Salta al contenuto principale
Μονάδα Διασφάλισης Ποιότητας
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Accedi
Tu sei qui
Home
»
e-Curriculum Vitae
Curriculum Vitae
Expand
|
Collapse
Christina Boutsouki
Associate Professor, School of Economics
Personal Information
2310997072
chbouts@econ.auth.gr
http://users.auth.gr/chbouts/
Scopus ID
23666481500
Google Scholar ID
QYqGLU4AAAAJ
Γνωστικό Αντικείμενο
:
Πολιτική Κατάκτησης και Έρευνα Αγοράς (Μάρκετινγκ)
Επιστημονική Ειδίκευση
:
Εκπαίδευση
Κοινωνικές επιστήμες, Διοίκηση επιχειρήσεων και Νομική
Οικονομικά
Μάρκετινγκ
Education
Προπτυχιακές Σπουδές
1992
Μαθηματικών
Θετικών Επιστημών
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Greece
Εφαρμοσμένων Μαθηματικών
Μεταπτυχιακές Σπουδές
1993
MSc στην Επιχειρησιακή Έρευνα
Management School
Lancaster University
Great Britain
Διδακτορικό Δίπλωμα
1997
PhD
Department of Retailing
Manchester Metropolitan University
Great Britain
Retail Marketing
Course Work
Courses of Winter semester of 2017–18 academic year
OIKONOMIKŌN EPISTĪMŌN
03ΕΕ08
CONSUMER BEHAVIOUR
03ΥΕ08
MARKETING RESEARCH
12ΕΕ07
CONSUMER BEHAVIOUR
12ΕΕ11
MARKETING RESEARCH
12ΥΖ01
ADVERTISING
DIATMĪMATIKO PROGRAMMA METAPTYCΗIAKŌN SPOUDŌN "PLĪROFORIKĪ KAI DIOIKĪSĪ"
IM-106
MARKETING MANAGEMENT
PROGRAMMA METAPTYCΗIAKŌN SPOUDŌN "DIOIKĪSĪ EPICΗEIRĪSEŌN-MVA"
10601-MBA-102
MARKETING MANAGEMENT
PROGRAMMA METAPTYCΗIAKŌN SPOUDŌN STĪN EFODIASTIKĪ KAI DIOIKĪSĪ ALYSIDAS EFODIASMOU
10602-LSC-103
SERVICES MARKETING MANAGEMENT
Courses of Spring semester of 2017–18 academic year
OIKONOMIKŌN EPISTĪMŌN
03ΕΕ49
STRATEGIC MARKETING
03ΥΔ05
INTRODUCTION TO MARKETING
03ΥΣ08
ADVERTISING
12ΥΔ03
INTRODUCTION TO MARKETING
12ΥΗ02
STRATEGIC MARKETING
TMĪMA KINĪMATOGRAFOU
6ΠΑ2
STRATEGIC MARKETING
DIATMĪMATIKO PROGRAMMA METAPTYCΗIAKŌN SPOUDŌN "PLĪROFORIKĪ KAI DIOIKĪSĪ"
IM-217
ADVERTISING AND CONSUMER BEHAVIOR
PROGRAMMA METAPTYCΗIAKŌN SPOUDŌN "DIOIKĪSĪ EPICΗEIRĪSEŌN-MVA"
10601-MBA-207
SPECIAL TOPICS IN ADVERTISING
Theses Supervised
Student Theses within AUTh
In progress
Voutsa Maria. Η επίδραση της χιουμοριιστικής διαφήμισης στην συμπεριφορά των καταναλωτών.
Vlachopoulou Elli.
Margariti Kostoula. Η επίδραση της μινιμαλιστικής διαφήμισης στη στάση απέναντι στη μάρκα.
2017–2018
Kechagia Konstantina. Η Αισθητική του Χώρου στο Περιβάλλον της Ψηφιακής Υπηρεσίας
Panousi Afroditi. Παράγοντες επηρεασμού της φήμης ενός εργοδότη
Daskalaki Vasiliki. Η εξέταση της ποιότητας των υπηρεσιών δυο μουσείων στην περιοχή της Θεσσαλονίκης, ο βαθμός ικανοποίησης των επισκεπτών και η μελλοντική τους συμπεριφορά. Αρχαιολογικό Μουσείο Θεσσαλονίκης και Κέντρο Διάδοσης Επιστημών και Μουσείο Τεχνολογίας - Νόησις.
Avgoustinakis Stamatis. Παιχνιδοποίηση Επιχειρήσεων: Ένα εργαλείο για επαγγελματική αφοσίωση στο χώρο των intralogistics
Mushevska Ana. Η επίδραση του περιβάλλοντος του καταστήματος στην ικανοποίηση των πελατών
Bountoulouli Athanasia. Η χρήση διασημότητων στην τηλεοπτική διαφήμιση: μια διαχρονική μελέτη από το 2006 έως το 2014.
2016–2017
Tota Eirini. Η χρήση του χιούμορ στις ελληνικές διαφημίσεις: Μια διαχρονική μελέτη από το 2006 έως το 2014
Fragkatzis Christos. Η χρήση των συναισθημάτων στην πολιτική διαφήμιση: Οι περιπτώσεις των δημοψηφισμάτων του 2015 στην Ελλάδα και του 2016 στο Ηνωμένο Βασίλειο
Veranoudis Michail-Angelos. Η συνεισφορά των δεικτών απόδοσης στο πλαίσιο της Εφοδιαστικής Αλυσίδας
Paschalidis Christos. Η επίδραση του πολιτικού κινδύνου στο περιεχόμενο του πολιτικού λόγου.
Arkoudas Ioannis. Η Ποιότητα και οι Έξι Σίγμα εφαρμοσμένες στα νοσοκομέια: Η περίπτωση του Γενικού Νοσοκομείου Παπαγεωργίου
Aristeidou Alexandra. Ανάλυση πληροφοριακού περιεχομένου εντυπων διαφημίσεων φαρμακευτικών και παραφαρμακευτικών προιόντων
Papathanasiou Grigoris. Επιλογή και αξιολόγηση προμηθευτών της εφοδιαστικής αλυσίδας μιας ελληνικής εταιρείας
Paschalidou Maria. Αξιολόγηση ποιότητας υπηρεσιών: Εφαρμογή του SERVQUAL στο Δημοτικό Κολυμβητήριο Πανοράματος στη Θεσσαλονίκη
Andreou Georgios. Η επίδραση της διαδικασίας χαρτογράφησης στην ποιότητα των υπηρεσιών. Το παράδειγμα της εταιρίας Coffee Island.
2015–2016
Barba Eleni. Οστρακισμός και εργασιακές συγκρούσεις
Kotanidou Inna. Χρήση γυναικείων και ανδρικών στερεότυπων στην τηλεοπτική διαφήμιση Ελλάδος και Ρωσίας.
Tsichla Eirini. "Το μουσείο ως περιβάλον μάρκας : διρεύνηση του ρόλου της ατμόσφαιρας στην εμπειρία και στα συναισθήματα του επισκέπτη με βάση τη θεωρία της γνωστικής εκτίμησης". "Museum as brandscapes : The role of atmospherics in consumer΄experience and emotions. An application of cognitive appraisal theory".
Vairami Aikaterini. Η σχέση του διαφηφιστικού μηνύματος με το περιεχόμενο του προγράμματος: Ανάλυση περιεχομένου τηλεοπτικών διαφηφίσεων
Iliopoulou Elisavet. Η επίδραση του συναισθήματος της ενοχής σε διαφημίσεις που καλούν σε εθελοντικές ενέργειες.
Oikonomidou Christina. Η αποτελεσματικότητα της χρήσης διαδικτυακών παιχνιδιών ως μέσων διαφήμισης και η επίδραση τους στην καταναλωτική συμπεριφορά.
Riskos Kyriakos. Ο ρόλος της πληροφορίας και των συναισθημάτων στην αποτελεσματικότητα των αναρτήσεων στις επίσημες εταιρικές σελίδες στο Facebook: Μία διαπολιτισμική μελέτη στην Ελλάδα και το Ηνωμένο Βασίλειο.
Papasarafianou Marina. Η επίδραση της ανακοίνωσης των αποτελεσμάτων των Stress Tests στις Διεθνείς Αγορές
Zotos Kostas-Periklis. Ελληνική τηλεοπτκή πολιτική διαφήμιση: Ανάλυση των διαφημιστικών που προβλήθηκαν από το 2004 έως το 2015.
Voutsa Maria. Γελοτοφιλία, καταγελασμός και ταύτιση με το χαρακτήρα της διαφήμισης ως μεσολαβητές στη σχέση του επιθετικού χιούμορ και της στάσης ως προς τη διαφήμιση και το προϊόν.
Mouratidis Angelos. Σελίδες διεθνών επώνυμων προϊόντων στο Facebook: Η επίδραση των διαφορετικών δημιουργικών στοιχείων στην αποτελασματικότητα των αναρτήσεων.
2014–2015
Topchara Galini. Σύγκριση των παραδοσιακών τρόπων κρατήσεων των τεχνολογιών Travel2.0 και των online συστημάτων κρατήσεων.
Manolopoulou Aikaterini. Οπτικά ρητορικά σχήματα στις διαφημίσεις του Google Adwards.
Andreadou Eirini-Eftychia. Γυναικεία και ανδρικά στερεότυπα στον χώρο των τηλεοπτικών διαφημίσεων
Derveni Vasileia. Πλάνο μάρκετινγκ σε νεοφυείς επιχειρήσεις: Η περίπτωση της "take a seat"
Tasoula Evangelia. Η χρήση των διασημοτήτων και του χιούμορ στις ελληνικές τηλεοπτικές διαφημίσεις: μια διαχρονική μελέτη 2006-2014
Gkremos Ioannis. Διαχρονική μελέτη της Ελληνικής τηλεοπτικής πολιτικής διαφήμισης: 2004-2014.
Mourtzinos Andreas. Η διαδικασία συν- δημιουργίας των προϊόντων και η δέσμευση των καταναλωτών σε ένα εμπορικό σήμα.
2013–2014
Chatzitheodorou Asterios. Μελέτη των σχέσεων μεταξύ πολλαπλών δεσμεύσεων και πίστης στη μάρκα.
Paparenti Sofia. Η αποτελεσματικότητα των μέσων προβολής στα κοινωνικά δίκτυα και η επίδραση τους στους καταναλωτές.
Provopoulou Vasiliki-Eleni. Η μετάβαση των επιχειρήσεων από το παραδοσιακό Μάρκετινγκ στο Μάρκετινγκ μέσω κοινωνικών δικτύων.
Margariti Kostoula. Η επίδραση του μαζικού μάρκετινγκ στην αντίληψη των καταναλωτών για τις μάρκες πολυτελείας
Matapa Evanthia. Η επίδραση της νοσταλγικής διαφήμισης στους νέους
Panagiotopoulou Valentina-Vasiliki. Δέσμευση πελατών μέσω των υπηρεσιών αξιοποίησης γεωγραφικής θέσης.
Krakas Georgios. Οι σχέσεις που αναπτύσσονται ανάμεσα στις έννοιες του brand trust, customer engagement, brand loyalty και e-word of mouth, στον ξενοδοχειακό κλάδο στην εποχή της κοινωνικής δικτύωσης.
Koumpis Dimitrios. Ρητορικά σχήματα στη διαφήμιση μέσω του Google Adwords.
Gkotzampougiouki Maria. Το χιούμορ στις εταιρικές σελίδες Facebook: Μία διαπολιτισμική μελέτη
Pigadas Vasileios. Σύστημα συλλογής διαχείρισης και επεξεργασίας κειμένων στο κοινωνικό δίκτυο Twitter για την ανάπτυξη στρατηγικών μάρκετινγκ
2012–2013
Kontaki Ioanna. ΜΕΛΕΤΗ ΤΩΝ ΓΝΩΣΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΩΝ ΤΩΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΣΤΙΣ ΣΕΞΙΣΤΙΚΕΣ ΧΙΟΥΜΟΡΙΣΤΙΚΕΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΜΕΘΟΔΟΥ ΤΟΥ ΗΛΕΚΤΡΟΕΓΚΕΦΑΛΟΓΡΑΦΗΜΑΤΟΣ.
Iōannidou Athanasia. Μορφές viral marketing και παράγοντες που επηρεάζουν τη διάχυση μηνυμάτων μέσω της σελίδας κοινωνικής δικτύωσης Facebook
Dimitriou Eleni. Η νοσταλγία στο μάρκετινγκ και η επίδρασή της στη διαμόρφωση των μουσικών προτιμήσεων και της πρόθεσης αγοράς
Chatsiou Agni. Μελέτη της συμπεριφοράς των δύο φύλων στα κοινωνικά δίκτυα.
Gakou Eleni. Η επίδραση της ανάγκης για μοναδικότητα, της ματαιοδοξίας και της κατανάλωσης status στην στάση του καναλωτή απέναντι στη ρετρό μάρκα.
Lenos Konstantinos. Δράση και ενδυνάμωση της εταιρικής παρουσίας στο κοινωνικό δίκτυο του Facedook.
Petsi Alexandra. Η χρήση των social media από Ελληνικές επιχειρήσεις: υπό το πρίσμα των διαφημιστικών εταιριών.
Giannakis-Mpompolis Christos. Μια ολιστική προσέγγιση στη διαχείριση των πελατειακών σχέσεων (CRM) την εποχή του social customer.
2011–2012
CΗaralabidīs Ōrigenīs. Οι διαφορές των δύο φύλων στην αντιλαμβανόμενη ποιότητα των τραπεζικών υπηρεσιών
Fōteinias Orestīs-Anastasios. Conspicuous consumption and brand personality
Zioga Amalia. Οι διαφορές των δύο φύλων ως προς το περιβάλλον κατανάλωσης των επιχειρήσεων.
Sfakianou Konstantina. Mobile Marketing: Τρόποι αξιοποίησης του και καταναλωτικές συνήθειες.
Rogkotīs Savvas. Η αφοσίωση του φιλάθλου ως παράγοντα διαμόρφωσης της προσωπικότητας της αθλητικής μάρκας και των χορηγιών
2010–2011
Gkegka CΗrysoula. Οι επιδράσεις του περιβάλλοντος στις προγραμματισμένες και παρορμητικές αγορές.
Vouvousī Dīmītra. Διαδικτυακή διαφήμιση και άτομα με προβλήματα ακοής. Η αντίληψη αυτών απέναντι στις διαφημίσεις με μορφή βίντεο που παρουσιάζονται στο διαδίκτυο.
Karagkounaki Eleni. Το μάρκετινγκ των υπηρεσιών του δημοσίου τομέα: Η περίπτωση της ανώτατης εκπαίδευσης
Anagnostaki Evgenia. Green marketing: Η στάση και η συμπεριφορά του καταναλωτή
Athanaselou Aikaterini. Το ηλεκτρονικό περιβάλλον των επιχειρήσεων και πως επηρεάζει την εμπιστοσύνη και την αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών.
Chatzithomas Nikolaos. Η υιοθέτηση του Κοινωνικού Παγκόσμιου Ιστού για σκοπούς Μάρκετινγκ: Μια Διαπολιτισμική Μελέτη για την Ελλάδα και τις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής.
Laskaropoulou Despoina. Η επίδραση του εκτεταμένου μίγματος μάρκετινγκ στην προσέλκυση, ικανοποίηση και προσήλωση του τραπεζικού πελάτη
2009–2010
Antōniou Alexandros - CΗristodoulos. Διερεύνηση της στάσης των καταναλωτών απέναντι στο internet banking.
Moysidou Despoina. Η επίδραση της ατμόσφαιρας του καταστήματος και πιο συγκεκριμένα των γνώσεων των πωλητών στην αγοραστική συμπεριφορά του καταναλωτή
Georgiadou Theodora. Μελέτη της επίδρασης του κεντρικού καταστήματος (anchor store) στην ανάπτυξη των εμπορικών κέντρων
2008–2009
Patsidou Petroula. Executional elements στην έντυπη διαφήμιση: ζευγάρια
Baltas Konstantinos. Τουριστική ανάτυξη του Νομού Σερρών.
2007–2008
Simaioforidis Zisis. Ο ρόλος και η αποτελεσματικότητα της βιτρίνας στην στρατηγική επικοινωνίας των επιχειρήσεων.
Almyrou Sofia. Ο ρόλος και η επίδραση των εμπορικών κέντρων στην ανάπτυξη του λιανικού εμπορίου στη Θεσσαλονίκη
Sidiropoulou Maria. Σχεδιασμός και ατμόσφαιρα καταστήματος και προσήλωση στη μάρκα
2006–2007
Alexandrou Vasileios. Γυναικεία και Ανδρικά Στερεότυπα στο Χώρο των Τηλεοπτικών Διαφημίσεων.
Spordilī Kalliopī. Η Διάχυση των ΤΠΕ στον Τουρισμό και η Αλληλεπίδραση με τους Καταναλωτές.
Christidou Sofia. Web design και προσήλωση στη μάρκα
Mangou Maria. Τουριστικό μάρκετιγκ:τα δίκτυα διανομής
2005–2006
Passiou Aspasia. Η στάση και η συμπεριφορά των Ελλήνων αναγνωστών απέναντι στα online περιοδικά.
Margounakis Dimitrios. Νέοι τρόποι διακίνησης και πώλησης μουσικής μέσω διαδικτύου: δικτυακά και υβριδικά μοντέλα.
Pozoukidīs Kōnstantinos. Το προωθητικό μίγμα και τα ηλεκτρονικά μέσα στο τραπεζικό μάρκετιγνκ: η μελέτη της περίπτωση της Εμπορικής Τράπεζας.
Asmanis Leonidas. Ηλεκτρονικό Εμπόριο: επίτευξη του e-loyalty μέσω των e-trust και e-quality
Administrative Work
Τμήματος
#
Από
Έως
Θέση Όργανο / Επιτροπή
4
2017
2018
Director, Τομέας Οικονομικής των Επιχειρήσεων
3
2015
2017
Director, Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Logistics & Διοίκηση Εφοδιαστικής Αλυσίδας
1
2011
2017
Member, Συνέλευση τμήματος
2
2011
2016
Member, Επιτροπή παραλαβής αναλωσίμων
Ιδρύματος
#
Από
Έως
Θέση Όργανο / Επιτροπή
5
2016
2017
Member, Διοικητικό Συμβούλιο Παιδικού Κέντρου
2
2015
2017
Member, Δια ΒΙΟΥ
3
2015
2017
Member, Επιτροπή Δημοσίων Σχέσεων και Επικοινωνίας
4
2015
2017
Member, Επιτροπή Διαγωνισμού Ανασχεδιαμού Λογότυπου ΑΠΘ
1
2007
2017
Member, ΕΔΕ ΔΠΜΣ στην Πληροφορική και Διοίκηση
Άλλο
#
Από
Έως
Θέση Περιγραφή
2
2017
2018
Μέλος, Επιτροπή Εθνικών Βραβείων Εξυπηρέτησης Πελατών
1
2010
2017
Γραμματέας, Δοικητικό Συμβούλιο Ινστιτούτου Επικοινωνίας
Research Projects
2016–2016
Οι νέες τάσεις στην ελληνική επιχειρηματικότητα
2015–2022
Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών "Εφοδιαστική και Διοίκηση αλυσίδας Εφοδιασμού"
2015–2022
Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών "Εφοδιαστική και Διοίκηση αλυσίδας Εφοδιασμού"
2015–2022
Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών "Εφοδιαστική και Διοίκηση αλυσίδας Εφοδιασμού"
2014–2015
ΔΡΑΣΗ Γ: Ενίσχυση Ερευνητικής Δραστηριότητας Ανθρωπιστικών Επιστημών: (β΄φάση) Ανάπτυξη και έλεγχος ενός νέου πληροφορικακού συστήματος για τη μέτρηση της ενεργούς ανάμιξης του καταναλωτή στα κοινωνικά μέσα δικτύωσης.
2004–2004
Στελέχη προώθησης πωλήσεων εμπορικών επιχειρήσεων
Publications
2017
Without Type
Riskos K
,
Hatzithomas L
,
Boutsouki Christina
,
Zotos Y
(2017)
.
Corporate Facebook Posts in the UK and Greece: A content analysis
.
International Journal of Internet Marketing and Advertising
.
Vol.11 no.3
.
Without Type
Margariti K
,
Boutsouki Christina
,
Hatzithomas L
(2017)
.
A typology of minimalism in advertising
.
Advances in Advertising Research Series
.
τομ.VIII p.1-16
.
Margariti K
,
Boutsouki Christina
,
Hatzithomas L
(2017)
.
Less is more or less is a bore?
.
Advances in Advertising Research Series
.
Voutsa M
,
Hatzithomas L
,
Boutsouki Christina
(2017)
.
Superiority Theory and Disparagement Humor: the role of gelotophobia, gelotophilia and katagelasticism
.
Advances in Advertising Research Series
.
Without Type
Margariti K
,
Boutsouki Christina
(2017)
.
Less is more or less is a bore?
.
16th International Conference on Research in Advertising
.
Ghent, Belgium
.
Voutsa M
,
Hatzithomas L
,
Boutsouki Christina
(2017)
.
Superiority theory and disparagement humor: the role of gelotophobia, gelotophilia and katagelasticism
.
16th International Conference on Research in Advertising
.
Ghent, Belgium
.
2016
Without Type
Chatzithomas Leonidas
,
Boutsouki Christina
,
Zotos Georgios
(2016)
.
The role of economic conditions on humor generation and attitude towards humorous TV commercials
.
International Journal of Humor Research (HUMOR)
.
vol.29 no.4 p.483-505
.
Chatzithomas Leonidas
,
Boutsouki Christina
,
Ziamou Paschalina
(2016)
.
A longitudinal analysis of the changing roles of gender in advertising: a content analysis of Super Bowl commercials
.
International Journal of Advertising
.
Without Type
Chatzithomas Leonidas
,
Manolopoulou A
,
Boutsouki Christina
(2016)
.
Visual Metaphors in online advertising: the role of hard-sell versus soft-sell advertising copy
.
European Marketing Academy Conference (EMAC)
.
Oslo, Norway
.
Margariti K
,
Boutsouki Christina
,
Chatzithomas Leonidas
,
Zotos Georgios
(2016)
.
A typology of minimalism in advertising
.
International Conference on Research in Advertising (ICORIA)
.
Mouratidis A
,
Hatzithomas L
,
Boutsouki Christina
,
Vlachopoulou M
(2016)
.
How to write Facebook posts for a global brand
.
4th International Conference on Contemporary Marketing Issues
.
Heraklion, Greece
.
Mouratidis A
,
Chatzithomas Leonidas
,
Boutsouki Christina
,
Vlahopoulou M
(2016)
.
How to write Facebook posts for a global brand
.
4th International Conference on Contemporary Marketing Issues (ICCMI)
.
Heraklion, Crete
.
Tsichla E
,
Chatzithomas Leonidas
,
Boutsouki Christina
,
Zotos Georgios
(2016)
.
In good times and bad times...A longitudinal analysis of Greek Election Campaigns
.
European Marketing Academy Conference (EMAC)
.
Oslo, Norway
.
Voutsa M
,
Chatzithomas Leonidas
,
Boutsouki Christina
,
Zotos Georgios
(2016)
.
How funny is it? Gelotophilia, Katagelasticism and Disparagement Humor
.
International Conference on Research in Advertising (ICORIA), EAA’s 15th annual conference
.
Ljubljana, Slovenia
.
Without Type
Theodoridis C
,
Boutsouki Christina
(2016)
.
The impact of service quality on the patronage of pharmacies during economic crisis: evidence from a pilot study in Greece
.
4th International Conference on Contemporary Marketing Issues (ICCMI)
.
Heraklion, Greece
.
Without Type
Μπουτσούκη Χριστίνα
(2016)
.
Συμπεριφορά Καταναλωτή: Αγοράζοντας, Έχοντας και Ζώντας
.
Θεσσαλονίκη
.
Εκδόσεις Τζιόλα
.
2015
Without Type
Chatzithomas Leonidas
,
Boutsouki Christina
,
Pigadas V
,
Zotos Georgios
(2015)
.
PEER: Loking into consumer engagement in eWOM through social media
.
Advances in Advertising Research Series
.
τομ.VI p.11-24
.
Without Type
Chatzithomas Leonidas
,
Boutsouki Christina
,
Ziamou L
,
Gotzampougiouki M
(2015)
.
A cross cultural analysis of message content in corporate facebook posts: message strategies and consumer response
.
14th International Conference on Research in Advertising
.
London - UK
.
Chatzithomas Leonidas
,
Evagorou R
,
Boutsouki Christina
,
Zotos Georgios
(2015)
.
Guilt Appeals in Social Ads: Experimenting with Google Adwords
.
44th European Marketing Academy Conference
.
Leuven - Belgium
.
Margariti K
,
Boutsouki Christina
,
Chatzithomas Leonidas
(2015)
.
Mass marketing strategies: do they affect consumers' perception towards luxury branding?
.
31st International Conference on Contemporary Marketing Issues
.
London - UK
.
Without Type
Μπουτσούκη Χριστίνα
(2015)
.
Εισαγωγή στο μάρκετινγκ
.
Thessaloniki, Greece
.
Aristotle University of Thessaloniki
.
Μπουτσούκη Χριστίνα
,
Έλλη Βλαχοπούλου
(2015)
.
Συμπεριφορά Καταναλωτή
.
Thessaloniki, Greece
.
Aristotle University of Thessaloniki
.
Μπουτσούκη Χριστίνα
,
Έλλη Βλαχοπούλου
(2015)
.
Έρευνα Μάρκετινγκ
.
Thessaloniki, Greece
.
Aristotle University of Thessaloniki
.
Μπουτσούκη Χριστίνα
,
Έλλη Βλαχοπούλου
(2015)
.
Διοίκηση λιανικού εμπορίου και δικτύου διανομής
.
Thessaloniki, Greece
.
Aristotle University of Thessaloniki
.
Μπουτσούκη Χριστίνα
,
Έλλη Βλαχοπούλου
(2015)
.
Μάρκετινγκ εξαγωγών
.
Thessaloniki, Greece
.
Aristotle University of Thessaloniki
.
Without Type
Μπουτσούκη Χριστίνα
(2015)
.
Προγραμματισμένες και παρορμητικές αγορές: η επίδραση του περιβάλλοντος στη διαμόρφωση της αγοραστικής συμπεριφοράς
.
University Studio Press
.
2014
Without Type
Chatzithomas N
,
Boutsouki Christina
,
Chatzithomas Leonidas
,
Zotos Georgios
(2014)
.
Social Media Advertising Platforms: A cross-cultural study
.
International Journal of Strategic Innovative Marketing
.
vol.1
.
Tsichla E
,
Chatzithomas Leonidas
,
Boutsouki Christina
(2014)
.
Gender Differences in the interpretation of Web Atmospherics: A selectivity hypothesis approach
.
Journal of Marketing Communications
.
Vlachopoulou E
,
Boutsouki Christina
(2014)
.
Facebook usage among teenagers - the effect of personalityand peer group pressure: an exploratory study in Greece
.
International Journal of Internet Marketing and Advertising
.
vol.8 no.4 p.285-299
.
Without Type
Chatzithomas Leonidas
,
Boutsouki Christina
,
Pigadas V
,
Zotos Georgios
(2014)
.
A modelfor consumer engagement in eWOM via Social Media
.
13th International Conference on Research in Advertising
.
Amsterdam
.
Chatzithomas Leonidas
,
Boutsouki Christina
,
Zotos Georgios
(2014)
.
The role of Economic Conditions on the effectiveness of Greek Humorous TV advertising
.
13th International Conference on Research in Advertising
.
Amsterdam
.
Tsichla E
,
Boutsouki Christina
(2014)
.
Political Advertising in the Shadow of the financial crisis
.
3rd European Marketing Academy Conference
.
Valencia - Spain
.
Without Type
Μπουτσούκη Χριστίνα
,
Βλαχοπούλου Έλλη
(2014)
.
Στρατηγικό μάρκετινγκ
.
Thessaloniki, Greece
.
Aristotle University of Thessaloniki
.
Μπουτσούκη Χριστίνα
,
Έλλη Βλαχοπούλου
(2014)
.
Διαφήμιση
.
Thessaloniki, Greece
.
Aristotle University of Thessaloniki
.
2013
Without Type
Bobolis C
,
Boutsouki Christina
(2013)
.
Customer RElationship MAnagement in the Era of Social Web and Social Customer: an inestigation of customer engagement in the Greek Retail Banking System
.
Procedia-Social and Behavioral Sciences
.
2nd International Conference on Strategic Innovative Marketing
.
Prague
.
2012
Without Type
Boutsouki C
,
Tsichla E
(2012)
.
The Museum experience as a brand experience: investigating its relationship with brand personality and brand attitude(09)
.
41st European Marketing Academy Conference (EMAC) – Marketing to Citizens,
.
Lisbon, 22-25 May 2012
.
Boutsouki Christina
,
Chatzithomas Leonidas
,
Vlachopoulou E
(2012)
.
Teenagers and Social media: The effect of personality, brand loyalty and peer group pressure
.
International Conference on Contemporary Marketing Issues (ICCMI)
.
International Conference on Contemporary Marketing Issues (ICCMI)
.
Thessaloniki, Greece
.
Boutsouki Christina
,
Chatzithomas Leonidas
,
Hatzithomas N
(2012)
.
Social Media Advertising Platforms: A Cross-cultural Study
.
Media Economics Conference
.
Media Economics Conference
.
Thessaloniki, Greece
.
2011
Without Type
Boutsouki Christina
,
Chatzithomas Leonidas
,
Zotos Georgios
(2011)
.
Humor and Cultural Values in Print Advertising: A Cross-Cultural Study
.
International Marketing Review
.
vol.28 no.1 p.57-80
.
Without Type
Boutsouki C
,
Vlachopoulou E
(2011)
.
Marketing on the Go
.
16th International Conference on Corporate and Marketing Communications (CMC)
.
Athens,Greece
.
Boutsouki Christina
,
Outra L
,
Chatzithomas Leonidas
,
Zotos Georgios
(2011)
.
Is humor a counter cyclical advertising strategy?
.
16th International Conference on Corporate and Marketing Communications (CMC)
.
16th International Conference on Corporate and Marketing Communications (CMC)
.
Athens, Greece
.
Boutsouki Christina
,
Chatzithomas Leonidas
,
Tsichla E
,
Zotos Georgios
(2011)
.
The mediating effect of brand personality on the relationship between online atmospherics and attitudes toward the site
.
40thEuropean Marketing Academy Conference (EMAC)
.
40thEuropean Marketing Academy Conference (EMAC)
.
Ljubljana, Slovenia
.
Boutsouki Christina
,
Chatzithomas Leonidas
,
Tsichla E
(2011)
.
Gender differences in the interpretation of a Museum’s web atmosphere: a selectivity hypothesis approach
.
16th International Conference on Corporate and Marketing Communications (CMC)
.
16th International Conference on Corporate and Marketing Communications (CMC)
.
Athens,Greece
.
2010
Without Type
Boutsouki Christina
,
Palla P
,
Zotos Georgios
(2010)
.
Quantity Surcharges and Consumer Awareness in a New Retail Environment
.
International Journal of Retail & Distribution Management
.
vol.38 no.5 p.320-340
.
Without Type
Boutsouki C
,
Tsichla E
(2010)
.
Sense or sensibility? Assessing the power of experiential design on store brand personality
.
39th European Marketing Academy Conference (EMAC)
.
Κοπενχάγη, 1-4 Ιουνίου 2010
.
2009
Without Type
Boutsouki Christina
,
Chatzithomas Leonidas
,
Zotos Georgios
(2009)
.
The effects of culture and product type on the use of humor in Greek TV advertising: An application of Speck’s humorous message taxonomy
.
Journal of Current Issues & Research in Advertising
.
vol.31 no.1 p.43-61
.
Zotos Georgios
,
Boutsouki Christina
,
Chatzithomas Leonidas
(2009)
.
The effects of culture and product type on the use of humor in Greek TV advertising : An application of Speck’s humorous message taxonomy
.
Journal of Current Issues and Research in Advertising
.
vol.31 no.1 p.43-61
.
Without Type
Boutsouki C
,
Tsichla E
(2009)
.
Transforming Hotels into Contemporary Brandscapes: a synthesis of literature and a research agenda
.
2nd Biennial International Conference on Services Marketing
.
Thessaloniki, November
.
Boutsouki Christina
,
Chatzithomas Leonidas
,
Zotos Georgios
(2009)
.
Cognitive Processing and Retrieval of Humorous Advertising Cues: Synergy between Print Advertising and Packaging
.
38th European Marketing Academy Conference (EMAC)
.
38th European Marketing Academy Conference (EMAC)
.
Nante, France
.
2008
Without Type
Boutsouki Christina
,
Zotos Georgios
,
Masouti E
(2008)
.
Consumer behavior towards own label: monitoring the Greek experience
.
Agricultural Economics Review
.
vol.9 no.1 p.81-92
.
Boutsouki Christina
,
Tsakiridou E
,
Mattas Konstantinos
,
Zotos Georgios
(2008)
.
Attitudes and Behavior Towards Organic Products: An Exploratory Study
.
International Journal of Retail and Distribution Management
.
vol.36 no.2 p.158-175
.
Tsakiridou Efthymia
,
Boutsouki Christina
,
Zotos Georgios
,
Mattas Konstantinos
(2008)
.
Attitudes and behaviour towards organic products: an exploratory study
.
International Journal of Retail & Distribution Management
.
vol.36 no.2 p.158-175
.
Μπουτσούκη Χ
,
Σιδηροπούλου Μ
(2008)
.
Οι επιδράσεις της ατμόσφαιρας του καταστήματος στην προσήλωση στη μάρκα
.
Ελληνική Ακαδημία Διοίκησης Επιχειρήσεων
.
Ελληνική Ακαδημία Διοίκησης Επιχειρήσεων
.
vol.5 no.1 p.4-23
.
Without Type
Boutsouki Christina
,
Chatzithomas Leonidas
,
Zotos Georgios
(2008)
.
Humorous Message Taxonomy: Exploring the role of the various humor types on advertising
.
37th EMAC Conference- Marketing Landscapes: A pause for Thought
.
37th EMAC Conference- Marketing Landscapes: A pause for Thought
.
University of Brighton, UK
.
Without Type
Zentes J
,
Morschett D
,
Schramm-Klein H
,
Μπουτσούκη Χ. (editor)
(2008)
.
Στρατηγικό Μάνατζμεντ Λιανικών Πωλήσεων
.
Εκδόσεις Παπασωτηρίου
.
2007
Without Type
Boutsouki Christina
,
Zotos Georgios
,
Karayiannidis A
,
Zabetoglou S
,
Theodoselis M
,
Malamakis A
,
Antonopoulos I
,
Kontogiannis S
(2007)
.
Developing a holistic strategy for integrating waste management policy into municipal planning: solutions and perspectives for Hellenic municipalities
.
1st International Conference on Environmental Management Engineering Planning and Economics (CEMEPE)
.
1st International Conference on Environmental Management Engineering Planning and Economics (CEMEPE)
.
Σκιάθος, Ελλάδα
.
Boutsouki Christina
,
Plakogiannaki Maria-Emmanouella
,
Zotos Georgios
(2007)
.
Men Portrayals in Print Advertising: Insights from the Greek Context
.
Joint Conference of the Macromarketing Society and the International Society for Marketing and Development
.
Joint Conference of the Macromarketing Society and the International Society for Marketing and Development
.
Washington DC, USA
.
Boutsouki Christina
,
Palla P
,
Zotos Georgios
(2007)
.
Do consumers hold the larger economy size belief?
.
Joint Conference of the Macromarketing Society and the International Society for Marketing and Development
.
Joint Conference of the Macromarketing Society and the International Society for Marketing and Development
.
Washington DC, USA
.
Boutsouki Christina
,
Chatzithomas Leonidas
,
Zotos Georgios
(2007)
.
A cross-cultural analysis of print humorous advertising in the UK and Greece”,
.
Joint Conference of the Macromarketing Society and the International Society for Marketing and Development
.
Joint Conference of the Macromarketing Society and the International Society for Marketing and Development
.
2-5/06/2007
.
Plakogiannaki Maria-Emmanouella
,
Boutsouki Christina
,
Zotos Georgios
(2007)
.
Male Portrayals in Greek Advertising: Insights from the Greek Context
.
10th International Conference on Marketing and Development
.
10th International Conference on Marketing and Development
.
Washington DC
.
Without Type
Μπουτσούκη Χ
,
Πλακογιαννάκη Ε
(2007)
.
Brandscaping: δημιουργώντας το νέο περιβάλλον κατανάλωσης
.
Μάρκετινγκ από την θεωρία στην πράξη: Προοπτικές εξέλιξης του στελέχους μάρκετινγκ, Money Show
.
Ελληνική Ακαδημία Μάρκετινγκ
.
2006
Without Type
Πλακογιαννάκη Μαρία-Εμμανουέλλα
,
Μπουτσούκη Χριστίνα
,
Ζώτος Γεώργιος
(2006)
.
Γυναικεία και Ανδρικά Στερεότυπα στην Έντυπη Διαφήμιση στην Ελλάδα
.
Marketing Week
.
p.59-66
.
Without Type
Boutsouki C
,
Margounaki D
,
Politis D
(2006)
.
SEAM: A Sound Embedded Advertisement Model for Online Digital Music Distribution
.
AXMEDIS 2006, 2nd International Conference on Automated Production of Cross Media Content for Multi-channel Distribution
.
13-15 December 2006, Leeds, UK
.
Boutsouki C
,
Margounaki D
,
Politis D
(2006)
.
Providing Free Music over the Internet: making profits out of an ad-based business model
.
WEBIST 2006 – 2nd International Conference on Web Information Systems and Technologies,
.
11-13 April 2006, Setubal, Portugal
.
Boutsouki Christina
,
Chatzithomas Leonidas
(2006)
.
Types of Humor in Advertising
.
35th EMAC Conference – A synthesis of polymorphous Axioms, Strategies and Tactics
.
35th EMAC Conference – A synthesis of polymorphous Axioms, Strategies and Tactics
.
Athens University of Economics and Business, Greece
.
Plakoyiannaki E
,
Ziamou L
,
Boutsouki C
(2006)
.
Rethinking Female Portrayals in Print Advertisements: Exploring Relationships between gender displays and visual elements in the pictorial advertising content
.
35th EMAC Conference - A Synthesis of polymorphous Axioms,Strategies and Tactics
.
May, Athens University of Economics and Business,Greece
.
Plakoyiannaki E
,
Boutsouki C
(2006)
.
Gender Portrayals within Contemporary Greek Magazine Advertisements: A Content Analysis
.
35th European Marketing Academy Conference (EMAC) A synthesis of polymorphous Axioms,Strategies and Tactics
.
May, Athens University of Economics and Business, Athens (CD-ROM)
.
2005
Without Type
Boutsouki C
,
Kyritsis I
(2005)
.
Measuring Customer Satisfaction in Tourism using the MUSA model: the case of the National Marine Park Alonnisos Northern Sporades Greece
.
34th EMAC Conference – Rejuvenating marketing: contamination, innovation, integration,
.
European Marketing Academy , Milan, Italy
.
Boutsouki Christina
,
Zotos Georgios
(2005)
.
Private Label Products in Greece: an insight into consumer attitude
.
34th EMAC Conference – Rejuvenating marketing: contamination, innovation, integration
.
34th EMAC Conference – Rejuvenating marketing: contamination, innovation, integration
.
24-27/05/2005
.
Boutsouki Christina
,
Tsakiridou E
,
Zotos Georgios
(2005)
.
Consumer Attitudes towards organic food
.
9th International Conference on Marketing and Development
.
9th International Conference on Marketing and Development
.
8-11/06/2005
.
2004
Without Type
Μπουτσούκη Χριστίνα
,
Ζώτος Γεώργιος
,
Κοσμοπούλου Α
(2004)
.
Πολιτική Όσμωση σε Συνθήκες Μεταμοντέρνου Πολιτικού Πλαισίου
.
Μάρκετινγκ και Επικοινωνία
.
Ελληνική Ακαδημία Μάρκετινγκ
.
p.62-66
.
2003
Without Type
Boutsouki C
,
Bennison D
(2003)
.
"Greece"
.
επιμ.
Howe S
.
Retailing in the European Union: Structures Competition and Performance
.
London
.
Blackwell Publications
.
p.81-101
.
Aggiornato: 2018-07-15