική Ηλικία"
.
Θεσσαλονίκη: ΑΠΘ, Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής & Εκπαίδευσης
.
p.409-432
.
2016
Vouyoukas Constantinos
(2016)
.
Self-determination of Greek primary school students with learning and intellectual disabilities
.
International Conference on Motivation. The Odyssey to the Ithaka of Learning: Motivated persons, challenging contexts
.
Thessalonki - Greece
.
Aktualisiert: 2017-07-04