Salta al contenuto principale
Μονάδα Διασφάλισης Ποιότητας
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Accedi
Tu sei qui
Home
»
e-Curriculum Vitae
Curriculum Vitae
Expand
|
Collapse
Edgar Joycey
Greek and Foreign Language Teaching Staff (Retired), School of English Language and Literature
Personal Information
joycey@enl.auth.gr
Scopus ID
24430491400
Επιστημονική Ειδίκευση
:
Βασικά / ευρεία, γενικά προγράμματα
Κατάρτιση εκπαιδευτικών και επιστήμη της εκπαίδευσης
Κατάρτιση εκπαιδευτικών
Education
Προπτυχιακές Σπουδές
1972
BSc
University of London
Great Britain
Μεταπτυχιακές Σπουδές
1976
MEd
Education
University of Leeds
Great Britain
Education and TEFL
1974
RSA Diploma in TESL
University of Bradford
Great Britain
TESL and Multicultural Groups
1973
Post Graduate Certificate in Education (PGCE)
Institute of Education
University of London
Great Britain
Διδακτορικό Δίπλωμα
2011
PhD
Interdepartmental
Aristotle University of Thessaloniki
Greece
Lifelong Learning and EFL Teaching
Theses Supervised
Student Theses within AUTh
No results were found.
Publications
υπό δημοσίευση
Without Type
Tryfona-Antonopoulou Angeliki-Niovi
,
Joycey Edgar
,
Everhard-Theofilidou Carol-Joy
(υπό δημοσίευση)
.
Peer assessment and self-assessment in use with students of tertiary level education
.
Journal of Applied Linguistics
.
[υπό δημοσίευση]
.
2018
Without Type
Psaltou-Joycey Angeliki
,
Agathopoulou Eleni
,
Joycey Edgar
,
Sougari Areti-Maria
,
Kazamia Vasileia
,
Petrogiannis Konstantinos
,
Gavriilidou Zoe
(2018)
.
Promotion of language learning strategies in the classroom: EFL teachers’ perceptions
.
The Language Learning Journal
.
2015
Without Type
Agathopoulou Eleni
,
Alexiou Thomai
,
Joycey Edgar
,
Kazamia Vasileia
,
Sougari Areti-Maria
(2015)
.
Activities for mainstream primary schools: Language learning strategy instruction
.
Foreign language learning strategy instruction: A teacher’s guide
.
Επιμέλεια:Angeliki Psaltou-Joycey
.
Καβάλα
.
2009
Without Type
Tryfona-Antonopoulou Angeliki-Niovi
,
Everhard-Theofilidou Carol-Joy
,
Joycey Edgar
(2009)
.
Use of Peer-assessment and Self-assessment with Students in Tertiary-level Education
.
Journal of Applied Linguistics,GALA
.
Without Type
Αντωνοπούλου Ν
,
Παπαδοπούλου Δέσποινα
,
Ματθαιουδάκη Μαρίνα
,
Joycey Edgar
,
Μάνθος Μ
,
Τσιμπλή Ιάνθη-Μαρία
(2009)
.
Η προσαρμογή των εξετάσεων Α1-Α2 του ΚΠΓ για ενήλικες σπουδαστές των Κέντρων Εκπαίδευσης Ενηλίκων
.
Ζητήματα πιστοποίησης της γλωσσομάθειας
.
(Επιμ.) Τσομπάνογλου, Α
.
Θεσσαλονίκη
.
Μαλλιάρης
.
p.147-162
.
Τρύφωνα-Αντωνοπούλου Αγγελική-Νιόβη
,
Παπαδοπούλου Δέσποινα
,
Ματθαιουδάκη Μαρίνα
,
Joycey Edgar
,
Μάνθος Μ
,
Τσιμπλή Ιάνθη-Μαρία
(2009)
.
Η προσαρμογή των εξετάσεων Α1-Α2 του ΚΠΓ για ενήλικες σπουδαστές των Κέντρων Εκπαίδευσης Ενηλίκων
.
Ζητήματα της πιστοποίησης της γλωσσομάθειας: Το Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας ως σημείο αναφοράς
.
(ed.) Τσοπάνογλου, Αντώνιος
.
Θεσσαλονίκη
.
Εκδόσεις Μαλλιάρης-Παιδεία
.
p.147-152
.
Τρύφωνα-Αντωνοπούλου Αγγελική-Νιόβη
,
Παπαδοπούλου Δέσποινα
,
Ματθαιουδάκη Μαρίνα
,
Joycey Edgar
,
Μάνθος Μ
,
Τσιμπλή Ιάνθη-Μαρία
(2009)
.
Η προσαρμογή των εξετάσεων Α1-Α2 του ΚΠΓ για ενήλικες σπουδαστές των Κέντρων Εκπαίδευσης Ενηλίκων
.
Ζητήματα της πιστοποίησης της γλωσσομάθειας: Το Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας ως σημείο αναφοράς
.
Θεσσαλονίκη
.
Εκδόσεις Μαλλιάρης-Παιδεία
.
p.147-161
.
2006
Without Type
Joycey Edgar
(2006)
.
Student responses to teacher explanations
.
Πρακτικά του 13 Διεθνούς Συνεδρίου της Ελληνικής Εταιρίας Εφαρμοσμένης Γλωσσολογίας με θέμα: «Νέες κατευθύνσεις στην Εφαρμοσμένη Γλωσσολογία»
.
(Επιμ.) Καββαδία Α., Τζωαννοπούλου Μ., Τσαγγαλίδης Α
.
Θεσσαλονίκη
.
University Studio Press
.
p.543-557
.
2004
Without Type
Joycey Edgar
(2004)
.
Teachers observing themselves
.
Challenges in Teacher education
.
(Editors) Sougari, A.M and Joycey, Edgar
.
Thessaloniki
.
University Studio Press
.
p.73-90
.
Without Type
Sougari Areti-Maria (editor)
,
Joycey Edgar (editor)
(2004)
.
Challenges in Teacher Education
.
Thessaloniki
.
University Studio Press
.
2001
Without Type
Psaltou-Joycey Angeliki
,
Joycey Edgar
(2001)
.
The Effects of Strategy Instruction on Developing Speaking Skills
.
Proceedings of GALA’s 12th International Conference, Thessaloniki
.
Thessaloniki
.
p.425-437
.
Aggiornato: 2018-10-24