Weitere Bibliographie
Arnheim, R. (2007). Οπτική σκέψη. Θεσσαλονίκη: University Studio Press.
Arnheim, R. (1999). Τέχνη και οπτική αντίληψη. Αθήνα: Θεμέλιο.
Boughton, D. (2011). Τα επτά καθοριστικά χαρακτηριστικά μιας προσέγγισης του οπτικού πολιτισμού στην καλλιτεχνική εκπαίδευση. Στο Τιτίκα Σάλλας (επιμ.). Σύγχρονες προσεγγίσεις στην διδακτική της τέχνης. Αθήνα: νήσος.
Chapman, L. (1993) Διδακτική́ της τέχνης: Προσεγγίσεις στην καλλιτεχνική́ αγωγή́, Αθήνα: Νεφέλη.
Daucher, H & Seitz, R. (2003). Διδακτική των Εικαστικών Τεχνών. Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα (επιλογή κειμένων).
Freedman, K. (2003). Teaching Visual Culture. New York: Teacher College Columpia Universtity.
Freedman, K. (2011). Αναδομώντας την καλλιτεχνική εκπαίδευση: Η αναζήτηση των πνευματικών και συναισθηματικών μονοπατιών στη μάθηση. Στο Τιτίκα Σάλλας (επιμ.) Σύγχρονες προσεγγίσεις στην διδακτική της τέχνης. Αθήνα: νήσος.
Leavy, P. (2020). Η καλλιτεχνική Δημιουργία ως μέθοδος έρευνας, Η καλλιτεχνικής βάσης ερευνητική πρακτική. Αθήνα: Gutenberg – Τυπωθήτω (υπο έκδοση)
Λέτσιου, Μ. (2012). Το sketchbook ως εργαλείο μάθησης. Εικαστική παιδεία, τεύχ.28, Έκδοση της Ένωσης Καθηγητών Καλλιτεχνικών Μαθημάτων, σελ. 104 - 107.
Letsiou, M. (2014). “Soundscapes: Our Place and the Utopia of Art”. In Alfonso Infantes Delgado, Carmen Molina and Teresa E.a (Org.) ‘Criao de Paisagens Sonoras: Hibridizando as linguagens art.sticas em contextos educativos’. Editor: Associao de Professores de Expressoe Comunicao Visual. (e - book).
Λέτσιου, Μ. & Τeles P. (2014). Μη απτική δια-δραστική καλλιτεχνική εγκατάσταση με καθηγητές εικαστικών και μαθητές. Εικαστική παιδεία, τεύχ. 30. Ένωση Καθηγητών Καλλιτεχνικών Μαθημάτων, Θεσσαλονίκη, σελ. 129-132.
Letsiou, M. (2015), “Educational trends: Artistic Interventions for Social Reconstruction”. In Marιa Isabel Moreno Montoro (Ed.) “Re-estetizando, Algunas Propuestas Para Alcanzar La Independencia En La Educacion Del Art”. InSEA Publications, Porto: Portugal.
Μαγουλιώτης, Α. (2002). Εικαστικές δημιουργίες Ι: Μέσα από την παρατήρηση. Αθήνα: Καστανιώτης.
Μαγουλιώτης, Α. (2002). Εικαστικές δημιουργίες ΙΙ: Μέσα από τη φαντασία. Αθήνα: Καστανιώτης.
Marshall, J. (2011). Η εικόνα ως γνώση: Οι οπτικές εικόνες στην έρευνα μέσω της τέχνης. Στο Τιτίκα Σάλλας (επιμ.) Σύγχρονες προσεγγίσεις στην διδακτική της τέχνης. Αθήνα: νήσος.
Νάκου Ε. (2001). Μουσεία: Εμείς, Τα πράγματα και ο Πολιτισμός. Αθήνα: Νήσος.
Σάλλα, Τ. (1996). Δημιουργική φαντασία και παιδική τέχνη. Αθήνα: Εξάντας.
Σάλλα, Τ. (2008). Καλλιτεχνική Παιδεία και Παιδαγωγικά Συστήματα. Αθήνα: νήσος.