Direkt zum Inhalt
Μονάδα Διασφάλισης Ποιότητας
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Anmelden
Sie sind hier
Startseite
»
e-Curriculum Vitae
Curriculum Vitae
Expand
|
Collapse
Stavros Demetriadis
Associate Professor, School of Informatics
Personal Information
2310991938
sdemetri@csd.auth.gr
http://mlab.csd.auth.gr/sdemetri/
Scopus IDs
6506681303
,
35101855100
Google Scholar ID
uV4Ki0YAAAAJ
Γνωστικό Αντικείμενο
:
Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση
Επιστημονική Ειδίκευση
:
Πληροφορική
Επιστήμη της πληροφορικής
Χρήση της πληροφορικής
Επιστήμη της εκπαίδευσης
Τεχνολογίες Πληροφορίας & Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση, Εκπαιδευτική Τεχνολογία
Education
Προπτυχιακές Σπουδές
1983
Πτυχίο Τμήματος Φυσικής
Φυσικής
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Greece
Μεταπτυχιακές Σπουδές
1986
Μεταπτυχιακό Δϊπλωμα Ηλεκτρονικής Φυσικής / Ραδιοηλεκτρολογίας
Φυσικής
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Greece
Διδακτορικό Δίπλωμα
2000
Διδακτορικό Δϊπλωμα
Πληροφορικής
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Greece
Course Work
Courses of Winter semester of 2018–19 academic year
TMĪMA PLĪROFORIKĪS
NET-07-02
FLEXIBLE LEARNING
NET-07-03
DIDACTICS OF INFORMATICS
NGE-07-03
INTERNSHIP FOR PEDAGOGICAL AND DIDACTICAL COMPETENCE
PROGRAMMA METAPTYCΗIAKŌN SPOUDŌN "DIADRASTIKES TECΗNOLOGIES YLIKOU KAI LOGISMIKOU"
IHST104
Collaborative Technologies
Courses of Spring semester of 2018–19 academic year
TMĪMA PLĪROFORIKĪS
NCO-04-04
HUMAN-COMPUTER INTERACTION
NET-06-01
MOBILE DEVICE INTERFACES
NET-06-03
LEARNING THEORIES & EDUCATIONAL SOFTWARE
NGE-07-03
INTERNSHIP FOR PEDAGOGICAL AND DIDACTICAL COMPETENCE
PROGRAMMA METAPTYCΗIAKŌN SPOUDŌN "DIADRASTIKES TECΗNOLOGIES YLIKOU KAI LOGISMIKOU"
IHST207
Learning analytics
Theses Supervised
Student Theses within AUTh
In progress
Bougias Ioannis. ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΓΙΑ ΤΗ ΜΑΘΗΣΗ ΜΕΣΩ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑΣ
Tzimas Dimitrios. Ανάλυση Μαθησιακών Δεδομένων
Psathas Georgios. Τεχνολογίες Μάθησης
Lagakis Paraskevas. Διαλογικοί Πράκτορες σε Εκπαιδευτικά Τεχνολογικά Περιβάλλοντα
Foutsitzis Christos. ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΑ ΟΠΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ ΑΛΓΟΡΙΘΜΩΝ
Foutsitzis Christos. ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΟΠΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗΣ ΑΛΓΟΡΙΘΜΩΝ ΣΤΗ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ
Bougias Ioannis. ΕΠΙΚΟΔΟΜΗΤΙΚΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
2018–2019
Karamichalis Nikolaos. Σύστημα PiArd5: Απομακρυσμένο εργαστήριο ανοικτού κώδικα στο διαδύκτιο με τεχνολογίες Arduino & Raspberry Pi.
Kappis Achilleas. Εκπαιδευτικά παιχνίδια για την υπολογιστική σκέψη με Python, Pygame
2017–2018
Stamatopoulou Eleftheria. Python vs.Γλώσσα: Ποιά να επιλέξουμε για την εκπαίδευση;
Koufouli Athina. Εκπαιδευτικό Λογισμικό για τη διδασκαλία αλγορίθμων
Atmatzidou Soumela. Η εκπαιδευτική ρομποτική ως μέσο ανάπτυξης της υπολογιστικής σκέψης και μεταγνώσης των μαθητών
Topalidis Georgios. "Hypotest": Εφαρμοσή Python για στατιστικό έλεγχο υποθέσεων
2016–2017
Grigoriadou Anastasia. Εποικοδομικού τύπου εκπαίδευση με ΤΠΕ και ανάπτυξη δεξιοτήτων συνεργασίας των μαθητών: Εφαρμογή στο μάθημα των Μαθηματικών
Georgiadis Anastasios. Εποικοδομικού τύπου εκπαίδευση με ΤΠΕ και ανάπτυξη δεξιοτήτων συνεργασίας των μαθητών: Εφαρμογή στο μάθημα της πληροφορικής
Xanthopoulou Melpomeni. ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ ΜΕ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΚΑΘΟΔΗΓΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ.
Papanikolaou Ioanna. ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΡΟΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ ΠΑΡΑΛΛΗΛΗΣ ΑΝΑΛΥΣΗΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ STRATOSPHERE.
Bourelos Chrysafis. ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ "GO ROBO! IN THE HOUSE" ΩΣ ΕΡΓΑΛΕΙΟΥ ΝΟΗΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ.
Kanellaki Aikaterini. ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ ΚΑΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΣΚΕΨΗ: ΜΑΘΗΣΗ ΜΕ NXT LEGO MINDSTORMS ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.
Giannopoulos Panagiotis. Το εργαλείο Python-Kivi για την ανάπτυξη διαδραστικών διαπλατφορμικών εφαρμογών
2015–2016
Tsarava Aikaterini. Προγραμματισμός στα Ελληνικά με τη γλώσσα Python
Theocharidis Theocharis. Ανάπτυξη δεξιοτήτων προγραμματισμού των μαθητών με συνδυασμό των τεχνολογικών εργαλείων ComicScriptCreator και Scratch
Papakyprianou Nikolaos. Εκπαιδευτικό υλικό παιχνιδιών για την εκμάθηση της γλώσσας Python
Aravidou Evdoxia. Απτικές διεπαφές και υπολογιστική σκέψη: Ανάλυση της αλληλεπίδρασης μαθητών κατά τη συνεργασία
Psara Eleni. Εκπαιδευτική ρομποτική και ανάπτυξη υπολογιστικής σκέψης:η επίδραση των ρόλων των μαθητών κατά τη συνεργασία
Avramidou Margarita. Εκπαιδευτική ρομποτική και ανάπτυξη υπολογιστικής σκέψης: ο ρόλος του φύλλου στη συνθεση των ομάδων
Argyropoulou Myrofora-Iro. ΨΗΦΙΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΜΑΘΗΣΗΣ ΣΕ PYTHON: ΚΡΕΜΑΛΑ
Magnisalis Ioannis. Σχεδίαση και Αξιολόγηση Αρχιτεκτονικής για την Ευέλικτη Υποστήριξη της Συνεργασίας στο Διαδίκτυο: Τεχνολογική και Εκπαιδευτική Προσέγγιση
Tegos Stergios. Διαδικτυακοί Διαλογικοί Πράκτορες για την υποστήριξη της Συνεργατικής Μάθησης
Tsamis Konstantinos. Εκπαιδευτική Ρομποτική και Υπολογιστική Σκέψη: μάθηση με ΝΧΤ Lego Mindstorms στο σχολείο
2014–2015
Boletis Anastasios. ΨΗΦΙΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΝΟΗΤΙΚΗΣ ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ: ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ "Go_Robo! In the City"
Baltas Nikolaos. ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ "GOROBO! THE GARDEN" ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑΣ ΑΝΑΠΤΥΧΞΗΣ ΠΑΙΧΝΙΔΙΩΝ GAMEMAKER STUDIO
Strantzi Antonia. ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΠΑΙΧΝΙΔΙΩΝ ΜΑΘΗΣΗΣ ΣΕ ΓΛΩΣΣΑ PYTHON: ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ BINARY DROIDS
Pitsakidis Konstantinos. ΨΗΦΙΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΝΟΗΤΙΚΗΣ ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ: ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ "GO_ROBO!"
Lazarou Efthymios. ΜΟΝΤΕΛΟ ΣΥΝΘΕΣΗΣ ΡΟΛΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ
Theochari Georgia. ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΜΕΘΟΔΟΥ CO-WORD ANALYSIS ΓΙΑ ΤΗ ΜΕΛΕΤΗ ΤΩΝ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΤΑΣΕΩΝ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
2013–2014
Kioutsiouki Dimitra. ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ QuizIt ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΗΣ ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΗΣ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΦΟΡΗΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ
Karakolidou Eleni. ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑΣ ΕΡΓΑΛΕΙΩΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΙΣΤΟΥ 2.0 ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΔΙΑΛΟΓΟΥ ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ
Serna Gallardo Alejandro. DEVELOPMENT OF A LEARNING WEBSITE FOR NETWORK SECURITY
Adam Dimitra. ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ QuizIt ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΗΣ ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΗΣ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΦΟΡΗΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ
Sarpasidou Makrina. ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ SCRATCH KAI ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ
Kontogianni Aristea, Krinaki Maria. ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΥ ΠΟΛΥΧΡΗΣΤΙΚΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ ΕΡΩΤΗΣΕΩΝ "ΑΓΩΝΕΣ ΓΝΩΣΗΣ"
Vavami Maria. ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ ΣΕ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗΣ:ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΣΤΟ ΛΥΚΕΙΟ
Kioumousidou Maria. ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ ΣΕ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗΣ:ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΣΤΟ ΛΥΚΕΙΟ
Antoniou Konstantinos. ΨΗΦΙΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΩΣ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΓΝΩΣΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ: ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ MEMOCARD
Tola Anastasia-Angeliki. ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΟΝΤΟΣ SCRATCH ΚΑΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ
Andreadis Ilias, Stratidis Michail. ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΜΑΘΗΣΗ ΤΩΝ ΒΑΣΙΚΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΕΝΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ GAMEMAKER
Kagkelidou Sofia, Malamidis Konstantinos-Christos. ΜΑΘΗΣΗ ΜΕ ΨΗΦΙΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ: ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ "BITTER"
Papadopoulou Vasiliki. Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ ΩΣ ΟΧΗΜΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ ΜΕ ΑΝΑΘΕΣΗ ΡΟΛΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΚΑΤΑ ΤΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ
Sapounidis Theodosios. ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΑΠΤΙΚΗΣ ΔΙΕΠΑΦΗΣ ΓΙΑ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ
Karanikou Anastasia, Theochari Maria, Tsirtavis Efstratios. ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ: ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΣΕ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΚΑΙ ΓΥΜΝΑΣΙΟ
Tsigarida Mania, Zachariadis Nikolaos. ΜΑΘΗΣΗ ΜΕ ΦΟΡΗΤΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ
2012–2013
Peitos Vasileios. Εξελληνισμός του Εργαλείου WebCollage και Εμπλουτισμός του με Δυνατότητα Διαχείρισης Προσαρμοστικών Προτύπων
Argyri Marina. ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ ΣΕ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗΣ
Vasilopoulos Ilias. Ανάλυση Αλληλεπίδρασης & Χρήση Ηλεκτρονικού Λεξικού σε διαδικτυακά Συστήματα Συνεργατικής Μάθησης
Papachristodoulou Martha. Η Εκπαιδευτική Ρομποτική ως όχημα ανάπτυξης δεξιότητων υπολογιστικής σκέψης με ανάθεση ρόλων μαθητών κατά τη συνεργασία
Bougas Dimitrios, Karydis Ioannis. Παιχνιδοκεντρική μάθηση-Σχεδίαση και Ανάπτυξη του Παιχνιδιού Math-Man
Dimitriadis Dimitrios, Paspatis Andreas. Σχεδίαση και Ανάπτυξη Παιχνιδιού για την Κυκλοφοριακή Αγωγή με Χρήση του Περιβάλλοντος GameMaker
Papastergiou Angeliki, Valouktsi Alkistis. Πράσινη Υπολογιστική και Πρακτικές Διαχείρισης Ψηφιακών Τεχνολογιών στα σχολεία
Angelakis Athanasios. ΣΧΕΔΙΑΣΗ, ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗΣ
Nendou Despoina, Tintsoglidou Savveta. Σχεδίαση και Αναπτυξη Παιχνιδιού τύπου Maze για την αντιμετώπιση μαθησιακών δυσκολιών, με χρήση του εργαλείου αναπτυξης game maker
Deligiannakou Agathoniki. Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ ΩΣ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ - ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΣΤΟ ΕΠΑΛ (ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ)
Kalantzi Zoi. Εφαρμογή & Αξιολόγηση Μοντέλου Μικτής Μάθησης σε Εργαστηριακό Μάθημα Προγραμματισμού Πολυμέσων
Petrou Sotirios. Εξελληνισμός και Επέκταση του WebCollage ως IMS-LD συμβατού συντάκτη για Προσαρμοστικά Σενάρια Συνεργασίας- Εφαρμογή για τα Πρότυπα Προσαρμογής: "Group of Novices"& "Assign Moderator"
Polymeraki Eleni. Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ ΩΣ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ - ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ
Kirmitsaki Chrysoula. Παιχνιδοκεντρική μάθηση-Δημιουργία παιχνιδιού Space Adventure
Kolokytha Efthymia, Premtis Thomas. Σχεδίαση και Αναπτυξη του Ηλεκτρονικού Παιχνιδιού "Οδύσσεια"
Gavriilidou Maria Eleni. Η ΕΠΙΣΤΗΜΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ WIKI ΚΑΙ Η ΟΙΚΕΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΩΣ ΕΝΑ ΠΛΑΙΣΙΟ ΠΡΑΓΜΑΤΩΣΗΣ ΤΩΝ ΓΝΩΣΙΑΚΩΝ ΚΟΙΝΩΝ
Bourdouk Nakie, Nantsi Anastasia. Εφαρμογή & Αξιολόγηση Μικτής Μάθησης και Συνεργατικών Σεναρίων για τη Διδασκαλία Προγραμματισμού Πολυμέσων
Papadopoulos Ioannis. ΕΝΟΡΧΗΣΤΡΩΣΗ ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΤΙΚΩΝ ΣΕΝΑΡΙΩΝ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΚΑΙ ΜΟΝΤΕΛΟΠΟΙΗΣΗΣ IMS-LD
2011–2012
Moudatsaki Eleni. ΣΥΜΜΕΤΟΧΙΚΟΣ ΙΣΤΟΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ: ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΜΕΣΩ ΕΡΓΟΥ (PROJECT) ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΕΡΓΑΛΕΙΟΥ WiKi
Dengleri Sofia. ΣΥΜΜΕΤΟΧΙΚΟΣ ΙΣΤΟΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ: ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΝ ΜΑΘΗΣΗΣ ΜΕΡΩ ΕΡΓΟΥ (PROJECT) ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ (BLOG)
Kioumousidou Maria. ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΩΝ ΣΕΝΑΡΙΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΘΟΔΗΓΗΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΕ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗΣ: ΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟ JIGSAW
Magkitouka Normperta. ΔΙΑΛΟΓΙΚΟΙ ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ: ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ MENTORCHAT ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΤΟΥ ΔΙΑΛΟΓΟΥ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ, ΜΕ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΣΗ ΠΡΑΚΤΟΡΑ - ΔΑΣΚΑΛΟΥ
Tsiogka Dimitra, Zimianiti Vasiliki. ΟΙ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Koumartzis Theodoros. Η ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ ΣΤΗΝ ΜΟΥΣΙΚΟΛΟΓΙΑ: ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟ ΟΡΓΑΝΟ "ΜΠΑΓΛΑΜΑΣ"
Vavami Maria. ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΩΝ ΣΕΝΑΡΙΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΘΟΔΗΓΗΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΕ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗΣ: ΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟ JIGSAW ΚΑΙ SEND A PROBLEM
Nika Panagiota. ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΜΕΤΑΓΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΛΥΣΗΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΣΕ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗΣ
Kaltsouni Danai. ΑΝΑΛΥΣΗ ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΗΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΕ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΝLINE ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ
Aslanidou Eirini. ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΩΝ ΣΕΝΑΡΙΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΘΟΔΗΓΗΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΕ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗΣ. ΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟ THINK ALOUD PAIR PROBLEM SOLVING (TAPPS)
Agrafiotou Kleoniki. ΔΙΑΛΟΓΙΚΟΙ ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ: ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ MENTORCHAT ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΤΟΥ ΔΙΑΛΟΓΟΥ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ, ΜΕ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΣΗ ΠΡΑΚΤΟΡΑ - ΣΥΝΕΡΓΑΤΗ
2010–2011
Kechagias Theodoros. Online επιχειρηματολογία με υποστήριξη του συστήματος iArgue
Parisi Vasileia. ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΣΤΡΑΦΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ALICE.
Chaldogeridis Agisilaos, Kyropoulou Kleopatra, Volioti Christina. ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΡΟΜΠΟΤ ΜΕ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΣΕΝΑΡΙΩΝ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ
Zōtou Maria. Υποστήριξη της Προβληματοκεντρικής Μάθησης (poblem-based learning) με τη Χρήση του Περιβάλλοντος A Tutor.
Chantzara Eleni. Χρήση του Περιβάλλοντος CoFFEE για την Υποστήριξη της Συνεργατικής Μάθησης στην Τάξη.
Psathas Georgios. ΜΕΘΟΔΟΙ ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΤΙΚΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΟΜΕΝΩΝ ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΑ ΜΑΘΗΣΗΣ
Agrafiotou Kleoniki. ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΑΛΕΙΟΥ BLUE J ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΣΤΡΕΦΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ
Chouchourelos Athanasios. ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΤΙΚΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΑ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ -ΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΟΜΑΔΩΝ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΗΝ ΠΡΟΤΕΡΗ ΓΝΩΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ
Kareklas Thomas. ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑΣ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ iArgue
Christakidis Pavlos. ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΨΗΦΙΑΚΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΕΚΜΑΘΗΣΗΣ ΤΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ADOBE DREAMWEAVER ΜΕ ΤΗ ΜΟΡΦΗ WEB ΒΙΝΤΕΟ-ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ
Karakōstas Anastasios. ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΤΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΣΕ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΑ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ
Vlemmas Christos Menelaos. ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΜΑΘΗΣΗ ΑΛΓΟΡΙΘΜΩΝ
Chaidaris Antonios. ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΣΕΝΑΡΙΟΓΡΑΦΗΜΕΝΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ:
Tegos Stergios. Το Προσαρμοστικό Σύστημα Υποστήριξης της Συνεργατικής Μάθησης MentorChart.
Papamitsiou Zacharoula. Υποδείγματα προσαρμογής σε εκπαιδευτικά περιβάλλοντα Παγκόσμιου Ιστού για σεναριογραφημένη συνεγασία.
Kopatsaris Christos. ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΟΠΤΙΚΟΑΚΟΥΣΤΙΚΩΝ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΩΝ ΒΟΗΘΗΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΜΑΘΗΣΗ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ LAMS
Mylona Olga. Η Τεχνολογία των Tablet PCs στην Εκπαιδευτική Διαδικασία.
2009–2010
Tzelī Despoina. Ανάπτυξη ενός συστήματος προσαρμοστικής αυτό-αξιολόγισης στον παγκόσμιο ιστό.
Michaīlidīs Nikolaos. Τεχνολογικά Εργαλεία για την Υποστήριξη της Σεναριογραφημένης Συνεργατικής Μάθησης - Οι Περιπτώσεις του Collage και του Reload Player.
Kokkinidī CΗrysoula. Χαακτηριστικά των ΙΤ Θέσεων Εργασίας του Ιδιωτικού Τομέα: Η άποψη των επαγγελματιών και οι εκτιμήσεις των φοιτητών.
Dīmanidīs Fōtios. Εκπαιδευτικά Συνεργατικά Παιχνίδια: Θεωρητική Προσέγγιση και Παράδειγμα Υλοποίησης.
Papadopoulou Kalliopī. Conceptualization and Specifications of a Social Networking Platform for Educational Purposes.
Kalagkani Maria. Σχεδίαση και ανάπτυξη εκπαιδευτικού λογισμικού για τη διάγνωση και αντιμετώπιση μαθησιακών δυσκολιών - Εφαρμογή και αξιολόγηση σε παιδιά Δημοτικού.
Ziogkou Marianthi. Χρήση Εργαλείων τύπου Wiki στην Εκπαίδευση
Papaioannou Georgios. Ανάπτυξη τεχνολογικού εργαλείου για την Υποστήριξη της Σεναριογαφημένης Συνεργατικής Μάθησης με τη Χρήση Προτύπων Προσαρμογής.
Archonti Maria. Σχεδίαση και ανάπτυξη εκπαιδευτικού λογισμικού για τη διάγνωση και αντιμετώπιση μαθησιακών δυσκολιών - Εφαρμογή και αξιολόγηση σε παιδιά Δημοτικού.
Mathioudakis Georgios. ΟΠΤΙΚΟΑΚΟΥΣΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΜΑΘΗΣΗ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ JAVA
Tasolamprou Stavroula. ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ ΜΕ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗΣ: ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ROBOTC
Panagoulis Eleftherios. ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΑ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΟΜΑΔΩΝ: ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ PEGASUS
Karypoglou Avraam, Symeonidi Maria. ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ/ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΑΝΟΙΚΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑ
Nika Panagiota. ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ ΜΕ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗΣ: ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΝΧΤ SOFTWARE
Kantzeloglou Georgios. ΟΠΤΙΚΟΑΚΟΥΣΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΜΑΘΗΣΗ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ JAVA
2008–2009
Koutroulos Geōrgios. Σχεδίαση και Αξιολόγηση Ψηφιακού Εγχειριδίου για την Εκμάθηση της Αγγλικής Γλώσσας
Tegos Stergios. ΤΑΧΥΡΥΘΜΗ ΤΗΛΕΚΑΤΑΡΤΙΣΗ (RAPID E-LEARNING).
Anastasiou Evgenia. ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΜΑΘΗΣΗΣ ΜΕ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ LAMS
Mitsopoulou Panagiota. Προσαρμοστική υποβοήθηση σε υπερμεσικά περιβάλλοντα μάθησης.
Gavriilidou Maria-Eleni. ΑΡΧΕΣ ΣΧΕΔΙΑΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΑΙΧΝΙΔΙΩΝ
Tsirakidou Eleni. ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ ΠΡΟΤΥΠΑ (PEDAGOGICAL PATTERNS)'
Kerama Kalliopi. ΜΑΘΗΣΗ ΒΑΣΙΣΜΕΝΗ ΣΕ ΠΑΙΧΝΙΔΙ : ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗ ΚΑΙ ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΤΟΥ DIGILOGIC
Korlos Theofanis. Μέθοδοι Προσαρμογής σε Σενάρια Συνεργασίας.
Pinto Aliki. ΑΝΑΠΤΥΞΗ SCRIPT EDITOR ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑΣ iArgue
Fardellas Georgios. ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ
Bekiaris Ioannis. ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΟΠΤΙΚΟΑΚΟΥΣΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΜΑΘΗΣΗ ΤΗΣ LOGO ME TH ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ MICRO WORLDS PRO
Angelopoulou Maria. ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ ΤΥΠΟΥ ADVENTURE ΣΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ AGS
2007–2008
Kosti Makrina-Viola. ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΔΙΕΠΑΦΗΣ ΤΩΝ ΣΥΝΕΡΓΑΤΩΝ ΣΕ ΕΝΑ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΓΙΑ ΜΑΘΗΣΗ ΜΕ ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΩΝ
Konstantopai Theodora. ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΟΠΤΙΚΟΑΚΟΥΣΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΕΚΜΑΘΗΣΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΣΕ C & C++
Ziogkou Marianthi. ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΟΠΤΙΚΟΑΚΟΥΣΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΜΑΘΗΣΗ ΤΗΣ LOGO ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ MICROWORLDS PRO
Angelakos Kyriakos, Vesyropoulos Nikolaos. ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΟΠΤΙΚΟΑΚΟΥΣΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ
Amarlariotou Maria. Εφαρμογή Παιδαγωγικών Υποδειγμάτων με Χρήση Οπτικοακουστικού Υλικού στο Διαδίκτυο - Η περίπτωση της μάθησης με ανάπτυξη έργου.
Delliopoulos Ioannis. Μοντέλα προσαρμογής σε εποικοδομικά περιβάλλοντα μάθησης
Ragazou Vasiliki. Εφαρμογή Παιδαγωγικών Υποδειγμάτων με Χρήση Οπτικοακουστικού Υλικού στο Διαδίκτυο - Η περίπτωση της διδασκαλίας προγραμματισμού Flash.
Ilia Myranta, Kosti Theodora. Ο ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΜΙΚΡΟΚΟΣΜΩΝ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΘΕΜΑΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ- Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟΥ NET LOGO
Nestoras Anastasios. LPMO: Μια προτεινόμενη αντολογία για τις κατηγορίες εκπαιδευτικών προβλημάτων
Papakonstantinou Aliki. Ανάπτυξη οντολογιών για τα σενάρια συνεργατικής μάθησης υποστηριζόμενης από υπολογιστές
Atmatzidou Soumela. Διδακτική Εννοιών του Προγραμματισμού με Χρήση Lego Mindstorms: Εφαρμογή στο Επαγγελματικό Λύκειο (ΕΠΑΛ)
Markelis Iraklis. Διδακτική Εννοιών του Προγραμματισμού με Χρήση Lego Mindstorms: Εφαρμογή στο Δημοτικό Σχολείο.
Sotiriou Anastasia. Διευρυμένες κοινότητες μάθησης: προς μια φορμαλιστική περιγραφή των διαδράσεων κατά τη διαδικασία διεύρυνσής τους
2006–2007
Voutyrakis Marios. Ανάπτυξη διαδικτυακού περιβάλλοντος μελέτης περιπτώσεων για την επιμόρφωση εκπαιδευτικών σχετικά με την αξιοποίηση ΤΠΕ στο σχολικό περιβάλλον
Delimpei Eleni. Περιβάλλοντα υποστήριξης της επιχειρηματολογίας
Syka Foteini. ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗΣ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ ΜΕΛΕΤΗΣ ΓΙΑ ΣΠΟΥΔΑΣΤΕΣ-ΕΡΕΥΝΗΤΕΣ
Kioka Chrysoula. ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ
Giannakidou Sofia. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ: ΜΙΑ ΜΕΛΕΤΗ ΣΕ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ.
Fysikoudi Zoi. Σύγχρονες Τάσεις στη Διδακτική της Πληροφορικής
2005–2006
Tsiouberī Giannoula. Υλοποίηση και Μελέτη Μεθόδων Υβριδικής Οργάνωσης της Εκπαίδευσης σε Μεταπτυχιακό Επίπεδο.
Oikonomou Eyangelia. Χρήση Λογισμικού Οπτικοποίησης Αλγορίθμων στην Εκπαίδευση.
Mpougias Iōannīs. Εκπαιδευτική Καινοτομία στο Σχολείο με Υποστήριξη Τεχνολογιών Πληροφορίας & Επικοινωνιών.
Diamantopoulou Fevrōnia. Τεχνολογικά υποστηριζόμενα περιβάλλοντα μάθησης για τη διδασκαλία θεμάτων πληροφορικής
Mpasiou Nikoletta. Συγκριτική Ανάλυση Συστημάτων Διαχείρισης της Εκπαίδευσης: Η περίπτωση των Blackboard, eClass & Centra.
2004–2005
Koumourou CΗristina. ΨΗΦΟΠΟΙΗΣΗ: ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ
Dontsou Paraskeuī. Τεχνολογία Ψηφιακού Video στην Εκπαίδευση: Παραγωγή Ψηφιοποιημένων Διαλέξεων
Unknown
Papadopoulos Panteleīmōn. e-Case: Σχεδίαση Εκπαιδευτικού Περιβάλλοντος Διαδικτύου για την Υποστήριξη της Μάθησης με Μελέτη Περιπτώσεων.
Administrative Work
Τμήματος
#
Από
Έως
Θέση Όργανο / Επιτροπή
1
2010
2015
Member, Σύμβουλος σπουδών για την κατεύθυνση ΤΠΕ στην Εκπαίδευση
4
2010
2011
Member, Επιτροπή παραλαβής ειδών του διαγωνισμού 303/2011 «προμήθεια εργαστηριακού εξοπλισμού βασικής έρευνας ΑΠΘ»
3
2009
2015
Member, Επιτροπή επιλογής μεταπτυχιακών φοιτητών της κατεύθυνσης ΤΠΕ-Ε (2002-2011)
2
2009
2013
Member, Επιτροπή για την αναβάθμιση του Προγράμματος Προπτυχιακών Σπουδών
5
2009
2010
Member, Επιτροπή παραλαβής ειδών στο πλαίσιο του έργου ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ «Δαπάνες προμήθειας αναλώσιμου υλικού του Τμήματος Πληροφορικής, ΑΠΘ»
7
2005
2010
Member, Επιτροπή επιμέλειας και παραγωγής του Οδηγού Σπουδών του Τμήματος Πληροφορικής
Ιδρύματος
#
Από
Έως
Θέση Όργανο / Επιτροπή
1
2010
2015
Member, Επιτροπή της Σχολής Θετικών Επιστημών για τη σύνταξη πρότασης σχετικά με το Πιστοποιητικό παιδαγωγικής και διδακτικής επάρκει
2
2010
2013
Member, Επιτροπή Διδακτικής Φυσικών Επιστημών
Research Projects
Coordinator
2018–2018
Εισαγωγή στον προγραμματισμό με Python - Μάθημα στο διαδίκτυο
2018–2020
Ενσωμάτωση διαλογικών πρακτόρων και Learning Analytics σε MOOCs
2017–2018
Eισαγωγή στον προγραμματισμό με Python - Μάθημα στο διαδίκτυο
2016–2017
Εισαγωγή στον προγραμματισμό με χρήση Python
2015–2016
Γλώσσα Python και υπολογιστική σκέψη στο μάθημα της Πληροφορικής
2010–2011
Συνέδριο: Διεθνές Συνέδριο "Ευφυή συστήματα δικτύωσης και συνεργασίας"
2010–2012
Συνέδριο: 2ο Διεθνές Συνέδριο "Ευφυή συστήματα δικτύωσης και συνεργασίας - INCOS 2010"
2008–2009
Επιχειρησιακό σχέδιο του ΔΙΠΑΕ όσον αφορά την Αξιοποίηση Τεχνολογιών Πληροφορίας & Επικοινωνιών (ΤΠΕ) στην Παροχή Εκπαιδευτικών Υπηρεσιών.
2004–2007
ΚΑΛΕΙΔΟΣΚΟΠΙΟ: Έννοιες και μέθοδοι για τη διερεύνηση του μέλλοντος της μάθησης με ψηφιακές τεχνολογίες
Participant
2012–2015
Ενίσχυση της Υποστήριξης των Ασθενών με Νόσο Alzheimer και των Περιθαλπόντων τους.
2011–2012
Υλοποίηση της εκπαίδευσης των επιμορφωτών (Διακήρυξη Ο.ΕΠ.ΕΚ: 1034/14-12-2010
2010–2014
Εκπαίδευση αλλοδαπών και παλιννοστούντων μαθητών Α.Π. 2
2010–2013
Ηλεκτρονική διεθνοποίηση για συνεργατική μάθηση
2008–2008
Επιμόρφωση εκπαιδευτών πληροφορικής
2007–2008
Υλοποίηση προγραμμάτων εκπαίδευσης των επιμορφωτών στα ΠΑΚΕ
2006–2018
Πληρωμή μελών ΔΕΠ απο ΕΜΠ (ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΣΟΒΕΙΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ)
2006–2007
Τάξη του μέλλοντος.
2006–2018
Αμοιβές μελών ΔΕΠ (Ινστιτούτο τεχνολογίας υπολογιστών & εκδόσεων-ΙΤΥΕ ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ)
2005–2005
Διοίκηση Εκπαιδευτικών Οργανισμών και Καινοτομίες
2003–2019
Υπηρεσίες για τη σύνδεση προπτυχιακών και μεταπτυχιακών φοιτητών με την αγορά
2003–2019
Υπηρεσίες για τη σύνδεση προπτυχιακών και μεταπτυχιακών φοιτητών με την αγορά
2003–2004
Υποστήριξη κατάρτισης σπουδαστών
2003–2008
Κέντρο Υποστήριξης Εκπαίδευσης (ΚΥΠΕ) - Κεντρική Δράση ΑΠΘ
2003–2008
Αναμόρφωση του υπάρχοντος Προγράμματος Προπτυχιακών Σπουδών του Τμήματος Πληροφορικής
2002–2003
Σεμινάρια κατάρτισης σπουδαστών
2002–2006
Εκπαιδευτικό πρόγραμμα για την ακαδημαϊκή και επαγγελματική αναβάθμιση εκπαιδευτικών Α/βάθμιας εκπαίδευσης - Εξομοίωση
1999–2001
Ε42.Μεταπτυχιακή εξειδίκευση επιμορφωτών στην παιδαγωγική αξιοποίηση των υπολογιστικών και δικτυακών τεχνολογιών στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση
1999–
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ - Διαθεματικό πολυμεσικό εκπαιδευτικό λογισμικό για ενιαία αντιμετώπιση θεμάτων που άπτονται της βιολογίας, χημείας, φυσικής, τεχνολογίας και αγωγής υγείας στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση
1999–2018
Πληρωμή μελών ΔΕΠ (ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ )
1997–2018
Αμοιβές Μελών ΔΕΠ (ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ)
1997–
Διαθεματικό πολυμεσικό εκπαιδευτικό λογισμικό για την ενιαία αντιμετώπιση θεμάτων που άπτονται της Βιολογίας, Χημείας, Φυσικής, Τεχνολογίας και Αγωγής Υγείας στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
1997–1998
Παραγωγή πολυγλωσσικού CD-ROM ιατρικού οδηγού για τα πλοία
1996–1999
Διερεύνηση αναγκών και μεθόδων επαγγελματικής κατάρτισης για ανηλίκους παραβάτες και ανηλίκους σε κίνδυνο. ORESTIS
1996–
Σχεδιασμός και κατασκευή εκπαιδευτικού πακέτου για επαγγελματική εξειδίκευση νέων ανέργων αποφοίτων δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
1994–
Ηλεκτρονική σχεδίαση (CAD) για εκπαιδευτικούς της Δευτεροβάθμιας ΤΕΕ
Publications
No results were found.
Aktualisiert: 2018-11-06