Salta al contenuto principale
Μονάδα Διασφάλισης Ποιότητας
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Accedi
Tu sei qui
Home
»
e-Curriculum Vitae
Curriculum Vitae
Expand
|
Collapse
Melpomeni Tsitouridou
Professor, School of Early Childhood Education
Personal Information
2310995008
tsitouri@nured.auth.gr
Επιστημονική Ειδίκευση
:
ICT in Education & Science Education
Education
Προπτυχιακές Σπουδές
1984
Πτυχίο
Φυσικό Τμήμα/Σχολή Θετικών Επιστημών
Α.Π.Θ.
Greece
Μεταπτυχιακές Σπουδές
1985
DEA
Sciences de l' Education
Rennes II
France
Διδακτορικό Δίπλωμα
1991
ΔΔ
ΤΕΠΑΕ/Παιδαγωγική Σχολή
Α.Π.Θ.
Greece
Course Work
Courses of Winter semester of 2018–19 academic year
TMĪMA EPISTĪMŌN PROSCΗOLIKĪS AGŌGĪS KAI EKPAIDEUSĪS
Α.1.506
NEW TECHNOLOGY APPLICATIONS: INSTRUCTIONAL MEDIA
Ε.1.230
NEW TECHNOLOGIES IN EDUCATION
Ε.1.243
MEDIA AND SOCIETY
ΕΠ.2.041
INTERDISCIPLINARY APPROACHES TO SCIENCE AND INFORMATION AND COMMUNICATION TECHNOLOGIES (ICT) EDUCATION
ΥΒ.1.011
INFORMATION AND COMMUNICATION TECHNOLOGIES (ICT) IN TEACHING AND LEARNING
Theses Supervised
Student Theses within AUTh
In progress
Natsiou Georgia. ΑΝΑΣΤΟΧΑΣΤΙΚΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΕ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΑΠΟ ΑΠΟΣΤΑΣΗ
Tanou Thomas. ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗΣ ΣΕ ΤΥΠΙΚΑ ΚΑΙ ΜΗ ΤΥΠΙΚΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΑ ΜΑΘΗΣΗΣ
Kalogiannidou Anastasia. ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ: ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (Τ.Π.Ε.) ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΙΚΡΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ
2017–2018
Papailiou Kyriaki. Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΦΟΡΗΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΤΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ: ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ, ΟΙ ΠΡΟΣΔΟΚΙΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
Kousis Anestis. Η ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΣΚΕΨΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
Boukla Eleni. Η ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ ETWINNING ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Filippidi Nina. ΟΙ ΣΤΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΑ ΡΟΜΠΟΤ ΚΑΙ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Bakogianni Eleni. ΤΑ MOOCS ΣΤΗΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ: ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΗΣ ΕΤΟΙΜΟΤΗΤΑΣ
Tseou Eleni. Η ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΓΝΩΣΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Daskalou Aikaterini. ΑΝΙΧΝΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΣΤΙΣ ΝΟΗΤΙΚΕΣ ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΠΑΙΔΙΩΝ ΗΛΙΚΙΑΣ 9-12 ΕΤΩΝ: ΦΩΣ ΚΑΙ ΧΡΩΜΑ
Varmazi Antonia. ΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ ΕΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΤΗΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ
Aravani Varvara. ΟΜΑΔΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΣΤΟ FACEBOOK: ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Gnostopoulou Melpomeni. ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ MOOC ΚΑΙ ΚΙΝΗΤΡΑ: Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ "ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ"
Efstathiadou Evangelia. ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑΣ ΜΑΖΙΚΩΝ ΑΝΟΙΧΤΩΝ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ (MOOC): ΜΙΑ ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ
Alexandropoulos Panagiotis. ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ YouTube ΩΣ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ: ΜΙΑ ΠΟΣΟΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Kezou Maria. " Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΠΛΑΚΙΔΙΩΝ ΚΙΝΗΣΗΣ ΤΟΥ STRATCHJR "ΠΑΝΩ- ΚΑΤΩ /ΔΕΞΙΑ - ΑΡΙΣΤΕΡΑ" ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΤΩΝ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΩΝ ΕΝΝΟΙΩΝ ΧΩΡΟΥ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ"
Koutsiaki Maria-Eleni. ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΕΣ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΗ: Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ "ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ"
Myronidou Eleftheria. Η ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΗ ΣΤΙΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΕΣ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ: Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ "ΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΟΛΥΓΛΩΣΣΙΑΣ"
Kaliakouda Androniki. ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΕΠΙΡΡΟΗΣ: " Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ TOY Α.Π.Θ."
Vouska Evangelia. ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ MOTIVATED STRATEGIES FOR LEARNING QUESTIONNAIRE(MSLQ) ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ: ΜΙΑ ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ
Anyfantis Sotirios. ΜΕΛΕΤΩΝΤΑΣ ΤΟ ΚΙΝΗΤΡΟ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΚΜΑΘΗΣΗ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗΣ
Nikoglou Aikaterini. Η ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΟΥ SCRATCHJR ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΚΤΗΣΗ ΤΗΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΙΑΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΒΑΘΜΟ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗΣ "ΜΙΑ ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ ΣΕ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ"
2013–2014
Komninou Thomai. ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΜΕΣΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ: Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
2012–2013
Natsiou Georgia. ΜΕΙΚΤΗ ΜΑΘΗΣΗ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ:Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ ΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ
2009–2010
Konstantinou Iakovina-Zakelina. "SENSIBILISER LES ENFANTS A CERTAINS ASPECTS DE LENEIL AUX LANGUES GRACE A DES ACTIVITEES MULTIMED"
Administrative Work
Τμήματος
#
Από
Έως
Θέση Όργανο / Επιτροπή
5
2011
2012
Head, ΤΕΠΑΕ
4
2010
2012
Member, ΟΜΕΑ ΤΕΠΑΕ
3
2009
2010
Member, ΟΜΕΑΤΕΠΑΕ
2
2008
2009
Member, ΟΜΕΑ ΤΕΠΑΕ
1
2006
2010
Director, Τομέας Παιδαγωγικής ΤΕΠΑΕ
Ιδρύματος
#
Από
Έως
Θέση Όργανο / Επιτροπή
1
2011
2012
Member, Επιτροπή Ερευνών
Research Projects
2018–2018
Επιμόρφωση εκπαιδευτικών για την αξιοποίηση και εφαρμογή των ψηφιακών τεχνολογιών στη διδακτική πράξη (επιμόρφωση Β' επιπέδου Τ.Π.Ε.)
2017–2017
Χρηματοδότηση από ΠΔΕ ΥΠΕΠΘ 2017 - ΠΜΣ "ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ-ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ" ΑΠΘ
2017–2019
Μελέτη αναστοχαστικών διαδικασιών σε περιβάλλοντα επικοινωνίας από απόσταση
2017–2017
Ένταξη του εργαστηρίου εκπαίδευσης και έρευνας στις τεχνολογίες μάθησης (Εκ.Ε.Τε.Μ.)του Τμήματος Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης στο ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ.
2016–2016
Έρευνα και ολοκληρωμένη παρέμβαση για την κοινωνική ενσωμάτωση μιας μείζονος κοινωνικά ευάλωτης ομάδας:ψυχολογικό προφίλ/ψυχοπαθολογία, προφίλ δεξιοτήτων, διάγηνωση αναγκών και ανάπτυξη προγραμμάτων για την κατάρτιση - reskilling και την ψυχολογική υποστήριξη προς την επανενσωμάτωση των "νέων ανθρώπων εκτός εκπαίδευσης, κατάρτισης και απασχόλησης (NEETS)
2015–2015
Συνέδριο: "4ο Πανελλήνιο Επιστημονικό Συνέδριο "Ένταξη και Χρήση των ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική Διαδικασία"
2015–2015
Συνέδριο: "4ο Πανελλήνιο Επιστημονικό Συνέδριο "Ένταξη και Χρήση των ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική Διαδικασία""
2015–2022
Μεταπτυχιακές σπουδές στις Επιστήμες της Αγωγής - Τεχνολογίες Μάθησης
2015–2022
Μεταπτυχιακές σπουδές στις Επιστήμες της Αγωγής - Τεχνολογίες Μάθησης
2014–2015
ΔΡΑΣΗ Γ: Ενίσχυση Ερευνητικής Δραστηριότητας Ανθρωπιστικών Επιστημών (β' φάση): Τα μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης στην Τριτοβάθμια Εκαπάιδευση: πρακτικές και χρήσεις φοιτητών και φοιτητριών
2013–2014
Ενίσχυση των ερευνητικών υποδομών ή δραστηριοτήτων της Κοσμητείας της Παιδαγωγικής Σχολής
2001–2001
Συνέδριο : "2ο πανελλήνιο συνέδριο για τις φυσικές επιστήμες στην προσχολική εκπαίδευση"
Publications
2016
Without Type
Κυρίδης Αργύριος
,
Παπαδάκης Νίκος
,
Χριστοδούλου Αναστασία-Χαρίκλεια
,
Τσιούμης Κωνσταντίνος
,
Τσιτουρίδου Μελπομένη
,
Τσοκαλίδου Πετρούλα
,
Τουρτούρας Χρήστος
,
Γρηγοριάδης Αθανάσιος
,
Βαμβακίδου Ιφιγένεια
,
Ζάγκος Χρήστος
,
Πανδής Προκόπης
, et al
(2016)
.
Έρευνα και ολοκληρωμένη παρέμβαση για την κοινωνική ενσωμάτωση μιας μείζονος κοινωνικά ευάλωτης ομάδας: ψυχολογικό προφίλ/ ψυχοπαθολογία, προφίλ δεξιοτήτων, διάγνωση αναγκών και ανάπτυξη προγραμμάτων για την κατάρτιση-reskilling και την ψυχολογική υποστήριξη προς την επαν-ενσωμάτωση των «νέων ανθρώπων εκτός εκπαίδευσης, κατάρτισης και απασχόλησης (ΝEETs)
.
2015
Without Type
Tsitouridou Melpomeni
,
Vryzas Konstantinos
(2015)
.
Les médias sociaux dans l’Enseignement Supérieur
.
Educational Journal of the University of Patras UNESCO Chair
.
vol.2 no.1 p.136-147
.
2014
Without Type
Τσέου Ε
,
Τσιτουρίδου Μελπομένη
,
Παντίδος Παναγιώτης
(2014)
.
Η διερεύνηση της παιδαγωγικής γνώσης περιεχομένου εκπαιδευτικών της α/θμιας εκπαίδευσης στις φυσικές επιστήμες: μία κριτική ανασκόπηση σχετικών ερευνών
.
Φυσικές επιστήμες και περιβάλλον στην προσχολική εκπαίδευση - Αναζητήσεις και προτάσεις
.
Without Type
Βρύζας Κωνσταντίνος
,
Τσιτουρίδου Μελπομένη
(2014)
.
Νέοι και Τεχνολογίες της Επικοινωνίας
.
Αθήνα
.
Gutenberg
.
2013
Without Type
Tsitouridou Melpomeni
,
Vryzas Konstantinos
(2013)
.
Representations of ICT Uses and Practices of Freshman University Students: the case of an educational department in Greece
.
Review of Science Mathematics and ICT Education
.
vol.7 no.1 p.47-64
.
2012
Without Type
Pantidos Panagiotis
,
Tsitouridou Melpomeni
(2012)
.
Future teachers explain the concept of refraction: implications for teacher education
.
Skhole Cahier De la Recherche et du Développement
.
vol.17 p.235-240
.
Without Type
Τσιτουρίδου Μελπομένη
,
Παντίδος Παναγίωτης
(2012)
.
Βιωματικές νοητικές (ανά-)παραστάσεις παιδιών: απόψεις φοιτητών για την εκπαιδευτική τους αξιοποίηση
.
7ο πανελλήνιο συνέδριο - Οι Φυσικές Επιστήμες στο νηπιαγωγείο
.
Φλώρινα - Ελλάδα
.
2011
Without Type
Tsitouridou Melpomeni
(2011)
.
Technologie et education: synergie ou antagonisme
.
SYNERGIES Sud-Est europeen
.
no.3 p.7-11
.
Vryzas Konstantinos
,
Tsitouridou Melpomeni
(2011)
.
Technologie, culture et education
.
SYNERGIES Sud-Est europeen
.
no.3 p.15-34
.
Without Type
Tsitouridou M
,
Vryzas K
(2011)
.
‘Digital Literacies: Definitions, concepts and educational implications’
.
επιμ.
Stergioulas L
,
Drenoyianni H
.
Pursuing Digital Literacy in Compulsory Education
.
Peter Lang Publishing
.
Τσιτουρίδου Μ
(2011)
.
Παιδιά και Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας: Νέες Προκλήσεις Παλιές Υποσχέσεις
.
επιμ.
Χρυσαφίδης Κ
,
Σιβροπούλου Ρ
.
Αρχές και προοπτικές της προσχολικής εκπαίδευσης
.
Θεσσαλονίκη
.
Αφοι Κυριακίδη
.
Without Type
Τσιτουρίδου Μελπομένη
(2011)
.
Η ορατή πλευρά του χρώματος: Προσεγγίσεις του χρώματος στις φυσικές επιστήμες
.
Τζιόλα
.
2010
Without Type
Τοκμακίδου Ε
,
Καλογιαννίδου Α
,
Τσιτουρίδου Μ
(2010)
.
Το διαδίκτυο στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση: προσεγγίσεις εκπαιδευτικών
.
επιμ.
Τσιμογιάννης Α
.
Πρακτικά Εργασιών 7ου Πανελλήνιου Συνεδρίου με Διεθνή Συμμετοχή: Οι ΤΠΕ στην Εκπαίδευση
.
Κόρινθος, Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου
.
Κόρινθος
.
Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου
.
2007
Without Type
Τσιτουρίδου Μελπομένη
,
Βρύζας Κωνσταντίνος
(2007)
.
Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας και Φύλο: η περίπτωση των εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης
.
Φύλο και Εκπαίδευση: Μαθηματικά, Φυσικές Επιστήμες και Νέες Τεχνολογίες
.
Επιμέλεια:Ε. Τρέσσου, Ε, Ντρενογιάννη, Φ. Σέρογλου
.
2006
Without Type
Κουράκης Κώστας
,
Ιωαννίδου Α
,
Ψυχίδου Ρ
,
Γεωργόπουλος Αλέξανδρος
,
Τσιτουρίδου Μελπομένη
,
Παρασκευόπουλος Στέφανος
(2006)
.
Σχεδιασμός Εκπαιδευτικού Υλικού και οι Απόψεις των Εκπαιδευτικών: η περίπτωση της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
.
Ψηφιακό Εκπαιδευτικό Υλικό: Ζητήματα Δημιουργίας, Διδακτικής Αξιοποίησης
.
Without Type
Ιωαννίδου Ε
,
Γεωργόπουλος Αλέξανδρος
,
Κουράκης Κώστας
,
Τσιτουρίδου Μελπομένη
,
Ψυχίδου Ρ
,
Παρασκευόπουλος Στέφανος
(2006)
.
ΤΠΕ και Περιβαλλοντική Εκπαίδευση: η έρευνα στον ελληνικό χώρο
.
Οι Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση
.
p.342-350
.
2004
Without Type
Tsitouridou Melpomeni
,
Vryzas Konstantinos
(2004)
.
Τhe prospect of integrating ICT into the education of young children: the views of Greek Early Childhood Teachers
.
European Journal for Teacher Education (EJTE)
.
vol.27 no.1 p.29-45
.
2003
Without Type
Tsitouridou Melpomeni
,
Vryzas Konstantinos
(2003)
.
Early Childhood Teachers’ Attitudes towards Computer and Information Technology: The Case of Greece
.
Information Τechnology in Childhood Education Annual (ITCE)
.
no.1 p.187-207
.
2002
Without Type
Vryzas Konstantinos
,
Tsitouridou Melpomeni
(2002)
.
The Home Computer in Children’s Every Day Life: the case of Greece
.
Journal of Educational Media
.
vol.27 no.1&2 p.9-17
.
Vryzas Konstantinos
,
Tsitouridou Melpomeni
(2002)
.
Children and Computers: Greek parents expectations
.
Educational Media International
.
vol.39 no.3&4 p.285-297
.
Aggiornato: 2018-09-24