Additional bibliography for study
Συνιστώμενη βασική βιβλιογραφία προς μελέτη
Στο μάθημα αυτό γίνεται χρήση εκτενούς βιβλιογραφίας. Ο στόχος είναι να μελετηθούν όσοι το δυνατόν περισσότεροι συγγραφείς, έτσι ώστε οι φοιτητές να εκτεθούν σε διαφορετικές απόψεις. Αρχικά γίνεται εντοπισμός του θέματος είτε στα περιεχόμενα είτε στο index και στην συνέχεια στις σελίδες που αναφέρονται εκεί. Δεν είναι απαραίτητο να διαβασθεί ολόκληρο το βιβλίο εκτός και αν εντοπισθούν σε αυτό θέματα που εγείρουν το προσωπικό ενδιαφέρον του φοιτητή και δεν συζητούνται στο μάθημα. Αναμφίβολα, η εύρεση νέας βιβλιογραφίας και νέων απόψεων (είτε από συγγραφείς είτε προσωπικές) είναι απόλυτα αποδεκτές και επιθυμητές, εφόσον κατατίθεται με επιχειρήματα (προσωπικά ή από την βιβλιογραφία).
Όσοι τους φοιτητές δικαιούνται βιβλία από τον Εύδοξο μπορούν να επιλέξουν αυτό που θεωρούν ότι καλύπτει περισσότερα από τα θέματα που συζητούνται κατά την διάρκεια του εξαμήνου. Παρακαλούνται οι φοιτητές να μην ζητούν την προσωπική παρέμβαση του διδάσκοντα καθώς αυτό είναι αντιδεοντολογικό και προσωπικό τους δικαίωμα.
Τα παρακάτω βιβλία και άρθρα βρίσκονται στην βιβλιοθήκη του τμήματος ή σε άλλες βιβλιοθήκες της φιλοσοφικής για χρήση των φοιτητών. Συμπληρωματικό υλικό διανέμεται στην τάξη.
- Brown, H.D. (1994a). Principles of Language Learning and Teaching. Prentice Hall Regents, New Jersey
- Brown, D. (1994b). Teaching by Principles: An Interactive Approach to Language Pedagogy Prentice Hall Regents, New Jersey
- Bugelski, B.R. (1956). The Psychology of Learning Methuen & Co Limited
- Council of Europe (2002). Quadro comune europeo di riferimento per le lingue: apprendimento insegnamento valutazione. Milano: La Nuova Italia – Oxford.
- Johnson, K. (2001). An Introduction to Foreign Language Learning and Teaching Longman
- Larsen-Freeman, D. (2000). Techniques and Principles in Language Teaching Oxford University Press
- Lightbown, P.M. and Spada, N. (1999). How Languages are Learned Oxford University Press
- Littlewood, W. (1984). Foreign and Second Language Learning Cambridge University Press
- Mezzadri M., 2003. I ferri del mestiere: (Auto)formazione per l’insegnante di lingue. Perugia: Guerra
- Oxford, R. (1990). Language Learning Strategies: What Every Teacher Should Know Heinle and Heinle Publishes
- O’Malley, J.M. and Chamot, A.U. (1990). Learning Strategies in Second Language Acquisition Cambridge University Press
- Reid, J.M. (1998). Understanding Learning Styles in the Second Language Classroom Prentice Hall Regents
- Richards J.C., Rodgers Th.S., 2001. Approaches and Methods in Language Teaching. Cambridge: Cambridge University Press.
- Vedovelli M., 2002. Guida all’italiano per stranieri. Roma: Carocci Editore.
Ιστοί
http://www.languageimpact.com/articles/rw/krashenbk.htm
On learning
http://www.funderstanding.com/about_learning.cfm