Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Μονάδα Διασφάλισης Ποιότητας
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Είσοδος
Αρχή
Το ΑΠΘ
Πολιτική Ποιότητας
Πιστοποίηση
Διασφάλιση Ποιότητας
Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας
Είστε εδώ
Αρχή
»
Αναφορά Βιογραφικών
Βιογραφικό Σημείωμα
Ανάπτυξη
|
Σύμπτυξη
Μελπομένη Τσιτουρίδου
Καθηγήτρια, Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης
Προσωπικά Στοιχεία
2310995008
tsitouri@nured.auth.gr
Google Scholar ID
1BnYDJsAAAAJ
Επιστημονική Ειδίκευση
:
ICT in Education & Science Education
Εκπαίδευση
Προπτυχιακές Σπουδές
1984
Πτυχίο
Φυσικό Τμήμα/Σχολή Θετικών Επιστημών
Α.Π.Θ.
Ελλάδα
Μεταπτυχιακές Σπουδές
1985
DEA
Sciences de l' Education
Rennes II
Γαλλία
Διδακτορικό Δίπλωμα
1991
ΔΔ
ΤΕΠΑΕ/Παιδαγωγική Σχολή
Α.Π.Θ.
Ελλάδα
Διδακτικό Έργο
Μαθήματα Χειμερινού εξαμήνου ακαδημαϊκού έτους 2021–22
ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Α.1.506
ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ: ΔΙΔΑΚΤΙΚΑ ΜΕΣΑ
Ε.1.230
ΟΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Ε.1.243
ΜΕΣΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΥΒ.1.011
ΟΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΣΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΚΑΙ ΤΗ ΜΑΘΗΣΗ
ΕΠ.2.041
ΔΙΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Μαθήματα Εαρινού εξαμήνου ακαδημαϊκού έτους 2021–22
ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Β.1.030
ΕΝΝΟΙΕΣ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ
ΣΤ.1.226
ΜΕΣΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ
ΥΒ.1.011
ΟΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΣΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΚΑΙ ΤΗ ΜΑΘΗΣΗ
Επίβλεψη Εργασιών
Εργασίες Φοιτητών εντός ΑΠΘ
Σε εξέλιξη
Μεταπτυχιακό
Διαδικτυακά περιβάλλοντα μάθησης στην προσχολική εκπαίδευση: δυνατότητες και ιδιαιτερότητες
Το διαδραστικό βίντεο ως εργαλείο συλλογής εκπαιδευτικών δεδομένων
Ψηφιακές πρακτικές μαθητών στην καθημερινή τους ζωή
Διδακτορικό
Ανάπτυξη ερευνητικού εργαλείου μελέτης της υπολογιστικής σκέψης παιδιών πρωτοσχολικής ηλικίας.
Μαζικά ανοιχτά διαδικτυακά προγράμματα στην επαγγελματική ανάπτυξη: Προσδοκίες και ανάγκες εκπαιδευτικών στον Ελληνικό χώρο
Διαδικτυακή κοινότητα πρακτικής και εκπαιδευτικοί: Προοπτικές για την αξιοποίηση των τεχνολογιών της πληροφορίας και επικοινωνίας(Τ.Π.Ε.) στην εκπαίδευση μικρών παιδιών.
Αναστοχαστικές διαδικασίες κατά την αλληλεπίδραση εκπαιδευτικών σε διαδικτυακά περιβάλλοντα επικοινωνίας από απόσταση
2020–2021
Προπτυχιακό
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ ΚΑΙ ΜΙΚΡΑ ΠΑΙΔΙΑ: ΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗ ΠΡΟΣΦΑΤΩΝ ΕΡΕΥΝΩΝ (2017-2019)
Μεταπτυχιακό
Διαδικτυακή Μάθηση και Μαθησιακή Αναλυτική στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση
Διαδικτυακά περιβάλλοντα μάθησης στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση: Μελέτη συνθηκών και αλληλεπιδράσεων φοιτητών/τριών
2019–2020
Μεταπτυχιακό
Σχεδιασμός, εφαρμογή και αξιολόγηση εξ αποστάσεως επιμόρφωσης για εκπαιδευτικούς: "Ψηφιακή αφήγηση: από τη θεωρία στην πράξη"
Παρέμβαση εκπαιδευτικής ρομποτικής με εστίαση στην ακολουθία και στην προαναγνωστική δεξιότητα σειροθέτησης εικόνων στην προσχολική ηλικία
Εκπαιδευτική Παρέμβαση για την Διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών στο Νηπιαγωγείο με χρήση του Προγραμματιστικού Περιβάλλοντος Scratch
Η επιρροή των κινήτρων μάθησης στην παρακολούθηση των Μαζικών Ανοικτών Διαδικτυακών Μαθημάτων (MOOC) : Έρευνα με τη χρήση διαδραστικού ερωτηματολογίου με το εργαλείο H5P
Δημιουργία και αξιολόγηση διαδραστικού διδακτικού περιεχομένου για τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση με χρήση του εργαλείου H5P
Διδασκαλία μέσω Σ.Δ.Μ. με εκπαιδευτικό υλικό σε πρότυπο SCORM στο Μάθημα της Φυσικής στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση
Μεταδιδακτορικό
Τα ΜΟΟCs στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση: Τεχνολογίες Μάθησης για την Εκπαίδευση στη Φυσική
2018–2019
Μεταπτυχιακό
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ EDISON/EDWARE ΣΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ
Μελέτη της κοινωνικής παρουσίας φοιτητών στο Twitter εντός ενός μικτού περιβάλλοντος μάθησης
Προσαρμογή του ερωτηματολογίου της Κοινότητας Διερεύνησης σε ΜΟΟCs της ελληνικής πραγματικότητας
Το MOOC για παιδιά «Μάθε Μαζί Μας ScratchJr» σε περιβάλλον αυτόνομης και μικτής μάθησης: Χαρτογραφώντας την πολυπλοκότητα στις τελικές εργασίες
Η πυκνότητα των υλικών σε φαινόμενα πλεύσης – βύθισης: Καταγραφή των ιδεών μαθητών ΣΤ Δημοτικού μέσω τεχνολογιών μάθησης
ΕΜΠΟΔΙΑ ΚΑΙ ΟΦΕΛΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΙΟΘΕΤΗΣΗ ΤΩΝ ΑΝΟΙΚΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΟΡΩΝ ΣΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
Τεχνολογίες μάθησης και μοντέλο εκπαιδευτικού σχεδιασμού ανάπτυξης κινήτρων ARCS: Μελέτη περίπτωσης διαδικτυακού σεμιναρίου
Πειραματικές δραστηριότητες με εκπαιδευτική ρομποτική και χρήση εικονικών πειραμάτων με το λογισμικό ALGODOO: Συγκριτική μελέτη μαθησιακών αποτελεσμάτων για την έννοια της τριβής στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση.
Aξιολόγηση συστήματος διαχείρισης μάθησης: Εφαρμογή διδακτικού σεναρίου βασισμένου στην επίλυση προβλήματος
Ανάπτυξη εφαρμογής επαυξημένης πραγματικότητας για το μάθημα πληροφορικής Γυμνάσιου: Μελέτη της αποδοχής και επίδοσης των μαθητών της Β Γυμνάσιου
Η επίδραση της χρήσης της εκπαιδευτικής ρομποτικής στην επίδοση των μαθητών δημοτικού σε δεξιότητες της υπολογιστικής σκέψης
Ανάπτυξη και αξιολόγηση ψηφιακών μαθησιακών αντικειμένων για το μάθημα Τεχνολογία Εκτυπώσεων Γ΄ ΕΠΑΛ
Ανάπτυξη ψηφιακού παιχνιδιού για τη διδασκαλία των ΤΠΕ στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση
Εκπαιδευτικό ιστολόγιο και μάθηση με βάση τα καθήκοντα: επιμόρφωση χρηστών βιβλιοθήκης
Εκσφαλμάτωση προβλημάτων στην εφαρμογή ScratchJr: Βαθμός επιτυχίας και πρακτικές υπολογιστικής σκέψης των παιδιών προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίας
Η Αξιοποίηση της Εκπαιδευτικής Ρομποτικής με στόχο την κοινωνικό-συναισθηματική ανάπτυξη των παιδιών στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση: Μία βιωματική προσέγγιση του Αρχαίου Ελληνικού Πολιτισμού
Εισαγωγή του προγραμματισμού με την εφαρμογή ScratchJr στο νηπιαγωγείο: Η συμβολή του στην κατάκτηση της υπολογιστικής σκέψης των νηπίων
Αξιοποίηση των κοινωνικών δικτύων στην παιδαγωγική διαδικασία από εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης
Προπτυχιακό
ΑΝΙΧΝΕΥΟΝΤΑΣ ΤΙΣ ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ ΠΑΙΔΙΩΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ ΓΙΑ ΤΑ ΡΟΜΠΟΤ: ΔΙΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ ΣΕ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΚΑΒΑΛΑΣ
2017–2018
Μεταπτυχιακό
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΦΟΡΗΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΤΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ: ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ, ΟΙ ΠΡΟΣΔΟΚΙΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
Η ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΣΚΕΨΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
ΟΙ ΣΤΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΑ ΡΟΜΠΟΤ ΚΑΙ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Η ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ ETWINNING ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΤΑ MOOCS ΣΤΗΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ: ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΗΣ ΕΤΟΙΜΟΤΗΤΑΣ
ΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ ΕΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΤΗΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ
ΟΜΑΔΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΣΤΟ FACEBOOK: ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΕΠΙΡΡΟΗΣ: " Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ TOY Α.Π.Θ."
ΑΝΙΧΝΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΣΤΙΣ ΝΟΗΤΙΚΕΣ ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΠΑΙΔΙΩΝ ΗΛΙΚΙΑΣ 9-12 ΕΤΩΝ: ΦΩΣ ΚΑΙ ΧΡΩΜΑ
ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΕΣ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΗ: Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ "ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ"
ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑΣ ΜΑΖΙΚΩΝ ΑΝΟΙΧΤΩΝ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ (MOOC): ΜΙΑ ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ YouTube ΩΣ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ: ΜΙΑ ΠΟΣΟΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
" Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΠΛΑΚΙΔΙΩΝ ΚΙΝΗΣΗΣ ΤΟΥ STRATCHJR "ΠΑΝΩ- ΚΑΤΩ /ΔΕΞΙΑ - ΑΡΙΣΤΕΡΑ" ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΤΩΝ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΩΝ ΕΝΝΟΙΩΝ ΧΩΡΟΥ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ"
Η ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΗ ΣΤΙΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΕΣ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ: Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ "ΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΟΛΥΓΛΩΣΣΙΑΣ"
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ MOOC ΚΑΙ ΚΙΝΗΤΡΑ: Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ "ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ"
Η ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΟΥ SCRATCHJR ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΚΤΗΣΗ ΤΗΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΙΑΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΒΑΘΜΟ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗΣ "ΜΙΑ ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ ΣΕ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ"
ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ MOTIVATED STRATEGIES FOR LEARNING QUESTIONNAIRE (MSLQ) ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ: ΜΙΑ ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ
ΜΕΛΕΤΩΝΤΑΣ ΤΟ ΚΙΝΗΤΡΟ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΚΜΑΘΗΣΗ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗΣ
Διδακτορικό
Η ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΓΝΩΣΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
2013–2014
Προπτυχιακό
ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΜΕΣΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ: Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
2012–2013
Προπτυχιακό
ΜΕΙΚΤΗ ΜΑΘΗΣΗ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ:Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ ΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ
2009–2010
Μεταπτυχιακό
"SENSIBILISER LES ENFANTS A CERTAINS ASPECTS DE LENEIL AUX LANGUES GRACE A DES ACTIVITEES MULTIMED"
Διοικητικό Έργο
Τμήματος
#
Από
Έως
Θέση Όργανο / Επιτροπή
5
2011
2012
Head, ΤΕΠΑΕ
4
2010
2012
Μέλος, ΟΜΕΑ ΤΕΠΑΕ
3
2009
2010
Μέλος, ΟΜΕΑΤΕΠΑΕ
2
2008
2009
Μέλος, ΟΜΕΑ ΤΕΠΑΕ
1
2006
2010
Διευθύντρια, Τομέας Παιδαγωγικής ΤΕΠΑΕ
Ιδρύματος
#
Από
Έως
Θέση Όργανο / Επιτροπή
1
2011
2012
Μέλος, Επιτροπή Ερευνών
Ερευνητικά Έργα
Συντονισμός
2020–2020
Επιμόρφωση εκπαιδευτικών για την αξιοποίηση και εφαρμογή των ψηφιακών τεχνολογιών στη διδακτική πράξη (επιμόρφωση Β' επιπέδου Τ.Π.Ε.) ΣΙΚΑ6_ΣΕΠ06393
2018–2019
Επιμόρφωση εκπαιδευτικών για την αξιοποίηση και εφαρμογή των ψηφιακών τεχνολογιών στη διδακτική πράξη (επιμόρφωση Β' επιπέδου Τ.Π.Ε.) ΣΙΚΑ4_ΣΕΠΟ4620
2018–2019
Εκπαίδευση επιμορφωτών Β' επιπέδου ΤΠΕ
2018–2019
Εκπαίδευση επιμορφωτών Β' επιπέδου ΤΠΕ
2018–2021
Online Eκμάθηση Γλωσσών στην εποχή της κινητικότητας
2018–2018
Επιμόρφωση εκπαιδευτικών για την αξιοποίηση και εφαρμογή των ψηφιακών τεχνολογιών στη διδακτική πράξη (επιμόρφωση Β' επιπέδου Τ.Π.Ε.) ΣΙΚΑ3_ΣΕΠΟ3879
2018–2018
Επιμόρφωση εκπαιδευτικών για την αξιοποίηση και εφαρμογή των ψηφιακών τεχνολογιών στη διδακτική πράξη (επιμόρφωση Β' επιπέδου Τ.Π.Ε.)
2017–2017
Χρηματοδότηση από ΠΔΕ ΥΠΕΠΘ 2017 - ΠΜΣ "ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ-ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ" ΑΠΘ
2017–2020
Μελέτη αναστοχαστικών διαδικασιών σε περιβάλλοντα επικοινωνίας από απόσταση
2017–2017
Ένταξη του εργαστηρίου εκπαίδευσης και έρευνας στις τεχνολογίες μάθησης (Εκ.Ε.Τε.Μ.)του Τμήματος Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης στο ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ.
2016–2016
Έρευνα και ολοκληρωμένη παρέμβαση για την κοινωνική ενσωμάτωση μιας μείζονος κοινωνικά ευάλωτης ομάδας:ψυχολογικό προφίλ/ψυχοπαθολογία, προφίλ δεξιοτήτων, διάγηνωση αναγκών και ανάπτυξη προγραμμάτων για την κατάρτιση - reskilling και την ψυχολογική υποστήριξη προς την επανενσωμάτωση των "νέων ανθρώπων εκτός εκπαίδευσης, κατάρτισης και απασχόλησης (NEETS)
2015–2015
Συνέδριο: "4ο Πανελλήνιο Επιστημονικό Συνέδριο "Ένταξη και Χρήση των ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική Διαδικασία"
2015–2015
Συνέδριο: "4ο Πανελλήνιο Επιστημονικό Συνέδριο "Ένταξη και Χρήση των ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική Διαδικασία""
2015–2020
Μεταπτυχιακές σπουδές στις Επιστήμες της Αγωγής - Τεχνολογίες Μάθησης
2015–2020
Μεταπτυχιακές σπουδές στις Επιστήμες της Αγωγής - Τεχνολογίες Μάθησης
2015–2020
Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών "Διοίκηση Ολικής Ποιότητας και Καινοτόμες Εφαρμογές στην Εκπαίδευση
2015–2022
Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών "Διοίκηση Ολικής Ποιότητας και Καινοτόμες Εφαρμογές στην Εκπαίδευση"
2015–2020
Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών "Διοίκηση Ολικής Ποιότητας και Καινοτόμες Εφαρμογές στην Εκπαίδευση"
2014–2015
ΔΡΑΣΗ Γ: Ενίσχυση Ερευνητικής Δραστηριότητας Ανθρωπιστικών Επιστημών (β' φάση): Τα μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης στην Τριτοβάθμια Εκαπάιδευση: πρακτικές και χρήσεις φοιτητών και φοιτητριών
2013–2014
Ενίσχυση των ερευνητικών υποδομών ή δραστηριοτήτων της Κοσμητείας της Παιδαγωγικής Σχολής
2001–2001
Συνέδριο : "2ο πανελλήνιο συνέδριο για τις φυσικές επιστήμες στην προσχολική εκπαίδευση"
Συμμετοχή
2019–2019
Παιδική animation ψυχαγωγία και άθληση
2014–2014
Σύγχρονες μορφές ανάπτυξης τουρισμού: καινοτόμες δράσεις.
2013–2014
Οργάνωση προγραμμάτων δια βίου μάθησης για την υποστήριξη ευπαθών κοινωνικών ομάδων στο σχολικό περιβάλλον
2011–2012
Υλοποίηση της εκπαίδευσης των επιμορφωτών (Διακήρυξη Ο.ΕΠ.ΕΚ: 1034/14-12-2010
2011–2017
Αμοιβές μελών ΔΕΠ (ΚΕΝΤΡΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ -Γ.Σ.Ε.Ε
2007–2008
Υλοποίηση προγραμμάτων εκπαίδευσης των επιμορφωτών στα ΠΑΚΕ
2007–2009
Δίκτυο ψηφιακού γραμματισμού για την υποχρεωτική εκπαίδευση (e-START)
2004–2018
Πληρωμή Μελών ΔΕΠ Α.Π.Θ. (ΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ)
2003–2005
Αυτεπιστασία - Εξομοίωση εκπαιδευτικών Α' θμιας εκπαίδευσης στην περιοχή ευθύνης της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας του Τμήματος Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης του ΑΠΘ
2002–2006
Εκπαιδευτικό πρόγραμμα για την ακαδημαϊκή και επαγγελματική αναβάθμιση εκπαιδευτικών Α/βάθμιας εκπαίδευσης - Εξομοίωση
2001–2004
Πρακτική Άσκηση Φοιτητών Τμήματος Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης
1999–-0001
Πληρωμή μελών ΔΕΠ (ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ )
1997–1999
Αναμόρφωση προγράμματος σπουδών Παιδαγωγικού τμήματος Νηπιαγωγών
1997–1999
Σχεδιασμός, οργάνωση και επαγγελματική αναβάθμιση εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
1994–
Εξωσχολικός επαγγελματικός προσανατολισμός-νέες τεχνολογίες
1994–
Χρήση και αξιοποίηση δικτύων επικοινωνίας και τραπεζών δεδομένων σχετικών με την εκπαίδευση και τις επιστήμες αγωγής
1993–
Σύμβουλοι για θέματα παιδικής ηλικίας
1993–
Κατάρτιση εκπαιδευτικών σε νέες τεχνολογίες, χρήση εποπτικών μέσων και νέα επαγγέλματα
1992–
Επαγγελματική εξειδίκευση παιδαγωγών προσχολικής ηλικίας σε επαγγέλματα δημοσιότητας
1991–
Χρήση οπτικοακουστικών μέσων, κατασκευή εποπτικού υλικού για διδασκαλία, τεχνικές απασχόλησης παιδιών σε υπαίθριες μικροεργασίες & σύνδεση μάθησης-εργασίας κατά τις διακοπές
1991–
Επαγγελματική εξειδίκευση παιδαγωγών προσχολικής ηλικίας σε επαγγέλματα δημοσιότητας
Δημοσιεύσεις
(2021)
Κεφάλαιο σε Συλλογικό Τόμο ή Λήμμα σε Λεξικό/Εγκυκλοπαίδεια
Kalogiannidou Anastasia
,
Natsiou Georgia
,
Tsitouridou Melpomeni
(2021)
.
Robotics in Early Childhood Education: Developing a Framework for Classroom Activities
.
Handbook of Research on Using Educational Robotics to Facilitate Student Learning
.
IGI Global
.
σ.402-423
.
Kalogiannidou Anastasia
,
Natsiou Georgia
,
Tsitouridou Melpomeni
(2021)
.
Robotics in Early Childhood Education: Developing a Framework for Classroom Activities
.
Handbook of Research on Using Education Robotics to Facilitate Student Learning
.
Επιμέλεια:S. Papadakis & M. Kalogiannakis
.
IGI Global
.
(2020)
Άρθρο σε Περιοδικό
Bakogianni Eleni
,
Tsitouridou Melpomeni
,
Kyridis Argyrios
(2020)
.
MOOCs in teachers’ professional development: examining teacher readiness
.
Academia
.
αρ.18 σ.9-40
.
Κεφάλαιο σε Συλλογικό Τόμο ή Λήμμα σε Λεξικό/Εγκυκλοπαίδεια
Dolianiti Foteini
,
Iakovakis Dimitrios
,
Dias Sofia
,
Hadjileontiadou Sofia
,
Diniz Jose
,
Natsiou Georgia
,
Tsitouridou Melpomeni
,
Chatzileontiadis Leontios
(2020)
.
Cross-Course and Multi-course Sentiment Classification of Student Posts
.
Brain Function Assessment in Learning. BFAL 2020. Lecture Notes in Computer Science
.
Επιμέλεια:Frasson C., Bamidis P., Vlamos P
.
Springer
.
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Μπακογιάννη Ελένη
,
Τσιτουρίδου Μελπομένη
,
Κυρίδης Αργύριος
(2020)
.
Διαδικτυακά περιβάλλοντα μάθησης και επαγγελματική ανάπτυξη εκπαιδευτικών: διερεύνηση της ετοιμότητας των εκπαιδευτικών
.
11ο Πανελλήνιο Συνέδριο Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση «Επαναπροσδιορίζοντας τη Διδασκαλία και Μάθησητων Φυσικών Επιστημών και της Τεχνολογίας στον 21ο αι
.
Μελέτη - Τεχνική Αναφορά
Κυρίδης Αργύριος
,
Τσιτουρίδου Μελπομένη
,
Μαυρικάκη Ευαγγελία
,
Βαμβακίδου Ιφιγένεια
,
Ζάγκος Χρήστος
(2020)
.
Μελέτη αποτίμησης των Σχεδίων Κινητικότητας Erasmus+ του τομέα εκπαίδευσης ενηλίκων για την περίοδο 2014-2018
.
(2019)
Άρθρο σε Περιοδικό
Dolianiti Foteini
,
Iakovakis Dimitrios
,
Dias Sofia B
,
Hadjileontiadou Sofia
,
Diniz Jose A
,
Natsiou Georgia
,
Tsitouridou Melpomeni
,
Bamidis Panagiotis
,
Chatzileontiadis Leontios
(2019)
.
Sentiment analysis on educational datasets: a comparative evaluation of commercial tools
.
Educational Journal of the University of Patras UNESCO Chair
.
τόμ.6 αρ.1 σ.262-273
.
Dolianiti Foteini
,
Iakovakis D
,
Dias Sofia
,
Natsiou Georgia
,
Tsitouridou Melpomeni
,
Bamidis Panagiotis
,
Chatzileontiadis Leontios
(2019)
.
Sentiment analysis on educational datasets: a comparative evaluation of commercial tools
.
Educational Journal of the University of Patras UNESCO Chair
.
τόμ.6 αρ.1 σ.262-273
.
Gnosopoulou melpomeni
,
Koutsiaki Maria-Eleni
,
Tsitouridou Melpomeni
(2019)
.
Designing MOOCs: motivation and interaction issues
.
Educational Journal of the University of Patras UNESCO Chair
.
τόμ.6 αρ.1 σ.442-450
.
Kalogiannidou A
,
Tsitouridou Melpomeni
,
Birbili Maria
(2019)
.
Building an online teachers' community of practice
.
Educational Journal of the University of Patras UNESCO Chair
.
τόμ.6 αρ.1 σ.396-401
.
Natsiou Georgia
,
Sfyroera Maria
,
Tsitouridou Melpomeni
(2019)
.
Digital games in teacher education: a game-based learning approach
.
Educational Journal of the University of Patras UNESCO Chair
.
τόμ.6 αρ.1 σ. 232-239
.
Natsiou Georgia
,
Sfyroera Maria
,
Tsitouridou Melpomeni
(2019)
.
Digital games in teacher education: a game-based learning approach
.
Educational Journal of the University of Patras UNESCO Chair
.
τόμ.6 αρ.1 σ. 232-239
.
Zacharis Georgios
,
Tsitouridou Melpomeni
(2019)
.
Designing PhysicIdea! MOOC: Challenges on teacher education
.
Educational Journal of the University of Patras UNESCO Chair
.
τόμ.6 αρ.1 σ. 362-368
.
Κεφάλαιο σε Συλλογικό Τόμο ή Λήμμα σε Λεξικό/Εγκυκλοπαίδεια
Birbili Maria
,
Tsitouridou Melpomeni
(2019)
.
Early childhood teacher education in Greece: challenges and opportunities in a centralized education system
.
Early Childhood Education in the 21st Century, Volume III
.
Ζαχαρής Γεώργιος
,
Τσιτουρίδου Μελπομένη
(2019)
.
Ψηφιακοί εννοιολογικοί χάρτες στην εκπαίδευση εκπαιδευτικών: ανίχνευση ιδεών για το φαινόμενο του ουράνιου τόξου
.
Ο ρόλος των Φυσικών Επιστημών στην Προσχολική Εκπαίδευση
.
Νάτσιου Γεωργία
,
Καλογιαννίδου Αναστασία
,
Τσιτουρίδου Μελπομένη
,
Ζαχαρής Γεώργιος
(2019)
.
H διαδικτυακή κοινότητα διερεύνησης στην εκπαίδευση εκπαιδευτικών: η περίπτωση της ανίχνευσης ιδεών στις φυσικές επιστήμες
.
Ο ρόλος των Φυσικών Επιστημών στην Προσχολική Εκπαίδευση
.
Ανακοίνωση σε Συνέδριο
Ζαχαρής Γεώργιος
,
Τσιτουρίδου Μελπομένη
(2019)
.
Η αξιοποίηση του Moodle για την ανάπτυξη Μαζικών Ανοικτών Διαδικτυακών Μαθημάτων (MOOC): Η περίπτωση του μαθήματος «PhysicIdea! MOOC»
.
3ο Πανελλήνιο Συνέδριο MoodleMootGR
.
Θεσσαλονίκη, Ελλάδα
.
Μελέτη - Τεχνική Αναφορά
Κυρίδης Αργύριος
,
Ζάγκος Χρήστος
,
Μαυρικάκη Ευαγγελία
,
Γαλάνη Αποστολία
,
Τσιτουρίδου Μελπομένη
(2019)
.
Μελέτη αποτίμησης των σχεδίων Κινητικότητας Erasmus+ του τομέα Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης
.
(2018)
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Νάτσιου Γ
,
Μπιρμπίλη Μαρία
,
Τσιτουρίδου Μελπομένη
(2018)
.
Η εκπαίδευση στις Φυσικές Επιστήμες μέσα από την εμπειρία και τις αντιλήψεις φοιτητών/τριών
.
Διδάσκοντας Φυσικές Επιστήμες στην Προσχολική Εκπαίδευση. Προκλήσεις και Προοπτικές
.
(επιμ.) Καλογιαννάκης, Μ
.
Κρήτη
.
Μελέτη - Τεχνική Αναφορά
Κυρίδης Αργύριος
,
Ζάγκος Χρήστος
,
Μαυρικάκη Ευαγγελία
,
Γαλάνη Αποστολία
,
Τσιτουρίδου Μελπομένη
(2018)
.
Αποτίμηση των αποτελεσμάτων/της επίδρασης των Σχολικών Συμπράξεων που αναπτύχθηκαν στο πλαίσιο του Προγράμματος Διά βίου Μάθηση/τομεακό πρόγραμμα Comenius (2007-2013)
.
(2016)
Μελέτη - Τεχνική Αναφορά
Κυρίδης Αργύριος
,
Παπαδάκης Νίκος
,
Χριστοδούλου Αναστασία-Χαρίκλεια
,
Τσιούμης Κωνσταντίνος
,
Τσιτουρίδου Μελπομένη
,
Τσοκαλίδου Πετρούλα
,
Τουρτούρας Χρήστος
,
Γρηγοριάδης Αθανάσιος
,
Βαμβακίδου Ιφιγένεια
,
Ζάγκος Χρήστος
,
Πανδής Προκόπης
,
Τζαγκαράκης Στέλιος
,
Φωτόπουλος Νίκος
,
Δρακάκη Μαρία
,
Κουτούζης Μανώλης
,
Λάβδας Κώστας
,
Κοτρόγιαννος Δημήτρης
,
Μπάστα Μαρία
,
Δαφέρμος Βασίλης
(2016)
.
Έρευνα και ολοκληρωμένη παρέμβαση για την κοινωνική ενσωμάτωση μιας μείζονος κοινωνικά ευάλωτης ομάδας: ψυχολογικό προφίλ/ ψυχοπαθολογία, προφίλ δεξιοτήτων, διάγνωση αναγκών και ανάπτυξη προγραμμάτων για την κατάρτιση-reskilling και την ψυχολογική υποστήριξη προς την επαν-ενσωμάτωση των «νέων ανθρώπων εκτός εκπαίδευσης, κατάρτισης και απασχόλησης (ΝEETs)
.
(2015)
Άρθρο σε Περιοδικό
Tsitouridou Melpomeni
,
Vryzas Konstantinos
(2015)
.
Les médias sociaux dans l’Enseignement Supérieur
.
Educational Journal of the University of Patras UNESCO Chair
.
τόμ.2 αρ.1 σ.136-147
.
(2014)
Κεφάλαιο σε Συλλογικό Τόμο ή Λήμμα σε Λεξικό/Εγκυκλοπαίδεια
Τσέου Ε
,
Τσιτουρίδου Μελπομένη
,
Παντίδος Παναγιώτης
(2014)
.
Η διερεύνηση της παιδαγωγικής γνώσης περιεχομένου εκπαιδευτικών της α/θμιας εκπαίδευσης στις φυσικές επιστήμες: μία κριτική ανασκόπηση σχετικών ερευνών
.
Φυσικές επιστήμες και περιβάλλον στην προσχολική εκπαίδευση - Αναζητήσεις και προτάσεις
.
Ανακοίνωση σε Συνέδριο
Λενακάκης Αντώνιος
,
Κομπιάδου Ευδοξία
,
Τσοκαλίδου Πετρούλα
,
Τσιτουρίδου Μελπομένη
(2014)
.
Πέντε Συναντήσεις με όχημα… τη θεατρική σύμβαση
.
Συνέδριο «Διά βίου μάθηση και ευπαθείς κοινωνικές ομάδες»
.
Θεσσαλονίκη - Ελλάδα
.
Βιβλίο - Διδακτικό Εγχειρίδιο
Βρύζας Κωνσταντίνος
,
Τσιτουρίδου Μελπομένη
(2014)
.
Νέοι και Τεχνολογίες της Επικοινωνίας
.
Αθήνα
.
Gutenberg
.
(2013)
Άρθρο σε Περιοδικό
Tsitouridou Melpomeni
,
Vryzas Konstantinos
(2013)
.
Representations of ICT Uses and Practices of Freshman University Students: the case of an educational department in Greece
.
Review of Science Mathematics and ICT Education
.
τόμ.7 αρ.1 σ.47-64
.
(2012)
Άρθρο σε Περιοδικό
Pantidos Panagiotis
,
Tsitouridou Melpomeni
(2012)
.
Future teachers explain the concept of refraction: implications for teacher education
.
Skhole Cahier De la Recherche et du Développement
.
τόμ.17 σ.235-240
.
Ανακοίνωση σε Συνέδριο
Τσιτουρίδου Μελπομένη
,
Παντίδος Παναγίωτης
(2012)
.
Βιωματικές νοητικές (ανά-)παραστάσεις παιδιών: απόψεις φοιτητών για την εκπαιδευτική τους αξιοποίηση
.
7ο πανελλήνιο συνέδριο - Οι Φυσικές Επιστήμες στο νηπιαγωγείο
.
Φλώρινα - Ελλάδα
.
(2011)
Άρθρο σε Περιοδικό
Tsitouridou Melpomeni
(2011)
.
Technologie et education: synergie ou antagonisme
.
SYNERGIES Sud-Est europeen
.
αρ.3 σ.7-11
.
Vryzas Konstantinos
,
Tsitouridou Melpomeni
(2011)
.
Technologie, culture et education
.
SYNERGIES Sud-Est europeen
.
αρ.3 σ.15-34
.
Κεφάλαιο σε Συλλογικό Τόμο ή Λήμμα σε Λεξικό/Εγκυκλοπαίδεια
Tsitouridou M
,
Vryzas K
(2011)
.
‘Digital Literacies: Definitions, concepts and educational implications’
.
επιμ.
Stergioulas L
,
Drenoyianni H
.
Pursuing Digital Literacy in Compulsory Education
.
Peter Lang Publishing
.
Τσιτουρίδου Μ
(2011)
.
Παιδιά και Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας: Νέες Προκλήσεις Παλιές Υποσχέσεις
.
επιμ.
Χρυσαφίδης Κ
,
Σιβροπούλου Ρ
.
Αρχές και προοπτικές της προσχολικής εκπαίδευσης
.
Θεσσαλονίκη
.
Αφοι Κυριακίδη
.
Μονογραφία
Τσιτουρίδου Μελπομένη
(2011)
.
Η ορατή πλευρά του χρώματος: Προσεγγίσεις του χρώματος στις φυσικές επιστήμες
.
Τζιόλα
.
(2010)
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Τοκμακίδου Ε
,
Καλογιαννίδου Α
,
Τσιτουρίδου Μ
(2010)
.
Το διαδίκτυο στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση: προσεγγίσεις εκπαιδευτικών
.
επιμ.
Τσιμογιάννης Α
.
Πρακτικά Εργασιών 7ου Πανελλήνιου Συνεδρίου με Διεθνή Συμμετοχή: Οι ΤΠΕ στην Εκπαίδευση
.
Κόρινθος, Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου
.
Κόρινθος
.
Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου
.
(2007)
Κεφάλαιο σε Συλλογικό Τόμο ή Λήμμα σε Λεξικό/Εγκυκλοπαίδεια
Τσιτουρίδου Μελπομένη
,
Βρύζας Κωνσταντίνος
(2007)
.
Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας και Φύλο: η περίπτωση των εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης
.
Φύλο και Εκπαίδευση: Μαθηματικά, Φυσικές Επιστήμες και Νέες Τεχνολογίες
.
Επιμέλεια:Ε. Τρέσσου, Ε, Ντρενογιάννη, Φ. Σέρογλου
.
(2006)
Κεφάλαιο σε Συλλογικό Τόμο ή Λήμμα σε Λεξικό/Εγκυκλοπαίδεια
Κουράκης Κώστας
,
Ιωαννίδου Α
,
Ψυχίδου Ρ
,
Γεωργόπουλος Αλέξανδρος
,
Τσιτουρίδου Μελπομένη
,
Παρασκευόπουλος Στέφανος
(2006)
.
Σχεδιασμός Εκπαιδευτικού Υλικού και οι Απόψεις των Εκπαιδευτικών: η περίπτωση της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
.
Ψηφιακό Εκπαιδευτικό Υλικό: Ζητήματα Δημιουργίας, Διδακτικής Αξιοποίησης
.
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Ιωαννίδου Ε
,
Γεωργόπουλος Αλέξανδρος
,
Κουράκης Κώστας
,
Τσιτουρίδου Μελπομένη
,
Ψυχίδου Ρ
,
Παρασκευόπουλος Στέφανος
(2006)
.
ΤΠΕ και Περιβαλλοντική Εκπαίδευση: η έρευνα στον ελληνικό χώρο
.
Οι Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση
.
σ.342-350
.
(2004)
Άρθρο σε Περιοδικό
Tsitouridou Melpomeni
,
Vryzas Konstantinos
(2004)
.
Τhe prospect of integrating ICT into the education of young children: the views of Greek Early Childhood Teachers
.
European Journal for Teacher Education (EJTE)
.
τόμ.27 αρ.1 σ.29-45
.
(2003)
Άρθρο σε Περιοδικό
Tsitouridou Melpomeni
,
Vryzas Konstantinos
(2003)
.
Early Childhood Teachers’ Attitudes towards Computer and Information Technology: The Case of Greece
.
Information Τechnology in Childhood Education Annual (ITCE)
.
αρ.1 σ.187-207
.
(2002)
Άρθρο σε Περιοδικό
Vryzas Konstantinos
,
Tsitouridou Melpomeni
(2002)
.
The Home Computer in Children’s Every Day Life: the case of Greece
.
Journal of Educational Media
.
τόμ.27 αρ.1&2 σ.9-17
.
Vryzas Konstantinos
,
Tsitouridou Melpomeni
(2002)
.
Children and Computers: Greek parents expectations
.
Educational Media International
.
τόμ.39 αρ.3&4 σ.285-297
.
Ενημερώθηκε: 2021-10-08