Aller au contenu principal
Structure Qualité
Université Aristote de Thessaloniki
Identifiant
Vous êtes ici
Accueil
»
e-Curriculum Vitae
Curriculum Vitae
Expand
|
Collapse
Konstantina Dogani
Assistant Professor, School of Early Childhood Education
Personal Information
2310991297
kdogani@nured.auth.gr
http://auth.academia.edu/KonstantinaDogani/Papers
Γνωστικό Αντικείμενο
:
Μουσική Αγωγή στην Προσχολική Ηλικία
Επιστημονική Ειδίκευση
:
Κατάρτιση εκπαιδευτικών με επιστημονική εξειδίκευση
Ανθρωπιστικά και Τέχνες
Μουσική και παραστατικές τέχνες
Education
Προπτυχιακές Σπουδές
1996
Πτυχίο στην Παιδαγωγική Επιστήμη της Προσχολικής Ηλικίας
Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο
Greece
Μεταπτυχιακές Σπουδές
1998
Μεταπτυχιακό δίπλωμα στη Μουσική Παιδαγωγική (Master of Arts in Music Education)
School of Education
University of Reading
Greece
Διδακτορικό Δίπλωμα
2003
Διδακτορικό στη Μουσική Παιδαγωγική (DPhil, Doctor of Philosophy in Education)
School of Education
University of Exeter
Greece
Course Work
Courses of Winter semester of 2016–17 academic year
ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Ε.1.248
MUSIC EDUCATIONAL VIEWS AND CLASS APPLICATIONS
ΠΡ.3.062
EARLY CHILDHOOD PEDAGOGY AND PRACTICE II
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΜΕ ΤΙΤΛΟ "ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ"
ΑΑΥΓ.009
PERFORMANCES IN AESTHETIC EDUCATION
Courses of Spring semester of 2016–17 academic year
ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Δ.1.9701
INTRODUCTION TO MUSIC EDUCATION
Η.1.269
IMPROVISATION AND LISTENING IN MUSIC
ΕΠ.2.060
PEDAGOGY OF MUSIC IMPROVISATION
ΥΒ.1.030
CREATIVE MUSIC EDUCATION
Theses Supervised
Student Theses within AUTh
In progress
. ΗΧΟΠΕΡΙΠΑΤΟΙ ΚΑΙ ΣΥΝΘΕΣΗ ΗΧΟΤΟΠΙΩΝ ΑΠΟ ΠΑΙΔΙΑ ΩΣ ΔΙΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΑΝΑΣΤΟΧΑΣΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
. ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΗ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΥ ΤΟΥ ΟΜΑΔΙΚΟΥ ΜΟΥΣΙΚΟΥ ΑΥΤΟΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΣΕ ΚΙΝΗΣΗ
. ΤΙ ΝΟΗΜΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΣΥΝΘΕΣΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ; ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΥΠΟ ΤΟ ΠΡΙΣΜΑ ΤΗΣ ΚΡΙΤΙΚΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ
2015–2016
. ΕΝΘΑΡΡΥΝΣΗ ΟΜΑΔΙΚΩΝ ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΑΥΤΟΣΧΕΔΙΑΣΜΩΝ ΚΑΤΑ ΤΟ ΑΥΘΟΡΜΗΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
. ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΜΟΥΣΙΚΗ ΕΠΕΝΔΥΣΗ ΤΑΙΝΙΑΣ SLOWMATION ΑΠΟ ΠΑΙΔΙΑ ΠΡΩΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΜΕ ΘΕΜΑ "ΑΔΕΣΠΟΤΑ ΖΩΑ"
2014–2015
. ΑΥΤΟΣΧΕΔΙΑΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΜΟΥΣΙΚΗ ΚΑΙ ΚΙΝΗΣΗ ΜΕ ΕΝΗΛΙΚΕΣ ΚΑΙ ΠΑΙΔΙΑ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
. ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΗ ΠΑΙΔΙΟΥ-ΓΟΝΙΟΥ ΚΑΤΑ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΚΑΙ ΚΙΝΗΣΗΣ
. ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΗ ΠΑΙΔΙΟΥ-ΓΟΝΙΟΥ ΚΑΤΑ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΚΑΙ ΚΙΝΗΣΗΣ
. Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΣΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΝΗΠΙΩΝ ΜΕ ΔΙΑΣΠΑΣΤΙΚΕΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ
2013–2014
. ΜΟΥΣΙΚΑ ΞΥΠΝΗΜΑΤΑ
. ΑΥΘΟΡΜΗΤΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΥΤΟΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΗ.
. Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
. ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΑΙΝΙΑΣ ΚΑΙ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΑΠΟ ΠΑΙΔΙΑ ΠΡΩΤΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ ΓΙΑ ΤΑ ΔΟΝΤΙΑ ΚΑΙ ΤΗ ΣΤΟΜΑΤΙΚΗ ΥΓΙΕΙΝΗ
. ΤΟ ΑΥΘΟΡΜΗΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΠΑΙΔΙΩΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ
. ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΑΙΝΙΑΣ ΚΑΙ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΑΠΟ ΠΑΙΔΙΑ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΡΟΦΙΚΗ ΑΛΥΣΙΔΑ
. ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΑΙΝΙΑΣ ΚΑΙ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΑΠΟ ΠΑΙΔΙΑ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΥΚΛΟ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ
2011–2012
. ΜΟΥΣΙΚΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΠΑΙΔΙΩΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ. ΜΙΑ ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ
2010–2011
. ΤΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΩΣ ΑΦΟΡΜΗ ΓΙΑ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΜΟΥΣΙΚΟΘΕΑΤΡΙΚΗΣ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
2009–2010
. ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΗ ΣΕ ΟΜΑΔΙΚΕΣ ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ
Administrative Work
Τμήματος
#
Από
Έως
Θέση Όργανο / Επιτροπή
4
2011
2012
Member, Γενική Συνέλευση Τμήματος
2
2010
2012
Member, Επιτροπή Μετεγγραφών
3
2010
2012
Member, Επιτροπή Παραλαβής Υλικού
1
2007
2012
Member, Επιτροπή Πρακτικής Άσκησης
Research Projects
2014–2015
ΔΡΑΣΗ Γ: Ενίσχυση Ερευνητικής Δραστηριότητας Ανθρωπιστικών Επιστημών (β' φάση): Διερεύνηση του τρόπου ενσωμάτωσης των αυθόρμητων μουσικών αντιδράσεων του παιδιόυ προσχολικής ηλικίας σε δημιουργικές μουσικές δραστηριότητες στην τάξη
2012–2012
Συνέδριο: "Μουσική Παιδεία: Απο τους Αρχαίου Έλληνες Φιλοσόφους μέχρι τις Παγκόσμιες Μουσικές Κοινότητες"
2006–2009
Μουσικοπαιδαγωγικό Δίκτυο (me Net): Δίκτυο ευρωπαϊκής επικοινωνίας και διαχείρισης της γνώσης για τη μουσική εκπαίδευση.
Συμμετοχές σε συντακτικές επιτροπές περιοδικών
Συμμετοχές σε συντακτικές επιτροπές περιοδικών
2011
Hellenic Journal of Music, Education, and Culture (HeJMEC)
.
1792-2518
.
Greece
2010
Hellenic Journal of Music, Education, and Culture (HeJMEC)
.
1792-2518
.
Greece
Συμμετοχές σε συντακτικές επιτροπές περιοδικών
Συμμετοχή σε επιτροπή επιστημονικού συνεδρίου
2009-10-30
Μουσική: παιδεύει, εκπαιδεύει, θεραπεύει
.
Ελληνική Ένωση για τη Μουσική Εκπαίδευση (ΕΕΜΕ)
.
Greece
2005-04-15
Μεθοδολογικές και βιωματικές προσεγγίσεις των τάξεων από την Α’ έως και την ΣΤ’ Δημοτικού
.
Ελληνική Ένωση για τη Μουσική Αγωγή στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση (ΕΕΜΑΠΕ),
.
Greece
Προσκλήσεις για Διαλέξεις
Σε Πανεπιστήμια και άλλους φορείς
2009-03-19
Δημιουργική διαδικασία στη Μουσική Παιδαγωγική
.
ΑΠΘ ΤΕΠΑΕ
.
Greece
2008-02-01
Μουσικοί δρόμοι μέσα από τον αυτοσχεδιασμό και τη δημιουργικότητα
.
Περιφερειακή Διεύθυνση Α/θμιας και Β/θμιας Εκπ/σης Κεντρικής Μακεδονίας
.
Greece
2008-01-21
Δράσεις μετάβασης από το νηπιαγωγείο στο δημοτικό με «διαβατήριο» τη μουσική
.
Κεντρικό Επιμορφωτικό Σεμινάριο Στελεχών της Εκπαίδευσης
.
Greece
2007-08-24
Διδασκαλία μουσικών εννοιών και μουσικής ανάγνωσης-γραφής: από το παιχνίδι στην παρτιτούρα
.
Ελληνική Ένωση για τη Μουσική Αγωγή στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση (ΕΕΜΑΠΕ)
.
Greece
Ψυχολογικές και κοινωνιολογικές προσεγγίσεις της μουσικής παιδαγωγικής
.
Νομαρχίας Πειραιώς και Ένωση Εκπαιδευτικών Μουσικής Αγωγής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (ΕΕΜΑΠΕ)
.
Greece
Η Μουσική στο Νηπιαγωγείο
.
38η Περιφέρεια Προσχολικής Αγωγής
.
Greece
Συμμετοχές σε συντακτικές επιτροπές περιοδικών
Θέση σε ακαδημαϊκό/ερευνητικό οργανισμό ή επιστημονική εταιρεία
2012
Μέλος
.
International Society of Music Education (ISME)
.
2012
National Coordinator for Greece
.
European Association for Schools Music (EAS)
.
Austria
2012
Μέλος
.
Ελληνική Ένωση για Μουσική Αγωγή στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση
.
Greece
Publications
2008
Dogani Konstantina
(2008)
.
Using reflection as a tool for training generalist teachers to teach music
.
Music Education Research
.
vol.10 no.1 p.125-139
.
Dogani Konstantina
(2008)
.
Learning and Teaching Music in Greece: a field in constant flow
.
Communicating Diversity: Musik lehren und lernen in Europa - To learn and to teach music in Europe,
.
Επιμέλεια:I. Malmberg & C. Wimmer
.
p.129-136
.
2007
Δογάνη Κωνσταντίνα
(2007)
.
Μουσική εκπαίδευση στην Ευρώπη: Ευρωπαϊκό Δίκτυο meNet
.
Μουσική σε Πρώτη Βαθμίδα
.
no.3 p.32-35
.
Δογάνη Κωνσταντίνα
(2007)
.
Τρόποι προσέγγισης της διδασκαλίας της μουσικής στην τάξη ως τρόπο έκφρασης και δημιουργίας
.
Μεθοδολογικές και βιωματικές προσεγγίσεις των τάξεων από την Α' έως και την ΣΤ' Δημοτικού
.
1ο Πανελλήνιο Συνέδριο Μουσική Αγωγής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
.
Αθήνα - Ελλάδα
.
p.191-199
.
2004
Dogani Konstantina
(2004)
.
Teachers’ Understanding of Composing in the Primary Classroom
.
Music Education Research
.
vol.6 no.3 p.263-279
.
2012
Δογάνη Κωνσταντίνα
(2012)
.
Μουσική στην προσχολική αγωγή: αλληλεπίδραση παιδιού-παιδαγωγού
.
Αθήνα
.
Gutenberg - Γιώργος & Κώστας Δαρδανός
.
Dogani Konstantina
(2012)
.
Creating musical multimedia in music educational preschool context
.
Proceedings of the 24th International Seminar on Research in Music Education
.
ISME Commission for Research in Music Education, 24th International Seminar
.
Thessaloniki - Greece
.
p.65-70
.
2014
Dogani Konstantina
(2014)
.
Music Education and Media: an experiential learning perspective for early childhood teacher training
.
Music and Media Infused Lives: Music Education in a Digital Age
.
Επιμέλεια:Susan A. O’Neill
.
τομ.6 p.287-304
.
Σέρογλου Φανή
,
Λέτσι Άννα
,
Γέντζη Ελένη
,
Δογάνη Κωνσταντίνα
(2014)
.
Δημιουργώ και μαθαίνω φυσικές επιστήμες: Η περίπτωση των μαθητικών ταινιών slowmation
.
Πρακτικά του Πανελλήνιου Συνεδρίου με Διεθνή Συμμετοχή: Ανα-Στοχασμοί για την Παιδική Ηλικία
.
Ανα-Στοχασμοί για την Παιδική Ηλικία
.
Θεσσαλονίκη - Ελλάδα
.
p.1161-1182
.
Δογάνη Κωνσταντίνα
,
Παυλίδου Εύα
(2014)
.
Όρια και ελευθερία στον αυτοσχεδιασμό με μουσική και κίνηση
.
Πανελλήνιο Συνέδριο με Διεθνή Συμμετοχή: Ανα-Στοχασμοί για την Παιδική Ηλικία
.
Θεσσαλονίκη - Ελλάδα
.
2011
Rodríguez Quiles Υ García J. A
,
Dogani K
(2011)
.
Music in schools across Europe: analysis, interpretation and guidelines for music education in the framework of the European Union
.
επιμ.
Airi Liimets
,
Marit Mäesalu
.
Music Inside and Outside the School
.
Frankfurt am Main
.
Peter Lang
.
vol.21 p.95-122
.
Δογάνη Κ
(2011)
.
Μουσική-Κοινωνία-Εκπαίδευση: Αλληλεπιδράσεις στη διαδικασία της μουσικής μάθησης
.
επιμ.
Παπαδάκης Ν
,
Χανιωτάκης Ν
.
Εκπαίδευση - Κοινωνία & Πολιτική: Τιμητικός τόμος για τον Καθηγητή Ιωάννη Ε. Πυργιωτάκη
.
Αθήνα
.
Τόπος
.
Δογάνη Κ
(2011)
.
Μουσική-Κοινωνία-Εκπαίδευση: Αλληλεπιδράσεις στη διαδικασία της μουσικής μάθησης
.
Παπαδάκης & Ν. Χανιωτάκης (Επιμ.) «Εκπαίδευση - Κοινωνία & Πολιτική
.
Στο: Ν; Τιμητικός τόμος για τον Καθηγητή Ιωάννη Ε
.
2009
Δογάνη Κωνσταντίνα
(2009)
.
Ο αναστοχασμός ως μέσο ενδυνάμωσης του εκπαιδευτικού μουσικής
.
Ζητήματα Μουσικής Παιδαγωγικής
.
Επιμέλεια:Ξ. Παπαπαναγιώτου
.
p.369-388
.
2015
Δογάνη Κωνσταντίνα
(2015)
.
Ήχος και τόπος ως εμπειρία μάθησης για το παιδί
.
Ηλεκτρονικός τόμος Πρακτικών του Συμποσίου με Διεθνή Συμμετοχή: Τόποι για Εμπειρίες Μάθησης. Έρευνα, Δημιουργία, Αλλαγή
.
Τόποι για Εμπειρίες Μάθησης. Έρευνα, Δημιουργία, Αλλαγή
.
Θεσσαλονίκη - Ελλάδα
.
p.378-391
.
Δογάνη Κωνσταντίνα
(2015)
.
Ηχοτοπία και ηχητικοί περίπατοι στην προσχολική μουσική εκπαίδευση
.
Ακουστική Οικολογία και Εκπαίδευση
.
Πρακτικά 3ου Συνεδρίου Ακουστικής Οικολογίας
.
Αθήνα - Ελλάδα
.
p.76-86
.
2010
Δογάνη Κωνσταντίνα
(2010)
.
Μια πρόταση για την εκπαίδευση νηπιαγωγών για τη χρήση της μουσικής στο ολοήμερο σχολείο: έρευνα και διδακτική πράξη
.
Μουσική Παιδαγωγική στον 21ο αιώνα: προκλήσεις, προβλήματα, προοπτικές
.
2ο συνέδριο με Διεθνή Συμμετοχή της Ένωσης Εκπαιδευτικών Μουσικής Αγωγής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (ΕΕΜΑΠΕ)
.
Αθήνα - Ελλάδα
.
Δογάνη Κωνσταντίνα
(2010)
.
Μιά πρόταση για την εκπαίδευση νηπιαγωγών για τη χρήση της μουσικής στο ολοήμερο σχολείο: έρευνα και διδακτική πράξη
.
Πρακτικά 2ου συνεδρίου της ΕΕΜΑΠΕ - Ένωσης Εκπαιδευτικών Μουσικής Αγωγής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης με θέμα Μουσική Παιδαγωγική στον 21 αιώνα: προκλήσεις, προβλήματα, προοπτικές. Αθήνα: ΕΕΜΑΠΕ 20-22 Απριλίου 2007
.
Αθήνα
.
vol.Β p.80-85
.
Δογάνη Κωνσταντίνα
(2010)
.
Ψυχολογικές και κοινωνιολογικές προσεγγίσεις της μουσικής παιδαγωγικής: Διάλεξη σε επιμορφωτικό σεμινάριο για την παρουσίαση του νέου διδακτικού πακέτου βιβλίων μουσικής των Α΄ και Β΄ τάξεων Δημοτικού μετ(TRUNCATED)
.
Πειραιάς
.
2002
Dogani Konstantina
,
Hennessy Sarah
(2002)
.
Asking better questions in teaching for creativity
.
Creative Thinking: An Indispensable Asset for a Successful Future, Proceedings of the Fourth International Conference on Creative Thinking
.
Fourth International Conference on Creative Thinking
.
- Malta
.
Mis à jour: 2017-06-28