-
Μπελενιωτη Ζωη-Χαρις. The contribution of e-marketing to the branding of non for profit organizations : The case of Greek Museums
-
Μοχλα Βαγια. Τμηματοποίηση των αντιδράσεων των νέων σε ηλικία ψηφοφόρων στη χρήση των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης στο πλαίσιο του Πολιτικού Μάρκετινγ.
-
Γουλαπτση Ιωαννα. Εισαγωγή αλλαγών σε μη κερδοσκοπικούς και πολιτιστικούς οργανισμούς και ο βαθμός αποδοχής τους από τους εργαζομένους. Η περίπτωση των ελληνικών μουσείων.
-
Κανακης Θεοδωρος. Η οργάνωση της διαφημιστικής καμπάνιας ενός θεατρικού οργανισμού με βάση τα τρέχοντα πολιτιστικά και κοινωνικά δρώμενα: η περίπτωση του Κρατικού Θεάτρου Βορείου Ελλάδος (ΚΘΒΕ)
-
Σερετακη Χριστινα. ΟΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΤΩΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ ΤΩΝ ΔΗΜΩΝ ΠΟΥ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΥΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΥΣ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΥΣ
-
Κοντορίνη Ιωάννα. BRANDING ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΥ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΥ : Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ
-
Ρισκος Κυριακος. Παράγοντες που συμβάλουν στη βιωσιμότητα των επιχειρηματικών μοντέλων των ενημερωτικών δικτυακών τόπων. Ο ρόλος της διαδραστικότητας με το κοινό.
-
Tavlaridou Paraskevi.
-
Ξανθοπουλος Παυλος. ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ: ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΤΗΣ ΠΑΕ ΠΑΟΚ ΜΕ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ΑΓΓΛΙΚΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ
-
Ξανθοπουλος Παυλος. ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ: ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΤΗΣ ΠΑΕ ΠΑΟΚ ΜΕ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ΑΓΓΛΙΚΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ.
-
Φραγκουδη Βασιλικη. Διαχείριση Πολιτιστικής Κληρονομιάς και Πολιτιστικές Βιομηχανίες. Site Specific Performance. Μελέτη περίπτωσης: Το Επταπύργιο
-
Στριλιγκας Παναγιωτης. Επιχειρηματικά μοντέλα σε δημοσιογραφικούς οργανισμούς. Εστίαση στην ανάπτυξη της επιχειρηματικής δημοσιογραφίας
-
Ξαρχακου Αναστασια. Η οικονομική συμβολή του Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης στην τοπική κοινωνία
-
Troizi Erifyli. Impact of social influencers marketing strategy on people’s consuming behaviors and attitudes
-
Μιχαηλιδου Κυριακη. Επικοινωνία στην Διοίκηση.Το ΝΠΔΔ
-
Πλουσκα Σοφια. ΟΙ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗΣ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ : ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ Η ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ
-
Μελά Σταματία. Η επίδραση των κινήτρων και της καταναλωτικής εμπειρίας στη συμπεριφορά του καταναλωτή. Η περίπτωση του Netflix.
-
Τουντουρη Σοφια Αθηνα αλεξανδρα. ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΩΝ ΜΕΣΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ
-
Φωτεινού Σταματία. Ο ¨δεσμός¨ με τη μάρκα.
-
Καφαδάρη Δήμητρα-Παρασκευή. Η επίδραση του " gamification " στην αποτελεσματικότητα των διαφημίσεων.
-
Μπελή Αικατερίνη. Η ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ MEGA EVENTS ΩΣ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑΣ: Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣ ΤΩΝ ΗΝΩΜΕΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΩΝ ΑΜΕΡΙΚΗΣ ΣΤΗΝ 83η ΚΑΙ 84η ΔΙΕΘΝΗ ΕΚΘΕΣΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ (ΔΕΘ)
-
Στρατελη Μαργαριτα. Η ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΜΕΣΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ -ΚΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΤΟΥ INSTAGRAM-ΣΤΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΚΑΙ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΜΟΔΑΣ
-
Μαγουλά Ιωάννα. Η ΠΡΟΒΟΛΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΡΩΙΝΟΥ ΑΠΟ ΠΕΝΤΑΣΤΕΡΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ.
-
Στριλιγκας Παναγιωτης. ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ/ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΣΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΜΜΕ.
-
Κουτσάκη Αναστασία. Ο ρόλος των αισθητικών χαρακτηριστικών του Instagram στην ψυχαγωγική καταναλωτική εμπειρία.
-
Καραπαύλου Γεωργία Ελευθερία. ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΨΗΦΙΑΚΟ MARKETING. ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ ΤΩΝ ΚΟΜΜΑΤΩΝ.