Course Bibliography (Eudoxus)
-Marc Angenot, Jean Bessière, Douwe Fokkema, Eva Kushner, Θεωρία της λογοτεχνίας, Gutenberg, Αθήνα 2010 (μτφρ. Τιτίκα Δημητρούλια)
-Harold Bloom, Πώς και γιατί διαβάζουμε, παραφερνάλια-τυπωθήτω, Αθήνα 2004 (μτφρ. Κ. Ταβαρτζόγλου)
-Harold Bloom, Ο δυτικός κανόνας, Gutenberg, Αθήνα 2007 (μτφρ. Κ. Ταβαρτζόγλου)
-Jonathan Culler, Λογοτεχνική θεωρία, Πανεπιστημιακές εκδόσεις Κρήτης, Ηράκλειο 2000 (μτφρ. Κ.Διαμαντάκου)
-Umberto Eco, Ερμηνεία και Υπερερμηνεία, Ελληνικά γράμματα, Αθήνα 1993 (μτφρ. Αναστασία Παπακωνσταντίνου)
-Martin Travers, Εισαγωγή στη νεότερη ευρωπαϊκή λογοτεχνία, Βιβλιόραμα, Αθήνα 2005 επιμ.- εισαγωγή Τ. Καγιαλής
-Romano Luperini, Insegnare la letteratura oggi, Manni, Lecce 2006
-Raul Mordenti, L’altra critica, meltemi.edu., Roma 2007
-Cesare Segre, Tempo di bilanci, Biblioteca Einaudi, Torino 2005
- Berthier N. 20063. Les techniques d’enquête en sciences sociales. Paris: Armand Colin.
- De Ketele J.-M., Roegiers X. 1991. Méthodologie du recueil d’informations. Bruxelles : De Boeck Université.
- De Landsheere G. 1979. Dictionnaire de l’évaluation et de la recherche en éducation. Paris : Presses Universitaires de France.
- Dorvil H. (sous la direction de). 2007. Problèmes sociaux, Tome III: Théories et méthodologies de la recherche. Québec : Presses de l’Université du Québec.
- Silverman D. (ed.), 1997. Qualitative Research: Theory, Method and Practice. London: Sage.
- Strauss A., Corbin J., 1990. Basics of Qualitative Research: Grounded Theory Procedures and Techniques. Newbury Park (California): Sage.
- Van der Maren J.-M. 1996. Méthodes de recherché pour l’éducation. Montréal : Presses de l’Université de Montréal & Paris-Bruxelles : De Boeck Université.
- Verma G. K., Mallick K. 2004. Εκπαιδευτική Έρευνα: Θεωρητικές προσεγγίσεις και τεχνικές. Αθήνα: Τυπωθήτω - Γ. Δαρδάνος (Μετάφραση της Ε. Γρίβα από την αγγλική, στην οποία δημοσιεύτηκε το 1999).
- Walker R. (ed.), 1985. Applied Qualitative Research. Aldershot (England): Gower.
- Τσοπάνογλου Α. 2000. Μεθοδολογία της επιστημονικής έρευνας και εφαρμογές της στην αξιολόγηση της γλωσσικής κατάρτισης. Θεσσαλονίκη: Ζήτη.