Additional bibliography for study
Συνιστώμενη βασική βιβλιογραφία προς μελέτη
Στο μάθημα αυτό γίνεται χρήση εκτενούς βιβλιογραφίας. Ο στόχος είναι να μελετηθούν όσοι το δυνατόν περισσότεροι συγγραφείς, έτσι ώστε οι φοιτητές να εκτεθούν σε διαφορετικές απόψεις. Αρχικά γίνεται εντοπισμός του θέματος είτε στα περιεχόμενα είτε στο index και στην συνέχεια στις σελίδες που αναφέρονται εκεί. Δεν είναι απαραίτητο να διαβασθεί ολόκληρο το βιβλίο εκτός και αν εντοπισθούν σε αυτό θέματα που εγείρουν το προσωπικό ενδιαφέρον του φοιτητή και δεν συζητούνται στο μάθημα. Αναμφίβολα, η εύρεση νέας βιβλιογραφίας και νέων απόψεων (είτε από συγγραφείς είτε προσωπικές) είναι απόλυτα αποδεκτές και επιθυμητές, εφόσον κατατίθεται με επιχειρήματα (προσωπικά ή από την βιβλιογραφία).
Όσοι τους φοιτητές δικαιούνται βιβλία από τον Εύδοξο μπορούν να επιλέξουν αυτό που θεωρούν ότι καλύπτει περισσότερα από τα θέματα που συζητούνται κατά την διάρκεια του εξαμήνου. Παρακαλούνται οι φοιτητές να μην ζητούν την προσωπική παρέμβαση του διδάσκοντα καθώς αυτό είναι αντιδεοντολογικό και προσωπικό τους δικαίωμα.
Τα παρακάτω βιβλία και άρθρα βρίσκονται στην βιβλιοθήκη του τμήματος ή σε άλλες βιβλιοθήκες της φιλοσοφικής για χρήση των φοιτητών. Συμπληρωματικό υλικό διανέμεται στην τάξη.
-Rod Ellis (1985) Understanding Second Language Acquisition OUP
- Eli Hinkel (1999) Culture in Second Language Teaching and Learning CUP
- Dörnyei Z. (2005). The Psychology of the Language Learner Lawrence Erlbaum Associates
- Doughty, C.J. and Long, M.H. (2003). The Handbook of Second Language Acquisition Blackwell Publishing
- Dulay, H., Burt, M., and Krashen, S. (1982). La seconda Lingua Il Mulino pp. 117-141 ‘personalita, eta’, 143-169 ‘ruolo della prima lingua’, 191-258 ‘gli errori’ Το βιβλίο αυτό καλύπτει τους γενικούς όρους του μαθήματος. Είναι καλό να χρησιμοποιηθεί σε συνδυασμό με το βιβλίο του Rod Ellis.
- O’Malley, J.M., Chamot, A.U. (1990). Learning Strategies in Second Language Acquisition. Cambridge University Press
- Titore, R. (1977) Insegnare oggi le lingue Societa editrice internazionale pp. 37-48 ‘linguistice contrastiva, 51-70 aspetti psicologici e socio-educative, 75-96 varieta linguistiche