THEMES OF MORPHOLOGY OF THE ECCLESIASTICAL MUSIC

Informazioni sull’Insegnamento
TitoloΘΕΜΑΤΑ ΜΟΡΦΟΛΟΓΙΑΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ / THEMES OF MORPHOLOGY OF THE ECCLESIASTICAL MUSIC
CodiceΘ217
Ciclo / Livello di Studi1. Corso di Laurea
Semestre di InsegnamentoSpring
CoordinatorSpyridon Antoniou
Common
StatoInactive
Course ID60002106

Programma di Studio: PPS Tmīmatos Koinōnikīs THeologías kai CΗristianikoý Politismoý(2013-sīmera)

Registered students: 4
IndirizzoTipo di FrequenzaSemestreAnnoECTS
KORMOSELEUTHERĪ EPILOGĪSpring-4

Informazioni sull’Insegnamento
Anno Accademico2016 – 2017
SemestreSpring
Instructors from Other Categories
  • Antonios Konstantinidis
Weekly Hours3
Total Hours39
Class ID
600056638
Course Type 2016-2020
  • Area Scientifica
Organizzazione della Didattica
  • In presenza
Materiali Online
Language of Instruction
  • Greco (Insegnamento, Esame)
Abilita’ Generali
  • Applicazione pratica delle conoscenze acquisite
  • Lavoro autonomo
Tipologia di Materiale Didattico
  • Libro
  • Podcast
  • Esercizi interattivi
Use of Information and Communication Technologies
Use of ICT
  • Uso delle TIC   nell’ insegnamento
  • Uso delle TIC nella comunicazione con gli studenti
Organizzazione dell’Insegnamento
ActivitiesCarico di LavoroECTSIndividualeGruppoErasmus
Conferenze
Laboratorio Artistico
Total
Student Assessment
Student Assessment methods
  • Presentazione Pubblica (Formativa, Sommativa)
Bibliography
Course Bibliography (Eudoxus)
Σπ. Aντωνίου, Η Μορφολογία της Βυζ. Εκ/κής Μουσικής, εκδ. Βάνιας, Θεσσαλονίκη 2008.
Additional bibliography for study
Ἀλυγιζάκη Ἀντ., Ἡ Ὀκταηχία στήν Ἑλληνική Λειτουργική Ὑµνογραφία, ἐκδόσεις Π. Πουρναρά, Θεσσαλονίκη, (1985). Βαμ¬βου¬δά¬κη Ἐμ¬μ., Συμ¬βο¬λὴ εἰς τὴν σπου¬δὴν τῆς πα¬ρα¬ση¬μαν¬τι¬κῆς τῶν βυ¬ζαν¬τι¬νῶν μου¬σι¬κῶν, Τό¬μος Α’, Μέ¬ρος Γε¬νι¬κόν, Σά¬μος 1938. Εὐθυµιάδη Ἀβράαµ, Μαθήµατα ἐκκλησιαστικῆς βυζαντινῆς µουσικῆς, β΄ ἔκδοση Θεσσαλονίκη 1972. Καραγκούνη Κων/νου, Ἡ πα¬ρά¬δο¬ση καὶ ἐ¬ξή¬γη¬ση τοῦ μέ¬λους τῶν Χε¬ρου¬βι¬κῶν τῆς βυ-ζαν¬τι¬νῆς καὶ με¬τα¬βυ¬ζαν¬τι¬νῆς με¬λο¬ποι¬ί¬ας, Ἵ¬δρυ¬μα Βυ¬ζαν¬τι¬νῆς Μου¬σι¬κο¬λο¬γί¬ας, Σει¬ρὰ Μελέται, Ἀ¬ριθ¬μὸς 7, Ἀ¬θῆ¬ναι 2003. Πα¬πα¬δο¬πο¬ύ¬λου Γ., Συµ¬βο¬λαί εἰς τήν ἱ¬στο¬ρί¬αν τῆς παρ᾿ ἡ¬µῖν ἐκ¬κλη¬σι¬α¬στι¬κῆς Μου¬σι-κῆς, Ἀ¬θή¬να 1977. Στε¬φα¬νί¬δου Βασ., Σχε¬δί¬α¬σμα πε¬ρὶ μου¬σι¬κῆς ἰ¬δι¬αί¬τε¬ρον ἐκ¬κλη¬σι¬α¬στι¬κῆς, Πα¬ράρ¬τη¬μα Ἐκ¬κλη¬σι¬α¬στι¬κῆς Ἀ¬λη¬θεί¬ας, Τεῦ¬χος Ε’, Ἔ¬τος 1902. Tardo Lorenzo, L’ Antica Melurgia Byzantina, Grottaferrata, 1938. Thibaut ; j .B., Monuments de la notation ekphonétique et hagiopolite de l’ église grecque, St. Petersburg 1913. Χρυ¬σάν¬θου τοῦ ἐκ Μα¬δύ¬των, Θε¬ω¬ρη¬τι¬κὸν Μέ¬γα της Μου¬σι¬κῆς, συν¬τα¬χθὲν μὲν πα¬ρὰ Χρυ¬σάν¬θου ἀρ¬χι¬ε¬πι¬σκό¬που Διρ¬ρα¬χί¬ου τοῦ ἐκ Μα¬δύ¬των, ἐκ¬δο¬θὲν δὲ ὑ¬πὸ Πα¬να¬γι¬ώ-του Γ. Πε¬λο¬πί¬δου Πε¬λο¬πον¬νη¬σί¬ου δι¬ὰ φι¬λο¬τί¬μου συν¬δρο¬μῆς τῶν ὁ¬μο¬γε¬νῶν, ἐν Τερ-γέ¬στῃ, ἐκ τῆς Τυ¬πο¬γρα¬φί¬ας Μι¬χα¬ὴλ Βά¬ις (Michele Weis), 1832. Ψά¬χου Κων¬/¬νου, Ἡ Πα¬ρα¬ση¬μαν¬τι¬κὴ τῆς βυ¬ζαν¬τι¬νῆς μου¬σι¬κῆς, ἤ¬τοι ἱ¬στο¬ρι¬κὴ καὶ τε¬χνι-κὴ ἐ¬πι¬σκό¬πη¬σις τῆς ση¬μει¬ο¬γρα¬φί¬ας τῆς βυ¬ζαν¬τι¬νῆς μου¬σι¬κῆς ἀ¬πὸ τῶν πρώ¬των χρι¬στια¬νι¬κῶν χρό¬νων μέ¬χρι τῶν καθ’ ἠ¬μᾶς, ἔκ¬δο¬σις δευ¬τέ¬ρα ὑ¬πε¬ρηυ¬ξη¬μέ¬νη, με¬τὰ ἐ¬κτε¬νοῦς βι¬ο¬γρα¬φί¬ας καὶ εἰ¬σα¬γω¬γῆς συν¬τα¬χθεί¬σης ὑ¬πὸ τοῦ ἐ¬πι¬με¬λη¬θέν¬τος τὴν ἔκ¬δο¬σιν Γε¬ωρ¬γί¬ου Χα¬τζη¬θε¬ο¬δώ¬ρου κα¬θη¬γη¬τοῦ μου¬σι¬κῆς, Ἐκ¬δό¬σεις Δι¬ό¬νυ¬σος, Ἀ-θῆ¬ναι 1978.
Last Update
11-11-2015