Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Μονάδα Διασφάλισης Ποιότητας
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Είσοδος
Αρχή
Το ΑΠΘ
Πολιτική Ποιότητας
Πιστοποίηση
Διασφάλιση Ποιότητας
Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας
Είστε εδώ
Αρχή
»
Αναφορά Βιογραφικών
Βιογραφικό Σημείωμα
Ανάπτυξη
|
Σύμπτυξη
Χριστίνα Μπουτσούκη
Καθηγήτρια, Τμήμα Οικονομικών Επιστημών
Προσωπικά Στοιχεία
2310997072
chbouts@econ.auth.gr
http://users.auth.gr/chbouts/
Scopus ID
23666481500
Google Scholar IDs
QYqGLU4AAAAJ&hl=el&oi=ao
,
QYqGLU4AAAAJ
https://orcid.org/0000-0003-3190-120X
Γνωστικό Αντικείμενο
:
Πολιτική Κατάκτησης και Έρευνα Αγοράς (Μάρκετινγκ)
Επιστημονική Ειδίκευση
:
Μάρκετινγκ
Εκπαίδευση
Προπτυχιακές Σπουδές
1992
Μαθηματικών
Θετικών Επιστημών
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Ελλάδα
Εφαρμοσμένων Μαθηματικών
Μεταπτυχιακές Σπουδές
1993
MSc στην Επιχειρησιακή Έρευνα
Management School
Lancaster University
Μεγάλη Βρετανία
Διδακτορικό Δίπλωμα
1997
PhD
Department of Retailing
Manchester Metropolitan University
Μεγάλη Βρετανία
Retail Marketing
Διδακτικό Έργο
Μαθήματα Χειμερινού εξαμήνου ακαδημαϊκού έτους 2022–23
ΤΜΗΜΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
12ΥΖ01
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΠΜΣ ΣΤΗΝ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΛΥΣΙΔΑΣ ΕΦΟΔΙΑΣΜΟΥ
10602-LSC-103
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΣΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
ΠΜΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ-ΜΒΑ
10601-MBA-109
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
ΔτΠΜΣ "ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ"
MIS-107
Στρατηγικό Μάρκετινγκ - Διαχείριση Μάρκας
Μαθήματα Εαρινού εξαμήνου ακαδημαϊκού έτους 2022–23
ΤΜΗΜΑ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ
6ΠΑ2
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
ΔτΠΜΣ "ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ"
MIS-206
Τεχνολογίες και Διαφήμιση στα κοινωνικά δίκτυα
Επίβλεψη Εργασιών
Εργασίες Φοιτητών εντός ΑΠΘ
Σε εξέλιξη
Διδακτορικό
Μεταπτυχιακό
Η επίδραση του Rainbow Capitalism και η συμπεριφορά των καταναλωτών.
Στρατηγικές Digital - Social media marketing ξενοδοχειακών τουριστικών μονάδων
2022–2023
Μεταπτυχιακό
ΧΙΟΥΜΟΡ ΣΤΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ – ΠΩΣ ΕΠΗΡΕΑΖΕΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ
ΠΩΣ ΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑΣ ΕΠΗΡΕΑΖΟΥΝ ΤΗ ΣΤΑΣΗ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟ CELEBRITY ENDORSEMENT ΚΑΙ ΤΟ BRAND LOYALTY
ΜΙΑ ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΜΑΡΚΑΣ – ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΗΣ SYNGENTA HELLAS
2021–2022
Μεταπτυχιακό
Υποδομές ΤΠΕ από το ΚΗΔ και μελέτη περίπτωσης αποδοχής από τους υπαλλήλους.
Η επίδραση του ανθρωπομορφισμού στην Καταναλωτική Συμπεριφορά.
Η σύγκριση της γενιάς Υ και της γενιάς Ζ ως προς τη χρήση των Social Media και το Brand Loyalty
Η επίδραση της αντίστροφης εφοδιαστικής αλυσίδας στην συμπεριφορά των καταναλωτών
Η Επίδραση της Διαφήμισης στα Social Media στην Πρόθεση Αγοράς του Καταναλωτή
Η επίδραση της πράσινης διαφήμισης στη συμπεριφορά καταναλωτή και στην πρόθεση για αγορά : Μια εφαρμογή της θεωρίας των προοπτικών
2020–2021
Μεταπτυχιακό
Ψηφιακό Μάρκετινγκ - Η επίδραση και η αποτελεσματικότητα του στη διαφήμιση μέσω των κοινωνικών δικτύων
Η συμπεριφορά καταναλωτή στο χώρο των οπτικών ειδών
Στρατηγικές επικοινωνίας και Μάρκετινγκ στον κλάδο λιανικού εμπορίου ηλεκτρικών συσκευών: Η περίπτωση της Media Markt Hellas
Η επίδραση της Αισθητικής των Ιστοσελίδων στη ικανοποίηση πλοήγησης των καταναλωτών
Προώθηση προϊόντων μέσω κινηματογραφικών ταινιών και επίδραση στους καταναλωτές- Ανάλυση των ταινιών του James Bond
Ο θεσμός της χορηγίας ως εργαλείο προώθησης της εταιρικής ταυτότητας. Παραδείγματα και Εφαρμογές από τον αθλητικό και καλλιτεχνικό χώρο.
Η συμπεριφορά των θεατών γύρω από μια αθλητική ομάδα με επέκταση στο εμπλεκόμενο μέρος των χορηγών.
Η επίδραση του χρώματος στην πρόθεση αγοράς των καταναλωτών.
Εφαρμογή σχεδίου μάρκετινγκ στην Mediterra - mastihashop
Χορηγία και αγοραστική συμπεριφορά των φιλάθλων
Διαφήμιση στα κοινωνικά μέσα δικτύωσης: Μελέτη περίπτωσης Instagram Stories - Η στάση του καταναλωτή και η επίδραση στην πρόθεση αγοράς.
Green Marketing: Η χρήση της στρατηγικής των οικολογικών συσκευασιών και η ικανοποίηση των καταναλωτών ως αγοραστική απόφαση
Διδακτορικό
Ο «λευκός» χώρος και οι οπτικές μεταφορές στη σύγχρονη, έντυπη διαφήμισιη: Διερεύνηση της αποτελεσματικότητάς τους ως προς τη δημιοργία αισθητικής απόκρισης και απόλαυσης και τη στάση απένατι στη διαφήμιση και τη μάρκα.
Κοινωνικά Μέσα Δικτύωσης, Έξυπνα Τηλέφωνα και Παράγοντες Χρήσης: Διερεύνηση της σχέσης μεταξύ των αποκτηθέντων οφελών, των εμπειριών δέσμευσης και της πρόθεσης συνέχισης χρήσης.
Η επίδραση της επιθετικά χιουμοριστικής διαφήμισης στη στάση απέναντι στη μάρκα: διερεύνηση του ρόλου της γελωτοφιλίας, της γελωτοφοβίας και του καταγελασμού
2019–2020
Μεταπτυχιακό
Πρακτικες Διοίκησης Ανθρώπινου Δυναμικού Υψηλής Απόδοσης και η επίδρασης τους σε εργαζόμενους σε τουριστικές και ξενοδοχειακές επιχειρήσεις
Η χρήση διάδρασης στις διαδικτυακές διαφημίσεις και σύγκριση αποτελεσματικότητας με τις παραδοσιακές με βάση το engagement.
Χωρίς τίτλο
Η πολιτική διαφήμιση στην Ελλάδα
Η δέσμευση των καταναλωτών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης: η περίπτωση του Instagram
Η εικόνα της χώρας προέλευσης και η επιρροή της στην αξία της επωνυμίας
Συστηματική Βιβλιογραφική Επισκόπηση Διαχείρισης Κατηγορίας Προϊόντος
Διαφήμιση και Social media: βιβλιογραφική ανασκόπηση
Μελέτη περίπτωσης της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης στους μικρομεσαίους επιχειρηματίες
Η επίδραση της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης στην αφοσίωση των πελατών και ο διαμεσολαβητικός ρόλος της εταιρικής εικόνας στη σχέση αυτή
2018–2019
Μεταπτυχιακό
Μελέτη επιπέδου αφοσίωσης των στελεχών των ελληνικών ενόπλων δυνάμεων
Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη στην Ελλάδα: Η περίπτωση της ΑΒ Βασιλόπουλος
Η αλληλεπίδραση των ανθρωπιστικών οργανώσεων στη λήψη αποφάσεων με χρήση δυναμικών συστημάτων
Η επίδραση του περιβάλλοντος εργασίας στην ικανοποίηση και προσήλωση των εργαζομένων
Τα αποτελέσματα της αισθητικής του χώρου στην ικανοποίηση και το κίνητρο του εσωτερικού πελάτη.
2017–2018
Μεταπτυχιακό
Παράγοντες επηρεασμού της φήμης ενός εργοδότη
Η επίδραση του περιβάλλοντος του καταστήματος στην ικανοποίηση των πελατών
Η Αισθητική του Χώρου στο Περιβάλλον της Ψηφιακής Υπηρεσίας
Η εξέταση της ποιότητας των υπηρεσιών δυο μουσείων στην περιοχή της Θεσσαλονίκης, ο βαθμός ικανοποίησης των επισκεπτών και η μελλοντική τους συμπεριφορά. Αρχαιολογικό Μουσείο Θεσσαλονίκης και Κέντρο Διάδοσης Επιστημών και Μουσείο Τεχνολογίας - Νόησις.
Η χρήση διασημότητων στην τηλεοπτική διαφήμιση: μια διαχρονική μελέτη από το 2006 έως το 2014.
Παιχνιδοποίηση Επιχειρήσεων: Ένα εργαλείο για επαγγελματική αφοσίωση στο χώρο των intralogistics
2016–2017
Μεταπτυχιακό
Η χρήση των συναισθημάτων στην πολιτική διαφήμιση: Οι περιπτώσεις των δημοψηφισμάτων του 2015 στην Ελλάδα και του 2016 στο Ηνωμένο Βασίλειο
Η χρήση του χιούμορ στις ελληνικές διαφημίσεις: Μια διαχρονική μελέτη από το 2006 έως το 2014
Αξιολόγηση ποιότητας υπηρεσιών: Εφαρμογή του SERVQUAL στο Δημοτικό Κολυμβητήριο Πανοράματος στη Θεσσαλονίκη
Επιλογή και αξιολόγηση προμηθευτών της εφοδιαστικής αλυσίδας μιας ελληνικής εταιρείας
Ανάλυση πληροφοριακού περιεχομένου εντυπων διαφημίσεων φαρμακευτικών και παραφαρμακευτικών προιόντων
Η συνεισφορά των δεικτών απόδοσης στο πλαίσιο της Εφοδιαστικής Αλυσίδας
Η επίδραση της διαδικασίας χαρτογράφησης στην ποιότητα των υπηρεσιών. Το παράδειγμα της εταιρίας Coffee Island.
Η επίδραση του πολιτικού κινδύνου στο περιεχόμενο του πολιτικού λόγου.
Η Ποιότητα και οι Έξι Σίγμα εφαρμοσμένες στα νοσοκομέια: Η περίπτωση του Γενικού Νοσοκομείου Παπαγεωργίου
2015–2016
Μεταπτυχιακό
Οστρακισμός και εργασιακές συγκρούσεις
Χρήση γυναικείων και ανδρικών στερεότυπων στην τηλεοπτική διαφήμιση Ελλάδος και Ρωσίας.
Η σχέση του διαφηφιστικού μηνύματος με το περιεχόμενο του προγράμματος: Ανάλυση περιεχομένου τηλεοπτικών διαφηφίσεων
Η επίδραση της ανακοίνωσης των αποτελεσμάτων των Stress Tests στις Διεθνείς Αγορές
Η αποτελεσματικότητα της χρήσης διαδικτυακών παιχνιδιών ως μέσων διαφήμισης και η επίδραση τους στην καταναλωτική συμπεριφορά.
Η επίδραση του συναισθήματος της ενοχής σε διαφημίσεις που καλούν σε εθελοντικές ενέργειες.
Ελληνική τηλεοπτκή πολιτική διαφήμιση: Ανάλυση των διαφημιστικών που προβλήθηκαν από το 2004 έως το 2015.
Γελοτοφιλία, καταγελασμός και ταύτιση με το χαρακτήρα της διαφήμισης ως μεσολαβητές στη σχέση του επιθετικού χιούμορ και της στάσης ως προς τη διαφήμιση και το προϊόν.
Σελίδες διεθνών επώνυμων προϊόντων στο Facebook: Η επίδραση των διαφορετικών δημιουργικών στοιχείων στην αποτελασματικότητα των αναρτήσεων.
Ο ρόλος της πληροφορίας και των συναισθημάτων στην αποτελεσματικότητα των αναρτήσεων στις επίσημες εταιρικές σελίδες στο Facebook: Μία διαπολιτισμική μελέτη στην Ελλάδα και το Ηνωμένο Βασίλειο.
Διδακτορικό
"Το μουσείο ως περιβάλον μάρκας : διρεύνηση του ρόλου της ατμόσφαιρας στην εμπειρία και στα συναισθήματα του επισκέπτη με βάση τη θεωρία της γνωστικής εκτίμησης". "Museum as brandscapes : The role of atmospherics in consumer΄experience and emotions. An application of cognitive appraisal theory".
2014–2015
Μεταπτυχιακό
Σύγκριση των παραδοσιακών τρόπων κρατήσεων των τεχνολογιών Travel2.0 και των online συστημάτων κρατήσεων.
Οπτικά ρητορικά σχήματα στις διαφημίσεις του Google Adwards.
Πλάνο μάρκετινγκ σε νεοφυείς επιχειρήσεις: Η περίπτωση της "take a seat"
Γυναικεία και ανδρικά στερεότυπα στον χώρο των τηλεοπτικών διαφημίσεων
Διαχρονική μελέτη της Ελληνικής τηλεοπτικής πολιτικής διαφήμισης: 2004-2014.
Η χρήση των διασημοτήτων και του χιούμορ στις ελληνικές τηλεοπτικές διαφημίσεις: μια διαχρονική μελέτη 2006-2014
Η διαδικασία συν- δημιουργίας των προϊόντων και η δέσμευση των καταναλωτών σε ένα εμπορικό σήμα.
2013–2014
Μεταπτυχιακό
Η μετάβαση των επιχειρήσεων από το παραδοσιακό Μάρκετινγκ στο Μάρκετινγκ μέσω κοινωνικών δικτύων.
Μελέτη των σχέσεων μεταξύ πολλαπλών δεσμεύσεων και πίστης στη μάρκα.
Δέσμευση πελατών μέσω των υπηρεσιών αξιοποίησης γεωγραφικής θέσης.
Ρητορικά σχήματα στη διαφήμιση μέσω του Google Adwords.
Σύστημα συλλογής διαχείρισης και επεξεργασίας κειμένων στο κοινωνικό δίκτυο Twitter για την ανάπτυξη στρατηγικών μάρκετινγκ
Η αποτελεσματικότητα των μέσων προβολής στα κοινωνικά δίκτυα και η επίδραση τους στους καταναλωτές.
Οι σχέσεις που αναπτύσσονται ανάμεσα στις έννοιες του brand trust, customer engagement, brand loyalty και e-word of mouth, στον ξενοδοχειακό κλάδο στην εποχή της κοινωνικής δικτύωσης.
Η επίδραση του μαζικού μάρκετινγκ στην αντίληψη των καταναλωτών για τις μάρκες πολυτελείας
Το χιούμορ στις εταιρικές σελίδες Facebook: Μία διαπολιτισμική μελέτη
Η επίδραση της νοσταλγικής διαφήμισης στους νέους
2012–2013
Μεταπτυχιακό
Μορφές viral marketing και παράγοντες που επηρεάζουν τη διάχυση μηνυμάτων μέσω της σελίδας κοινωνικής δικτύωσης Facebook
Μελέτη της συμπεριφοράς των δύο φύλων στα κοινωνικά δίκτυα.
Η επίδραση της ανάγκης για μοναδικότητα, της ματαιοδοξίας και της κατανάλωσης status στην στάση του καναλωτή απέναντι στη ρετρό μάρκα.
Δράση και ενδυνάμωση της εταιρικής παρουσίας στο κοινωνικό δίκτυο του Facedook.
Η νοσταλγία στο μάρκετινγκ και η επίδρασή της στη διαμόρφωση των μουσικών προτιμήσεων και της πρόθεσης αγοράς
Μια ολιστική προσέγγιση στη διαχείριση των πελατειακών σχέσεων (CRM) την εποχή του social customer.
Η χρήση των social media από Ελληνικές επιχειρήσεις: υπό το πρίσμα των διαφημιστικών εταιριών.
ΜΕΛΕΤΗ ΤΩΝ ΓΝΩΣΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΩΝ ΤΩΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΣΤΙΣ ΣΕΞΙΣΤΙΚΕΣ ΧΙΟΥΜΟΡΙΣΤΙΚΕΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΜΕΘΟΔΟΥ ΤΟΥ ΗΛΕΚΤΡΟΕΓΚΕΦΑΛΟΓΡΑΦΗΜΑΤΟΣ.
2011–2012
Μεταπτυχιακό
Η αφοσίωση του φιλάθλου ως παράγοντα διαμόρφωσης της προσωπικότητας της αθλητικής μάρκας και των χορηγιών
Οι διαφορές των δύο φύλων στην αντιλαμβανόμενη ποιότητα των τραπεζικών υπηρεσιών
Οι διαφορές των δύο φύλων ως προς το περιβάλλον κατανάλωσης των επιχειρήσεων.
Mobile Marketing: Τρόποι αξιοποίησης του και καταναλωτικές συνήθειες.
Conspicuous consumption and brand personality
2010–2011
Μεταπτυχιακό
Green marketing: Η στάση και η συμπεριφορά του καταναλωτή
Η επίδραση του εκτεταμένου μίγματος μάρκετινγκ στην προσέλκυση, ικανοποίηση και προσήλωση του τραπεζικού πελάτη
Οι επιδράσεις του περιβάλλοντος στις προγραμματισμένες και παρορμητικές αγορές.
Η υιοθέτηση του Κοινωνικού Παγκόσμιου Ιστού για σκοπούς Μάρκετινγκ: Μια Διαπολιτισμική Μελέτη για την Ελλάδα και τις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής.
Το ηλεκτρονικό περιβάλλον των επιχειρήσεων και πως επηρεάζει την εμπιστοσύνη και την αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών.
Το μάρκετινγκ των υπηρεσιών του δημοσίου τομέα: Η περίπτωση της ανώτατης εκπαίδευσης
Διαδικτυακή διαφήμιση και άτομα με προβλήματα ακοής. Η αντίληψη αυτών απέναντι στις διαφημίσεις με μορφή βίντεο που παρουσιάζονται στο διαδίκτυο.
2009–2010
Μεταπτυχιακό
Μελέτη της επίδρασης του κεντρικού καταστήματος (anchor store) στην ανάπτυξη των εμπορικών κέντρων
Η επίδραση της ατμόσφαιρας του καταστήματος και πιο συγκεκριμένα των γνώσεων των πωλητών στην αγοραστική συμπεριφορά του καταναλωτή
Διερεύνηση της στάσης των καταναλωτών απέναντι στο internet banking.
2008–2009
Μεταπτυχιακό
Executional elements στην έντυπη διαφήμιση: ζευγάρια
Τουριστική ανάτυξη του Νομού Σερρών.
2007–2008
Μεταπτυχιακό
Σχεδιασμός και ατμόσφαιρα καταστήματος και προσήλωση στη μάρκα
Ο ρόλος και η αποτελεσματικότητα της βιτρίνας στην στρατηγική επικοινωνίας των επιχειρήσεων.
Ο ρόλος και η επίδραση των εμπορικών κέντρων στην ανάπτυξη του λιανικού εμπορίου στη Θεσσαλονίκη
2006–2007
Μεταπτυχιακό
Η Διάχυση των ΤΠΕ στον Τουρισμό και η Αλληλεπίδραση με τους Καταναλωτές.
Τουριστικό μάρκετιγκ:τα δίκτυα διανομής
Web design και προσήλωση στη μάρκα
Γυναικεία και Ανδρικά Στερεότυπα στο Χώρο των Τηλεοπτικών Διαφημίσεων.
2005–2006
Μεταπτυχιακό
Το προωθητικό μίγμα και τα ηλεκτρονικά μέσα στο τραπεζικό μάρκετιγνκ: η μελέτη της περίπτωση της Εμπορικής Τράπεζας.
Η στάση και η συμπεριφορά των Ελλήνων αναγνωστών απέναντι στα online περιοδικά.
Ηλεκτρονικό Εμπόριο: επίτευξη του e-loyalty μέσω των e-trust και e-quality
Νέοι τρόποι διακίνησης και πώλησης μουσικής μέσω διαδικτύου: δικτυακά και υβριδικά μοντέλα.
Διπλωματικές Εργασίες εκτός ΑΠΘ
Διδακτορικό
2019–2020
Έλλη Βλαχοπούλου
.
Η επίδραση της χρήσης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στο βαθμό δέσμευσης των χρηστών με τα έξυπνα τηλέφωνα
.
Κωστούλα Μαργαρίτη
.
Μινιμαλιστική διαφήμιση: η επίδραση στην καταναλωτική συμπεριφορά
.
Μαρία Βουτσά
.
Η επίδραση της γελοτοφοβίας, γελοτοφιλίας και του καταγελασμού στην αποτελεσματικότητα της χιουμοριστικής διαφήμισης
.
2015–2016
Ειρήνη Τσίχλα
.
Το Μουσείο ως περιβάλλον μάρκας: Διερεύνηση του ρόλου της ατμόσφαιρας στην εμπειρία και τα συναισθήματα του επισκέπτη με βάση τη θεωρία της Γνωστικής Εκτίμησης.
.
Βασίλης Νιγδέλης
.
Μάρκετινγκ και Νευροεπιστήμες
.
Διοικητικό Έργο
Τμήματος
#
Από
Έως
Θέση Όργανο / Επιτροπή
4
2017
2019
Διευθύντρια, Τομέας Οικονομικής των Επιχειρήσεων
3
2015
2020
Διευθύντρια, Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Logistics & Διοίκηση Εφοδιαστικής Αλυσίδας
1
2011
2020
Μέλος, Συνέλευση τμήματος
2
2011
2016
Μέλος, Επιτροπή παραλαβής αναλωσίμων
Ιδρύματος
#
Από
Έως
Θέση Όργανο / Επιτροπή
3
2018
2019
Head, Επιτροπή Παραλαβής Υπηρεσιών Καθαριότητας
5
2016
2019
Μέλος, Διοικητικό Συμβούλιο Παιδικού Κέντρου
2
2015
2020
Μέλος, ΚΕΔΙΒΙΜ
4
2015
2017
Μέλος, Επιτροπή Διαγωνισμού Ανασχεδιαμού Λογότυπου ΑΠΘ
1
2007
2020
Μέλος, ΕΔΕ ΔΠΜΣ Πληροφοριακά Συστήματα και Διοίκηση Επιχειρήσεων
Άλλο
#
Από
Έως
Θέση Περιγραφή
2
2017
2020
Μέλος, Επιτροπή Εθνικών Βραβείων Εξυπηρέτησης Πελατών
1
2010
2020
Γραμματέας, Δοικητικό Συμβούλιο Ινστιτούτου Επικοινωνίας
Ερευνητικά Έργα
Συμμετοχή
2021–2021
Βραβεία Επιχειρηματικότητας 2021
2019–2020
Βραβεία Αριστείας Επιχειρηματικότητας
2019–2020
Αμοιβες Μελών ΔΕΠ- Παροχή Υπηρεσιών Αξιολόγησης της ΕΥΔ ΕΠ ΑΝΑΔ-ΕΔΒΜ
2018–2022
Πληρωμή μελών ΔΕΠ (ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ )
2018–2023
Διοίκηση επιχειρήσεων (Μaster in Business Administration –MBA)
2018–2023
Διατμηματικό Μεταπτυχιακό "Διοίκηση Επιχειρήσεων και Πληροφοριακά Συστήματα"
2015–2020
Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών "Διοίκηση Επιχειρήσεων MBA"
2015–2020
Διατμηματικό Μεταπτυχιακό "Πληροφορική και Διοίκηση"
2011–2022
Αμοιβή μελών ΔΕΠ (Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο)
2010–2015
Πρακτική Άσκηση Φοιτητών Τμήματος Οικονομικών Επιστημών Α.Π.Θ
2009–2017
Αμοιβές μελών ΔΕΠ - Αξιολόγηση/βαθμολόγηση των προτάσεων που υποβλήθηκαν στο πλαίσιο της πράξης Ηράκλειτος ΙΙ - (ΥΠΕΠΘ-ΕΥΔ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ)
2008–2022
Αμοιβές μελών ΔΕΠ (Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου)
2007–2022
Αμοιβές μελών ΔΕΠ (ΔΙΕΘΝΕΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΕΛΛΑΔΟΣ/ (ΔΙΕΘΝΕΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΕΛΛΑΔΟΣ/ ΑΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ/ ΤΕΙ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΘΡΑΚΗΣ/ ΤΕΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ)
2005–2009
Ανάπτυξη μεθόδου για την αποτελεσματική και δίκαιη κοστολόγηση των υπηρεσιών καθαριότητας σε αστικές περιοχές
2005–2008
Πρακτική άσκηση Τμ. Οικονομικών Επιστημών
2003–2005
Εισαγωγή Νέου Ειδικού Μαθήματος "Επιχειρηματικότητα και Καινοτομία" σε επτά τμήματα του Α.Π.Θ.
2003–2021
Υπηρεσίες για τη σύνδεση προπτυχιακών και μεταπτυχιακών φοιτητών με την αγορά
2003–2005
Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στην πληροφορική και διοίκηση
2002–2005
Κοινωνία της πληροφορίας και προσαρμοστικότητα των μικρομεσαίων γυναικείων γεωργοσυνεταιριστικών επιχειρήσεων
2001–2017
Αμοιβή μελών ΔΕΠ (ΥΠΕΠΘ)
2001–2004
Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Παραγωγικών Συστημάτων
2000–2018
ΠΛΗΡΩΜΗ ΜΕΛΩΝ ΔΕΠ(ΤΕΙ ΚΑΒΑΛΑΣ - ΑΝ. ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ-ΘΡΑΚΗΣ)
2000–2001
Ανάπτυξη και λειτουργία προγράμματος μεταπτυχιακών σπουδών στη διοίκηση παραγωγικών συστημάτων
1999–1999
Εκπαίδευση εκπαιδευτών σε θέματα επιχειρηματικότητας, ίδρυση, οργάνωση, διοίκηση, και ανάπτυξη Μ.Μ.Ε
1999–1999
Νομικές, φορολογικές και οικονομικές συμβουλές για την ίδρυση - λειτουργία και επέκταση ελληνικών επιχειρήσεων στις χώρες της κεντρικής - ανατολικής Ευρώπης και Βαλκανικής
1997–2022
Πληρωμή μελών ΔΕΠ ΑΠΘ για αξιολογήσεις και λοιπές υπηρεσίες - Ν. 2530/97 (ΓΓΕΤ )
1997–2000
Σχεδιασμός και ανάπτυξη προγράμματος Μεταπτυχιακών σπουδών του τμήματος Μηχανολόγων Μηχανικών
Συντονισμός
2018–2023
ΠΜΣ "Εφοδιαστική και Διοίκηση Αλυσίδας Εφοδιασμού"
2016–2016
Οι νέες τάσεις στην ελληνική επιχειρηματικότητα
2015–2020
Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών "Εφοδιαστική και Διοίκηση αλυσίδας Εφοδιασμού"
2015–2020
Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών "Εφοδιαστική και Διοίκηση αλυσίδας Εφοδιασμού"
2015–2022
Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών "Εφοδιαστική και Διοίκηση αλυσίδας Εφοδιασμού"
2014–2015
ΔΡΑΣΗ Γ: Ενίσχυση Ερευνητικής Δραστηριότητας Ανθρωπιστικών Επιστημών: (β΄φάση) Ανάπτυξη και έλεγχος ενός νέου πληροφορικακού συστήματος για τη μέτρηση της ενεργούς ανάμιξης του καταναλωτή στα κοινωνικά μέσα δικτύωσης.
2004–2004
Στελέχη προώθησης πωλήσεων εμπορικών επιχειρήσεων
Εκτός ΕΛΚΕ ΑΠΘ
Συμμετοχή
2019-2020
Οι Διεθνώς αναγνωρίσιμοι Ελληνικοί Τουριστικοί προορισμοί ως όχημα ανάπτυξης των Ελληνικών Εξαγωγών
Δημοσιεύσεις
(2021)
Άρθρο σε Περιοδικό
Hatzithomas Leonidas
,
Boutsouki Christina
,
Theodorakioglou Fotini
,
Papadopoulou Evanthia
(2021)
.
The Link between Sustainable Destination Image, Brand Globalness and Consumers’ Purchase Intention: A Moderated Mediation Model
.
Sustainability
.
τόμ.13 αρ.17 σ.9584
.
Margariti K
,
Hatzithomas L
,
Boutsouki Christina
(2021)
.
Metaphors and Body copy in online tourism advertising effectiveness
.
Journal of Promotion Management
.
Voutsa M
,
Hatzithomas L
,
Boutsouki Christina
(2021)
.
Humor in Advertising: the role of disposition to laughter
.
Journal of Consumer Behavior
.
(2020)
Άρθρο σε Περιοδικό
Daskalaki Vasiliki
,
Voutsa Maria
,
Boutsouki Christina
,
Hatzithomas Leonidas
(2020)
.
Service quality, visitor satisfaction and future behavior in the museum sector
.
Journal of Tourism, Heritage & Services Marketing
.
τόμ.6 σ.3-8
.
Κεφάλαιο σε Συλλογικό Τόμο ή Λήμμα σε Λεξικό/Εγκυκλοπαίδεια
Timamopoulou A
,
Hatzithomas Leonidas
,
Boutsouki Christina
,
Voutsa Maria
(2020)
.
Flashback in humorous advertising styles: a content analysis of Super Bowl advertising over the course of 45 years
.
Advances in Advertising Research Series, XI
.
Μετάφραση - Επιμέλεια Μετάφρασης
Μπουτσούκη Χριστίνα (επιμ.)
,
Γρούγιου Βασιλική (επιμ.)
(2020)
.
Μάνατζμεντ Λιανικών Πωλήσεων
.
(2019)
Άρθρο σε Περιοδικό
Boutsouki Christina
(2019)
.
Impulse Behavior in Economic crisis: a data driven market segmentation
.
International Journal of Retail and Distribution Management
.
Vol. 47 αρ.9 σ.974-996
.
Hatzithomas L
,
Misirlis N
,
Boutsouki Christina
,
Vlahopoulou M
(2019)
.
Understanding the role of personality traits on Facebook intention
.
International Journal of Internet Marketing and Advertising (IJIMA)
.
τόμ.13 αρ.2 σ.99-119
.
Margariti Kostoula
,
Boutsouki Christina
,
Hatzithomas Leonidas
(2019)
.
The Dilema of Luxury Brand Extensions
.
Journal of Global Fashion Marketing
.
τόμ.10 αρ.4
.
Tsichla Eirini
,
Hatzithomas Leonidas
,
Boutsouki Christina
,
Zotos Georgios
(2019)
.
Greek Political Advertising in Retrospect: a longitudinal approach
.
Communication and Research Reports
.
τόμ.36 αρ.5 σ.404-414
.
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Timamopoulou A
,
Hatzithomas Leonidas
,
Boutsouki Christina
,
Voutsa Maria
(2019)
.
Flashback in humorous advertising styles: a content analysis of Super Bowl advertising over the course of 45 years
.
18th International Conference on Research in Advertising 2019
.
Krems, Austria
.
Voutsa Maria
,
Boutsouki Christina
,
Hatzithomas Leonidas
,
Tsichla Eirini
(2019)
.
Gelotophobes, Gelotophiles, katagelasticists and their media preferences: a new market psychographic variable
.
7th International Conference on Contemporary Marketing issues
.
Heraklion, Crete, Greece
.
(2018)
Άρθρο σε Περιοδικό
Margariti Kostoula
,
Boutsouki Christina
,
Hatzithomas Leonidas
,
Zotos Georgios
(2018)
.
Visual Metaphors in Food Advertising
.
Food Research International
.
τόμ.115 σ.338-351
.
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Armyrioti Maria
,
Voutsa Maria
,
Hatzithomas Leonidas
,
Boutsouki Christina
(2018)
.
Sexual Humorous Appeals in Advertising: A moderated mediation approach
.
47th European Marketing Academy Conference
.
Glasgow, UK
.
Daskalaki Vasiliki
,
Voutsa Maria
,
Boutsouki Christina
,
Hatzithomas Leonidas
(2018)
.
Looking into service quality, visitor's satisfaction and future behavior: the case of the archaelogical and the Science & Technology Museums in Thessaloniki
.
6th International Conference on Contemporary Marketing Issues
.
Athens, Greece
.
Hatzithomas Leonidas
,
Tsichla Eirini
,
Rizou Maria
,
Boutsouki Christina
(2018)
.
The Battle of the Sexes: Investigating Gender and Type of Sports in the Efficacy of Athlete Endorsements
.
47th European Marketing Academy Conference
.
Glasgow, UK
.
Kostoula Margariti
,
Boutsouki Christina
,
Zotos Georgios
,
Hatzithomas Leonidas
(2018)
.
Cross cultural advertising: is metaphorical visual language always the answer?
.
17th International Conference on Research in Advertising 2018
.
Valencia, Spain
.
Margariti Kostoula
,
Boutsouki Christina
,
Hatzithomas Leonidas
(2018)
.
White space: Balancing between something and nothing
.
47th European Marketing Academy Conference
.
Glasgow, UK
.
Voutsa Maria
,
Hatzithomas Leonidas
,
Boutsouki Christina
(2018)
.
Is this a joke? Disparagig humorous advertising effectiveness the advertising characters gender
.
17th International Conference on Research in Advertising 2018
.
Valencia, Spain
.
Βιβλίο - Διδακτικό Εγχειρίδιο
Ζώτος Γεώργιος
,
Ζώτου Αθηνά
,
Κυρούση Αντιγόνη
,
Μπουτσούκη Χριστίνα
,
Παλλα Πολυξένη
,
Χατζηθωμάς Λεωνίδας
(2018)
.
Διαφήμιση: Σχεδιασμός, Ανάπτυξη και Αποτελεσματικότητα
.
(2017)
Άρθρο σε Περιοδικό
Riskos K
,
Hatzithomas L
,
Boutsouki Christina
,
Zotos Y
(2017)
.
Corporate Facebook Posts in the UK and Greece: A content analysis
.
International Journal of Internet Marketing and Advertising
.
Vol.11 αρ.3
.
Κεφάλαιο σε Συλλογικό Τόμο ή Λήμμα σε Λεξικό/Εγκυκλοπαίδεια
Margariti K
,
Boutsouki Christina
,
Hatzithomas L
(2017)
.
A typology of minimalism in advertising
.
Advances in Advertising Research Series
.
τόμ.VIII σ.1-16
.
Margariti K
,
Boutsouki Christina
,
Hatzithomas L
(2017)
.
Less is more or less is a bore?
.
Advances in Advertising Research Series
.
Voutsa M
,
Hatzithomas L
,
Boutsouki Christina
(2017)
.
Superiority Theory and Disparagement Humor: the role of gelotophobia, gelotophilia and katagelasticism
.
Advances in Advertising Research Series
.
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Margariti K
,
Boutsouki Christina
(2017)
.
Less is more or less is a bore?
.
16th International Conference on Research in Advertising
.
Ghent, Belgium
.
Voutsa M
,
Hatzithomas L
,
Boutsouki Christina
(2017)
.
Superiority theory and disparagement humor: the role of gelotophobia, gelotophilia and katagelasticism
.
16th International Conference on Research in Advertising
.
Ghent, Belgium
.
(2016)
Άρθρο σε Περιοδικό
Chatzithomas Leonidas
,
Boutsouki Christina
,
Zotos Georgios
(2016)
.
The role of economic conditions on humor generation and attitude towards humorous TV commercials
.
International Journal of Humor Research (HUMOR)
.
τόμ.29 αρ.4 σ.483-505
.
Chatzithomas Leonidas
,
Boutsouki Christina
,
Ziamou Paschalina
(2016)
.
A longitudinal analysis of the changing roles of gender in advertising: a content analysis of Super Bowl commercials
.
International Journal of Advertising
.
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Chatzithomas Leonidas
,
Manolopoulou A
,
Boutsouki Christina
(2016)
.
Visual Metaphors in online advertising: the role of hard-sell versus soft-sell advertising copy
.
European Marketing Academy Conference (EMAC)
.
Oslo, Norway
.
Margariti K
,
Boutsouki Christina
,
Chatzithomas Leonidas
,
Zotos Georgios
(2016)
.
A typology of minimalism in advertising
.
International Conference on Research in Advertising (ICORIA)
.
Mouratidis Aggelos
,
Hatzithomas Leonidas
,
Boutsouki Christina
,
Vlachopoulou Maro
(2016)
.
How to write Facebook posts for a global brand
.
4th International Conference on Contemporary Marketing Issues
.
Heraklion, Greece
.
Mouratidis Aggelos
,
Chatzithomas Leonidas
,
Boutsouki Christina
,
Vlahopoulou Maro
(2016)
.
How to write Facebook posts for a global brand
.
4th International Conference on Contemporary Marketing Issues (ICCMI)
.
Heraklion, Crete
.
Tsichla E
,
Chatzithomas Leonidas
,
Boutsouki Christina
,
Zotos Georgios
(2016)
.
In good times and bad times...A longitudinal analysis of Greek Election Campaigns
.
European Marketing Academy Conference (EMAC)
.
Oslo, Norway
.
Voutsa M
,
Chatzithomas Leonidas
,
Boutsouki Christina
,
Zotos Georgios
(2016)
.
How funny is it? Gelotophilia, Katagelasticism and Disparagement Humor
.
International Conference on Research in Advertising (ICORIA), EAA’s 15th annual conference
.
Ljubljana, Slovenia
.
Ανακοίνωση σε Συνέδριο
Theodoridis C
,
Boutsouki Christina
(2016)
.
The impact of service quality on the patronage of pharmacies during economic crisis: evidence from a pilot study in Greece
.
4th International Conference on Contemporary Marketing Issues (ICCMI)
.
Heraklion, Greece
.
Μετάφραση - Επιμέλεια Μετάφρασης
Μπουτσούκη Χριστίνα
(2016)
.
Συμπεριφορά Καταναλωτή: Αγοράζοντας, Έχοντας και Ζώντας
.
Θεσσαλονίκη
.
Εκδόσεις Τζιόλα
.
(2015)
Κεφάλαιο σε Συλλογικό Τόμο ή Λήμμα σε Λεξικό/Εγκυκλοπαίδεια
Chatzithomas Leonidas
,
Boutsouki Christina
,
Pigadas V
,
Zotos Georgios
(2015)
.
PEER: Loking into consumer engagement in eWOM through social media
.
Advances in Advertising Research Series
.
τόμ.VI σ.11-24
.
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Chatzithomas Leonidas
,
Boutsouki Christina
,
Ziamou L
,
Gotzampougiouki M
(2015)
.
A cross cultural analysis of message content in corporate facebook posts: message strategies and consumer response
.
14th International Conference on Research in Advertising
.
London - UK
.
Chatzithomas Leonidas
,
Evagorou R
,
Boutsouki Christina
,
Zotos Georgios
(2015)
.
Guilt Appeals in Social Ads: Experimenting with Google Adwords
.
44th European Marketing Academy Conference
.
Leuven - Belgium
.
Margariti K
,
Boutsouki Christina
,
Chatzithomas Leonidas
(2015)
.
Mass marketing strategies: do they affect consumers' perception towards luxury branding?
.
31st International Conference on Contemporary Marketing Issues
.
London - UK
.
Μονογραφία
Μπουτσούκη Χριστίνα
(2015)
.
Προγραμματισμένες και παρορμητικές αγορές: η επίδραση του περιβάλλοντος στη διαμόρφωση της αγοραστικής συμπεριφοράς
.
University Studio Press
.
(2014)
Άρθρο σε Περιοδικό
Chatzithomas N
,
Boutsouki Christina
,
Chatzithomas Leonidas
,
Zotos Georgios
(2014)
.
Social Media Advertising Platforms: A cross-cultural study
.
International Journal of Strategic Innovative Marketing
.
τόμ.1
.
Tsichla E
,
Chatzithomas Leonidas
,
Boutsouki Christina
(2014)
.
Gender Differences in the interpretation of Web Atmospherics: A selectivity hypothesis approach
.
Journal of Marketing Communications
.
Vlachopoulou E
,
Boutsouki Christina
(2014)
.
Facebook usage among teenagers - the effect of personalityand peer group pressure: an exploratory study in Greece
.
International Journal of Internet Marketing and Advertising
.
τόμ.8 αρ.4 σ.285-299
.
Vlachopoulou Elli
,
Boutsouki Christina
(2014)
.
Facebook usage among teenagers-the effect of personality and peer group pressure: an exploratory study in Greece
.
International Journal of Internet Marketing and Advertising
.
τόμ.8 αρ.4 σ.285-299
.
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Bobolis C
,
Boutsouki Christina
(2014)
.
Customer RElationship MAnagement in the Era of Social Web and Social Customer: an inestigation of customer engagement in the Greek Retail Banking System
.
Procedia-Social and Behavioral Sciences
.
Prague - Czechia
.
τόμ. 48 σ. 67-78
.
Chatzithomas Leonidas
,
Boutsouki Christina
,
Pigadas V
,
Zotos Georgios
(2014)
.
A modelfor consumer engagement in eWOM via Social Media
.
13th International Conference on Research in Advertising
.
Amsterdam
.
Chatzithomas Leonidas
,
Boutsouki Christina
,
Zotos Georgios
(2014)
.
The role of Economic Conditions on the effectiveness of Greek Humorous TV advertising
.
13th International Conference on Research in Advertising
.
Amsterdam
.
Tsichla E
,
Boutsouki Christina
(2014)
.
Political Advertising in the Shadow of the financial crisis
.
3rd European Marketing Academy Conference
.
Valencia - Spain
.
(2012)
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Boutsouki C
,
Tsichla E
(2012)
.
The Museum experience as a brand experience: investigating its relationship with brand personality and brand attitude(09)
.
41st European Marketing Academy Conference (EMAC) – Marketing to Citizens,
.
Lisbon, 22-25 May 2012
.
Boutsouki Christina
,
Chatzithomas Leonidas
,
Vlachopoulou E
(2012)
.
Teenagers and Social media: The effect of personality, brand loyalty and peer group pressure
.
International Conference on Contemporary Marketing Issues (ICCMI)
.
Thessaloniki, Greece
.
Boutsouki Christina
,
Chatzithomas Leonidas
,
Hatzithomas N
(2012)
.
Social Media Advertising Platforms: A Cross-cultural Study
.
Media Economics Conference
.
Thessaloniki, Greece
.
(2011)
Άρθρο σε Περιοδικό
Boutsouki Christina
,
Chatzithomas Leonidas
,
Zotos Georgios
(2011)
.
Humor and Cultural Values in Print Advertising: A Cross-Cultural Study
.
International Marketing Review
.
τόμ.28 αρ.1 σ.57-80
.
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Boutsouki C
,
Vlachopoulou E
(2011)
.
Marketing on the Go
.
16th International Conference on Corporate and Marketing Communications (CMC)
.
Athens,Greece
.
Boutsouki Christina
,
Outra L
,
Chatzithomas Leonidas
,
Zotos Georgios
(2011)
.
Is humor a counter cyclical advertising strategy?
.
16th International Conference on Corporate and Marketing Communications (CMC)
.
Athens, Greece
.
Boutsouki Christina
,
Chatzithomas Leonidas
,
Tsichla E
,
Zotos Georgios
(2011)
.
The mediating effect of brand personality on the relationship between online atmospherics and attitudes toward the site
.
40thEuropean Marketing Academy Conference (EMAC)
.
Ljubljana, Slovenia
.
Boutsouki Christina
,
Chatzithomas Leonidas
,
Tsichla E
(2011)
.
Gender differences in the interpretation of a Museum’s web atmosphere: a selectivity hypothesis approach
.
16th International Conference on Corporate and Marketing Communications (CMC)
.
Athens,Greece
.
(2010)
Άρθρο σε Περιοδικό
Boutsouki Christina
,
Palla P
,
Zotos Georgios
(2010)
.
Quantity Surcharges and Consumer Awareness in a New Retail Environment
.
International Journal of Retail & Distribution Management
.
τόμ.38 αρ.5 σ.320-340
.
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Boutsouki C
,
Tsichla E
(2010)
.
Sense or sensibility? Assessing the power of experiential design on store brand personality
.
39th European Marketing Academy Conference (EMAC)
.
Κοπενχάγη, 1-4 Ιουνίου 2010
.
(2009)
Άρθρο σε Περιοδικό
Boutsouki Christina
,
Chatzithomas Leonidas
,
Zotos Georgios
(2009)
.
The effects of culture and product type on the use of humor in Greek TV advertising: An application of Speck’s humorous message taxonomy
.
Journal of Current Issues & Research in Advertising
.
τόμ.31 αρ.1 σ.43-61
.
Zotos Georgios
,
Boutsouki Christina
,
Chatzithomas Leonidas
(2009)
.
The effects of culture and product type on the use of humor in Greek TV advertising : An application of Speck’s humorous message taxonomy
.
Journal of Current Issues and Research in Advertising
.
τόμ.31 αρ.1 σ.43-61
.
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Boutsouki C
,
Tsichla E
(2009)
.
Transforming Hotels into Contemporary Brandscapes: a synthesis of literature and a research agenda
.
2nd Biennial International Conference on Services Marketing
.
Thessaloniki, November
.
Boutsouki Christina
,
Chatzithomas Leonidas
,
Zotos Georgios
(2009)
.
Cognitive Processing and Retrieval of Humorous Advertising Cues: Synergy between Print Advertising and Packaging
.
38th European Marketing Academy Conference (EMAC)
.
Nante, France
.
(2008)
Άρθρο σε Περιοδικό
Boutsouki Christina
,
Zotos Georgios
,
Masouti E
(2008)
.
Consumer behavior towards own label: monitoring the Greek experience
.
Agricultural Economics Review
.
τόμ.9 αρ.1 σ.81-92
.
Boutsouki Christina
,
Tsakiridou E
,
Mattas Konstantinos
,
Zotos Georgios
(2008)
.
Attitudes and Behavior Towards Organic Products: An Exploratory Study
.
International Journal of Retail and Distribution Management
.
τόμ.36 αρ.2 σ.158-175
.
Tsakiridou Efthymia
,
Boutsouki Christina
,
Zotos Georgios
,
Mattas Konstantinos
(2008)
.
Attitudes and behaviour towards organic products: an exploratory study
.
International Journal of Retail & Distribution Management
.
τόμ.36 αρ.2 σ.158-175
.
Μπουτσούκη Χ
,
Σιδηροπούλου Μ
(2008)
.
Οι επιδράσεις της ατμόσφαιρας του καταστήματος στην προσήλωση στη μάρκα
.
Ελληνική Ακαδημία Διοίκησης Επιχειρήσεων
.
Ελληνική Ακαδημία Διοίκησης Επιχειρήσεων
.
τόμ.5 αρ.1 σ.4-23
.
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Boutsouki Christina
,
Chatzithomas Leonidas
,
Zotos Georgios
(2008)
.
Humorous Message Taxonomy: Exploring the role of the various humor types on advertising
.
37th EMAC Conference- Marketing Landscapes: A pause for Thought
.
University of Brighton, UK
.
Μετάφραση - Επιμέλεια Μετάφρασης
Zentes J
,
Morschett D
,
Schramm-Klein H
,
Boutsouki Christina (επιμ.)
,
Σοκοδήμος Ανδρέας
(2008)
.
Στρατηγικό Μάνατζμεντ Λιανικών Πωλήσεων
.
Εκδόσεις Παπασωτηρίου
.
(2007)
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Boutsouki Christina
,
Zotos Georgios
,
Karayiannidis A
,
Zabetoglou S
,
Theodoselis M
,
Malamakis A
,
Antonopoulos I
,
Kontogiannis S
(2007)
.
Developing a holistic strategy for integrating waste management policy into municipal planning: solutions and perspectives for Hellenic municipalities
.
1st International Conference on Environmental Management Engineering Planning and Economics (CEMEPE)
.
Σκιάθος, Ελλάδα
.
Boutsouki Christina
,
Plakogiannaki Maria-Emmanouella
,
Zotos Georgios
(2007)
.
Men Portrayals in Print Advertising: Insights from the Greek Context
.
Joint Conference of the Macromarketing Society and the International Society for Marketing and Development
.
Washington DC, USA
.
Boutsouki Christina
,
Palla P
,
Zotos Georgios
(2007)
.
Do consumers hold the larger economy size belief?
.
Joint Conference of the Macromarketing Society and the International Society for Marketing and Development
.
Washington DC, USA
.
Boutsouki Christina
,
Chatzithomas Leonidas
,
Zotos Georgios
(2007)
.
A cross-cultural analysis of print humorous advertising in the UK and Greece”,
.
Joint Conference of the Macromarketing Society and the International Society for Marketing and Development
.
2-5/06/2007
.
Plakogiannaki Maria-Emmanouella
,
Boutsouki Christina
,
Zotos Georgios
(2007)
.
Male Portrayals in Greek Advertising: Insights from the Greek Context
.
10th International Conference on Marketing and Development
.
Washington DC
.
Ανακοίνωση σε Συνέδριο
Μπουτσούκη Χ
,
Πλακογιαννάκη Ε
(2007)
.
Brandscaping: δημιουργώντας το νέο περιβάλλον κατανάλωσης
.
Μάρκετινγκ από την θεωρία στην πράξη: Προοπτικές εξέλιξης του στελέχους μάρκετινγκ, Money Show
.
Ελληνική Ακαδημία Μάρκετινγκ
.
(2006)
Άρθρο σε Περιοδικό
Πλακογιαννάκη Μαρία-Εμμανουέλλα
,
Μπουτσούκη Χριστίνα
,
Ζώτος Γεώργιος
(2006)
.
Γυναικεία και Ανδρικά Στερεότυπα στην Έντυπη Διαφήμιση στην Ελλάδα
.
Marketing Week
.
σ.59-66
.
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Boutsouki C
,
Margounaki D
,
Politis D
(2006)
.
SEAM: A Sound Embedded Advertisement Model for Online Digital Music Distribution
.
AXMEDIS 2006, 2nd International Conference on Automated Production of Cross Media Content for Multi-channel Distribution
.
13-15 December 2006, Leeds, UK
.
Boutsouki C
,
Margounaki D
,
Politis D
(2006)
.
Providing Free Music over the Internet: making profits out of an ad-based business model
.
WEBIST 2006 – 2nd International Conference on Web Information Systems and Technologies,
.
11-13 April 2006, Setubal, Portugal
.
Boutsouki Christina
,
Chatzithomas Leonidas
(2006)
.
Types of Humor in Advertising
.
35th EMAC Conference – A synthesis of polymorphous Axioms, Strategies and Tactics
.
Athens University of Economics and Business, Greece
.
Plakoyiannaki E
,
Ziamou L
,
Boutsouki C
(2006)
.
Rethinking Female Portrayals in Print Advertisements: Exploring Relationships between gender displays and visual elements in the pictorial advertising content
.
35th EMAC Conference - A Synthesis of polymorphous Axioms,Strategies and Tactics
.
May, Athens University of Economics and Business,Greece
.
Plakoyiannaki E
,
Boutsouki C
(2006)
.
Gender Portrayals within Contemporary Greek Magazine Advertisements: A Content Analysis
.
35th European Marketing Academy Conference (EMAC) A synthesis of polymorphous Axioms,Strategies and Tactics
.
May, Athens University of Economics and Business, Athens (CD-ROM)
.
(2005)
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Boutsouki C
,
Kyritsis I
(2005)
.
Measuring Customer Satisfaction in Tourism using the MUSA model: the case of the National Marine Park Alonnisos Northern Sporades Greece
.
34th EMAC Conference – Rejuvenating marketing: contamination, innovation, integration,
.
European Marketing Academy , Milan, Italy
.
Boutsouki Christina
,
Zotos Georgios
(2005)
.
Private Label Products in Greece: an insight into consumer attitude
.
34th EMAC Conference – Rejuvenating marketing: contamination, innovation, integration
.
24-27/05/2005
.
Boutsouki Christina
,
Tsakiridou E
,
Zotos Georgios
(2005)
.
Consumer Attitudes towards organic food
.
9th International Conference on Marketing and Development
.
08/06/2005-11/06/2005
.
(2004)
Άρθρο σε Περιοδικό
Μπουτσούκη Χριστίνα
,
Ζώτος Γεώργιος
,
Κοσμοπούλου Α
(2004)
.
Πολιτική Όσμωση σε Συνθήκες Μεταμοντέρνου Πολιτικού Πλαισίου
.
Μάρκετινγκ και Επικοινωνία
.
Ελληνική Ακαδημία Μάρκετινγκ
.
σ.62-66
.
(2003)
Κεφάλαιο σε Συλλογικό Τόμο ή Λήμμα σε Λεξικό/Εγκυκλοπαίδεια
Boutsouki C
,
Bennison D
(2003)
.
"Greece"
.
επιμ.
Howe S
.
Retailing in the European Union: Structures Competition and Performance
.
London
.
Blackwell Publications
.
σ.81-101
.
Άρθρο σε Περιοδικό
Margariti K
,
Hatzithomas L
,
Boutsouki Christina
.
Metaphors and Body copy in online tourism advertising effectiveness
.
Journal of Promotion Management
.
Voutsa M
,
Hatzithomas L
,
Boutsouki Christina
.
Humor in Advertising: the role of disposition to laughter
.
Journal of Consumer Behavior
.
Ενημερώθηκε: 2022-11-20