Weitere Bibliographie
1.Βασάλα, Π. & Φλογαΐτη, Ε. (2004). O κόσμος της θάλασσας. Διαθεματική προσέγγιση. Εναλλακτικές διδακτικές τεχνικές και σχέδια εργασίας. Αθήνα: Μεταίχμιο.
2.Caduto, M. (1985). A guide on environmental values education. Environmental Education Series No 13. Paris: UNESCO.
3.Γεωργόπουλος, Α., Νικολάου, Κ., Δημητρίου, Α., Γαβριλάκης, Κ., Μπλιώνης Γ. (2014). Γη ένας μικρός και εύθραυστος πλανήτης. Αθήνα: Gutenberg.
4.Δημητρίου, Α. (2001). Αγωγή Υγείας και Περιβάλλοντος – Έκθεση και προστασία από τις επικίνδυνες ουσίες. Το Βιβλίο του Εκπαιδευτικού. Αθήνα: Ελληνικό Ινστιτούτο Υγιεινής και Ασφάλειας της Εργασίας. Διαθέσιμο στο διαδίκτυο http://www.elinyae.gr
5.Δημητρίου, Α., (2001). Αγωγή Υγείας και Περιβάλλοντος – Έκθεση και προστασία από τις επικίνδυνες ουσίες. Το Βιβλίο του Μαθητή. Αθήνα: Εκδόσεις Ελληνικό Ινστιτούτο Υγιεινής και Ασφάλειας της Εργασίας. http://www.elinyae.gr
6.Δημητρίου, Α. (2004). Διαθεματική προσέγγιση της γνώσης με άξονα την τέχνη Έβρος: Το ποτάμι τριών λαών: Μια πρόταση για την προσχολική ηλικία και τις πρώτες τάξεις του δημοτικού. Στο: Χρ. Γκόβαρης, Κ. Βρατσάλης, & Μ. Καμπουροπούλου (Επιμ.), Επιστήμη και Τέχνη (σελ. 117-156). Αθήνα: Ατραπός.
7.Δημητρίου, Α. (2009). Περιβαλλοντική εκπαίδευση: περιβάλλον και αειφορία. Θεωρητικές και παιδαγωγικές προσεγγίσεις. Θεσσαλονίκη: Επίκεντρο.
8.Goleman, D. (2015). Οικολογική νοημοσύνη. Αθήνα: Πεδίο.
9.Hart, R. (2011) (Κ. Ταμουτσέλη, Επιμ.). Τα παιδιά συμμετέχουν. Θεωρία και πρακτική της εμπλοκής παιδιών στην ανάπτυξη της κοινότητας και τη φροντίδα του περιβάλλοντος. Θεσσαλονίκη: Επίκεντρο
10.Κατσίκης, Α. (2004). Δια-θεματική Γεωγραφία. Αθήνα: Τυπωθήτω
11.Manorom, Κ. & Pollock, Z. (2006). Role play as a teaching method: A practical guide. Διαθέσιμο στον δικτυακό τόπο: http://www.mekong.es.usyd.edu.au/rolepaly_manual_ubu_pdf
12.Οικονόμου, E. & Χρηστίδου, B. (2008). "Ψάχνοντας το Νέμο": δυνατότητες παιδαγωγικής αξιοποίησης για την προσέγγιση της έννοιας του οικοσυστήματος. Στο Σ Αικ. Πλακίτση (Επ.). Κοινωνιογνωστικές και κοινωνικοπολιτισμικές προσεγγίσεις στη Διδακτική των Φυσικών Επιστημών στην προσχολική και πρώτη σχολική ηλικία. Αθήνα: Πατάκης, 329-343.
13.Palmberg, I., & Kuru, J. (2000). Outdoor activities as a basis for environmental responsibility. The journal of environmental education, 31 (4), 32-36.
14.Σκαναβή – Τσαμπούκου, Κ. (2004). Περιβάλλον και κοινωνία. Μία σχέση σε αδιάκοπη εξέλιξη. Αθήνα: Κλειδάριθμος.
15.UNESCO - UNEP (1985). A Problem-solving Approach to Environmental Education. Environmental Education Series 15. Paris: Unesco.
16.Young, A.J. & McElhone, M.J. (1986). Guidelines for the development of non-formal environmental education. Environnemental Education Series 23. Paris: Unesco.
17.Webster, K., Graig, J. (Κ. Ταμουτσέλη, μετάφραση) (2011). Λογική και αειφορία. Εκπαιδεύοντας για έναν κόσμο χαμηλού άνθρακα. Θεσσαλονίκη: Επίκεντρο
18.Wilson, R. A. (ed.) (1994). Environmental Education at Early Childhood Level, Washington, DC: North American Association for Environmental Education.
-Συναφή επιστημονικά περιοδικά:
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΕΙΦΟΡΙΑ
Applied environmental education and communication
Environmental Education Research
Environment, Development and Sustainability
International Journal of Early Childhood Environmental Education (ijecee)
International journal of environmental & science education
Journal of Environmental Education
Προτεινόμενοι ιστότοποι περιβαλλοντικού περιεχομένου
http://www.naaee.org Αμερικανικός οργανισμός για την περιβαλλοντική εκπαίδευση http://www.epa.gov Αμερικάνικη Υπηρεσία Περιβάλλοντος
http://www.unesco.org (http://en.unesco.org/themes/science-sustainable-future) UNESCO
http://www.medies.net (Mediterranean Education Initiative for Environment & Sustainability)
http://www.ensi.org (Διεθνές Δίκτυο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης)
http://www.env-edu.gr/Support.aspx (Πύλη εκπαιδευτικού υλικού που αφορά την Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη, Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, Πανεπιστήμιο Αιγαίου)