Salta al contenuto principale
Μονάδα Διασφάλισης Ποιότητας
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Accedi
Tu sei qui
Home
»
e-Curriculum Vitae
Curriculum Vitae
Expand
|
Collapse
Georgios Tsourvakas
Associate Professor, School of Journalism and Mass Media Studies
Personal Information
2310992076
gtsourv@jour.auth.gr
www.jour.auth.gr/tsourvakas/
Scopus ID
6505794612
Γνωστικό Αντικείμενο
:
οικονομία και διοίκηση (μάνατζμεντ) των μέσων επικοινωνίας και πολιτισμού
Επιστημονική Ειδίκευση
:
Κοινωνικές επιστήμες, Διοίκηση επιχειρήσεων και Νομική
Κοινωνιολογία και πολιτιστικές σπουδές
Οικονομικά
Education
Προπτυχιακές Σπουδές
1989
πτυχίο
Κοινωνιολογίας
Πάντειο Πανεπιστήμιο
Greece
1999
πτυχίο
Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων
Πανεπιστήμιο Πειραιώς
Greece
Μεταπτυχιακές Σπουδές
2001
MSc
Law
Hamburg
Germany
Law and Economics
Διδακτορικό Δίπλωμα
1995
PhD
Κοινωνιολογίας
Πάντειο Πανεπιστήμιο
Greece
Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας
Course Work
Courses of Winter semester of 2018–19 academic year
TMĪMA DĪMOSIOGRAFIAS KAI MESŌN MAZIKĪS EPIKOINŌNIAS
ΓΕ0500
GE0500 Media Economics
ΜΜ1000
MM1000 Marketing Communications
PSĪFIAKA MESA, EPIKOINŌNIA KAI DĪMOSIOGRAFIA
DIM107
MEDIA MANAGEMENT AND MARKETING COMMUNICATIONS
Courses of Spring semester of 2018–19 academic year
TMĪMA DĪMOSIOGRAFIAS KAI MESŌN MAZIKĪS EPIKOINŌNIAS
ΓΕ1500
GE1500 Media Managment
ΓΕ1900
GE1900 Principles of Economics
ΜΜ4200
MM4200 Electronic Markrting
Theses Supervised
Student Theses within AUTh
In progress
Xanthopoulos Pavlos. ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ: ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΤΗΣ ΠΑΕ ΠΑΟΚ ΜΕ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ΑΓΓΛΙΚΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ.
Skarpou Eleni. Στρατηγικές αποφάσεις πολιτιστικής παραγωγής case study: Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης 2012.
Moustaka Despoina. Marketing plan του NOESIS με τη βοήθεια έρευνας κοινού και ηλεκτρονικών δεδομένων.
Xanthopoulos Pavlos. ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ: ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΤΗΣ ΠΑΕ ΠΑΟΚ ΜΕ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ΑΓΓΛΙΚΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ
Venardou Kyriakoula. Στρατηγικές μάρκετινγκ και τεχνικές επικοινωνίες σε πολιτιστικούς και μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς. Μελέτη περίπτωσης: Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος.
Tavlaridou Paraskevi.
Riskos Kyriakos. Παράγοντες που συμβάλουν στη βιωσιμότητα των επιχειρηματικών μοντέλων των ενημερωτικών δικτυακών τόπων. Ο ρόλος της διαδραστικότητας με το κοινό.
Ioannou Alexandra. ΟΙ ΒΑΣΕΙΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΤΩΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΩΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ
Goulaptsi Ioanna. Εισαγωγή αλλαγών σε μη κερδοσκοπικούς και πολιτιστικούς οργανισμούς και ο βαθμός αποδοχής τους από τους εργαζομένους. Η περίπτωση των ελληνικών μουσείων.
Belenioti Zoi-Charis. The contribution of e-marketing to the branding of non for profit organizations : The case of Greek Museums
Mochla Vagia. Τμηματοποίηση των αντιδράσεων των νέων σε ηλικία ψηφοφόρων στη χρήση των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης στο πλαίσιο του Πολιτικού Μάρκετινγ.
Vitti Eftychia. Το μάρκετινγκ των Μουσικών Φεστιβάλ. Η περίπτωση του Φεστιβάλ του Reading και το κοινό του.
Charvala Triantafyllia. Η Αποτελεσματικότητα των επικοινωνιακών εργαλείων μάρκετινγκ των μουσείων στην προσέλκυση σχολικών μονάδων.
Seretaki Christina. ΟΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΤΩΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ ΤΩΝ ΔΗΜΩΝ ΠΟΥ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΥΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΥΣ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΥΣ
Migkou Theodosia. Cultural marketing: The case of gallery Skoufa.
Xarchakou Anastasia. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥ ΜΟΥΣΙΟΥ ΑΚΡΟΠΟΛΗΣ
Georgiadou Maria. ΟΙ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗΣ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ: ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ Η ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ
Plouska Sofia. ΟΙ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗΣ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ : ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ Η ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ
2017–2018
Zirinoglou Pinelopi. Η ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΜΕΣΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΒΟΛΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΡΑΣΙΟΥ
Chatzidou Katerina. Compatible Practices in Cultural Sponsorship Relationships.
Apostolidou Eleni. Fake news and real facts: The role and importance of journalism in the era of uncontrolled online dissemination of fake news. Fake news in Greeek journalism, its connection to the financial crisis and the recent lack of popularity of mainnstream media.
Trousi Christina. Η ηγεσία στους μη κερδοσκοπικούς πολιτιστικούς οργανισμούς στην Ελλάδα. Μια διερευνητική προσέγγιση του φαινομένου της ηγεσίας στο Φεστιβάλ Αθηνών & Επιδαύρου και στο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης.
Makrantonaki Styliani-Zoi. Cultural content management in the Digital era.
Yfantidou Ioanna. A neuromarkenting perspective of green advertising. The influence of environmental advertising appeals and CSR to comsumers'.
Rawleigh Mia Berizzi. A critical analysis of the T.V. series "Homeland".
Koumartzoudi Maria. ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΣΤΙΣ ΠΡΑΣΙΝΕΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ
Chatzistavridi Maria. Η ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΙΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ. ΜΙΑ ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΗΣ ΣΧΕΣΗΣ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΤΩΝ ΧΡΗΣΤΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΩΝ ΤΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΤΩΝ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΩΝ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Mourantian Christina. ΣΕΞΙΣΤΙΚΑ ΓΥΝΑΙΚΕΙΑ ΠΡΟΤΥΠΑ ΣΤΙΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
Lioliou Eleni. GAMIFICATION:ΟΙ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΚΑΙ Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥΣ
2016–2017
Athanailidou Eleni, Athanailidou Eleni. Factors contributing to cultural events' branding.
Samara Maria Eirini. INTEGRATED MARKETING COMMUNICATIONS STRATEGY: THE CASE OF ESNcard (Στρατηγική Ολοκληρωμένων Επικοινωνιών Μάρκετινγκ: η περίπτωση της ESNcard)
Poimenidou Elisavet. Διαχείριση κρίσης σε δέκα ξενοδοχειακές μονάδες στη Βόρεια Ελλάδα την περίοδο του capital control του καλοκαίρι του 2015.
Tsipou Erasmia. "ΤΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΩΝ ΕΝΤΥΠΩΝ ΜΕΣΩΝ. Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΗΣ ΠΗΓΑΣΟΣ ΕΚΔΟΤΙΚΗΣ Α.Ε. (ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΈΘΝΟΣ) ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ SUNDAY TIMES.CO.UK."
Simou Konstantina, Simou Konstantina. How Mass Media in different European countries have covered the Euro Crisis.
Chasekidou Maria. ΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ (BUSINESS PLAN) ΤΟΥ ΠΟΛΥΧΩΡΟΥ ΤΕΧΝΗΣ "ΑΥΛΑΙΑ"
2015–2016
Georgakarakou Chrysanthi. Οι παράγοντες που συμβάλλουν στη δημιουργία της διάδοσης από στόμα σε στόμα. Ένα μοντέλο προσομοίωσης στην περίπτωση των τούρκικων τηλεοπτικών σειρών.
Mochla Vagia. Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης και Πολιτικό Μάρκετινγκ: Μια Συγκριτκή Μελέτη της Χρήσης facebook και Twitter από Έλληνες Πολιτικούς.
Athanasopoulos Dimitrios. Συνδυασμός εργαλείων μάρκετινγκ επικοινωνιών για τις Συμφωνικές Ορχήστρες. Προσέλκυση ενδιαφέροντος του κοινού.
Symeonidou Varvara. ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΙ ΤΗΛΕΘΕΑΤΕΣ: ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΣΥΜΒΑΛΛΟΥΝ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ.
Lymperidou Styliani. Viral διαφήμιση: ο Ρόλος του Συναισθηματικού Περιεχομένου στην Διάδοση της Ιντερνικής Διαφήμισης.
Anagnostou Georgios. ΟΙ STARTUP ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΗΣ ΚΡΙΣΗΣ: ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΙΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΙΣΧΥΡΗΣ ΕΜΠΟΡΙΚΗΣ ΕΠΩΝΥΜΙΑΣ
Amoiridis Konstantinos. ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ-ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ:Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΩΝ GAZZETA.GR ΚΑΙ SPORT24.GR
Laiou Simcha Kyriaki, Laiou Simcha Kyriaki. ΜΠΟΙΚΟΤΑΖ ΣΤΑ SOCIAL MEDIA
Arampatzidou Maria. ΤΡΟΠΟΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΩΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΩΝ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ
Fragkou Polyxeni. ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΩΝ ΔΗΜΩΝ ΚΑΙ Η ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΟΥ ΣΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ
Ioannou Aglaia. ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ
2014–2015
Baliatsou Chaido. ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΚΑΙ ΜΗ ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΙΚΟΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΙ: ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΙ ΤΡΟΠΟΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΩΝ ΧΟΡΗΓΙΩΝ ΣΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΥΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥΣ
Aravani Georgia. Η ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΔΙΚΤΥΩΝ ΣΤΟ REBRANDING ΤΩΝ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΩΝ
Papika Styliani. ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΕΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΠΡΑΣΙΝΩΝ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΥΠΕΥΘΥΝΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ
Plomaritou Anna. ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΤΟΥ MOBILE MARKETING
Monastīridīs Prodromos. ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΚΑΙ ΜΗ ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΙΚΟΙ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΙ. ΜΙΑ ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΗ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ.
Gkikopoulou Eleni Maria. Η ΓΥΝΑΙΚΕΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΑ MEDIA
Bissaras Georgios. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ ΤΩΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΩΝ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΚΩΝ ΟΜΑΔΩΝ
Kanelli Anna. ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
Goulaptsi Ioanna. "ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ ΜΗ ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ : Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟΥ ΕΘΝΟΛΟΓΙΚΟΥ ΜΟΥΣΕΙΟΥ ΘΡΑΚΗΣ-ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΓΙΑΝΑΚΙΔΟΥ"
Kekia Anna Maria. ΤΟ BLOGGING ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
Onisiforou Rafaella. Η ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΔΙΚΤΥΩΝ ΣΤΟ REBRANDING ΤΩΝ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΩΝ
2013–2014
Stathakidou Kassiani. FASHION MARKETING : ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΤΩΝ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΩΝ ΡΟΥΧΩΝ ΣΤΟ ΔΙΑΔΥΚΤΙΟ
Chatzidou Aikaterini. ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΚΑΙ SOCIAL MEDIA
Stampouli Maria. ΕΝΑ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗΣ ΤΟΥ ΤΟΠΙΚΟΥ ΤΥΠΟΥ : Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ <<ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ>>
Klouvidaki Maria. ΑΤΥΠΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΣΤΑ ΤΡΟΦΙΜΑ ΚΑΙ ΜΤΑ ΑΝΑΨΥΚΤΙΚΑ ΟΠΩΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΤΑΙ ΣΤΑ SOCIAL MEDIA
Karvelas Georgios. MANAGMENT ΜΗ ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ. Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟΥ Π.Σ.Τ. ΒΟΡΕΙΟΥ ΕΛΛΑΔΟΣ
Theodoropoulou Eleni. BUSINESS PLAN ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ
Drakonaki Maria. ΟΙ ΕΞΑΓΩΓΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ Ο ΤΡΟΠΟΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΤΟΥΣ
Kouroutsidis Georgios. MARKETING & SOCIAL MEDIA
Konstantinidou Pinelopi. ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΑΘΗΝΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΕΔΙΜΒΟΥΡΓΟΥ- ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΟΥ ΤΡΟΠΟΥ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΩΝ ΦΕΣΤΙΒΑΛ.
Oikonomou Matthaios. Το Μάρκετινγκ στους πολιτιστικούς οργανισμούς : Η περίπτωση της Walt Disney
Zachou Galini. Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΩΝ CELEBRITIES ΣΤΗΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ, ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΑΡΚΕΣ ΡΟΥΧΩΝ
Delikostopoulou Vasiliki. ΟΙ ΣΧΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΩΝ ΜΕ ΤΙΣ ΓΚΑΛΕΡΙ: ΣΥΓΧΡΟΝΟΙ ΤΡΟΠΟΙ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΩΝ ΕΡΓΩΝ ΤΟΥΣ
Syrigou Evangelia. Η ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ ΣΤΑ MEDIA
Theodoridou Kyriaki. ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ ΙΝΤΕΡΝΕΤ-Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΗΣ "ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗΣ " ΚΑΙ ΤΟΥ ALPHA INTERNET T.V.
2012–2013
Dimitriadi Eleni. ΜΟΥΣΕΙΑΚΗ ΠΡΟΒΟΛΗ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΔΙΚΤΥΩΣΗ:Η ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΜΙΑΣ ΠΡΟΣΦΑΤΗΣ ΔΙΑΠΛΟΚΗΣ
Ioannidis Athanasios. Νέα επιχειρηματικά μοντέλα στις εφημερίδες: Η περίπτωση "The Guardian". Μελέτη ανάπτυξης της διαδικτυακής εφαρμογής και της χρήσης εφαρμογών WEB 2.0.
Chlioura Anna. Η επίδραση των νέων τεχνολογιών στην επισκεψιμότητα των μουσείων.
Babi Ani. ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΠΛΑΝΟ ΚΑΙ ΠΛΑΝΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ : Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΕΝΟΣ ΠΑΙΔΙΚΟΥ ΜΟΥΣΕΙΟΥ
Karypidou Lina. Η ΚΡΙΣΗ ΤΟΥ ΕΥΡΩ, ΕΙΔΗΣΕΟΓΡΑΦΙΚΗ ΚΑΛΥΨΗ ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ ΕΝΤΟΣ ΤΗΣ Ε.Ε.
Spiliotopoulos Aristotelis Vintsetso. Η ΚΑΛΥΨΗ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΚΡΙΣΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΤΥΠΟ
Tampaki Maria Anna. Η ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΩΝ ΤΑ BRAND NAMES, LOGOS, LABELS & SLOGANS ΤΩΝ ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ, Η ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ ΠΟΥ ΑΝΑΠΤΥΣΣΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΠΡΟΚΑΛΟΥΝΤΑΙ.
Dekoulou Paraskeuī. ΟΡΓΑΝΩΣΙΑΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΓΝΩΣΗΣ ΣΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΜΕΣΩΝ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ: ΘΕΜΕΛΙΩΔΕΙΣ ΑΡΧΕΣ, ΕΝΔΟΓΕΝΕΙΣ ΚΑΙ ΕΞΩΓΕΝΕΙΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ, ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ.
Tsiana Maria. ΝΕΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ: ΕΝΑ ΜΟΝΤΕΛΟ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ
Pantsi Malama. Ο ΤΡΟΠΟΣ ΣΗΜΑΝΣΗΣ ΤΩΝ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΩΣ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
Samara Christina. ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ : Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗΣ ΚΑΜΠΑΝΙΑΣ ΤΟΥ ΕΟΤ
Rapti Eleni. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ ΤΗΣ GOOGLE
Kagias Vasileios. Η ΧΟΡΗΓΙΑ ΣΤΟΝ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟ
Mohamed Dilsian. ΤΑ ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΣΤΟΝ ΑΡΑΒΙΚΟ ΚΟΣΜΟ
Zafeiropoulou Androniki. ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ ΣΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΥΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥΣ
2011–2012
Barresi Christina. Η ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΜΕΣΩΝ
Sotniasvili Tamta. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ: Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ CBEEBIES
2010–2011
Kardamanidou Aikaterini. ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ: Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟΥ Barack Obama
Kosma Sofia. ΠΩΣ ΤΑ MEDIA ΔΙΑΧΕΙΡΙΖΟΝΤΑΙ ΤΙΣ ΚΡΙΣΕΙΣ "Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ 2007-2010"
Dokanari Dimitra. ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ: Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΩΝ ΔΥΟ ΜΕΓΑΛΩΝ ΚΟΜΜΑΤΩΝ ΣΤΙΣ ΕΘΝΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΟΥ 2009.
Dalkyriadou Aikaterini. ΘΕΑΤΡΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Nakopoulou Eleni. ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ: Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΝΩ ΔΥΟ ΜΕΓΑΛΩΝ ΚΟΜΜΑΤΩΝ ΣΤΙΣ ΕΘΝΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΟΥ 2009
Skouloudi Stamatoula. WINE MARKETING "ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΡΑΣΙΟΥ"
2009–2010
Xarchakou Anastasia. ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΕΣ ΣΤΡΑΤΗΓΗΚΕΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΜΜΕ
Chatzopoulou Chrysoula. ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΜΗ ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ
Lazaroglou-Mpriani Despoina-Ioanna. ΜΟΥΣΙΚΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΕΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΔΙΣΚΟΓΡΑΦΙΚΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ
Siamidou Athina. ΟΙ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ
Vardaki Maria Eleni. ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΙ ΚΙΝΗΤΡΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΑΠΟΔΟΣΗ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΩΝ ΣΤΑ MME
Akrivi Eleftheria. ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΕΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΔΙΣΚΟΓΡΑΦΙΚΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ
Tsoumatidis Sotirios. ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙ ΧΟΡΗΓΙΕΣ ΣΤΟΝ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟ
Tsortanidou Olga. GREEN MARKETING: Η ΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ MARKETING ΣΤΗΝ ΠΡΑΣΙΝΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ. ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ Η' ΣΥΜΦΕΡΟΝ;
2007–2008
Psenteli Georgia. ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΚΑΙ E-MARKETING
2006–2007
Koskeridou Sofia. ΤΑ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ ΤΩΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΩΝ ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΩΝ ΕΙΔΗΣΕΩΝ ΑΠΌ ΑΠΟΨΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ MARKETING.
Charalampous Aikaterini. ΣΟΚ- ΦΟΒΟΣ ΣΤΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Podara Anna. Η ανάπτυξη των καναλιών ειδικού περιεχομένου:η περιπτωση MAD TV
Adamantiadou Geōrgia. Το οικονομικό ρεπορτάζ και ο ρόλος του στην επιμόρφωση του κοινού
Karpeta Eleni. ΟΙ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΤΗΝ ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ
Pitaki Elpida. ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΩΝ ΜΜΕ: Η ΤΟΠΙΚΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ
Pardalidi Elissavet. Η πολιτική αφίσα στην Ελλάδα από την μεταπολίτευση έως σήμερα και ο ρόλος της στο σχεδιασμό του πολιτικού μάρκετινγκ.
Bititsiou Aikaterini. Η ΣΧΕΣΗ ΤΟΥ ΚΕΙΜΕΝΟΥ ΤΗΣ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ
Angelidou Smaroula. Ο ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ celebrities ΣΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
2005–2006
Mpatsomītrou Vasilikī. Στρατηγική καινοτομία η παραγωγή νέων προϊόντων στη Βιομηχανία των Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας
Tziritī Iōanna. Στρατηγικό Μάνατζμεντ στις επιχειρήσεις της Βορείου Ελλάδος μερικές περιπτώσεις
Geōrgopoulou Aikaterinī. Ο τοπικός επαρχιακός τύπος στην Θεσσαλία
Gkegka Eyangelia. Ο τρόπος με τον οποίο αντιμετωπίζουν τα ΜΜΕ μια κατάσταση κρίσης: το παράδειγμα της "γρίπης των πουλερικών"
Fiolitakī Olga. Η διοίκηση αλλαγών στους οργανισμούς επικοινωνίας
2004–2005
Liapī Stella. Μόδα και Επικοινωνία: Η περίπτωση της ένδυσης των νέων
Pontikī Akrivī. Ο βαθμός συγκέντρωσηςστον ελληνικό περιοδικό τύπο
Tatsidou Fōteinī. Η ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΗΣ ΦΗΜΗΣ ΤΩΝ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΩΝ ΣΤΑΘΜΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
Papadakī Ánna. Η ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΚΑΙ ΤΟ ΟΡΑΜΑ ΤΩΝΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΑΝΑΓΚΑΙΟΤΗΤΑ Η ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑ , ΜΙΑ ΠΑΝΕΥΡΩΠΑΊΚΗ ΕΡΕΥΝΑ.
Patrōnī Eygenia. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΒΙΑΙΩΝ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ
Tsangalia Maria. Η ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΚΑΙ ΤΟ ΔΡΑΜΑ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΑΝΑΓΚΑΙΟΤΗΤΑ Η ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑ, ΜΙΑ ΠΑΝΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΡΕΥΝΑ
Kioumī Elenī. Ο βαθμός συγκέντρωσης στον Ελληνικό περιοδικό τύπο
Sapountzī Vasilikī. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΒΙΑΙΩΝ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ
Mylōna Aikaterinī. Στρατηγικές διαφοροποίησης σε τοπικές εφημερίδες
2003–2004
Poimenidou Elenī. Ο περιοδικός τύπος στο διαδίκτυο ανάλυση περιεχομένου τεσσάρων δικτυακών τόπων ελληνικών, γυναικείων, μηνιαίων περιοδικών πόσο διαδραστικοί είναι οι δικτυακοί τους τόποι
Kantza Afroditī. Ο ρόλος της διαφήμισης και της κυκλοφορίας των εφημερίδων στη διαμόρφωση του περιεχομένου τους
Papadīmītropoulos THōmas. Η βιομηχανία του ραδιοφώνου
Gryparī Antōnia. Ο περιοδικός τύπος στο διαδίκτυο ανάλυση περιεχομένου τεσσάρων δικτυακών τόπων ελληνικών , γυναικείων , μηνιαίων περιοδικών, πόσο διαδραστικοί είναι οι δικτυακοί τους τόποι
Karamītrou Elenī-Maria. Η βιομηχανία του ραδιοφώνου
Xīrakia Vasilikī. Η βιομηχανία των περιοδικών στην Ελλάδα
Menegī Maria. Η οργανωσιακή κουλτούρα στα ελληνικά Μ.Μ.Ε.
Founta Panagiōta. Η βιομηχανία της διεκογραφίας
Papadīmītriou Elena. Η βιομηχανία κινηματογράφου στην Ελλάδα
Kechagia Aikaterinī. Η βιομηχανία των περιοδικών στην Ελλάδα
2002–2003
Labrou Panagiōta. Συγκριτική Ανάλυση του Προγράμματος της Δημόσιας και της ιδιωτικής τηλεόρασης.
Alisanoglou Maria. Η διαχρονική εξέλιξη της πολιτικής διαφήμισης στην Ελλάδα.
Kabardina Alexandra. Η προεκλογική καμπάνια της Νέας Δημοκρατίας και ΠΑΣΟΚ στις βουλευτικές εκλογές του 2000.
Melissanidou Sofia. Η βιομηχανία του βιβλίου
Stayrousī Eyangelia. Σύγκριση επικοινωνιών τεχνικών μεταξύ έντυπης και ηλεκτρονικής δημοσιογραφίας
Mpazdrigiannī Maria. "Οι διαφορές του τηλεθεατή ως καταναλωτής και ως πολίτης. Το προφίλ τους".
Katsioulī Andrianī. Η Βιομηχανία των εφημερίδων
2001–2002
Kosiōnī Anastasia. Η Ελληνική Βιομηχανία της Τηλεόρασης
Unknown
Zografou Athanasaki Ioanna. ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ (ΟΡΙΣΜΟΙ ΤΟΥ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ, ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΙΔΩΝ ΑΥΤΗΣ)
Arnaouti Stavroula. GREEN REBRANDING ΣΤΙΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
Manglarī Argyrī. Ανάλυση των παραγόντων που επηρεάζουν την online αγοραστική συμπεριφορά των Ελλήνων καταναλωτών
Antōniadīs Īlias. Το αθλητικό μάρκετιγκ σε ένα παγκόσμιο περιβάλλον
Polychroniadīs Marios. Το αθλητικό μάρκετινγκ σε ένα παγκόσμιο περιβάλλον
Research Projects
2018–2019
Η πράσινη επιχειρηματικότητα ως μοχλός ενίσχυσης της ελληνικής οικονομίας εν καιρώ κρίσης. Αξιολόγηση των χαρακτηριστικών της συσκευασίας πράσινων προϊόντων για τη δημιουργία ενός πράσινου διαδικτυακού επιχειρηματικού μοντέλου.
2018–2018
Απονομή χρηματικού βραβείου σε φοιτητή για το διαφημιστικό σποτ του ΑΠΘ
2017–2017
Χρηματοδότηση από ΠΔΕ ΥΠΕΠΘ 2017 - Τμήμα "ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑΣ ΚΑΙ ΜΜΕ" ΑΠΘ
2014–2019
Ενίσχυση ερευνητικών και εκπαιδευτικών υποδομών και δραστηριοτήτων του Τμήματος Δημοσιογραφίας και Μ.Μ.Ε. - 2014 - 2015-2016-2017
2013–2017
Υπηρεσίες πρόσβασης σε επιστημονικά δεδομένα της βιβλιοθήκης του Τμήματος Δημοσιογραφίας και ΜΜΕ
2012–2012
Συνέδριο:"10th World Media Economics & Management Conference 2012"
Connection to Society
Συνεργασίες με κοινωνικούς, πολιτιστικούς και παραγωγικούς φορείς
2012
–2013
The Euro Crisis, Media Coverage, and Perceptions of Europe within the EU
.
REUTERS INSTITUTE FOR THE STUDY OF JOURNALISM, DEPARTMENT OF POLITICS AND INTERNATIONAL RELATIONS, UNIVERSITY OF OXFORD
.
2013
.
2007
–2010
Οικονομικών σπουδών που σχετίζονται με την Ευρωπαϊκή Ένωση
.
UNIVERSITY OF ROME TOR VERGATA
.
2010
.
Publications
2015
Without Type
Τσουρβάκας Γεώργιος
,
Γιομελάκης Δημήτριος Δημοσιογράφος Υποψήφιος διδάκτορας Τμήματος Δημοσιογραφίας και Μ.Μ.Ε. Γκάλιος Κωνσταντίνος Ηλεκτρονικός μηχανικός Βιντεοσκόπηση - Επεξεργασία Υλικού: Γκάλιος Κωνσταντίνος Ηλεκτρονικός μηχανικός Γιομελάκης Δημήτριος Δημοσιογράφος Υποψήφιος διδάκτορας Τμήματος Δημοσιογραφίας και Μ.Μ.Ε
(2015)
.
Οικονομία των ΜΜΕ
.
Thessaloniki, Greece
.
Aristotle University of Thessaloniki
.
2012
Without Type
Dimoulas Charalampos
,
Tsourvakas Georgios
,
Kalliris Georgios
,
Papakis N
(2012)
.
Audiovisual content management for the new media environment and economic aspects
.
10th World Media Economics and Management Conference, Τμήμα Δημοσιογραφίας και ΜΜΕ ΑΠΘ, Σχολή Οικονομικών, Νομικών και Πολιτικών Επιστημών ΑΠΘ, Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών
.
Thessaloniki, Greece
.
2011
Without Type
Agas K
,
Georgakarakou C
,
Antonopoulou V
,
Tsourvakas Georgios
(2011)
.
Corporate Socially Responsible Practices for Internal and External Stakeholders: Differences between Print and Electronic Media
.
Managing Media Economy, Media Content and Technology in the Age of Digital Convergence
.
(eds) Vukanovic, Z. and Faustino, P
.
Podgorica, Montenegro
.
MediaXXI & Narodna Knjiga
.
p.161-190
.
Without Type
Perez-Latre F. J
,
Tsourvakas Georgios
,
Symeonidou B
(2011)
.
Corporate Social Responsibility and Media Management: Suggestions for Corporate Governance in Media Companies
.
Restructuring and Reorientation: Global and Local Media after the Recession (CD-ROM)
.
Restructuring and Reorientation: Global and Local Media after the Recession
.
Moscow, Russia
.
2010
Without Type
Dekoulou P
,
Pühringer K
,
Georgakarakou C
,
Tsourvakas Georgios
(2010)
.
Integrating Learning and Work in the Newspaper industry: A Comparative Study of Greek and Swiss Journalists
.
Journal of Media Business Studies
.
vol.7 no.1 p.59-90
.
Without Type
Tsourvakas Georgios
,
Zotos Georgios
,
Dekoulou P
(2010)
.
Social Responsible Content as Leadership Strategy Component for Dominant Media Companies
.
Media Under Changing/Challenging (CD-ROM)
.
IX World Media Economics and Management Conference
.
Universidad de la Sabana, Bogotà, Colombia
.
Tsourvakas Georgios
,
Konstantinova R
,
Agas K
(2010)
.
Advertisers’ New Selection Criteria for Newspapers. A Comparison between Greece and Bulgaria
.
The Changing Ecology of the Media (CD-ROM)
.
The Changing Ecology of the Media, EMMA Annual Conference 2010
.
London, UK
.
London
.
European Media Management Education Association (EMMA), Westminster University
.
Tsourvakas Georgios
,
Georgakarakou C
,
Agas K
,
Chairetakis E
(2010)
.
How Green Can Media Companies be According to Media Manager’s Point of View
.
Media Under Changing/Challenging (CD-ROM)
.
IX World Media Economics and Management Conference
.
Universidad de la Sabana, Colombia
.
Bogotà
.
IX World Media Economics and Management Conference, Universidad de la Sabana
.
Zotos Georgios
,
Tsourvakas Georgios
,
Dekoulou P
,
Aga K
(2010)
.
Socially Responsible Content as a Leadership Strategy Component for Dominant Media Companies
.
IX World Media Economics and Management Conference
.
IX World Media Economics and Management Conference
.
Bogota, Colombia
.
Without Type
Tsourvakas Georgios
(2010)
.
The Impact of Internet on the Mass Media
.
III EMMA European Media Management Association Summer Doctoral Course, University of Navarra, School of Communication
.
Pamplona, Spain
.
Tsourvakas Georgios
(2010)
.
Economic Opportunities and Threats For South East European Media Companies
.
Media in Southeast Europe: Trends and Challenges, Deutsche Welle
.
Bonn, Germany
.
2009
Without Type
Agas K
,
Tsourvakas Georgios
,
Rekaiti P
(2009)
.
Internal and External Competition for Advertising Revenues in the Greek Radio Market
.
Journal of Radio and Audio Media
.
vol.16 no.1 p.102-116
.
Without Type
Petridou Eugenia
,
Tsourvakas Georgios
,
Dekoulou P
(2009)
.
Learning culture features in Greek media companies: the middle managers pioint of view
.
The media as a driver of the information society
.
MEDIA XXI Collection
.
Without Type
Tsourvakas Georgios
,
Dekoulou P
,
Georgakarakou C
,
Pühringer K
(2009)
.
Integrating Learning and Work in Newspaper Industry: A Comparative Study between Greek and Swiss Journalists
.
Media after the Mass France (CD-ROM)
.
European Media Management Education Association (EMMA)Annual Conference
.
Paris, France
.
Paris
.
European Media Management Education Association (EMMA), ESCP-EAP European School of Management
.
2008
Without Type
Avraam E
,
Pomportsis Andreas
,
Tsourvakas Georgios
(2008)
.
Implementation of Alternative Publishing Channels by Greek Newspapers
.
First Monday
.
vol.13 no.4 p.1-18
.
Emmanouilidis Christos
,
Tsourvakas Georgios
,
Veglis Andreas
,
Chatzithomas Leonidas
(2008)
.
Exploring Word-of-Mouth Communications for Movies in Greece
.
Bulletin of the Greek Management Academy
.
vol.5 no.1 p.24-38
.
Without Type
Petridou Eugenia
,
Tsourvakas Georgios
,
Glaveli Niki
(2008)
.
Discovering characteristics of learning organizations in the hotel industry of Nothern Greece
.
Marketing and Management Science
.
(eds) Sakas, D. and Konstantopoulos, N
.
Imperial College Press
.
p.320-326
.
Tsourvakas Georgios
,
Petridou Eugenia
,
Dekoulou E
(2008)
.
Learning Culture Features of Middle Staff Employees in Media Companies
.
The Media as a Driver of the Information Society. Economics, Management, Policies and Technology
.
(eds) Albarran, A., Faustino, P. and Santos, R
.
Lisboa
.
MediaXXI
.
p.160-190
.
Without Type
Dekoulou P
,
Tsourvakas Georgios
(2008)
.
Social Responsibility of the European Media Corporations
.
Media and European Diversity (CD-ROM)
.
Media and European Diversity
.
University of Oradeo, Romania
.
Petridou Eugenia
,
Tsourvakas Georgios
,
Dekoulou P
(2008)
.
Learning culture features in Greek media companies: the middle manager's point of view
.
8th Media Economics Conference
.
8th Media Economics conference
.
Lisbon, Portugal
.
Petridou Evgenia
,
Tsourvakas Georgios
,
Glaveli Niki
(2008)
.
Discovering characteristics of learning organizations in the hotel industry of Northern Greece
.
Marketing and Management Sciences : Proceedings of the International Conference on ICMMS 2008
.
International Conference on ICMMS 2008
.
Athens, Greece
.
2010
.
Tsourvakas Georgios
,
Petridou Eugenia
,
Dekoulou P
(2008)
.
Learning Culture Features of Middle Staff Employees in Media Companies
.
Media as a Driver of Information Society (CD-ROM)
.
8th World Media Economics and Management Conference
.
Catholic University of Portugal, Portugal
.
Lisboa
.
8th World Media Economics and Management Conference, Catholic University of Portugal
.
Without Type
Τσουρβάκας Γεώργιος
(2008)
.
Η Πολιτική ως Θέαμα και η Τηλεόραση ως Διαμορφωτής της Κοινής Γνώμης
.
Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης: Δεοντολογία, Κέρδος και Εξουσία, Σύνδεσμος Ελλήνων Βιομηχάνων (ΣΕΒ)
.
Αθήνα, Ελλάδα
.
2007
Without Type
Tsourvakas Georgios
,
Dekoulou E
,
Zotos Georgios
(2007)
.
Leadership Styles in the Top Greek Media Companies: Leading People With a Mixed Style
.
The International Journal on Media Management
.
vol.9 no.2 p.77-86
.
Zotos Georgios
,
Tsourvakas Georgios
,
Dekoulou P
(2007)
.
Leadership Styles in the Top Greek Media Companies
.
International Journal of Media Management
.
vol.9 no.2 p.77-86
.
Εμμανουηλίδης Χρήστος
,
Τσουρβάκας Γεώργιος
,
Βέγλης Ανδρέας
,
Χατζηθωμάς Λεωνίδας
(2007)
.
Μελέτη της Λειτουργίας της Διαφήμισης Στόμα με Στόμα στη Βιομηχανία του Κινηματογράφου
.
Επιθεώρηση Ελληνικής Ακαδημίας Διοίκησης Επιχειρήσεων
.
vol.5 no.1 p.24-38
.
Without Type
Chatzithomas Leonidas
,
Zotou Athina
,
Tsourvakas Georgios
,
Koutsia N
(2007)
.
Motion Picture as a Total Product: The Effects of Movie Theatre Atmospherics on the Word of Mouth for Motion Pictures
.
International Conference of the International Society of Marketing and Development and the Macromarketing Society (ICMD) (CD-ROM)
.
Washington, DC
.
International Society of Marketing and Development and the Macromarketing Society (ICMD), University of Wyoming, Georgetown University
.
Tsourvakas Georgios
,
Agas K
,
Rekaiti P
(2007)
.
Internal and External Competition for Advertising Revenues in the Greek Radio Market
.
European Media Management Education Association (EMMA) Annual Conference (CD-ROM)
.
European Media Management Education Association (EMMA) Annual Conference
.
University of Zurich
.
European Media Management Education Association (EMMA),
.
Zotou Athina
,
Tsourvakas Georgios
(2007)
.
Women's Perception and Attitudes towards Print Advertisements in the Post Feminism Era in Greece
.
International Conference of the International Society of Marketing and Development and the Macromarketing Society (ICMD) (CD-ROM)
.
International Conference of the International Society of Marketing and Development and the Macromarketing Society (ICMD)
.
University of Wyoming, Georgetown University
.
Without Type
Τσουρβάκας Γεώργιος
,
Μοναστηρίδης Π
(2007)
.
Ολοκληρωμένη Επιλογή Επικοινωνιακών Καναλιών Μάρκετινγκ για τους Πολιτιστικούς Οργανισμούς Μη Κερδοσκοπικού Χαρακτήρα: Η περίπτωση του Μεγάρου Μουσικής Θεσσαλονίκης
.
Η Μουσική Βιομηχανία στην Ελλάδα: Όψεις, Προοπτικές, Προκλήσεις στον 21ο Αιώνα
.
Αθήνα, Ελλάδα
.
2006
Without Type
Χατζηθωμάς Λεωνίδας
,
Κούτσια N
,
Φωτιάδη Θ
,
Τσουρβάκας Γεώργιος
(2006)
.
Η Επίδραση των Σχεδιαστικών Στοιχείων των Κινηματογραφικών Αιθουσών στην Ψυχολογία του Θεατή. Μια Προσέγγιση του Ολοκληρωμένου Μάρκετινγκ Επικοινωνιών
.
Επιθεώρηση Ελληνικής Ακαδημίας Διοίκησης Επιχειρήσεων
.
vol.4 no.1 p.18-30
.
Without Type
Avraam E
,
Pomportsis Andreas
,
Tsourvakas Georgios
(2006)
.
Adoption of New Business Models by Greek Newspapers
.
The Impact of Internet on the Mass Media in Europe
.
(ed.) Leandros, N
.
Suffolk, UK
.
Abramis
.
p.579-592
.
Without Type
Chatzithomas Leonidas
,
Tsourvakas Georgios
(2006)
.
Stimulus-Schema Incongruity and Humorous Advertising Effectiveness. The Role of Integrated Marketing Communications
.
Leadership. A Synthesis of Axioms, Strategies and Tactics (CD-ROM)
.
35th EMAC Conference
.
Athens University of Economics and Business, Greece
.
Doulkeri Anastasia
,
Tsourvakas Georgios
(2006)
.
Understanding the Links between Television Coverage and Global Sports Events
.
Media Industry: Globalization Diversity Identity (CD-ROM)
.
7th World Media Economics Conference, University of Beijing
.
Beijing
.
Without Type
Tsourvakas Georgios
(2006)
.
Internet και Ελληνική Οικογένεια
.
Internet Forum WWWhy?, Ινστιτούτο Επικοινωνίας
.
Αθήνα, Ελλάδα
.
Τσουρβάκας Γεώργιος
(2006)
.
Οι Οικονομικές Διαστάσεις των Τοπικών ΜΜΕ
.
Τα ΜΜΕ του Αιγαίου-Προβλήματα και Προοπτικές, Τμήμα Επικοινωνίας και ΜΜΕ ΕΚΠΑ
.
Αστυπάλαια, Ελλάδα
.
Without Type
Τσουρβάκας Γεώργιος
(2006)
.
Επικοινωνιακή Πολιτική και Τηλεοπτική Αγορά: Μηχανισμοί Επίτευξης Ποιοτικού Τηλεοπτικού Προγράμματος
.
Θεσσαλονίκη
.
University Studio Press
.
2005
Without Type
Leandros N
,
Tsourvakas Georgios
(2005)
.
Intensive Competition and Company Failures in Subscription Television: Some European Experiences
.
The International Journal on Media Management
.
vol.7 no.1&2 p.24-38
.
Ribeiro Cardoso P
,
Tsourvakas Georgios
,
Santos J
(2005)
.
Information Sources and Clothing Brands Consumption in Mediterranean Countries
.
BOCC Biblioteca Online de Ciencias da Communication (Online Library of Communication Sciences)
.
p.1-19
.
Veglis Andreas
,
Tsourvakas Georgios
,
Pomportsis Andreas
,
Avraam E
(2005)
.
Adoption of Information technology by Greek journalists
.
First Monday
.
vol.10 no.8
.
Without Type
Τσουρβάκας Γεώργιος
,
Αβραάμ Ε
(2005)
.
Η Ελληνική Βιομηχανία των Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας
.
ΜΜΕ Κοινωνία και Πολιτική: Ρόλος και Λειτουργία στη Σύγχρονη Ελλάδα
.
(ed.) Φραγκονικολόπουλος, Χ
.
Αθήνα
.
Εκδόσεις Σιδέρης
.
p.499-512
.
Without Type
Dekoulou E
,
Tsourvakas Georgios
,
Zotos Georgios
(2005)
.
Characteristics and Management Style of Media Leaders in Greece
.
Challenges at the Top: Leadership in Media Organizations (CD-ROM)
.
Jonkoping
.
Media Management and Transformation Center, Jonkoping International Business School
.
Tsourvakas Georgios
,
Veglis Andreas
,
Emmanouilidis Christos
(2005)
.
Exploring Word-of-Mouth Communications for Movies
.
Proceedings of 9th International Conference on Marketing and Development
.
9th International Conference on Marketing and Development
.
p.1-22(CD ROM)
.
Tsourvakas Georgios
,
Veglis Andreas
,
Emmanouilidis Christos
(2005)
.
Exploring word-of-mouth Communication for Movies
.
9th International Conference on Marketing and Development (ICMD) (CD-ROM)
.
9th International Conference on Marketing and Development (ICMD)
.
Thessaloniki
.
9th International Conference on Marketing and Development (ICMD), Department of Economics of the Aristotle University of Thessaloniki
.
Without Type
Ελευθεριάδου Α
,
Τσουρβάκας Γεώργιος
(2005)
.
Ηλεκτρονική Διαφήμιση και Αναπαραστάσεις
.
Εικόνα και Λόγος στα Media
.
Τμήμα Δημοσιογραφίας και ΜΜΕ, ΑΠΘ-Θεσσαλονίκη, Ελλάδα
.
Τσουρβάκας Γεώργιος
(2005)
.
Το Αναγνωστικό Κοινό στην Ελλάδα τα Δημογραφικά του Χαρακτηριστικά και η Αναγνωστική Συμπεριφορά του
.
Διαβασμένη ή Αδιάβαστη Ελλάδα; Το Πρόβλημα της Ανάγνωσης τον 21ο αιώνα, Στοά του Βιβλίου
.
Αθήνα, Ελλάδα
.
2004
Without Type
Tsourvakas Georgios
,
Veglis Andreas
,
Zotos Georgios
(2004)
.
The Motivation of Journalists within Local Newspapers
.
Communications - The European Journal of Communication Research
.
vol.29 no.4 p.515-523
.
Tsourvakas Georgios
,
Agas K
,
Zotos A
,
Veglis Andreas
(2004)
.
Consumer Magazine Subscription: The Role of Consumer Satisfaction and Content Quality
.
Journal of Media Business Studies
.
vol.1 no.2 p.29-46
.
Tsourvakas Georgios
(2004)
.
Public Television Programming Strategy Before and After Competition: The Greek Case
.
The Journal of Media Economics
.
vol.17 no.3 p.193-205
.
Without Type
Tsourvakas Georgios
(2004)
.
A Comparison of Regulations that Enhance Trust in E-commerce Between Europe and U.S
.
Readings in Information Society
.
(eds) Borges Gouveia, L. and Gaio, S
.
Porto
.
Fernando Pessoa University Press
.
p.209-222
.
Without Type
Leandros N
,
Tsourvakas Georgios
(2004)
.
Intensive Competition and Company Failures in Subscription Pay Television: Some European Experiences
.
Devolution, Evolution: Media Industry at Work (CD-ROM)
.
6th World Media Economics Conference
.
HEC Montréal, Montréal, Canada
.
Tsourvakas Georgios
,
Veglis Andreas
(2004)
.
Efficient Web Sites Can Foster Consumers to Trust E-commerce
.
Annual conference of the Association of Internet Researchers (AoIR 5.0) (CD-ROM)
.
Annual conference of the Association of Internet Researchers
.
University of Sussex, UK
.
Sussex
.
Association of Internet Researchers (AoIR 5.0), University of Sussex
.
Without Type
Ζώτος Γεώργιος
,
Τσουρβάκας Γεώργιος
,
Εμμανουηλίδης Χρήστος
(2004)
.
Έρευνα: Μελέτη στο Χώρο των Εργαζομένων στα ΜΜΕ Για την Αντιμετώπιση των Ομογενών, Μεταναστών και Προσφύγων
.
Δημοσιογράφοι και Διαφορετικότητα: Αντιμέτωποι με τον Ρατσισμό και την Ξενοφοβία, Ένωση Συντακτών Ημερησίων Εφημερίδων Μακεδονίας-Θράκης (ΕΣΗΕΜΘ)
.
Δημοσιογράφοι και Διαφορετικότητα: Αντιμέτωποι με τον Ρατσισμό και την Ξενοφοβία, Ένωση Συντακτών Ημερησίων Εφημερίδων Μακεδονίας-Θράκης (ΕΣΗΕΜΘ)
.
Θεσσαλονίκη, Ελλάδα
.
Τσουρβάκας Γεώργιος
(2004)
.
Ο ρόλος της Ιδιοκτησίας και του Μεγέθους των Ραδιοσταθμών στη Διαμόρφωση της Επιχειρηματικής Στρατηγικής
.
Κοινωνία και Ραδιοφωνία στην Ελλάδα, Χθες, Σήμερα, Αύριο, Τμήμα Επικοινωνίας και ΜΜΕ, ΕΚΠΑ
.
Αστυπάλαια, Ελλάδα
.
Τσουρβάκας Γεώργιος
(2004)
.
Καταστάσεις Κρίσεων και Η Κάλυψη τους από τα Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας
.
Η Δύναμη της Επικοινωνίας στην Κρίση, Ένωση Εταιρειών Διαφήμισης Επικοινωνίας (ΕΔΕΕ)
.
Θεσσαλονίκη, Ελλάδα
.
Without Type
Τσουρβάκας Γεώργιος (editor)
(2004)
.
Οικονομία των Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας
.
Θεσσαλονίκη
.
University Studio Press
.
2003
Without Type
Tsourvakas Georgios
(2003)
.
Techniques to Enhance the Transmission of Quality Programs by Private Television Channels in Europe
.
European Journal of Law and Economics
.
vol.16 no.2 p.233-245
.
Without Type
Tsourvakas Georgios
(2003)
.
Developing Institutions in Candidate EU Countries for Efficient Radio- Television Markets
.
The Contribution of Mass Media to the Enlargement of European Union
.
(eds) Landuyt, A., de La Brosse, R. and Horga, I
.
Bruxelles
.
EU Publications
.
p.227-238
.
Without Type
Tsourvakas Georgios
(2003)
.
The Media Management Education in Greece
.
1st Meeting of the European Association for Media Management Education, European Association for Media Management Education
.
Brussels, Belgium
.
2002
Without Type
Tsourvakas Georgios
(2002)
.
The Physical Market and the Internet Market
.
Mass Media and Communications in the E-Society of 21st Century: Access and Participation (CD-ROM)
.
Mass Media and Communications in the E-Society of 21st Century: Access and Participation
.
Moscow
.
European Consortium for Communications Research (ECCR), Faculty of Journalism (Moscow State University)
.
Tsourvakas Georgios
(2002)
.
Developing Institutions for Efficient Media Markets in the New Candidate E.U. Countries
.
The Contribution of Mass Media to the Extension of the European Union
.
University of Oradea, Romania
.
Aggiornato: 2018-10-13