Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Μονάδα Διασφάλισης Ποιότητας
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Είσοδος
Αρχή
Το ΑΠΘ
Πολιτική Ποιότητας
Πιστοποίηση
Διασφάλιση Ποιότητας
Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας
Είστε εδώ
Αρχή
»
Αναφορά Βιογραφικών
Βιογραφικό Σημείωμα
Ανάπτυξη
|
Σύμπτυξη
Edgar Joycey
Δάσκαλος Ελληνικής και Ξένης Γλώσσας (Retired), Τμήμα Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας
Προσωπικά Στοιχεία
joycey@enl.auth.gr
Scopus ID
24430491400
Επιστημονική Ειδίκευση
:
Βασικά / ευρεία, γενικά προγράμματα
Κατάρτιση εκπαιδευτικών και επιστήμη της εκπαίδευσης
Κατάρτιση εκπαιδευτικών
Εκπαίδευση
Προπτυχιακές Σπουδές
1972
BSc
University of London
Μεγάλη Βρετανία
Μεταπτυχιακές Σπουδές
1976
MEd
Education
University of Leeds
Μεγάλη Βρετανία
Education and TEFL
1974
RSA Diploma in TESL
University of Bradford
Μεγάλη Βρετανία
TESL and Multicultural Groups
1973
Post Graduate Certificate in Education (PGCE)
Institute of Education
University of London
Μεγάλη Βρετανία
Διδακτορικό Δίπλωμα
2011
PhD
Interdepartmental
Aristotle University of Thessaloniki
Ελλάδα
Lifelong Learning and EFL Teaching
Διδακτικό Έργο
Μαθήματα Χειμερινού εξαμήνου ακαδημαϊκού έτους 2017–18
ΤΜΗΜΑ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ
Γλ1-101
ΓΛΩΣΣΙΚΗ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ Ι
Γλ3-450
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
Επίβλεψη Εργασιών
Εργασίες Φοιτητών εντός ΑΠΘ
Δεν βρέθηκαν αποτελέσματα.
Δημοσιεύσεις
υπό δημοσίευση
Άρθρο σε Περιοδικό
Tryfona-Antonopoulou Angeliki-Niovi
,
Joycey Edgar
,
Everhard-Theofilidou Carol-Joy
(υπό δημοσίευση)
.
Peer assessment and self-assessment in use with students of tertiary level education
.
Journal of Applied Linguistics
.
[υπό δημοσίευση]
.
2009
Άρθρο σε Περιοδικό
Tryfona-Antonopoulou Angeliki-Niovi
,
Everhard-Theofilidou Carol-Joy
,
Joycey Edgar
(2009)
.
Use of Peer-assessment and Self-assessment with Students in Tertiary-level Education
.
Journal of Applied Linguistics,GALA
.
Κεφάλαιο σε Συλλογικό Τόμο ή Λήμμα σε Λεξικό/Εγκυκλοπαίδεια
Αντωνοπούλου Ν
,
Παπαδοπούλου Δέσποινα
,
Ματθαιουδάκη Μαρίνα
,
Joycey Edgar
,
Μάνθος Μ
,
Τσιμπλή Ιάνθη-Μαρία
(2009)
.
Η προσαρμογή των εξετάσεων Α1-Α2 του ΚΠΓ για ενήλικες σπουδαστές των Κέντρων Εκπαίδευσης Ενηλίκων
.
Ζητήματα πιστοποίησης της γλωσσομάθειας
.
(Επιμ.) Τσομπάνογλου, Α
.
Θεσσαλονίκη
.
Μαλλιάρης
.
σ.147-162
.
Τρύφωνα-Αντωνοπούλου Αγγελική-Νιόβη
,
Παπαδοπούλου Δέσποινα
,
Ματθαιουδάκη Μαρίνα
,
Joycey Edgar
,
Μάνθος Μ
,
Τσιμπλή Ιάνθη-Μαρία
(2009)
.
Η προσαρμογή των εξετάσεων Α1-Α2 του ΚΠΓ για ενήλικες σπουδαστές των Κέντρων Εκπαίδευσης Ενηλίκων
.
Ζητήματα της πιστοποίησης της γλωσσομάθειας: Το Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας ως σημείο αναφοράς
.
(επιμ.) Τσοπάνογλου, Αντώνιος
.
Θεσσαλονίκη
.
Εκδόσεις Μαλλιάρης-Παιδεία
.
σ.147-152
.
Τρύφωνα-Αντωνοπούλου Αγγελική-Νιόβη
,
Παπαδοπούλου Δέσποινα
,
Ματθαιουδάκη Μαρίνα
,
Joycey Edgar
,
Μάνθος Μ
,
Τσιμπλή Ιάνθη-Μαρία
(2009)
.
Η προσαρμογή των εξετάσεων Α1-Α2 του ΚΠΓ για ενήλικες σπουδαστές των Κέντρων Εκπαίδευσης Ενηλίκων
.
Ζητήματα της πιστοποίησης της γλωσσομάθειας: Το Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας ως σημείο αναφοράς
.
Θεσσαλονίκη
.
Εκδόσεις Μαλλιάρης-Παιδεία
.
σ.147-161
.
2015
Κεφάλαιο σε Συλλογικό Τόμο ή Λήμμα σε Λεξικό/Εγκυκλοπαίδεια
Agathopoulou Eleni
,
Alexiou Thomai
,
Joycey Edgar
,
Kazamia Vasileia
,
Sougari Areti-Maria
(2015)
.
Activities for mainstream primary schools: Language learning strategy instruction
.
Foreign language learning strategy instruction: A teacher’s guide
.
Επιμέλεια:Angeliki Psaltou-Joycey
.
Καβάλα
.
2006
Κεφάλαιο σε Συλλογικό Τόμο ή Λήμμα σε Λεξικό/Εγκυκλοπαίδεια
Joycey Edgar
(2006)
.
Student responses to teacher explanations
.
Πρακτικά του 13 Διεθνούς Συνεδρίου της Ελληνικής Εταιρίας Εφαρμοσμένης Γλωσσολογίας με θέμα: «Νέες κατευθύνσεις στην Εφαρμοσμένη Γλωσσολογία»
.
(Επιμ.) Καββαδία Α., Τζωαννοπούλου Μ., Τσαγγαλίδης Α
.
Θεσσαλονίκη
.
University Studio Press
.
σ.543-557
.
2004
Κεφάλαιο σε Συλλογικό Τόμο ή Λήμμα σε Λεξικό/Εγκυκλοπαίδεια
Joycey Edgar
(2004)
.
Teachers observing themselves
.
Challenges in Teacher education
.
(Editors) Sougari, A.M and Joycey, Edgar
.
Thessaloniki
.
University Studio Press
.
σ.73-90
.
Επιμέλεια Συλλογικού Τόμου
Sougari Areti-Maria (επιμ.)
,
Joycey Edgar (επιμ.)
(2004)
.
Challenges in Teacher Education
.
Thessaloniki
.
University Studio Press
.
2001
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Psaltou-Joycey Angeliki
,
Joycey Edgar
(2001)
.
The Effects of Strategy Instruction on Developing Speaking Skills
.
Proceedings of GALA’s 12th International Conference, Thessaloniki
.
Thessaloniki
.
σ.425-437
.
Ενημερώθηκε: 2018-06-21