Gender and Education

Informationen zur Lehrveranstaltung
TitelΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΦΥΛΟ / Gender and Education
CodeΠ1404
FakultätPhilosophische
Cycle / Level1. Grund- und Hauptstudiengang, 2. Magisterstudiengang
SemesterWinter/Sommer
CoordinatorOlga Pantouli
CommonJa
StatusAktiv
Course ID280009155

Studienplan: PROGRAMMA SPOUDŌN 2011

Registered students: 50
FachrichtungForm des KursbesuchsSemesterJahrECTS
KORMOSYPOCΗREŌTIKO KAT΄EPIL. KATEUTHYNSĪSWinter/Spring-6
PAIDAGŌGIKĪSYPOCΗREŌTIKO KAT΄EPIL. KATEUTHYNSĪSWinter/Spring-6

Informationen zur Veranstaltung
Akademisches Jahr2021 – 2022
KurslehrdauerSpring
Instructors from Other Categories
Weekly Hours3
Total Hours39
Class ID
600189549
Course Type 2016-2020
  • Wissenschaftlicher Fachbereich
Veranstaltungstyp
  • Persönliche Anwesenheit
Elektronischer Zugang zu Unterrichtsmaterialien
Erasmus
The course is also offered to exchange programme students.
Sprache
  • Griechisch (Lehre, Prüfung)
Allgemeine Kompetenzen
  • Recherche, Analyse und Verarbeitung von Daten und Informationen mittels der Verwendung technologischer Medien
  • Anpassung an neue Situationen
  • Autonomes Arbeiten
  • Arbeit in einem multidisziplinären Umfeld
  • Respektieren von Vielfalt und Multikulturalität
  • Soziale, berufliche und ethische Verantwortung und Sensibilität gegenüber Geschlechterfragen
  • Kritik und Selbstkritik
  • Förderung des freien, kreativen und induktiven Denkens
Lehrmaterialien
  • Skript
  • Folien
  • Audio
  • Multimedia-Materialien
  • Interaktive Übungen
Einsatz von Informations- und Kommunikationstechnologie
IKT-Nutzung
  • Einsatz von IKT in der Lehre
  • Einsatz von IKT in der Bewertung der Studierenden
Unterrichtsorganisation
ActivitiesArbeitsbelastungECTSEinzelarbeitGruppenarbeitErasmus
Vorlesungen391.6
Rezeption/ Analyse von Texten361.4
Projekt251
Erstellen einer Arbeit / v. Arbeiten502
Total1506
Bewertung der Studierenden
Beschreibung des Verfahrens
  • Schriftliche Prüfung mit kurzen Antworten auf Fragen (Entwicklung)
  • Schriftliche Prüf. mit ausführlichen Antworten auf Fragen (Entwicklung)
  • Schriftliche Prüfung mit Problemlösung (Entwicklung)
Empfohlene Bibliographie
zum Kurs (Eudoxos)
1. Παντούλη, Όλγα (επιμ.) (2019). Συν-ομιλώντας για το φύλο στην εκπαίδευση: θεωρία, έρευνα και διδακτικές παρεμβάσεις. Θεσσαλονίκη: Ζυγός. ISBN: 978-618-5063-49-8 2. Μπούνα, Ανδρομάχη (2019). Η διαμόρφωση της έμφυλης ταυτότητας. Αθήνα: ΠΕΔΙΟ. ISBN: 978-960-635-128-0
Weitere Bibliographie
Arnot, Madeleine (2004). Διαδικασίες αναπαραγωγής του φύλου: εκπαιδευτική θεωρία και φεμινιστικές πολιτικές (Χριστίνα Αθανασιάδου, Κατερίνα Δαλακούρα μτφρ.). Αθήνα: Μεταίχμιο. Arnot, Madeleine; Mac an Ghaill, Mairtin; Δεληγιάννη-Κουϊμτζή, Βασιλική (επιμ.). (2008). Φύλο και εκπαίδευση : συλλογή άρθρων του εκδοτικού οίκου "The Routledge Falmer"[Ερευνητικό πρόγρραμμα ΚΑΛΛΙΡΡΟΗ]. Θεσσαλονίκη: ΑΠΘ Βασιλειάδου, Δ., Γιαννιτσιώτης, Γ. Διαλέτη Α., Πλακωτός, Γ. (επιμ.) (2019). Ανδρισμοί. Αθήνα: Δαρδανός. Ζιώγου-Καραστεργίου, Σιδηρούλα (επιμ.) (2007). Εργαλείο με Οδηγίες για Παρεμβατικά Προγράμματα σχετικά με την Ισότητα των Φύλων στην Εκπαίδευση. Τεύχος Καλών Πρακτικών. Αθήνα: ΚΕΘΙ. Θάνος, Θεόδωρος & Κογκίδου, Δήμητρα (επιμ.) (2022). Φύλο και εκπαίδευση. Αθήνα: Τζιόλα & Υιοί Α.Ε. ΚΕΘΙ (Κέντρο Ερευνών για Θέματα Ισότητας) (2000). Ισότητα των δύο φύλων. Ρόλος των εκπαιδευτικών: φάκελος παρεμβατικών μαθημάτων. Αθήνα: ΚΕΘΙ Κορωναίου, Αλεξάνδρα (2003). Ασκήσεις ευαισθητοποίησης επιμορφούμενων εκπαιδευτικών: για μια εκπαίδευση ίσων ευκαιριών για όλους και όλες…Αθήνα: ΚΕΘΙ. Ανακτήθηκε από http://www.isotita-epeaek.gr/iliko_apo_allous_foreis/ekpeudeusi/Askiseis_euaisthitopisis_reduce.pdf Κορωναίου, Αλεξάνδρα & Καραγιαννοπούλου, Χαρά (2008). Βασικές αρχές και οδηγίες για τη χρήση και αποδόμηση οπτικοακουστικών μηνυμάτων με την οπτική του φύλου και για την παραγωγή οπτικοακουστικού υλικού στο πλαίσιο των παρεμβατικών προγραμμάτων. Αθήνα: ΚΕΘΙ. Ανακτήθηκε από http://www.pi.ac.cy/pi/files/epimorfosi/isotita_fylou/kethi/2_optikoakoustika_minimata.pdf Μπούνα, Ανδρομάχη & Παπάνης, Ευστράτιος (2022). Ταυτότητα φύλου και σεξουαλικότητα. Αθήνα: Ηδυέπεια. Παντούλη, Όλγα (2007). Γυναίκες και νέες τεχνολογίες : "λόγοι" φοιτητριών για τους υπολογιστές (Αδημοσίευτη μεταπτυχιακή εργασία). Θεσσαλονίκη: ΑΠΘ. Παπαγεωργίου, Γιώτα (2010). Φύλο και έρευνα: Αθήνα: Gutenberg. Παπαθανασίου, Νάνσυ & Χρηστίδη, Έλενα-Όλγα (2020). Συμπερίληψη και Ανθεκτικότητα. Αθήνα: Δαρδανός. Χαμπίδης, Θεόδωρος (2012). Οι απόψεις των εκπαιδευτικών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για το ρόλο του φύλου στην εκπαιδευτική διαδικασία. Θεσσαλονίκη: Αφοι Κυριακίδη. Περιοδικό Gender and Education
Last Update
10-02-2022