INTRODUCTION TO LANGUAGE DIDACTICS

Informations du Cours
TitreΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ / INTRODUCTION TO LANGUAGE DIDACTICS
Title in ItalienINTRODUZIONE ALL' INSEGNAMENTO DELLE LINGUE
Code11221
FacultyLettres
Cycle / Niveau1er cycle / Licence
Semestre de l’annéeWinter/Spring
CommonOui
StatutActif
Course ID600000574

Programme d' Études: PPS Tmīmatos Italikīs Glṓssas kai Filologías 2013

Registered students: 2
OrientationAttendance TypeSemesterAnnéeECTS
ITALIKĪ GLŌSSA KAI FILOLOGIAYPOCΗREŌTIKO216

Informations de la Classe
Année Académique2018 – 2019
Semestre de l’AnnéeSpring
Instructors from Other Categories
Class ID
600122896
Course Type 2016-2020
  • Cours Fondamental
  • Connaissances Générales
  • Développement de Compétences
Mode d’Enseignement
  • En présentiel
Erasmus
The course is also offered to exchange programme students.
Language of Instruction
  • Grec (Enseignement, Examens)
  • Anglais (Enseignement, Examens)
Aptitudes Générales
  • Application des connaissances à la pratique
  • Prise de décision
  • Travail en autonomie
  • Travail d’équipe
Type de Matériels Éducatifs
  • Notes de cours
  • Vidéoconférences
  • Matériel multimédia
  • Livre
Use of Information and Communication Technologies
Use of ICT
  • Emploi de TIC pour l’enseignement
  • Emploi de TIC pour communiquer avec les étudiants
Organisation du Cours
ActivitésCharge de travailECTSIndividuelEn groupeErasmus
Conferences401.6
Seminaires401.6
Laboratoires200.8
Exercices sur le terrain200.8
Etude & analyse bibliographiques301.2
Total1506
Student Assessment
Student Assessment methods
  • Examen écrit : réponses courtes (Sommative)
  • Examen écrit : réponses plus longues (Sommative)
  • Examen écrit : résolution de problèmes (Sommative)
Bibliography
Additional bibliography for study
Συνιστώμενη βασική βιβλιογραφία προς μελέτη Στο μάθημα αυτό γίνεται χρήση εκτενούς βιβλιογραφίας. Ο στόχος είναι να μελετηθούν όσοι το δυνατόν περισσότεροι συγγραφείς, έτσι ώστε οι φοιτητές να εκτεθούν σε διαφορετικές απόψεις. Αρχικά γίνεται εντοπισμός του θέματος είτε στα περιεχόμενα είτε στο index και στην συνέχεια στις σελίδες που αναφέρονται εκεί. Δεν είναι απαραίτητο να διαβασθεί ολόκληρο το βιβλίο εκτός και αν εντοπισθούν σε αυτό θέματα που εγείρουν το προσωπικό ενδιαφέρον του φοιτητή και δεν συζητούνται στο μάθημα. Αναμφίβολα, η εύρεση νέας βιβλιογραφίας και νέων απόψεων (είτε από συγγραφείς είτε προσωπικές) είναι απόλυτα αποδεκτές και επιθυμητές, εφόσον κατατίθεται με επιχειρήματα (προσωπικά ή από την βιβλιογραφία). Όσοι τους φοιτητές δικαιούνται βιβλία από τον Εύδοξο μπορούν να επιλέξουν αυτό που θεωρούν ότι καλύπτει περισσότερα από τα θέματα που συζητούνται κατά την διάρκεια του εξαμήνου. Παρακαλούνται οι φοιτητές να μην ζητούν την προσωπική παρέμβαση του διδάσκοντα καθώς αυτό είναι αντιδεοντολογικό και προσωπικό τους δικαίωμα. Τα παρακάτω βιβλία και άρθρα βρίσκονται στην βιβλιοθήκη του τμήματος ή σε άλλες βιβλιοθήκες της φιλοσοφικής για χρήση των φοιτητών. Συμπληρωματικό υλικό διανέμεται στην τάξη. - Brown, H.D. (1994a). Principles of Language Learning and Teaching. Prentice Hall Regents, New Jersey - Brown, D. (1994b). Teaching by Principles: An Interactive Approach to Language Pedagogy Prentice Hall Regents, New Jersey - Bugelski, B.R. (1956). The Psychology of Learning Methuen & Co Limited - Council of Europe (2002). Quadro comune europeo di riferimento per le lingue: apprendimento insegnamento valutazione. Milano: La Nuova Italia – Oxford. - Johnson, K. (2001). An Introduction to Foreign Language Learning and Teaching Longman - Larsen-Freeman, D. (2000). Techniques and Principles in Language Teaching Oxford University Press - Lightbown, P.M. and Spada, N. (1999). How Languages are Learned Oxford University Press - Littlewood, W. (1984). Foreign and Second Language Learning Cambridge University Press - Mezzadri M., 2003. I ferri del mestiere: (Auto)formazione per l’insegnante di lingue. Perugia: Guerra - Oxford, R. (1990). Language Learning Strategies: What Every Teacher Should Know Heinle and Heinle Publishes - O’Malley, J.M. and Chamot, A.U. (1990). Learning Strategies in Second Language Acquisition Cambridge University Press - Reid, J.M. (1998). Understanding Learning Styles in the Second Language Classroom Prentice Hall Regents - Richards J.C., Rodgers Th.S., 2001. Approaches and Methods in Language Teaching. Cambridge: Cambridge University Press. - Vedovelli M., 2002. Guida all’italiano per stranieri. Roma: Carocci Editore. Ιστοί http://www.languageimpact.com/articles/rw/krashenbk.htm On learning http://www.funderstanding.com/about_learning.cfm
Last Update
25-09-2018