Aller au contenu principal
Structure Qualité
Université Aristote de Thessaloniki
Identifiant
Vous êtes ici
Accueil
»
e-Curriculum Vitae
Curriculum Vitae
Expand
|
Collapse
Ariadni Stogiannidou
Professor, School of Psychology
Personal Information
2310997347
ariadni@psy.auth.gr
Γνωστικό Αντικείμενο
:
Διαγνωστικές Μέθοδοι και Συμβουλευτική
Επιστημονική Ειδίκευση
:
Ψυχολογία
Education
Προπτυχιακές Σπουδές
1980
ΠΤΥΧΙΟ
ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΗ ΣΧΟΛΗ
ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
Greece
ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ-ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ
Μεταπτυχιακές Σπουδές
1983
MA
PSYCHOLOGY
HOFSTRA UNIVERSITY
U.S.
PSYCHOLOGY
Διδακτορικό Δίπλωμα
1986
PhD
PSYCHOLOGY
HOFSTRA UNIVERSITY
U.S.
CLINICAL AND SCHOOL PSYCHOLOGY
Course Work
Courses of Winter semester of 2017–18 academic year
P.M.S. Efarmosménī PSychología
ΕΦ-105
LEARNING AND BEHAVIOR DIFFICULTIES
Courses of Spring semester of 2017–18 academic year
TMĪMA PSYCΗOLOGIAS
ΨΥ-454
PSYCHOLOGICAL ASSESSMENT I
ΨΥ-652
PSYCHOSOCIAL SUPPORT FOR CHILDREN AND FAMILIES
Theses Supervised
Student Theses within AUTh
2015–2016
. Πηγές Επαγγελματικής Εξουθένωσης στους Έλληνες Εκπαιδευτικούς της Α/βάθμιας Εκπαίδευσης κάτω από Συνθήκες Οικονομικής Κρίσης
2014–2015
. Αξιολόγηση ενός προγράμματος πρόληψης: Παράγοντες που επηρεάζουν την ποιότητα εφαρμογής και την αποτελεσματικότητα της παράμβασης
2013–2014
. Ανθεκτικότητα ατόμων με εμπειρίες συναισθηματικής κακοποίησης / παραμέλησης στο σχολικό πλαίσιο: Σύγχρονη και αναδρομική διερεύνηση επιβαρυντικών και προστατευτικών παραγόντων
. Η Επικοινωνία Ελλήνων Φοιτητών εντός και εκτός Διαδικτύου: Συναισθηματική Αλληλεπίδραση και Αυτοαποκάλυψη
. ¨ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΗΣ ΨΥΧΟΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΑΡΑΓΟΝΤΩΝ ΠΟΥ ΤΗΝ ΕΠΗΡΕΑΖΟΥΝ, ΣΕ ΠΑΙΔΙΑ ΓΟΝΕΩΝ- ΧΡΗΣΤΩΝ ΟΥΣΙΩΝ¨
2012–2013
. Διερεύνηση των παραγόντων που συνδέονται με τη διαχείριση των φόβων των παιδιών και πρόταση για την ανάπτυξη ενός προγράμματος εκπαίδευσης γονέων σύμφωνα με τις αρχές της Ορθολογιστικής-Συναισθηματικής Θεωρίας
. Τύποι επίλυσης των συγκρούσεων μεταξύ γονέα - εφήβου και η συμβουλή των διαστάσεων της λειτουργικότητας της οικογένειας
. Η Επιθετικότητα στο Νηπιαγωγείο και η Σύνδεση της με τη Λειτουργικότητα της Οικογένειας και τις Ψυχολογικές Δυσκολίες των Παιδιών
. Οι αντιλήψεις των γονέων για την προσωπικότητα των παιδιών με ακουστική απώλεια και οι τεχνικές διαπαιδαγώγησης που οι ίδιοι επιλέγουν
2011–2012
. Η συναισθηματική κακομεταχείρηση των μαθητών στο σχολικο πλαίσιο και η σύνδεση με την ψυχοκοινωνική τους προσαρμοστικότητα
. Ενασχόληση εφήβων με Δομημένες Εξωσχολικές Δραστηριότητες και η σχέση με τα χαρακτηριστικά λειτουργικότητας
. "Αξιολόγηση ενός προγράμματος πρόληψης για παιδιά προσχολικής ηλικίας"
2010–2011
. Ο ρόλος της μη λεκτικής συμπεριφοράς του/της ψυχολόγου στη συμβουλευτική - θεραπευτική διαδικασία
. Σύνδεση των αναμνήσεων των γονέων αναφορικά με τον τρόπο ανατροφής τους σε σχέση με τις αυτο-αναφορές του γονεϊκού τους τύπου και την αντιλαμβανόμενη σχολική επίδοση των παιδιών τους
2008–2009
. Στάσεις εφήβων απέναντι στους ηλεκτρονικούς υπολογιστές: διερεύνηση της σύνδεσής τους με τον τρόπο χρήσης Η/Υ, τις δραστηριότητες ελεύθερου χρόνου και τις αντιλήψεις για τις αντίστοιχες στάσεις των γονιών τους
. Γονεϊκότητα και ηλεκτρονικοί υπολογιστές: Οι στάσεις των γονέων εφήβων απέναντι στους η/υ, οι πρακτικές που υιοθετούν για να ρυθμίσουν τη χρήση τους και γονεϊκή αυτο-αποτελεσματικότητα
. Η αναζήτηση ψυχοκοινωνικών χαρακτηριστικών που συνδέονται με τη χρήση του διαδικτύου σε παιδιά εφηβικής ηλικίας
2007–2008
. Διερεύνηση των Αντιλήψεων των Εκπαιδευτικών ως προς τις Επιπτώσεις του Διαζυγίου στη Λειτουργικότητα και την Προσαρμογή των Παιδιών στο Σχολείο
2006–2007
. Η συμβολή ατομικών και ψυχοκοινωνικών παραγόντων κατά την προσαρμογή του φοιτητικού πληθυσμού στο Πανεπιστήμιο
. Σύνδεση μεταξύ συναισθηματικής νοημοσύνης, "Ορθολογικότητας" και ψυχολογικής λειτουργικότητας σε μαθητές/τριες δευτετοβάθμιας εκπαίδευσης
In progress
. " ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ ΠΡΩΤΟΓΕΝΟΥΣ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΤΩΝ ΕΞΑΡΤΗΣΕΩΝ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ /ΡΙΕΣ ΠΟΥ ΔΙΑΝΥΟΥΝ ΤΗ ΠΕΡΙΟΔΟ ΤΗΣ ΑΝΑΔΥΟΜΕΝΗΣ ΕΝΗΛΙΚΙΩΣΗΣ "
2005–2006
. Παιδιά με Χαμηλή Επίδοση και Παραπομπή σε Διαγνωστικές Υπηρεσίες: Ακαδημαϊκοί και Ψυχοκοινωνικοί Παράγοντες
. Διερεύνηση των παραγόντων που συνδέονται με τις απόψεις για την ασθένεια σε γονείς εφήβων
2004–2005
. Αξιολόγηση της Αποτελεσματικότητας Προγράμματος Πρόληψης για Παιδιά Δημοτικού
. Πηγές και Αντιμετώπιση Επαγγελματισμού - Συναισθηματικού Φόρτου Εκπαιδευτικών: Σύνδεση Ατομικών και Κοινωνικών Συνθηκών Έντασης
2003–2004
. Σύνδεση μεταξύ αντιλήψεων γονέων για το γονεϊκό ρόλο και εμπλοκής στην εκπαιδευτική των παιδιών τους
2002–2003
. Η αντίληψη του εφήβου για τον παρόντα δεσμό με τη μητέρα, τον πατέρα και τους συνομηλίκους και η ψυχολογική σύνδεση με το σχολείο: διαμεσολαβητικοί παράγοντες προβλημάτων προσαρμογής και ακαδημαϊκής επίδοσης
. Η προσαρμογή των φοιτητών και φοιτητριών στο Πανεπιστήμιο: Η επίδραση της διαδικασίας αποχωρισμού και εξατομίκευσης από τους γονείς και των στρατηγικών αντιμετώπισης του στρες
2001–2002
. Εκτίμηση δυνατοτήτων και δυσκολιών κατά την μετάβαση στην εφηβεία: Αναφορές από εφήβους, γονείς και εκπαιδευτικούς
. Μελέτη της Σύνδεσης Κοινωνικο-δημογραφικών και Πολιτισμικών Παραγόντων με την Εμπλοκή των Γονέων στην Εκπαίδευση των Παιδιών
. Σεξουαλικότητα και άτομα με σύνδρομο Down: Διερεύνηση επιπέδου γνώσεων, στάσεων γονέων και παιδιών και ανάγκη εκπαίδευσής τους
2000–2001
. Αυτοεκτίμηση και κοινωνική υποστήριξη εφήβων με προβλήματα όρασης
1999–2000
. Διερεύνηση της έννοιας της αυτεπάρκειας στην επαγγελματική σταδιοδρομία φοιτητών-φοιτητριών
1998–1999
. Η Σχέση των Ιδιοσυγκρασιακών Χαρακτηριστικών της Βρεφικής Ηλικίας με τη Συμπεριφορα Παιδιών Νηπιακής Ηλικίας
. Το έργο του εκπαιδευτικού της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης: Επίδραση στη σωματική υγεία και την επαγγελματική εξουθένωση των εκπαιδευτικών
1997–1998
. Πρόγραμμα περέμβασης πρωτογενούς πρόληψης σε ομάδες εφήβων ακριτικής περιοχής
Research Projects
2016–2018
Erasmus+ Εβδομάδα Επιμόρφωσης
2016–2018
A1-HE-STA-P- Κινητικότητα προσωπικού για διδασκαλία μεταξύ των χωρών του προγράμματος ERASMUS+ για τα ακαδημαϊκά έτη 2016-2018
2016–2018
A2-HE-STT-P- Κινητικότητα προσωπικού για επιμόρφωση μεταξύ των χωρών του προγράμματος Erasmus+ για τα ακαδημαϊκά έτη 2016 - 2018
2016–2018
A3-HE-SMS-P Κινητικότητα φοιτητών για σπουδές μεταξύ των χωρών του προγράμματος ERASMUS+ για τα ακαδημαϊκά έτη 2016-2018
2016–2018
A4-HE-SMP-P Κινητικότητα φοιτητών για πρακτική μεταξύ των χωρών του προγράμματος ERASMUS+ για τα ακαδημαϊκά έτη 2016-2018
2016–2018
Οργανωτική υποστήριξη κινητικότητας φοιτητών και μελών προσωπικού μεταξύ των χωρών του προγράμματος ERASMUS+ για τα ακαδημαϊκά έτη 2016-2018
2015–2016
Ενίσχυση ερευνητικών υποδομών και δραστηριοτήτων Τμήματος Ψυχολογίας
2015–2016
Σύστημα Διασφάλισης και Διαχείρισης Ποιότητας των εκαπιδευτικών, ερευνητικών δραστηριοτήτων και των υπηρεσιών και υποδομών του ΑΠΘ
2015–2017
Κινητικότητα φοιτητών για σπουδές μεταξύ των χωρών που συμμετέχουν στο πρόγραμμα ERASMUS + για τα ακαδημαϊκά έτη 2015-2017
2015–2017
Κινητικότητα φοιτητών για πρακτική μεταξύ των χωρών που συμμετέχουν στο πρόγραμμα ERASMUS + για τα ακαδημαϊκά έτη 2015-2017
2015–2017
Κινητικότητα προσωπικού για διδασκαλία και επιμόρφωση μεταξύ των χωρών που συμμετέχουν στο πρόγραμμα ERASMUS + για τα ακαδημαϊκά έτη 2015-2017
2015–2017
Οργανωτική υποστήριξη κινητικότητας φοιτητών και μελών προσωπικού ERASMUS + για τα ακαδημαϊκά έτη 2015-2017
2015–2017
Οργανωτική υποστήριξη διεθνούς κινητικότητας φοιτητών και μελών προσωπικού απο/προς χώρες εταίρους του προγράμματος Erasmus+ για τα ακαδημαϊκά έτη 2015-2017
2015–2017
Διεθνής κινητικότητα για σπουδές απο/προς χώρες εταίρους του προγράμματος Erasmus+ για τα ακαδημαϊκά έτη 2015-2017
2015–2017
Διεθνής κινητικότητα προσωπικού για διδασκαλία απο/προς χώρες εταίρους του προγράμματος Erasmus+ για τα ακαδημαϊκά έτη 2015-2016
2015–2017
Διεθνής κινητικότητα προσωπικού για επιμόρφωση απο/προς χώρες εταίρους του προγράμματος Erasmus+ για τα ακαδημαϊκά έτη 2015-2017
2014–2018
Υποστήριξη δράσεων Ευρωπαϊκών Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων.
2014–2018
Υποστήριξη Ευρωπαϊκών Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων.
2014–2016
Κινητικότητα φοιτητών για σπουδές μεταξύ των χωρών που συμμετέχουν στο πρόγραμμα ERASMUS + για τα ακαδημαϊκά έτη 2014-2016.
2014–2016
Κινητικότητα φοιτητών για πρακτική μεταξύ των χωρών που συμμετέχουν στο πρόγραμμα ERASMUS + για τα ακαδημαϊκά έτη 2014-2016.
2014–2016
Κινητικότητα προσωπικού για διδασκαλία και επιμόρφωση μεταξύ των χωρών που συμμετέχουν στο πρόγραμμα ERASMUS + για τα ακαδημαϊκά έτη 2014-2016.
2014–2016
Οργανωτική υποστήριξη κινητικότητας φοιτητών και μελών προσωπικού ERASMUS + για τα ακαδημαϊκά έτη 2014-2016.
2013–2015
Εφαρμογές ψυχολογίας
2013–2017
ERASMUS MUNDUS HERMES
2013–2017
MEDEA
2013–2017
Πανεπιστημιακή Δέσμευση στην Οικονομική και Κοινωνική Ανάπτυξη στη Λατινική Αμερική Πανεπιστημιακή Συμμετοχή για την Οικονομική και Κοινωνική Ανάπτυξη στη Λατινική Αμερική)
2013–2017
INTERWEAVE
2013–2017
Υπηρεσίες πρόσβασης σε επιστημονικά δεδομένα της Βιβλιοθήκης του Τμήματος Ψυχολογίας
2012–2016
Erasmus mundus Maghreb (Αλγερία, Μαρόκο, Τυνησία και Αίγυπτος)
2012–2016
EMEA3
2012–2016
MID
2011–2014
Ενίσχυση ερευνητικών υποδομών και δραστηριοτήτων του Τμήματος Ψυχολογίας
2011–2015
Λευκορωσία - Μολδαβία - Ουκρανία: Μετακινήσεις για την καινοτομία στην ανάπτυξη (S1 LO8) (BMU-MID)
2011–2015
Erasmus Mundus Ευρώπη Ασία (EMEA) (S1 L12)
2010–2015
Σύστημα Διασφάλισης Ποιότητας των εκπαιδευτικών, ερευνητικών δραστηριοτήτων και των υπηρεσιών και υποδομών του Α.Π.Θ. - ΣΔΠ ΑΠΘ.
2010–2010
Συνέδριο: "2ο Πανελλήνιο συνέδριο φοιτητών Ψυχολογίας"
2007–2014
Πρόγραμμα μετακινήσεων με την Ουκρανία,Μολδαβία και Λευκορωσία
2006–2008
Ψυχομετρικό κριτήριο αντιληπτικής λειτουργίας για παιδιά και εφήβους
2003–2007
Χρήση εικονικής πραγματικότητας για εκπαίδευση αντιμετώπισης φυσικών καταστροφών
2002–2006
ΗΡΑΚΛΕΙΤΟΣ: Παιδιά με χαμηλή σχολική επίδοση και παραπομπή σε διαγνωστικές υπηρεσίες: ακαδημαϊκοί και ψυχοκοινωνικοί παράγονες
1997–
Κέντρα εκπαιδευτικών διακοπών και τουρισμού ΑΜΕΑ. Δίκτυο με στόχο την απασχόληση. Μελέτες Αξιολόγησης
Συμμετοχές σε συντακτικές επιτροπές περιοδικών
Συμμετοχές σε συντακτικές επιτροπές περιοδικών
1994, 1995, 1996, 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗ
.
11062177
.
Greece
Editorial Board
Greek language
2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012
ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
.
11065737
.
Greece
Editorial Board
Greek language
2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012
HELLENIC JOURNAL OF PSYCHOLOGY
.
17901391
.
Greece
Editorial Board
Greek language
Συμμετοχές σε συντακτικές επιτροπές περιοδικών
Συμμετοχή σε επιτροπή επιστημονικού συνεδρίου
2013-05
14ο ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ
.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
.
Greece
Μέλος Επιστημονικής Επιτροπής
.
Δίγλωσσο
.
2011-05
13ο ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ
.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
.
Greece
Μέλος Επιστημονικής Επιτροπής
.
Ελληνόγλωσσο
.
2011-04
2o ΔΕΥΤΕΡΟ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΔΙΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΜΕΛΕΤΗΣ ΕΘΙΣΜΟΥ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΜΕΛΕΤΗΣ ΕΘΙΣΜΟΥ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
.
Greece
Μέλος Επιστημονικής Επιτροπής
.
Ελληνόγλωσσο
.
Προσκλήσεις για Διαλέξεις
Σε συνέδρια
2010-05
ΕΜΠΕΙΡΙΚΗ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΩΝ ΠΑΡΑΜΒΑΣΕΩΝ
.
3ο ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ
.
ΚΛΑΔΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ ΕΛΨΕ
.
Greece
Σε Πανεπιστήμια και άλλους φορείς
2009-03
DEVELOPMENT OF A TESTING BATTERY FOR THE DIFFERENTIAL ASSESSMENT OF LEARNING DIFFICULTIES
.
UNIVERSITY OF GRANADA
.
Spain
2006-02
EVALUATING CHILDREN'S COMPETENCE AND RISK FOR BEHAVIORAL/LEARNING PROBLEMS
.
HOFSTRA UNIVERSITY
.
U.S.
2005-11
STUDYING FACTORS AFFECTING REFERRAL TO MENTAL HEALTH SERVICES OF SCHOOL-AGED CHILDREN
.
GRAND VALLEY STATE UNIVERSITY
.
U.S.
Publications
2009
Κουϊμτζή Μ
,
Στογιαννίδου Α
(2009)
.
Μητέρες παιδιών με χαμηλή σχολική επίδοση: Η αντίληψή για το ρόλο τους στη σχολική επιτυχία των παιδιών τους και η προθυμία αναζήτησης ψυχοπαιδαγωγικής στήριξης
.
Ψυχολογία
.
Η
.
vol.16 p.280-301
.
Κουϊμτζη Ελένη-Μαρία
,
Στογιαννίδου Αριάδνη
(2009)
.
Μητέρες παιδιών με χαμηλή σχολική επίδοση: Η αντίληψή για το ρόλο τους στη σχολική επιτυχία των παιδιών τους και η προθυμία αναζήτησης ψυχοπαιδαγωγικής στήριξης
.
Ψυχολογία
.
vol.16 p.280-300
.
Γκαντώνα Γ
,
Στογιαννίδου Α
(2009)
.
Η Διαφοροποίηση του/της Φοιτητή/τριας από το Οικογενειακό Σύστημα: Η Έννοια της Προσωπικής Αυτονομίας και η Σχέση της με το Φύλο και την Προσαρμογή στο Πανεπιστήμιο
.
Επιστημονική Επετηρίδα του Τμήματος Ψυχολογίας, Τόμος VIII
.
Θεσσαλονίκη
.
Υπηρεσία Δημοσιευμάτων του Α.Π.Θ
.
p.343-362
.
Αναγνώστου Ε
,
Στογιαννίδου Α
(2009)
.
Πρόγραμμα Ενδυνάμωσης Γονέων για την Διαχείριση των Φόβων των Παιδιών με βάση την Ορθολογική- Συναισθηματική Προσέγγιση
.
1° Πανελλήνιο Συνέδριο Γνωσιακών Συμπεριφορικών Προσεγγίσεων σε Παιδιά και Εφήβους
.
Αθήνα
.
Αναγνώστου Ε
,
Στογιαννίδου Α
(2009)
.
Ανάπτυξη και εφαρμογή ενός προγράμματος εκπαίδευσης γονέων για τη διαχείριση φόβων των παιδιών, σύμφωνα με τις αρχές της Ορθολογιστικής-Συναισθηματικής Θεωρίας
.
12o ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ
.
Βόλος
.
Λαμπαδά Β
,
Στογιαννίδου Α
(2009)
.
Γονείς εφήβων και ηλεκτρονικοί υπολογιστές: Η διερεύνηση των στάσεων
.
1ο ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΔΙΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΜΕΛΕΤΗΣ ΤΗΣ ΔΙΑΤΑΡΑΧΗΣ ΕΘΙΣΜΟΥ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
.
Λάρισα
.
Μήτσιου Ε
,
Στογιαννίδου Α
(2009)
.
Διαδίκτυο και Έφηβοι: Διερευνώντας τη σχέση του με τα χαρακτηριστικά προσωπικότητας
.
1ο ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΔΙΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΜΕΛΕΤΗΣ ΤΗΣ ΔΙΑΤΑΡΑΧΗΣ ΕΘΙΣΜΟΥ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
.
Λάρισα
.
Στογιαννίδου Α
(2009)
.
Κριτήριο Αντιληπτικής Λειτουργίας για Παιδιά και Εφήβους (Ανακοίνωση σε συμπόσιο)
.
12Ο ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ
.
Βόλος
.
Στογιαννίδου Α
(2009)
.
Η δυνατότητα των μέσων νέας τεχνολογίας για τη διαμόρφωση διαπροσωπικής εμπιστοσύνης και πειθούς
.
1ο ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΔΙΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΜΕΛΕΤΗΣ ΤΗΣ ΔΙΑΤΑΡΑΧΗΣ ΕΘΙΣΜΟΥ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
.
Λάρισα
.
Φρανσές Ε
,
Στογιαννίδου Α
(2009)
.
Σύγκριση στάσεων γονέων και εφήβων απέναντι στους Η/Υ (Ανακοίνωση σε συμπόσιο)
.
12Ο ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ
.
Βόλος
.
2006
Μπίμπου-Νάκου Ι
,
Στογιαννίδου Α
(2006)
.
Οι απόψεις των εκπαιδευτικών για το ρόλο τους και τις δυνατότητες δι-επαγγελματικής συνεργασίας με υπηρεσίες ψυχικής υγείας και κοινωνικής πολιτικής: Το παράδειγμα της γονικής ψυχικής διαταραχής
.
Παιδί και Έφηβος: Ψυχική Υγεία και Ψυχοπαθολογία.Ειδικό τεύχος: Σχολείο και Ψυχική Υγεία
.
vol.8 p.128-154
.
Μπίμπου-Νάκου Ι
,
Στογιαννίδου Α
(2006)
.
Πλαίσια συνεργασίας ψυχολόγων και εκπαιδευτικών για την οικογένεια και το σχολείο
.
Αθήνα
.
Τυπωθήτω Γιώργος Δαρδανός
.
Κουϊμτζή Μ. Ε
,
Στογιαννίδου Α
(2006)
.
Παραπομπή παιδιών σε ιατροπαιδαγωγικές υπηρεσίες
.
επιμ.
Μπίμπου-Νάκου Ι
,
Στογιαννίδου Α
.
Πλαίσια Συνεργασίας Ψυχολόγων και Εκπαιδευτικών για την Οικογένεια και το Σχολείο
.
Αθήνα
.
Τυπωθήτω Γιώργος Δαρδανός
.
p.180-218
.
Κουϊμτζη Ελένη-Μαρία
,
Στογιαννίδου Αριάδνη
(2006)
.
Παραπομπή παιδιών σε ιατροπαιδαγωγικές υπηρεσίες
.
Πλαίσια συνεργασίας ψυχολόγων και εκπαιδευτικών για την οικογένεια και το σχολείο
.
Ιωάννα Μπίμπου-Νάκου, Αριάδνη Στογιαννίδου
.
Στογιαννίδου Α
,
Μπίμπου-Νάκου Ι
(2006)
.
Η οργάνωση και διδασκαλία του μαθήματος «Σύνδεση Σχολείου και Οικογένειας»
.
επιμ.
Μπίμπου-Νάκου Ι
,
Στογιαννίδου Α
.
Πλαίσια Συνεργασίας Ψυχολόγων και Εκπαιδευτικών για την Οικογένεια και το Σχολείο
.
Αθήνα
.
τυπωθήτω Γιώργος Δαρδανός
.
p.344-350
.
Στογιαννίδου Α
,
Μπίμπου-Νάκου Ι
(2006)
.
Η εκτίμηση των δυνατοτήτων και δυσκολιών των παιδιών μέσα από πολλαπλούς φορείς πληροφόρησης
.
επιμ.
Μπίμπου-Νάκου Ι
,
Στογιαννίδου Α
.
Πλαίσια Συνεργασίας Ψυχολόγων και Εκπαιδευτικών για την Οικογένεια και το Σχολείο
.
Αθήνα
.
τυπωθήτω Γιώργος Δαρδανός
.
p.29-51
.
Στογιαννίδου Α
(2006)
.
Συνεργασία ψυχολόγων και εκπαιδευτικών στο πλαίσιο της ακαδημαϊκής εκπαίδευσης
.
επιμ.
Μπίμπου-Νάκου Ι
,
Στογιαννίδου Α
.
Πλαίσια Συνεργασίας Ψυχολόγων και Εκπαιδευτικών για την Οικογένεια και το Σχολείο
.
Αθήνα
.
Τυπωθήτω Γιώργος Δαρδανός
.
p.299-313
.
Στογιαννίδου Α
(2006)
.
Σύνδεση μαθητών και γονέων με το σχολείο
.
επιμ.
Μπίμπου-Νάκου Ι
,
Στογιαννίδου Α
.
Πλαίσια Συνεργασίας Ψυχολόγων και Εκπαιδευτικών για την Οικογένεια και το Σχολείο
.
Αθήνα
.
Τυπωθήτω Γιώργος Δαρδανός
.
p.52-94
.
Stogiannidou A
,
Kouimtzi E.M
(2006)
.
Promoting active participation of children and adolescents in the provision mental health services
.
18th International Congress of the Association of Cross Cultural Psychology
.
Spetses, Greece
.
2004
Λειβαδιώτου Χ
,
Χατζησεβαστού-Λουκίδου Χ
,
Στογιαννίδου Α
(2004)
.
Γνώσεις ατόμων με σύνδρομο Down και στάσεις γονέων σχετικά με τη σεξουαλική συμπεριφορά
.
Παιδιατρική
.
vol.67 p.105-114
.
Μπίμπου-Νάκου Ι
,
Στογιαννίδου Α
(2004)
.
Εμπειρίες παραμέλησης/ κακοποίησης σε οικογένειες με γονική ψυχική διαταραχή
.
Ψυχολογία
.
vol.11 p.162-183
.
Στογιαννίδου Αριάδνη
(2004)
.
Παροχή ψυχολογικών υπηρεσιών στον ομοφυλοφιλικό κόσμο
.
Το φύλο και η συμπεριφορά του
.
editors Παπαζήση Θ., Χατζητρύφων Ν., Κτενίδης Θ
.
Θεσσαλονίκη
.
Παρατηρητής
.
p.59-72
.
2011
Στογιαννίδου Α
(2011)
.
WAIS-IVGr Εγχειρίδιο Χορήγησης και Βαθμολόγησης. Έκδοση Ελληνικής Στάθμισης
.
Αθήνα
.
ΜΟΤΙΒΟ
.
Λαμπαδά Β
,
Στογιαννίδου Α
(2011)
.
Γονεϊκότητα και Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές: Στάσεις των γονέων εφήβων απέναντι στους Η/Υ
.
Επιστημονική Επετηρίδα του Τμήματος Ψυχολογίας Α.Π.Θ
.
Θεσσαλονίκη
.
Υπηρεσία Δημοσιευμάτων Α.Π.Θ
.
vol.Θ'
.
Μήτσιου Ε
,
Στογιαννίδου Αριάδνη
(2011)
.
Σύνδεση χαρακτηριστικών προσωπικότητας και επιπέδων χρήσης του Διαδικτύου σε εφηβικό πληθυσμό
.
Επιστημονική Επετηρίδα του Τμήματος Ψυχολογίας του Α.Π.Θ
.
editors Βορριά Π., Τατά Δ., Αθανασιάδου Χ
.
Θεσσαλονίκη
.
Υπηρεσία Δημοσιευμάτων Α.Π.Θ
.
vol.Θ΄ p.113-133
.
Μήτσιου Ε
,
Στογιαννίδου Αριάδνη
(2011)
.
Διαδίκτυο και έφηβοι: Διερευνώντας τη σχέσεη του με τα χαρακτηριστικά προσωπικότητας
.
επιμ.
Σιώμος Κ
,
Φλώρος Γεώργιος
.
Έρευνα, Πρόληψη, Αντιμετώπιση των Κινδύνων στη Χρήση του Διαδικτύου
.
Λάρισα
.
Ελληνική Εταιρεία μελέτης της Διαταραχής του Εθισμού στο Διαδίκτυο
.
p.20-23
.
Nearchou N
,
Stogiannidou Ariadni
(2011)
.
Resilience to emotional maltreatment within the school environment: a retrospective approach
.
2nd Biennial International Conference of the European Society of Trauma and Dissociation
.
Belfast, Irland
.
Νεάρχου Νίκη
,
Στογιαννίδου Αριάδνη
(2011)
.
Διερεύνηση παραγόντων ανθεκτικότητας και ψυχικής λειτουργικότητας σε μαθητές δημοτικού σχολείου
.
13ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ψυχολογικής Ερευνας της ΕΛ.Ψ.Ε
.
Αθήνα, Ελλάδα
.
Λαμπαδά Β
,
Στογιαννίδου Α
(2011)
.
Γονείς εφήβων και ηλεκτρονικοί υπολογιστές: Η διερεύνηση των πρακτικών ρύθμισης της χρήσης του Η/Υ (ελεύθερη ανακοίνωση)
.
2ο ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΔΙΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΜΕΛΕΤΗΣ ΤΗΣ ΔΙΑΤΑΡΑΧΗΣ ΕΘΙΣΜΟΥ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
.
Θεσσαλονίκη
.
Νεάρχου Ν
,
Στογιαννίδου Α
(2011)
.
Διερεύνηση παραγόντων ανθεκτικότητας και ψυχικής λειτουργικότητας σε μαθητές Δημοτικού Σχολείου
.
13ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ψυχολογικής Έρευνας της ΕΛΨΕ
.
Αθήνα
.
Στογιαννίδου Α
(2011)
.
Η διδασκαλία της ψυχολογίας: Θεωρία και πράξη (ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΜΠΟΣΙΟ: ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ)
.
13ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ψυχολογικής Έρευνας της ΕΛΨΕ
.
Αθήνα
.
2010
Αθανασιάδου Χ
,
Τάζογλου Ε
(2010)
.
Επαγγελματική συμβουλευτική με την οπτική του φύλου
.
επιμ.
Δεληγιάννη-Κουϊμτζή Β
,
Αθανασιάδου Χ
,
Στογιαννίδου Α
.
Αθήνα
.
Ελληνικά Γράμματα
.
p.129-156
.
Αθανασιάδου Χ
,
Δεληγιάννη-Κουϊμτζή Β
(2010)
.
Η φεμινιστική κριτική στην Ψυχολογία και τη Συμβουλευτική
.
επιμ.
Δεληγιάννη-Κουϊμτζή Β
,
Αθανασιάδου Χ
,
Στογιαννίδου Α
.
Συμβουλευτική με την οπτική του φύλου
.
Αθήνα
.
Ελληνικά Γράμματα
.
Αθανασιάδου Χ
,
Δεληγιάννη-Κουϊμτζή Β
(2010)
.
Η διαμόρφωση των ταυτοτήτων φύλου: μια φεμινιστική προσέγγιση
.
επιμ.
Δεληγιάννη-Κουϊμτζή Β
,
Αθανασιάδου Χ
,
Στογιαννίδου Α
.
Συμβουλευτική με την οπτική του φύλου
.
Αθήνα
.
Ελληνικά Γράμματα
.
p.24-63
.
Στογιαννίδου Αριάδνη
(2010)
.
Κακοποίηση-παραμέληση στην εφηβική ηλικία
.
Συμβουλευτική με την Οπτική του Φύλου
.
editors Δεληγιάννη-Κουϊμτζή Β., Στογιαννίδου Α., Αθανασιάδου Χ
.
Αθήνα
.
Ελληνικά Γράμματα
.
p.261-295
.
Δεληγιάννη-Κουϊμτζή Β. (editor)
,
Αθανασιάδου Χ. (editor)
,
Στογιαννίδου Α. (editor)
(2010)
.
Συμβουλευτική με την οπτική του φύλου
.
Αθήνα
.
Ελληνικά Γράμματα
.
Nearchou Niki
,
Stogiannidou Ariadni
(2010)
.
Emotional Maltreatment within the school context: a preliminary investigation in Greek schools
.
3rd International Conference, Children and Youth in Changing Societies, Program-Abstracts
.
3rd International Conference, Children and Youth in Changing Societies
.
Thessaloniki, Greece
.
Published Version
.
p.67
.
Lampada V
,
Stogiannidou A
(2010)
.
Attitudes of Adolescents’ Parents towards Computer Technology and Strategies of Parental Regulation in Greece
.
10οMeCCSA Conference, Media, Communications & Cultural Studies Association
.
London
.
Nearchou N
,
Stogiannidou A
(2010)
.
Resilience to emotional maltreatment within the school environment-A retrospective approach
.
2nd Biennial International Conference of Trauma and Dissociation
.
Belfast
.
Nearhou F
,
Stogiannidou A
(2010)
.
Emotional maltreatment within the school context: A preliminary investigation in Greek schools
.
3rd International Conference of the Psychological Society of Northern Greece: Children and Youth in Changing Societies
.
Thessaloniki
.
Stogiannidou A
(2010)
.
Comparison of “traditional” and new technological means of communication in interpersonal trust
.
3rd International Conference of the Psychological Society of Northern Greece: Children and Youth in Changing Societies
.
Thessaloniki
.
Αθανασιάδου Χ
,
Στογιαννίδου Α
(2010)
.
Η επαγγελματική ταυτότητα του συμβουλευτικού ψυχολόγου
.
2ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ψυχολογικής Έρευνας Φοιτητών, Ελληνική Ψυχολογική Εταιρεία & Τμήμα Ψυχολογίας Α.Π.Θ
.
Θεσσαλονίκη
.
Νεάρχου Φ
,
Στογιαννίδου Α
(2010)
.
Συναισθηματική κακοποίηση/παραμέληση στο σχολείο: Διερεύνηση παραγόντων ανθεκτικότητας
.
2ο Πανελλήνιο Συνέδριο Εξελικτικής Ψυχολογίας
.
Αλεξανδρούπολη
.
Στογιαννίδου Α
(2010)
.
Εμπειρική Τεκμηρίωση της Συμβουλευτικής Γονέων
.
3ο Πανελλήνιο Συνέδριο Συμβουλευτικής Ψυχολογίας
.
Ρέθυμνο
.
Στογιαννίδου Α
(2010)
.
ΓΙΑΤΙ ΔΕ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΚΡΥΣΤΑΛΛΙΝΕΣ ΣΦΑΙΡΕΣ: Η ΕΡΕΥΝΑ ΣΤΗΝ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
.
2ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ψυχολογικής Έρευνας Φοιτητών
.
Θεσσαλονίκη
.
2007
Στογιαννίδου Α
,
Σακκά Δ
,
Δεληγιάννη-Κουϊμτζή Β
(2007)
.
Ταυτότητες φύλου και επαγγελματικές επιλογές
.
επιμ.
Δεληγιάννη-Κουϊμτζή Β
,
Σακκά Δ
.
Από την Εφηβεία στην Ενήλικη Ζωή: μελέτες για τις ταυτότητες φύλου στην σύγχρονη ελληνική πραγματικότητα
.
Αθήνα
.
Δαρδανός - τυπωθήτω
.
p.89-108
.
Στογιαννίδου Α
(2007)
.
Αντιλήψεις των δύο φύλων για την επαγγελματική σταδιοδρομία
.
επιμ.
Δεληγιάννη-Κουϊμτζή Β
,
Σακκά Δ
.
Από την εφηβεία στην ενήλικη ζωή
.
Αθήνα
.
Gutenberg
.
p.89-108
.
Gadona G
,
Stogiannidou A
,
Kalantzi-Azizi A
(2007)
.
Relationship between adjustment to university and characteristics of the students’ family of origin
.
FEDORA-PSYCHE Conference
.
Ρέθυμνο
.
Στογιαννίδου Α
(2007)
.
Εφαρμογές της Ορθολογιστικής Συναισθηματικής Θεωρίας (RET) στην αξιολόγηση και προώθηση της σχολικής λειτουργικότητας (Ανακοίνωση στο Συμπόσιο Κλάδου σχολικής Ψυχολογίας της ΕΛΨΕ)
.
11ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ψυχολογικής Έρευνας
.
Ρέθυμνο
.
2003
Δεληγιάννη-Κουϊμτζή Β
,
Σακκά Δ
,
Στογιαννίδου Α
,
Ψάλτη Α
(2003)
.
Η Επίδραση του Φύλου στη Διαμόρφωση Απόψεων και Πεποιθήσεων κατά την Εφηβική Ηλικία
.
επιμ.
Δεληγιάννη-Κουϊμτζή Β
,
Ζιώγου Σ
,
Φρόση Λ
.
Φύλο και Εκπαιδευτική Πραγματικότητα στην Ελλάδα: προωθώντας παρεμβάσεις για την ισότητα των φύλων στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα
.
Αθήνα
.
Κέντρο Ερευνών για Θέματα Ισότητας
.
p.181-197
.
Δεληγιάννη-Κουϊμτζή Β
,
Μαζηρίδου Ε
,
Κιοσέογλου Γ
(2003)
.
Οι προσδοκίες των γονέων για το μέλλον των παιδιών τους: διαμορφώνοντας τις ταυτότητες φύλου στο οικογενειακό πλαίσιο
.
επιμ.
Κωσταρίδου-Ευκλείδη Α
,
Στογιαννίδου Α
,
Αυδή Ε
.
Επιστημονική Επετηρίδα Τμήματος Ψυχολογίας, τόμος 5
.
vol.5 p.189-213
.
Μεταλλίδου Παναγιώτα
,
Κουρή Θ
(2003)
.
Αυτο-αναφορές παιδιών Ε’ Δημοτικού για τη χρήση στρατηγικών επεξεργασίας κειμένου: Η περίπτωση της παραγωγής περιληπτικού κειμένου
.
επιμ.
Κωσταρίδου-Ευκλείδη Αναστασία
,
Στογιαννίδου Αριάδνη
,
Αυδή Ευρυνόμη
.
Επιστημονική Επετηρίδα του Τμήματος Ψυχολογίας του Α.Π.Θ
.
Θεσσαλονίκη
.
vol.5 p.323-349
.
Χαρβάτης Α
,
Στογιαννίδου Α
(2003)
.
Συγκριτική συμβολή των ψυχολογικών χαρακτηριστικών των μητέρων στις εκτιμήσεις τους για τις δυσκολίες συμπεριφοράς των παιδιών τους
.
επιμ.
Ευκλείδη Α
,
Στογιαννίδου Α
,
Αυδή Ε
.
Επιστημονική Επετηρίδα του Τμήματος Ψυχολογίας του Α.Π.Θ
.
Θεσσαλονίκη
.
Τμήμα Ψυχολογίας Α.Π.Θ
.
vol.5 p.467-492
.
Ευκλείδη Α. (editor)
,
Στογιαννίδου Α. (editor)
,
Αυδή Ε. (editor)
(2003)
.
Επιστημονική Επετηρίδα της Φιλοσοφικής Σχολής, Τμήμα Ψυχολογίας Α.Π.Θ
.
Θεσσαλονίκη
.
Υπηρεσία Δημοσιευμάτων Α.Π.Θ./Art of Text
.
vol.5
.
Δεληγιάννη-Κουϊμτζή Β
,
Μαζηρίδου Ε
,
Κιοσέογλου Γ
,
Κωσταρίδου-Ευκλείδη Α. (editor)
,
Στογιαννίδου Α. (editor)
,
Αυδή Ε. (editor)
(2003)
.
Οι προσδοκίες των γονέων για το μέλλον των παιδιών τους: διαμορφώνοντας τις ταυτότητες φύλου στο οικογενειακό πλαίσιο
.
Επιστημονική Επετηρίδα του Τμήματος Ψυχολογίας του Α.Π.Θ
.
vol.5 p.189-214
.
2008
Αθανασιάδου Χ. (editor)
,
Μαλικιώση-Λοΐζου Μ. (editor)
,
Παπαθανασίου Μ. (editor)
,
Στογιαννίδου Α. (editor)
,
Φορτοτήρα Μ. (editor)
(2008)
.
Μοντέλο Δράσεων Συμβουλευτικής και Επαγγελματικού Προσανατολισμού με την Οπτική του Φύλου (Μέρος Β)
.
Θεσσαλονίκη
.
Α.Π.Θ., Έργο Καλλιρρόη
.
Δεληγιάννη-Κουϊμτζή Β. (editor)
,
Στογιαννίδου Α. (editor)
,
Αθανασιάδου Χ. (editor)
(2008)
.
Συμβουλευτική στην Εφηβική Ηλικία με την Οπτική του Φύλου
.
Θεσσαλονίκη
.
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
.
Δεληγιάννη-Κουϊμτζή Β
,
Αθανασιάδου Χ
,
Παπαθανασίου Μ
,
Στογιαννίδου Α
,
Φορτοτήρα Μ
(2008)
.
Ασκήσεις Ευαισθητοποίησης Μαθητών-τριών στο ΣΕΠ με την Οπτική του Φύλου
.
Θεσσαλονίκη
.
Α.Π.Θ., Έργο Καλλιρρόη
.
Ουρφαλί I
,
Στογιαννίδου Α
(2008)
.
Σύνδεση μεταξύ της συμπεριφοράς συμβούλου και του επιπέδου επικοινωνίας συμβουλευόμενου/ ης: μια μεθοδολογική πρόταση για τη διερεύνηση της επίδρασης του φύλου” (Ανακοίνωση σε συμπόσιο)
.
ΣΥΝΕΔΡΙΟ: ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΦΗΒΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΝΗΛΙΚΗ ΖΩΗ: ΦΥΛΟ, ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΛΟΓΕΣ
.
Θεσσαλονίκη
.
Στογιαννίδου Α
(2008)
.
Παρουσίαση του κριτηρίου αντιληπτικής λειτουργίας
.
Τριημερίδα «Ψυχομετρικά-Διαγνωστικά κριτήρια για προβλήματα μάθησης στην παιδική και εφηβική ηλικία»
.
Θεσσαλονίκη
.
Στογιαννίδου Α
(2008)
.
Ομάδα εργασίας για το κριτήριο αντιληπτικής λειτουργίας
.
Τριημερίδα «Ψυχομετρικά-Διαγνωστικά κριτήρια για προβλήματα μάθησης στην παιδική και εφηβική ηλικία»,
.
Θεσσαλονίκη
.
Στογιαννίδου Α
(2008)
.
Μεταπτυχιακά Προγράμματα Σπουδών του Τμήματος Ψυχολογίας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης
.
1ο Πανελλήνιο Συνέδριο Φοιτητών Ψυχολογίας «Νέοι Ψυχολόγοι Αντιμέτωποι με την Πρόκληση του Επαγγέλματος
.
Αθήνα
.
Στογιαννίδου Α
(2008)
.
Αξιολόγηση αποτελεσματικότητας στη συμβουλευτική διαδικασία: Αρκεί η μέτρηση της ικανοποίησης του πελάτη;(προσκεκλημένη ομιλία)
.
ΗΜΕΡΙΔΑ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΤΗΣ ΨΕΒΕ Σύγχρονες εξελίξεις στη συμβουλευτική ψυχολογία
.
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
.
Φρανσές Ε
,
Στογιαννίδου Α
(2008)
.
Διαδίκτυο και σχέσεις γονέων-παιδιών : Σύνδεση μεταξύ της στάσης εφήβων προς τους Η/Υ και των αντιλήψεών τους για τις αντίστοιχες στάσεις των γονέων τους (ελεύθερη ανακοίνωση)
.
Διεθνές Συνέδριο Σχολικής Ψυχολογίας, Σχολική Ψυχολογία: Αναγκαία για την Ποιοτική Αναβάθμιση της Εκπαίδευσης
.
Ρέθυμνο
.
2005
Στογιαννίδου Α
,
Αθανασιάδου Χ
,
Δεληγιάννη-Κουϊμτζή Β
(2005)
.
Διαπολιτισμική επαγγελματική συμβουλευτική: άρση ανισοτήτων
.
Διημερίδα με θέμα Πολυπολιτισμική Συμβουλευτική Ψυχολογία: Θεωρία και Εφαρμογές στην Κοινότητα
.
Κομοτηνή
.
----
Stogiannidou Ariadni
,
Figgou Lia
,
Nesdale D
,
Kioseoglou Grigorios
.
Process of personal and social coping on moving and non moving minorities: The paradigm of Pontian refugees from the former USSR
.
IV European Psychology Congress
.
Αθήνα - Ελλάδα
.
Mis à jour: 2017-11-05