THEATRE OF ANTIQUITY I

Informazioni sull’Insegnamento
TitoloΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑΣ Ι / THEATRE OF ANTIQUITY I
CodiceΡΧ0101
Ciclo / Livello di Studi1. Corso di Laurea
Semestre di InsegnamentoWinter/Spring
CoordinatorEleni Papazoglou
CommonNo
StatoAttivo
Course ID120000498

Programma di Studio: PPS Tmīmatos THeátrou (2019-sīmera)

Registered students: 0
IndirizzoTipo di FrequenzaSemestreAnnoECTS
KORMOSObbligatorio115

Informazioni sull’Insegnamento
Anno Accademico2017 – 2018
SemestreSpring
Faculty Instructors
Weekly Hours3
Class ID
600116033
Course Type 2016-2020
  • Introduttivo
Organizzazione della Didattica
  • In presenza
Materiali Online
Language of Instruction
  • Greco (Insegnamento, Esame)
Abilita’ Generali
  • Ricerca, analisi e raccolta dati e informazioni, con l’utilizzo di tecnologie adeguate
  • Adattamento a nuove situazioni
  • Rispetto verso la diversita’ e la multiculturalita’
  • Fare riflessioni critiche e autocritiche
  • Promuovere il pensiero indipendente, creativo e intuitivo
Tipologia di Materiale Didattico
  • Appunti
  • Esercizi interattivi
Use of Information and Communication Technologies
Use of ICT
  • Uso delle TIC   nell’ insegnamento
Organizzazione dell’Insegnamento
ActivitiesCarico di LavoroECTSIndividualeGruppoErasmus
Conferenze652.6
Studio e analisi bibliografica301.2
Esame271.1
Total1224.9
Student Assessment
Student Assessment methods
  • Prova scritta con rispote aperte (Sommativa)
Bibliography
Course Bibliography (Eudoxus)
1. Jean-Charles Moretti, Θέατρο και κοινωνία στην αρχαία Ελλάδα, επιμ. Κ. Μπούρας, μτφ. Ελ. Δημητρακοπούλου, Εκδόσεις Πατάκη, Αθήνα 2004 2. Horst-Dieter Blume, Εισαγωγή Στο Αρχαίο Θέατρο, μτφ. Μ. Ιατρού, ΜΙΕΤ, Αθήνα 1989. 3. S. Goldhill, Έρωτας και τραγωδία: πώς ο αρχαίος κόσμος διαμορφώνει τη ζωή μας, μτφ. Κ. Τριανταφυλλοπούλου, Πατάκης, Αθήνα, 2006
Additional bibliography for study
Για τη σχέση της αρχαιότητας με τη Δύση Bolgar R. R. (επιμ.) (1971), Classical Influences on European Culture 500-1500, Καίμπριτζ: CUP. ________________ (1976), Classical Influences on European Culture 1500-1700, Καίμπριτζ: CUP. ________________ (1979), Classical Influences on European Culture 1650-1870, Καίμπριτζ: CUP. Γιακωβάκη Νάσια (2006), Ευρώπη μέσω Ελλάδας: μια καμπή στην ευρωπαϊκή αυτοσυνείδηση (17ος-18ος αι.), Αθήνα: Εστία. Goldhill S. (2006), Έρωτας και τραγωδία: Πώς ο αρχαίος κόσμος διαμορφώνει τη ζωή μας, μτφ. Κ. Τριανταφυλλοπούλου, Αθήνα: Πατάκης, Settis Salvatore (2006), Το μέλλον του “κλασικού”, μτφ. Α. Γιακουμακάτος, Αθήνα: Νεφέλη. Taplin Oliver (1992), Ελληνικόν πυρ, Αθήνα: Καστανιώτης Pol-Droit R. (επιμ.) (1992), Οι Έλληνες, οι Ρωμαίοι και εμείς: η επικαιρότητα του αρχαίου κόσμου, Αθήνα: Εκδ. Αλεξάνδρεια Κυρτάτας, Δ. (2002), Κατακτώντας την αρχαιότητα, Αθήνα: Πόλις Για την πρόσληψη του αρχαίου δράματος στη Δύση Easterling P. (επιμ.) (2007), Οδηγός για την αρχαία ελληνική τραγωδία του Παν/μίου του Καίμπριτζ, μτφ. Κ. Βαλάκας & Λ. Ρόζη, Ηράκλειο: ΠΕΚ (βλ. τα κείμενα στο Μέρος Γ’: “Πρόσληψη”, σσ. 317-483). Flashar Η. (1991), Inszenierung der Antike: Das griechische Drama auf der Bühne der Neuzeit 1585-1990, Μόναχο: C.H.Beck. Hall E., F. Macintosh & A. Wrigley (επιμ.) (2004), Dionysus since 69: Greek Tragedy at the Dawn of the Millenium, Οξφόρδη: ΟUP Macdonald M. (1993), Αρχαίος ήλιος, νέο φως: το αρχαίο ελληνικό δράμα στη σύγχρονη σκηνή, μτφ. Παύλος Μάτεσις, Αθήνα: Εστία. Macintosh Fiona (2007) , «Η τραγωδία επί σκηνής: θεατρικές παραστάσεις τον δέκατο ένατο και τον εικοστό αιώνα», στο: P. E. Easterling (επιμ.), Οδηγός για την αρχαία Ελληνική τραγωδία: από το Πανεπιστήμιο του Καίμπριτζ, μτφ. Κ. Βαλάκας και Λ. Ρόζη, Hράκλειο: Π.Ε.Κ., Ηράκλειο, σ. 429-482. Μαυρομούστακος Πλ. (επιμ.) (1999), Παραστάσεις αρχαίου ελληνικού δράματος στην Ευρώπη κατά τους νεότερους χρόνους, Αθήνα: Καστανιώτης. Μερκούρης Σ. (επιμ.) (1993), Το αρχαίοελληνικό θέατρο: η επίδρασή του στην Ευρώπη, Θεσσαλονίκη: ΚΑΠΟΝ. Μιχελάκης Π. (2008), “Η θεατρική πρόσληψη της αρχαίας ελληνικής τραγωδίας”, στο: Mαρκαντωνάτος Α. & Χ. Τσαγγάλης (επιμ.), Αρχαία ελληνική τραγωδία: θεωρία και πράξη, Αθήνα: Gutenberg, σσ. 609-635. Mueller M. (1980), Children of Oedipus and Other Essays on the Imitation of Greek Tragedy 1550-1800, Τορόντο, Μπάφαλο & Ν.Υ.: University of Toronto Press. [Το βιβλίο υπάρχει ολόκληρο, και μάλιστα αναθεωρημένο και εμπλουτισμένο με νέα κεφάλαια, με ελεύθερη πρόσβαση στο http://www.stoa.org/hopper/text.jsp?doc=Stoa:text:2003.01.0001:chapter=1] Patsalidis S. & E. Sakellaridou (επιμ.), (1999), (Dis)Placing Classical Greek Theatre, Θεσσαλονίκη: University Studio Press Σταθουλοπούλου Κ., “Ρωσία 1890-1910: Η ρωσική καινοτομία συναντά το αρχαίο δράμα”, στο: Συλλ. τόμος (2005), Ευαγγελικά (1901)–Ορεστειακά (1903), Νεωτερικές πιέσεις και κοινωνικές αντιστάσεις, Πρακτικά συμποσίου (Αθήνα, 31 Οκτ. - 1 Νοεμ. 2003), Αθήνα: Εταιρεία σπουδών νεοελληνικού πολιτισμού και γενικής παιδείας, 87-92. [Στο ίδιο, βλ. ακόμη: Τ. Τσαμούρη, “Αγγλία, Γερμανία”, ο.π., 93-107 και Ν. Φώσκολου, “Γαλλία, Ιταλία”, ο.π., 109-127] Walton J. M. (2007), Το αρχαίο ελληνικό θέατρο επί σκηνής, μτφ. Κ. Αρβανίτη & Β. Μαντέλη, Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα (ιδ. Mέρος Ε’, “Αναβίωση”, σσ. 381-511). Wiles, D. (2009), Το αρχαίο ελληνικό δράμα ως παράσταση: μια εισαγωγή, μτφ. Ελ. Οικονόμου, θεώρ. μτφ. Κ. Σκλαβενίτη, Αθήνα: ΜΙΕΤ (κεφ. “Η πρόσληψη”, 311-360). Για την πρόσληψη της αρχαιότητας και του αρχαίου δράματος στη νεότερη Ελλάδα Καγιαλής Τ. (2007), Η επιθυμία για το μοντέρνο: δεσμεύσεις και αξιώσεις της λογοτεχνικής διανόησης στην Ελλάδα του 1930, Αθήνα: Βιβλιόραμα (ιδ. Μέρος τρίτο: “Ελληνικότητα και μοντερνισμός”) Ματθιόπουλος Ευγένιος Δ. (2005), Η τέχνη πτεροφυεί εν οδύνη: η πρόσληψη του νεορομαντισμού στο πεδίο της ιδεολογίας, της θεωρίας της τέχνης και της τεχνοκριτικής στην Ελλάδα, Αθήνα: εκδ. Ποταμός (ιδ. το κεφ. “Οι ελληνοκεντρικοί”, σσ. 441-460).Μαυρομούστακος Πλ. (2001), “Παραστάσεις αρχαίου ελληνικού δράματος και ιστορία του νεοελληνικού θεάτρου”, στο: Δάφνη: τιμητικός τόμος στον Σ. Α. Ευαγγελάτο, Αθήνα: ERGO. _____________ (2002), “Χρήσεις του αρχαίου ελληνικού δράματος στη νεώτερη Ελλάδα”, στο: Συλλ. τόμος, Οι χρήσεις της αρχαιότητας από τον νέο ελληνισμό (βλ. παρακάτω), σσ. 27-40 _____________, (2007) “Αυτό το τσιγάρο που δεν λέει να σβήσει”, Σύγχρονα θέματα 97 (2007) _____________, (2008), “Περί διατηρητέων, αυθαιρέτων και άλλων κατασκευών. Ένας μικρός οδηγός του ορθού λόγου και των συνεπιεών του”, Σύγχρονα θέματα, 102 (2008), 5-10 ___________, (2009), «Οι πειραγμένοι θεατές, το λαϊκό και το ήρεμο κοινό», Ελευθεροτυπία Παπάζογλου Ελ. (2011), “(Κατα)χρήσεις της θεωρίας: με αφορμή μια ξένη Ηλέκτρα”, Σκηνή 2 (2011) _____________ & K. Βαλάκας, “Επτά μυθικές αλήθειες για την τραγωδία: μικρός βιβλιογραφικός οδηγός”, Σκηνή 2 (2011) _____________, (2014), Το πρόσωπο του πένθους: η Ηλέκτρα του Σοφοκλή ανάμεσα στο κείμενο και την παράσταση, Αθήνα: Πόλις. Papazoglou Eleni, «Between Texts and Contexts: Moderns Against Ancients in the Reception of Ancient Tragedy in Greece (1900-1933)», στο: Dimitris Tziovas (επιμ.), Re-imagining the Past: Antiquity and Modern Greek Culture, Oxford University Press, Oxford 2014, σ. 209–228.Σιδέρης Γ. (1976), Το αρχαίο θέατρο στη νέα ελληνική σκηνή, 1817-1972, Αθήνα: Ίκαρος. Συλλ. τόμος (2005), Ευαγγελικά (1901)–Ορεστειακά (1903), Νεωτερικές πιέσεις και κοινωνικές αντιστάσεις, Πρακτικά συμποσίου (Αθήνα, 31 Οκτ. - 1 Νοεμ. 2003), Αθήνα: Εταιρεία σπουδών νεοελληνικού πολιτισμού και γενικής παιδείας, σσ. 155-185 (ιδ. τα άρθρα: Ν. Σουζιούλη, “Από τον Αισχύλο στον Σωτηριάδη: η περιπέτεια μιας μεταφραστικής παραθλασης”· Έλ. Πατρικίου, “Το γλωσσικό ζήτημα ως πρόσχημα της ερμηνευτικής απορίας: Το παράδειγμα της σκηνικής αναβίωσης της τραγωδίας”, 155-185· Δ. Σπάθης, “Ο σκηνοθέτης και η παράσταση της Ορέστειας στο Βασιλικό Θέατρο”, 229-266) Συλλ. τόμος (2002), Οι χρήσεις της αρχαιότητας από τον νέο ελληνισμό, Πρακτικά συμποσίου (Αθήνα, 14 & 15 Απριλίου 2000), Αθήνα: Εταιρεία σπουδών νεοελληνικού πολιτισμού και γενικής παιδείας. Συλλ. τόμος (2003), Ευρώπη και νέος ελληνισμός, Πρακτικά συμποσίου (Αθήνα, 9-10 Νεομ. 2001), Αθήνα: Εταιρεία σπουδών νεοελληνικού πολιτισμού και γενικής παιδείας Εισαγωγή στο αρχαίο θέατρο (ενότητες 3, 4, 5) Baldry H.C. (1981), Tο τραγικό θέατρο στην αρχαία Eλλάδα, μτφ. Γ. Xριστοδούλου, Λ. Xατζηκώστα, Aθήνα: Kαρδαμίτσας. Blume Η.-D. (1993), Εισαγωγή στο αρχαίο θέατρο, μτφ. Μ. Ιατρού, Αθήνα: ΜΙΕΤ. Csapo E. & W. J. Slater (1994), The Context of Ancient Drama, Ann Arbor: The University of Michigan Press. Csapo, E. & Miller, M.C. (επιμ.) (2007), The Origins of Theatre in Ancient Greece and Beyond: From Ritual to Drama, Καίμπριτζ: CUP. Easterling P. E. (επιμ.) (2007), Οδηγός για την αρχαία ελληνική τραγωδία του Πανεπιστημίου του Καίμπριτζ, μτφ.-επιμ. Κ. Βαλάκας & Λ. Ρόζη, Ηράκλειο: ΠΕΚ (ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ τα κεφάλαια του πρώτου και δεύτερου μέρους). Easterling P.E. & E. Hall (επιμ) (2002), Greek and Roman Actors: Aspects of an Ancient Profession, Καίμπριτζ: CUP. Green R. & E. Handely (1996), Εικόνες από το αρχαίο ελληνικό θέατρο, μτφ. Μ. Μάντζιου, Ηράκλειο: ΠΕΚ. Goldhill S. (1992), “The Great Dionysia and Civic Ideology”, στο Nothing to Do with Dionysos?, επιμ. F. Zeitlin & J. J. Winkler, Πρίνστον: PUP, 97-129. [σσ. στο BLACKBOARD υπάρχει μια πρόχειρη αλλά επαρκής μετάφραση αυτού του άρθρου] Goldhill S. (2006), Έρωτας και τραγωδία: Πώς ο αρχαίος κόσμος διαμορφώνει τη ζωή μας, μτφ. Κ. Τριανταφυλλοπούλου, Αθήνα: Πατάκης (βλ. τα κεφάλαια: “Η αθηναϊκή δημοκρατία: Ο χάρτης αλλάζει” και “Ο καλός πολίτης”). Gregory J. επιμ. (2005), A Companion to Greek Tragedy, Λονδίνο: Blackwell (ιδ. τα κεφάλαια στο Μέρος Ι: “Contexts”, σσ. 1-118, και Μέρος ΙΙ: “Elements”, σσ. 119-212. Κυρίως: J. Davidson, “Theatrical Production”, σσ. 194-212) Hugoniot C. , F. Hurlet, και S. Milanezi (επιμ.), Le statut de l‘acteur dans l’Antiquité grecque et romaine, Tours: Presses universitaires François-Rabelais Mαρκαντωνάτος Α. & Χ. Τσαγγάλης (επιμ.) (2008), Αρχαία ελληνική τραγωδία: θεωρία και πράξη, Αθήνα: Gutenberg (ιδ. τα κεφάλαια: Ch. Sourvinou-Inwood, “Αθηναϊκή θρησκεία και αρχαία ελληνική τραγωδία”, σσ. 117-148· I. Lada-Richards, “Η ανταπόκριση των θεατών στην αττική τραγωδία των κλασικών χρόνων: συναίσθημα και στοχασμός, ποικλία και ομοιογένεια”, σσ. 451-566) Μέιερ Κριστιαν (1998), Η πολιτική τέχνη της αρχαίας ελληνικής τραγωδίας, Αθήνα: ΜΙΕΤ. Moretti J.-C. (2004), Θέατρο και κοινωνία στην αρχαία Ελλάδα, μτφ. Ε. Δημητρακοπούλου & Κ. Μπούρας, Αθήνα: Πατάκης. Παπάζογλου Eλ. (1999), “Aρχαίο ελληνικό δράμα”, λήμμα στο Eκπαιδευτική Eλληνική Eγκυκλοπαίδεια, τ. 28: Θέατρο, Kινηματογράφος, Mουσική, Xορος, Eκδοτική Aθηνών, 33-40. ________________ (2008β), “Αθηναϊκή δημοκρατία και θέατρο”, διάλεξη στο πλαίσιο των εκδηλώσεων του ΕΚΕΒΙ στην Έκθεση Βιβλίου του Πεκίνου Σόμερσταϊν Άλαν (2008), Αρχαίο ελληνικό δράμα και δραματουργοί, μτφ. Α. Χρήστου & Ι. Παπαδοπούλου, Αθήνα: Μεταίχμιο (ιδ. Κεφ. 1: “Η ιστορία των δραματικών ειδών” Taplin Oliver (1988), H αρχαία ελληνική τραγωδία σε σκηνική παρουσίαση, μετφ. B. Δ. Aσημομύτης, Aθήνα: Παπαδήμας (ιδ. το κεφάλαιο: “Eίσοδοι και Eξοδοι”) Vernant J. P. και P. Vidal–Naquet (1991), Mύθος και τραγωδία στην αρχαία Eλλάδα, τομός 1, μτφ. Στ. Γεωργούδη και τόμος 2, μετφ. A. Tάττη, Aθήνα: Zαχαρόπουλος (ειδικά το κεφάλαιο στον πρώτο τόμο: “H ιστορική στιγμή της τραγωδίας”). Vernant J. P. (2003), Ανάμεσα στον Μύθο και την Πολιτική, μτφ. Μ. Γιόση, Αθήνα: Σμίλη (ιδ. “Ένα θέατρο της πόλεως”, σσ. 469-484, “Οιδίπους, ο σύγχρονός μας;”, σσ. 485-518, “Πόσο επίκαιρη είναι η τραγωδία;”, σσ. 535-540 ) Walton J. M. (2007), Το αρχαίο ελληνικό θέατρο επί σκηνής, μτφ. Κ. Αρβανίτη & Β. Μαντέλη, Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα Wiles, D. (2009), Το αρχαίο ελληνικο δράμα ως παράσταση: μια εισαγωγή, μτφ. Ελ. Οικονόμου, θεώρ. μτφ. Κ. σκλαβενίτη, Αθήνα: ΜΙΕΤ Χουρμουζιάδης Ν. (1988), “Ένας αθηναίος θεατής στα εν άστει Διονύσια”, στο: Γ. Χουρμουζιάδης (επιμ.), “Μια μέρα…”: δεκαπέντε ιστορίες καθημερινότητας από τα αρχαία χρόνια ως την εποχή μας, Αθήνα: Εταιρεία σπουδών Νεοελληνικού Πολιτισμού και Γενικής Παιδείας, σσ. 3-36 _______________. (1998), Περι χορού: ο ρόλος του ομαδικού στοιχείου στο αρχαίο δράμα, Αθήνα: Καστανιώτης. _______________ (2003), Όροι και μετασχηματισμοί στην αρχαία ελληνική τραγωδία, Αθήνα: Στιγμή. Zeitlin F. & J. Winkler (επιμ) (1990), Nothing to Do with Dionysus?, Πρίνστον: Princeton University Press (ιδ. Longo Oddone, “The Theater of the Polis”, και Ober Josiah & B. Strauss, “Drama, Political Rhetoric and the Discourse of Athenian Democracy”). ΕΠΙΛΟΓΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑΣ ΓΙΑ ΤΑ ΥΠΟ ΕΞΕΤΑΣΗ ΕΡΓΑ Αισχύλος, ΟΡΕΣΤΕΙΑ Bασικό βιβλίο: Goldhill S. (2008), Αισχύλου Ορέστεια, μτφ. Αργ. Παπασυριόπουλος, Αθήνα: Καρδαμίτσας Baldry H.C. (1981), Tο τραγικό θέατρο στην αρχαία Eλλάδα, μτφ. Γ. Xριστοδούλου, Λ. Xατζηκώστα, Aθήνα: Kαρδαμίτσας [παλιό και στοιχειώδες…] Brunel P. (1992), O μύθος της Ηλέκτρας, Αθήνα: Μέγαρο Μουσικής Αθηνών [καλή επισκόπηση των μυθολογικών εκδοχών του μύθου των Ατρειδών] Lesky A. (1987), Η τραγική ποίηση των αρχαίων Ελλήνων, τόμος Α, μτφ. Ν. Χουρμουζιάδης, Αθήνα: ΜΙΕΤ [Για την ιδέα της συνεργίας: “Μοίρα και ενοχή”, 258-279] Μέιερ Κρίστιαν (1998), Η πολιτική τέχνη της αρχαίας ελληνικής τραγωδίας, Αθήνα: ΜΙΕΤ [κεφ. “Ορέστεια”] Vernant J. P. και P. Vidal–Naquet (1991), Mύθος και τραγωδία στην αρχαία Eλλάδα, τόμος 1, μτφ. Στ. Γεωργούδη, Αθήνα: Ζαχαρόπουλος [“Κυνήγι και θυσία στην Ορέστεια του Αισχύλου”, 155-182] Σοφοκλής, ΗΛΕΚΤΡΑ Βλ. τη σύνοψη της βιβλιογραφίας στο: Ελένη Παπάζογλου (2011), «(Κατα)χρήσεις της θεωρίας: με αφορμή μια ‘ξένη’ Ηλέκτρα», Σκηνή, τχ. 2 , σ. 1–23. [Πιο αναλυτική παρουσίαση στο δεύτερο κεφάλαιο («Ποιο πένθος ταιριάζει στην Ηλέκτρα: μια περίφημη φιλολογική έριδα»), στο: Ελένη Παπάζογλου (2014), Το πρόσωπο του πένθους, Αθήνα: Πόλις]. Ευριπίδης, ΗΛΕΚΤΡΑ Arnott, W. G. 1973. ‘Euripides and the Unexpected’. Greece and Rome 20 (01): 49–64. Arnott, W. G. 1981. ‘Double the Vision: A Reading of Euripides ’ Εlectra’. Greece and Rome 28 (02): 179–92. Davies, M. 2009. ‘Euripides ’ Electra: The Recognition Scene Again’. The Classical Quarterly 48 (02): 389–403. Falkner, T. M. 1983. ‘Coming of Age in Argos: Physis and Paideia in Euripides ’ Orestes’. Classical Journal 78 (4): 289–300. Gellie, G. 1981. ‘Tragedy and Euripides ’ Electra’. Bulletin of the Institute of Classical Studies 28 (1): 1–12. Hamilton, Richard. 1987. ‘Cries Within and the Tragic Skene’. American Journal of Philology 108 (4): 585–99. King, K. C. 1980. ‘The Force of Tradition: The Achilles Ode in Euripides ’ Electra’. Transactions of the American Philological Association 110: 195–212. Lloyd, M. 1986. ‘Realism and Character in Euripides ’' Electra'.’ Phoenix 40 (1): 1–19. Morwood, J. H. W. 1981. ‘The Pattern of the Euripides Electra’. American Journal of Philology 102 (4): 362–70. Mossman, J. 2001. ‘Women’s speech in Greek tragedy: the case of Electra and Clytemnestra in Euripides’ Electra’. Classical Quarterly, n.s. 51 (02): 374–84. Synodinou, Katherina. 1988. ‘Electra in the Orestes of Euripides. A Case of Contradictions’. Mètis. Anthropologie des mondes grecs anciens 3 (1): 305–20. Zeitlin, Froma. 1970. ‘The Argive Festival of Hera and Euripides ’ Electra’. Transactions of the American Philological Association 101: 645–69. Ευριπίδης, ΟΡΕΣΤΗΣ Arnott G., «Euripides and the unexpected», Greece and Rome 20. 1 (1973), σ. 49-64 Euben P. J. , «Political corruption in Euripides’ Orestes», στο: J. Peter Euben (επιμ.), Greek Tragedy and Political Theory, University of California Press, Μπέρκλεϋ 1986, σσ. 222-251 Hall Ε. Μ., «Political and cosmic turbulence in Euripides’ Orestes», στο: A. H. Sommerstein κ.ά. (επιμ), Tragedy, Comedy and the Polis, Bari, 1993, σ. 263–85. Porter J. R., Studies in Euripides’ Orestes, Brill, Leiden 1994 Wolff Ch., «Orestes», στο: Er. Segal (επιμ.), Oxford Readings in Greek Tragedy, Οξφόρδη, 1983
Last Update
16-07-2018