Comparison of School Curricula in Greece and in Germany

Informations du Cours
TitreΣΥΓΚΡΙΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΔΙΔ/ΛΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ / Comparison of School Curricula in Greece and in Germany
CodeΠ1707
FacultyLettres
Cycle / Niveau1er cycle / Licence
Semestre de l’annéeWinter/Spring
CoordinatorAnastasia Kesidou
CommonOui
StatutActif
Course ID280009231

Programme d' Études: PROGRAMMA SPOUDŌN 2011

Registered students: 45
OrientationAttendance TypeSemesterAnnéeECTS
KORMOSYPOCΗREŌTIKO KAT΄EPIL. KATEUTHYNSĪSWinter/Spring-6
PAIDAGŌGIKĪSYPOCΗREŌTIKO KAT΄EPIL. KATEUTHYNSĪSWinter/Spring-6

Informations de la Classe
Année Académique2017 – 2018
Semestre de l’AnnéeWinter
Faculty Instructors
Weekly Hours3
Total Hours39
Class ID
600100484
Course Type 2016-2020
  • Domaine Scientifique
Mode d’Enseignement
  • En présentiel
Erasmus
The course is also offered to exchange programme students.
Language of Instruction
  • Grec (Enseignement, Examens)
  • Anglais (Examens)
  • Allemand (Examens)
Aptitudes Générales
  • Application des connaissances à la pratique
  • Recherche, analyse et synthèse de données et d’informations, avec utilisation des technologies adéquates
  • Prise de décision
  • Travail en autonomie
  • Travail d’équipe
  • Travail en environnement international
  • Travail en environnement pluridisciplinaire
  • Production de nouvelles idées de recherche
  • Respect de l’altérité et du multiculturalisme
  • Critique et autocritique
  • Promotion de la pensée libre, créatrice et inductive
Type de Matériels Éducatifs
  • Notes de cours
  • Vidéoconférences
  • Livre
Use of Information and Communication Technologies
Use of ICT
  • Emploi de TIC pour l’enseignement
  • Emploi de TIC pour communiquer avec les étudiants
Organisation du Cours
ActivitésCharge de travailECTSIndividuelEn groupeErasmus
Conferences150.6
Seminaires241.0
Etude & analyse bibliographiques301.2
Redaction de travaux401.6
Examens30.1
Autre381.5
Total1506
Student Assessment
Student Assessment methods
  • Examen écrit : réponses courtes (Sommative)
  • Examen écrit : réponses plus longues (Sommative)
  • Présentation publique (Sommative)
Bibliography
Course Bibliography (Eudoxus)
MacBeath, J., Schratz, M., Meuret, D. & Jakοbsen, L. (2005). Η αυτοαξιολόγηση στο ευρωπαϊκό σχολείο: πώς άλλαξαν όλα, Μτφρ. Μαρία Δεληγιάννη. Αθήνα: Μεταίχμιο (LB2822.84.E85M2316 2005, Βιβλιοθήκη Τομέα Παιδαγωγικής) Σοφιανοπούλου, Χρύσα (2011). Ανάλυση της εκπαιδευτικής επίδοσης- Μελέτη περίπτωσης: το διεθνές πρόγραμμα για την αξιολόγηση των μαθητών PISA 2006. Αθήνα: Παπαζήσης (LB3051.S65 2011, Βιβλιοθήκη Τομέα Παιδαγωγικής) (Διανέμονται εναλλακτικά το ένα από τα δύο από τον Εύδοξο)
Additional bibliography for study
Α. ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ: ΘΕΩΡΙΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ 1. Καψάλης, Αχιλλέας/ Βρεττός, Ιωάννης (1997). Αναλυτικό πρόγραμμα. Σχεδιασμός- αξιολόγηση- αναμόρφωση, Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα (LB1564.G8B7, Βιβλιοθήκη Τομέα Παιδαγωγικής) 2. Καψάλης, Αχιλλέας/ Χαραλάμπους Δημήτρης (2008). Σχολικά εγχειρίδια. Θεσμική εξέλιξη και σύγχρονη προβληματική, Αθήνα: Έκφραση (LB 3048.K3, Βιβλιοθήκη Τομέα Παιδαγωγικής) 3. Lewy, Arieh (1977). Planning the School Curriculum, Paris: Unesco- International Institute for Εducational Planning (Θα υπάρχει στον φάκελο του μαθήματος, Βιβλιοθήκη Τομέα Παιδαγωγικής) 4. Μπονίδης, Κυριάκος (2010). Προδιαγραφές της εκπαιδευτικής διαδικασίας: θεωρία και πράξη, Θεσσαλονίκη: Γράφημα. (LB1564.G8M66 2010, Βιβλιοθήκη Τομέα Παιδαγωγικής) 5. Φλουρής, Γεώργιος (1999). Αναλυτικά Προγράμματα για μια νέα εποχή στην εκπαίδευση. Αθήνα: Γρηγόρης (LB1570. P65, Βιβλιοθήκη Τομέα Παιδαγωγικής) 6. Φρυδάκη Ευαγγελία (2009). Η διδασκαλία στην τομή της νεωτερικής και της μετανεωτερικής σκέψης. Αθήνα: Κριτική (LB1026.F79 2009, Βιβλιοθήκη Τομέα Παιδαγωγικής) 7. Χατζηγεωργίου, Γιάννης (χ.χ.). Γνώθι το Curriculum. Γενικά και ειδικά θέματα Αναλυτικών Προγραμμάτων και Διδακτικής, Αθήνα: Ατραπός (LB1570.C43, Βιβλιοθήκη Τομέα Παιδαγωγικής) ΠΗΓΕΣ 1. ΥΠΕΠΘ - Παιδαγωγικό Ινστιτούτο (2002). Διαθεματικό Ενιαίο Πλαίσιο Προγραμμάτων Σπουδών (Δ.Ε.Π.Π.Σ.) και Αναλυτικά Προγράμματα Σπουδών (Α.Π.Σ.) υποχρεωτικής εκπαίδευσης, τόμος Α΄ και Β΄, Αθήνα. (Υπάρχουν στη βιβλιοθήκη του Τομέα Παιδαγωγικής και στην ιστοσελίδα http://ebooks.edu.gr/new/ps.php) 2. Π.Δ. 438 Ωρολόγιο και αναλυτικό πρόγραμμα Γυμνασίων/ ΦΕΚ 158/Α΄, 19.9.1985. 3. Π.Δ. 479 Ωρολόγιο και αναλυτικό πρόγραμμα Λυκείων Μέσης Γενικής Εκπαίδευσης / ΦΕΚ 170/Α΄, 8.10.1985. 4. Μinisterium für Kultus, Jugend und Sport Baden-Württemberg (2016). Bildungsplan des Gymnasiums 2016, Stuttgart. http://www.bildungsplaene-bw.de/,Lde/3748176 http://www.bildungsplaene-bw.de/,Lde/Startseite/BP2016BW_ALLG/BP2016BW_ALLG_GYM 5. Μinisterium für Kultus, Jugend und Sport Baden-Württemberg (2004). Allgemein bildendes Gymnasium, Bildungsplan 2004, Stuttgart. http://www.bildung-staerkt-menschen.de/ http://www.bildung-staerkt-menschen.de/service/downloads/Bildungsplaene/Gymnasium/Gymnasium_Bildungsplan_Gesamt.pdf 6. Ministerium für Kultus und Sport Baden-Württemberg (1994). Bildungsplan für das Gymnasium, Kultus und Unterricht/Amtsblatt des Ministeriums für Kultus und Sport Baden-Württemberg/Ausgabe C/Lehrplanhefte. https://www.uni-muenster.de/imperia/md/content/geschichte/didaktik/lehrplansammlung/baden-wuerttemberg/badenw__rttemberg_bp_gymnasium9.pdf ΔΙΚΤΥΑΚΟΙ ΤΟΠΟΙ Iνστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής: http://www.iep.edu.gr/index.php/el Νέα Πιλοτικά Προγράμματα Σπουδών: http://ebooks.edu.gr/new/ps.php (αναφέρονται ως «Συμπληρωματικά προς τα ισχύοντα Προγράμματα Σπουδών») Μinisterium für Kultus, Jugend und Sport Baden-Württemberg: http://www.kultusportal-bw.de Β. ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ Τα ppt. των παρουσιάσεων (όταν κατατεθούν από τις ομάδες εργασίας) και συμπληρωματικά κείμενα στην ηλεκτρονική πλατφόρμα e-learning.
Last Update
30-10-2017