Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Μονάδα Διασφάλισης Ποιότητας
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Είσοδος
Αρχή
ΑΠΘ
Πολιτική Ποιότητας
ΜΟΔΙΠ
ΕΘΑΑΕ
ΟΜΕΑ
Αξιολόγηση
Πιστοποίηση
Νομοθεσία
Κανονισμοί
ΣΔΠ
Είστε εδώ
Αρχή
»
Αναφορά Βιογραφικών
Βιογραφικό Σημείωμα
Ανάπτυξη
|
Σύμπτυξη
Κωνσταντίνα Δογάνη
Αναπληρώτρια Καθηγήτρια, Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης
Προσωπικά Στοιχεία
2310991297
kdogani@nured.auth.gr
http://auth.academia.edu/KonstantinaDogani/Papers
Google Scholar ID
TB3SSkcAAAAJ
https://orcid.org/0000-0001-7688-8403
Γνωστικό Αντικείμενο
:
Μουσική Αγωγή στην Προσχολική Ηλικία
Επιστημονική Ειδίκευση
:
Εκπαίδευση
Κατάρτιση εκπαιδευτικών και επιστήμη της εκπαίδευσης
Κατάρτιση εκπαιδευτικών προσχολικής αγωγής
Κατάρτιση εκπαιδευτικών με επιστημονική εξειδίκευση
Ανθρωπιστικά και Τέχνες
Μουσική και παραστατικές τέχνες
Εκπαίδευση
Προπτυχιακές Σπουδές
1996
Πτυχίο στην Παιδαγωγική Επιστήμη της Προσχολικής Ηλικίας
Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο
Ελλάδα
1996
Πτυχίο Πιάνου
Πρότυπο Πειραματικό Ωδείο Αθηνών
Μεταπτυχιακές Σπουδές
1998
Μεταπτυχιακό δίπλωμα στη Μουσική Παιδαγωγική (Master of Arts in Music Education)
School of Education
University of Reading
Ελλάδα
Διδακτορικό Δίπλωμα
2003
Διδακτορικό στη Μουσική Παιδαγωγική (DPhil, Doctor of Philosophy in Education)
School of Education
University of Exeter
Ελλάδα
Διδακτικό Έργο
Μαθήματα Χειμερινού εξαμήνου ακαδημαϊκού έτους 2024–25
ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Ε.1.248
ΜΟΥΣΙΚΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ
ΕΠ.2.060
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΤΟΥ ΜΟΥΣΙΚΟΥ ΑΥΤΟΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ
Ζ.1.253
Η ΕΙΚΑΣΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ
ΥΒ.1.030
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ
Ε22
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΤΟΥ ΜΟΥΣΙΚΟΥ ΑΥΤΟΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ
Ε44
ΜΟΥΣΙΚΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ
Μαθήματα Εαρινού εξαμήνου ακαδημαϊκού έτους 2024–25
ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΥΕ03
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ
Επίβλεψη Εργασιών
Εργασίες Φοιτητών εντός ΑΠΘ
Σε εξέλιξη
Μεταπτυχιακό
Οι ήχοι αφηγούνται...»: Πρωτότυπες μουσικές δημιουργίες και παραγωγή podcast από παιδιά νηπιαγωγείου
ΟΜΑΔΙΚΟΣ ΜΟΥΣΙΚΟΣ ΑΥΤΟΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΩΣ ΑΦΟΡΜΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΟΙΝΟΝΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΣΕ ΠΑΙΔΙΑ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
2024–2025
Μεταπτυχιακό
Μουσική εξερεύνηση και δημιουργία παιδιών προσχολικής ηλικίας με προκλήσεις σε περιβάλλον μη τυπικής μάθησης.
Ενισχύοντας και υποστηρίζοντας τις αναδυόμενες μουσικές έννοιες από το μουσικό παιχνίδι παιδιών νηπιαγωγείου.
Προπτυχιακό
Διερευνώντας τα ενδιαφέροντα των παιδιών στο ελεύθερο μουσικό παιχνίδι τους στο νηπιαγωγείο
2021–2022
Προπτυχιακό
Η επίδραση της μουσικής στην αναγνώριση και έκφραση συναισθημάτων των παιδιών προσχολικής ηλικίας
Διαδικασία δημιουργίας νανουρίσματος
2020–2021
Προπτυχιακό
ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΗΣ ΣΧΕΣΗΣ ΕΡΕΘΙΣΜΑΤΩΝ-ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΝΑΝΟΥΡΙΣΜΑΤΟΣ
2019–2020
Μεταπτυχιακό
ΤΑ ΗΧΟΤΟΠΙΑ ΩΣ ΜΕΣΟ ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΗΣ ΑΚΡΟΑΣΗΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ: ΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΜΕ ΠΑΙΔΙΑ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
Ο ΜΟΥΣΙΚΟΣ ΑΥΤΟΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΩΣ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΩΝ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΩΝ ΣΕ ΜΙΑ ΤΑΞΗ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
ΕΙΚΑΣΤΙΚΗ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΩΣ ΑΦΟΡΜΗ ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΠΑΙΔΙΚΩΝ ΤΡΑΓΟΥΔΙΩΝ ΑΠΟ ΜΗΤΕΡΕΣ
ΤΙ ΝΟΗΜΑ ΕΧΕΙ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ Η ΜΟΥΣΙΚΗ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ ΣΤΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΟΥΣ; ΜΙΑ ΔΙΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΑΝΑΣΤΟΧΑΣΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
2017–2018
Μεταπτυχιακό
ΤΙ ΝΟΗΜΑ ΕΧΕΙ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΜΙΑΣ ΟΜΑΔΙΚΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΣΥΝΘΕΣΗΣ; ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΥΠΟ ΤΟ ΠΡΙΣΜΑ ΤΗΣ ΚΡΙΤΙΚΗΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ
Η ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΥ ΤΟΥ ΜΟΥΣΙΚΟΥ ΟΜΑΔΙΚΟΥ ΑΥΤΟΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΣΕ ΚΙΝΗΣΗ
ΗΧΟΠΕΡΙΠΑΤΟΙ ΚΑΙ ΣΥΝΘΕΣΗ ΗΧΟΤΟΠΙΩΝ ΑΠΟ ΠΑΙΔΙΑ ΩΣ ΔΙΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΑΝΑΣΤΟΧΑΣΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
2015–2016
Προπτυχιακό
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΜΟΥΣΙΚΗ ΕΠΕΝΔΥΣΗ ΤΑΙΝΙΑΣ SLOWMATION ΑΠΟ ΠΑΙΔΙΑ ΠΡΩΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΜΕ ΘΕΜΑ "ΑΔΕΣΠΟΤΑ ΖΩΑ"
ΕΝΘΑΡΡΥΝΣΗ ΟΜΑΔΙΚΩΝ ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΑΥΤΟΣΧΕΔΙΑΣΜΩΝ ΚΑΤΑ ΤΟ ΑΥΘΟΡΜΗΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
2014–2015
Προπτυχιακό
ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΗ ΠΑΙΔΙΟΥ-ΓΟΝΙΟΥ ΚΑΤΑ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΚΑΙ ΚΙΝΗΣΗΣ
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΣΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΝΗΠΙΩΝ ΜΕ ΔΙΑΣΠΑΣΤΙΚΕΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ
ΑΥΤΟΣΧΕΔΙΑΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΜΟΥΣΙΚΗ ΚΑΙ ΚΙΝΗΣΗ ΜΕ ΕΝΗΛΙΚΕΣ ΚΑΙ ΠΑΙΔΙΑ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΗ ΠΑΙΔΙΟΥ-ΓΟΝΙΟΥ ΚΑΤΑ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΚΑΙ ΚΙΝΗΣΗΣ
2013–2014
Προπτυχιακό
ΑΥΘΟΡΜΗΤΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΥΤΟΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΗ.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΑΙΝΙΑΣ ΚΑΙ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΑΠΟ ΠΑΙΔΙΑ ΠΡΩΤΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ ΓΙΑ ΤΑ ΔΟΝΤΙΑ ΚΑΙ ΤΗ ΣΤΟΜΑΤΙΚΗ ΥΓΙΕΙΝΗ
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΑΙΝΙΑΣ ΚΑΙ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΑΠΟ ΠΑΙΔΙΑ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΥΚΛΟ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΑΙΝΙΑΣ ΚΑΙ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΑΠΟ ΠΑΙΔΙΑ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΡΟΦΙΚΗ ΑΛΥΣΙΔΑ
Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
ΤΟ ΑΥΘΟΡΜΗΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΠΑΙΔΙΩΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ
ΜΟΥΣΙΚΑ ΞΥΠΝΗΜΑΤΑ
2011–2012
Προπτυχιακό
ΜΟΥΣΙΚΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΠΑΙΔΙΩΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ. ΜΙΑ ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ
2010–2011
Προπτυχιακό
ΤΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΩΣ ΑΦΟΡΜΗ ΓΙΑ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΜΟΥΣΙΚΟΘΕΑΤΡΙΚΗΣ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
2009–2010
Προπτυχιακό
ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΗ ΣΕ ΟΜΑΔΙΚΕΣ ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ
Διπλωματικές Εργασίες εκτός ΑΠΘ
Postgraduate Level
2016–2017
Παππάς, Α.
.
Η σύνθεση τραγουδιών ως μέσο δημιουργικής έκφρασης των συναισθημάτων των παιδιών, Πανεπιστήμιο Λευκωσίας
.
Διοικητικό Έργο
Τμήματος
#
Από
Έως
Θέση Όργανο / Επιτροπή
7
2019
2020
Μέλος, Επιτροπή Στρατηγικού Σχεδιασμού
8
2019
2020
Διευθύντρια, Διευθύντρια Τομέα Αισθητικής Παιδείας
9
2019
2020
Μέλος, Κοσμητεία της Παιδαγωγικής Σχολής
11
2019
2020
Μέλος, Συντονιστική Επιτροπή Μεταπτυχιακού Προγράμματος "Επιστήμες της Αγωγής"
6
2016
2021
Person Responsible, Συντονίστρια ECTS ERASMUS+ for Studies για εξερχόμενους/ες φοιτητές/τριες
5
2015
2019
Συντονισμός, Συντονισμός Πρακτικής Άσκησης Ζ εξαμήνου
12
2012
2013
Μέλος, Εισηγητική Επιτροπή για τη βαθμολογική εξέλιξη του κ. Νικολάου Θεοδωρίδη στη θέση Ε.Ε.ΔΙ.Π. κλάδος Ι στο αντικείμενο της «Διδασκαλίας της Μουσικής», από την Γ΄ στη Β΄ βαθμίδα
4
2011
2021
Μέλος, Γενική Συνέλευση Τμήματος
2
2010
2016
Μέλος, Επιτροπή Μετεγγραφών
3
2010
2016
Μέλος, Επιτροπή Παραλαβής Υλικού
10
2010
2016
Μέλος, Επιτροπή Αναβάθμισης των εσωτερικών και εξωτερικών χώρων της Παιδαγωγικής Σχολής
1
2007
2017
Μέλος, Επιτροπή Πρακτικής Άσκησης
Ιδρύματος
#
Από
Έως
Θέση Όργανο / Επιτροπή
1
2014
2017
Μέλος, Επιτροπή Πολιτιστικής Πολιτικής ΑΠΘ
Ερευνητικά Έργα
Συμμετοχή
2022–2027
"Επιστήμες της Αγωγής: Έρευνα και Πράξη σε μεταβαλλόμενα περιβάλλοντα μάθησης"
2010–2015
Ένταξη και εκπαίδευση των παιδιών Ρομά στην Ανατολική Μακεδονία - Θράκη
2010–2015
Ένταξη και εκπαίδευση των παιδιών Ρομά στις Περιφέρειες Κεντρικής και Δυτικής Μακεδονίας (Υποέργο 1)
2006–2024
Πληρωμή μελών ΔΕΠ απο ΕΜΠ (ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΣΟΒΕΙΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ)
1999–2024
Πληρωμή μελών ΔΕΠ (ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ )
Συντονισμός
2014–2015
ΔΡΑΣΗ Γ: Ενίσχυση Ερευνητικής Δραστηριότητας Ανθρωπιστικών Επιστημών (β' φάση): Διερεύνηση του τρόπου ενσωμάτωσης των αυθόρμητων μουσικών αντιδράσεων του παιδιόυ προσχολικής ηλικίας σε δημιουργικές μουσικές δραστηριότητες στην τάξη
2012–2012
Συνέδριο: "Μουσική Παιδεία: Απο τους Αρχαίου Έλληνες Φιλοσόφους μέχρι τις Παγκόσμιες Μουσικές Κοινότητες"
2006–2009
Μουσικοπαιδαγωγικό Δίκτυο (me Net): Δίκτυο ευρωπαϊκής επικοινωνίας και διαχείρισης της γνώσης για τη μουσική εκπαίδευση.
Δημοσιεύσεις
(2022)
Άρθρο σε Περιοδικό
Dogani Konstantina
,
Papadopoulou Evangelia
(2022)
.
Preschool children’s understanding of the musical concept of tempo by engaging in strategies from mathematical generalisation
.
Early Years: An International Research Journal
.
σ.1-18
.
Βιβλιοκρισία
Dogani Konstantina
(2022)
.
The Orff Music and Movement Education as a Starting Point and a Destination, by O. Agalianou
.
Orff-Schulwerk International, The Journal of the IOSFS
.
τόμ.1 τευχ.1 [15/03/2022] σ.114-118
.
(2019)
Κεφάλαιο σε Συλλογικό Τόμο ή Λήμμα σε Λεξικό/Εγκυκλοπαίδεια
Δογάνη Κωνσταντίνα
(2019)
.
Μουσική Δημιουργία Παιδιών
.
Διαλεκτική και Πρωτοπορία στη Μουσική Παιδαγωγική
.
Επιμέλεια:Λελούδα Στάμου
.
Θεσσαλονίκη
.
ΕΕΜΕ
.
σ. 161-182
.
Ανακοίνωση σε Συνέδριο
Dogani Konstantina
,
Papadopoulou Evangelia
(2019)
.
Generalisation in early childhood music education
.
29th EECERA Annual Conference
.
Θεσσαλονίκη - Ελλάδα
.
(2018)
Ανακοίνωση σε Συνέδριο
Δογάνη Κωνσταντίνα
,
Πάττα Αδαμαντία
(2018)
.
Ομαδικοί Μουσικοί Αυτοσχεδιασμοί στο Νηπιαγωγείο
.
8ο Συνέδριο της Ελληνικής Ένωσης για τη Μουσική Εκπαίδευση (Ε.Ε.Μ.Ε.) Μουσική Εκπαίδευση και Κοινωνία: νέες προκλήσεις, νέοι προσανατολισμοί
.
Θεσσαλονίκη - Ελλάδα
.
(2017)
Ηχογράφηση
Δημολιός Κωστής
,
Μουσικοί Σχοινοβάτες
,
Μερεστσής Δημήτρης
,
Γιάλλουρος Στέφανος
,
Νικολαΐδης Στέλιος
,
Ευθυμιάδου Δώρα
,
Ακρίβα Ντορίνα
,
Δογάνη Κωνσταντίνα
,
Νικολαΐδης Στέλιος
,
Ευθυμιάδου Δώρα
,
Φραγκόπουλος Κωνσταντίνος
(2017)
.
Βιαστικό Πουλί - Μουσικοί Σχοινοβάτες
.
Shellac Recordings
.
https://www.youtube.com/watch?v=FIwyQiAySCM
.
(2016)
Κεφάλαιο σε Συλλογικό Τόμο ή Λήμμα σε Λεξικό/Εγκυκλοπαίδεια
Dogani Konstantina
(2016)
.
Discovering young children’s free musical play
.
21st Century Music Education: Informal Learning and Non-Formal Teaching Approaches in School and Community Contexts
.
Επιμέλεια:R. Wright, B.A. Younker & C. Beynon
.
Waterloo, ON, Canada
.
CMEA/ACME Biennial Book Series
.
τόμ.7 σ.433-450
.
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Seroglou Fani
,
Leci A
,
Gentzi E
,
Dogani Konstantina
(2016)
.
Create and learn science: the case of digital narratives
.
Science education research: Engaging learners for a sustainable future
.
Επιμέλεια:: J. Lavonen, K. Juuti, J. Lampiselkä, A. Uitto & K. Hahl
.
University of Helsinki - Finland
.
Helsinki, Finland
.
University of Helsinki
.
Ηχογράφηση
Δογάνη Κωνσταντίνα
,
Μαζαράκη Ηρώ
,
Γιάλλουρος Στέφανος
,
Χασάπης Θανάσης
,
Νικολαΐδης Στέλιος
,
Δημολιός Κωστής
,
Μουσικοί Σχοινοβάτες
,
Καραγκιοζάκη Δώρα
,
Μαζαράκη Ηρώ
,
Μερεστσής Δημήτρης
,
Νικολαΐδης Στέλιος
,
Δημολιός Κωστής
,
Γιάλλουρος Στέφανος
,
Χασάπης Θανάσης
,
Ακρίβα Ντορίνα
,
Μαραντίδου Γραμματική
,
Φραγκόπουλος Κωνσταντίνος
,
Ραφαήλ Ζήνωνος
,
Νταναβάρα Αργυρώ
,
Τολίκα Σοφία
(2016)
.
Αλήθεια είναι μάτια μου - Μουσικοί Σχοινοβάτες
.
Shellac Recordings
.
(2015)
Άρθρο σε Περιοδικό
Dogani Konstantina
,
Ourania Contandinidou-Semoglou
(2015)
.
Visual Messages Accompanied by Music: Preschool Children’s Interpretations
.
Dialogoi! Theory & Praxis in Education
.
τόμ.1 σ.15-35
.
Κεφάλαιο σε Συλλογικό Τόμο ή Λήμμα σε Λεξικό/Εγκυκλοπαίδεια
Dogani Konstantina
(2015)
.
Our 'butterfly effect' in music group improvisation
.
European Perspectives on Music Education: Volume 4 - Every learner counts: Democracy and Inclusion in Music Education
.
Επιμέλεια:N. Economidou Stavrou, M. Stakelum
.
Innsbruck: Austria
.
Helbling
.
τόμ.4 σ.189-208
.
Δογάνη Κωνσταντίνα
(2015)
.
Η μουσική ως αγωγή και επικοινωνία στην πολυπολιτισμική προσχολική τάξη
.
Καλές πρακτικές παρέμβασης για την ένταξη παιδιών Ρομά στην προσχολική εκπαίδευση
.
Επιμέλεια:Α. Καρακίτσιος
.
Θεσσαλονίκη
.
Υπουργείο Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων
.
σ.53-65
.
Δογάνη Κωνσταντίνα
(2015)
.
Η μουσική ως αγωγή και επικοινωνία στην πολυπολιτισμική προσχολική τάξη
.
Καλές πρακτικές παρέμβασης για την ένταξη παιδιών Ρομά στην προσχολική εκπαίδευση
.
Επιμέλεια:Α. Καρακίτσιος
.
Θεσσαλονίκη
.
ΥΠΕΠΘ
.
σ.53-65
.
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Δογάνη Κωνσταντίνα
(2015)
.
Ήχος και τόπος ως εμπειρία μάθησης για το παιδί
.
Ηλεκτρονικός τόμος Πρακτικών του Συμποσίου με Διεθνή Συμμετοχή: Τόποι για Εμπειρίες Μάθησης. Έρευνα, Δημιουργία, Αλλαγή
.
Θεσσαλονίκη - Ελλάδα
.
σ.378-391
.
Δογάνη Κωνσταντίνα
(2015)
.
Ηχοτοπία και ηχητικοί περίπατοι στην προσχολική μουσική εκπαίδευση
.
Ακουστική Οικολογία και Εκπαίδευση
.
Αθήνα - Ελλάδα
.
σ.76-86
.
Ανακοίνωση σε Συνέδριο
Seroglou Fani
,
Leci A
,
Gentzi E
,
Dogani Konstantina
(2015)
.
Create and learn science: the case of digital narratives
.
European Science Education Research Association - ESERA 2015 "Science Education Research: Engaging Learners for a Sustainable Future
.
University of Helsinki - Finland
.
Δογάνη Κωνσταντίνα
,
Διονυσίου Ζωή
,
Κοκκίδου Μαίη
(2015)
.
"Άκουσε και παίξε!" – Κριτική παρουσίαση μετά από πρόσκληση, στην ελληνική έκδοση του βιβλίου της Lucy Green "Hear, Listen, Play" (Oxford University Press)
.
Κριτική παρουσίαση στην ελληνική έκδοση του βιβλίου της Lucy Green "Hear, Listen, Play" (Oxford University Press)
.
Ελληνική Ένωση για τη Μουσική Εκπαίδευση (ΕΕΜΕ), εσσαλονίκη
.
Δογάνη Κωνσταντίνα
(2015)
.
Τα βιώματα και οι εμπειρίες του παιδιού ως αφετηρία μιας δημιουργικής μουσικής αγωγής
.
7ο Συνέδριο της Ελληνικής Ενωσης για τη Μουσική Εκπαίδευση (Ε.Ε.Μ.Ε.) «Μουσικός Γραμματισμός:Τυπικές και Άτυπες Μορφές Μουσικής Διδασκαλίας-Μάθησης
.
Θεσσαλονίκη - Ελλάδα
.
Δογάνη Κωνσταντίνα
,
Πολυχρονοπούλου Κωνσταντίνα
(2015)
.
Όταν η μουσική μεταμορφώνεται με κίνηση
.
7ο Συνέδριο της Ελληνικής Ένωσης για τη Μουσική Εκπαίδευση (Ε.Ε.Μ.Ε.) «Μουσικός Γραμματισμός: Τυπικές και Άτυπες Μορφές Μουσικής Διδασκαλίας-Μάθησης
.
Θεσσαλονίκη - Ελλάδα
.
Τσαφταρίδης Ν
,
Διονυσσίου Ζ
,
Δογάνη Κωνσταντίνα
,
Ζαφρανάς Ν
,
Θεοδωρίδης Νικόλαος
,
Μυράλης Γ
,
Στάμου Λ
,
Χρυσοστόμου Σ
(2015)
.
Συνάντηση διαλόγου λειτουργών τριτοβάθμιας εκπαίδευσης Εκπαίδευση εκπαιδευτικών για το μάθημα της μουσικής: Προβληματισμοί και προοπτικές
.
Στρογγυλή τράπεζα στο 7ο Συνέδριο της Ελληνικής Ένωσης για τη Μουσική Εκπαίδευση (Ε.Ε.Μ.Ε.) «Μουσικός Γραμματισμός: Τυπικές και Άτυπες Μορφές Μουσικής Διδασκαλίας-Μάθησης
.
Θεσσαλονίκη - Ελλάδα
.
(2014)
Κεφάλαιο σε Συλλογικό Τόμο ή Λήμμα σε Λεξικό/Εγκυκλοπαίδεια
Dogani Konstantina
(2014)
.
Music Education and Media: an experiential learning perspective for early childhood teacher training
.
Music and Media Infused Lives: Music Education in a Digital Age
.
Επιμέλεια:Susan A. O’Neill
.
Waterloo, ON, Canada
.
CMEA/ACME Biennial Book Series
.
τόμ.6 σ.287-304
.
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Σέρογλου Φανή
,
Λέτσι Άννα
,
Γέντζη Ελένη
,
Δογάνη Κωνσταντίνα
(2014)
.
Δημιουργώ και μαθαίνω φυσικές επιστήμες: Η περίπτωση των μαθητικών ταινιών slowmation
.
Πρακτικά του Πανελλήνιου Συνεδρίου με Διεθνή Συμμετοχή: Ανα-Στοχασμοί για την Παιδική Ηλικία
.
Θεσσαλονίκη - Ελλάδα
.
σ.1161-1182
.
Ανακοίνωση σε Συνέδριο
Dogani Konstantina
(2014)
.
"Our butterfly effect” in music group improvisation
.
22nd conference of the European Association for Music in Schools (EAS), “Every Learner Counts. Democracy and Inclusion in Music Education in the 21st Century”
.
University of Nicosia - Cyprus
.
Dogani Konstantina
,
Venetopoulou A
(2014)
.
Preschool children's spontaneous singing during free play
.
22nd Conference of the European Association for Music in Schools (EAS), “Every Learner Counts. Democracy and Inclusion in Music Education in the 21st Century”
.
University of Nicosia - Cyprus
.
Βασιλειάδου Γεωργία
,
Δογάνη Κωνσταντίνα
(2014)
.
Η δημιουργική έκφραση – αυτοσχεδιασμός των νηπίων στη μουσική παράλληλα με την εμψύχωση αντικειμένων
.
1ο Πανελλήνιο Συνέδριο με Διεθνή Συμμετοχή, ΤΕΠΑΕ, ΑΠΘ, "Ανα‐Στοχασμοί για την Παιδική Ηλικία"
.
Παιδαγωγική Σχολή, Θεσσαλονίκη - Ελλάδα
.
Δογάνη Κωνσταντίνα
,
Παυλίδου Εύα
(2014)
.
Όρια και ελευθερία στον αυτοσχεδιασμό με μουσική και κίνηση
.
Πανελλήνιο Συνέδριο με Διεθνή Συμμετοχή: Ανα-Στοχασμοί για την Παιδική Ηλικία
.
Θεσσαλονίκη - Ελλάδα
.
(2013)
Κεφάλαιο σε Συλλογικό Τόμο ή Λήμμα σε Λεξικό/Εγκυκλοπαίδεια
Δογάνη Κωνσταντίνα
(2013)
.
Το παιδί Ρομά στην προσχολική τάξη με αφορμή Μουσικοπαιδαγωγικές Δράσεις
.
Εκπαιδευτικές παρεμβάσεις μέσω του θεάτρου, της μουσικής, των εικαστικών και της παιδικής λογοτεχνίας σε νηπιαγωγεία με παιδιά Ρομά
.
Επιμέλεια:Α. Καρακίτσιος
.
Θεσσαλονίκη
.
Προγράμματος «Εκπαίδευση Παιδιών Ρομά» Περιφέρειες Κεντρικής Μακεδονίας, Δυτικής Μακεδονίας, Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης
.
Δογάνη Κωνσταντίνα
(2013)
.
Το παιδί Ρομά στην προσχολική τάξη με αφορμή Μουσικοπαιδαγωγικές Δράσεις
.
Εκπαιδευτικές παρεμβάσεις μέσω του θεάτρου, της μουσικής, των εικαστικών και της παιδικής λογοτεχνίας σε νηπιαγωγεία με παιδιά Ρομά
.
Επιμέλεια:Ανδρέας Καρακίτσιος
.
Θεσσαλονίκη
.
σ.122-153
.
Δογάνη Κωνσταντίνα
(2013)
.
Ο αναστοχασμός ως μέσο ενδυνάμωσης του εκπαιδευτικού μουσικής
.
Ζητήματα Μουσικής Παιδαγωγικής
.
Επιμέλεια:Ξ. Παπαπαναγιώτου
.
Θεσσαλονίκη
.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ (Ε.Ε.Μ.Ε)
.
σ.369-388
.
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Dogani Konstantina
(2013)
.
Creating musical multimedia in music educational preschool context
.
24th International Seminar, ISME Commission for Research in Music Education
.
Επιμέλεια:Ch.M. Johnson
.
University of Macedonia, Department of Music Science and Art, Thessaloniki - Greece
.
Thessaloniki, Greece
.
University of Macedonia, Department of Music Science and Art
.
Ανακοίνωση σε Συνέδριο
Dogani Konstantina
(2013)
.
Preschool child’s reception of the interaction between music and visual messages
.
8th International Conference for Research in Music Education
.
University of Exeter - UK
.
Δογάνη Κωνσταντίνα
(2013)
.
Μουσικοπαιδαγωγικά παιχνίδια
.
Σεμινάριο OMEP, Παράρτημα Θεσσαλονίκης
.
Παιδαγωγική Σχολή, Θεσσαλονίκη
.
Δογάνη Κωνσταντίνα
(2013)
.
Βιωματική Εκπαίδευση και Μουσική Παιδαγωγική
.
25 χρόνια Βιωματικής Εκπαίδευσης στο Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης του Α.Π.Θ
.
Παιδαγωγική Σχολή, ΑΠΘ, Θεσσαλονίκη
.
Δογάνη Κωνσταντίνα
(2013)
.
Μουσικοπαιδαγωγικές προσεγγίσεις στο σύγχρονο σχολείο
.
Επιμορφωτική Διημερίδα της Παιδαγωγικής Σχολής ΑΠΘ
.
Παιδαγωγική Σχολή ΑΠΘ, Θεσσαλονίκη
.
Δογάνη Κωνσταντίνα
(2013)
.
Εκπαίδευση & Τέχνη σε πολυπολιτισμικές προσχολικές τάξεις: Μουσικοπαιδαγωγικές Δράσεις
.
Εκπαίδευση Παιδιών Ρομά: Παραδείγματα Καλών Πρακτικών
.
Κτίριο ΚΕΔΕΑ ΑΠΘ, Θεσσαλονίκη
.
(2012)
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Dogani Konstantina
(2012)
.
Creating musical multimedia in music educational preschool context
.
Proceedings of the 24th International Seminar on Research in Music Education
.
Thessaloniki - Greece
.
σ.65-70
.
Ανακοίνωση σε Συνέδριο
Dogani Konstantina
(2012)
.
Musical awakenings through group music composition: a creative collaborative process
.
ISME World Conference on Music Education
.
Thessaloniki Concert Hall - Greece
.
Βιβλίο - Διδακτικό Εγχειρίδιο
Δογάνη Κωνσταντίνα
(2012)
.
Μουσική στην προσχολική αγωγή: αλληλεπίδραση παιδιού-παιδαγωγού
.
Αθήνα
.
Gutenberg - Γιώργος & Κώστας Δαρδανός
.
(2011)
Κεφάλαιο σε Συλλογικό Τόμο ή Λήμμα σε Λεξικό/Εγκυκλοπαίδεια
Rodríguez Quiles Υ García J. A
,
Dogani Konstantina
(2011)
.
Music in schools across Europe: analysis, interpretation and guidelines for music education in the framework of the European Union
.
Music Inside and Outside the School
.
[eds] Airi Liimets, Marit Mäesalu
.
Frankfurt am Main
.
Peter Lang
.
τόμ.21 σ.95-122
.
Δογάνη Κωνσταντίνα
(2011)
.
Μουσική-Κοινωνία-Εκπαίδευση: Αλληλεπιδράσεις στη διαδικασία της μουσικής μάθησης
.
Εκπαίδευση - Κοινωνία & Πολιτική: Τιμητικός τόμος για τον Καθηγητή Ιωάννη Ε. Πυργιωτάκη
.
(eds) Παπαδάκης Ν., Χανιωτάκης, Ν
.
Αθήνα
.
Τόπος
.
(2010)
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Δογάνη Κωνσταντίνα
(2010)
.
Μια πρόταση για την εκπαίδευση νηπιαγωγών για τη χρήση της μουσικής στο ολοήμερο σχολείο: έρευνα και διδακτική πράξη
.
Μουσική Παιδαγωγική στον 21ο αιώνα: προκλήσεις, προβλήματα, προοπτικές
.
Αθήνα - Ελλάδα
.
Δογάνη Κωνσταντίνα
(2010)
.
Μιά πρόταση για την εκπαίδευση νηπιαγωγών για τη χρήση της μουσικής στο ολοήμερο σχολείο: έρευνα και διδακτική πράξη
.
Πρακτικά 2ου συνεδρίου της ΕΕΜΑΠΕ - Ένωσης Εκπαιδευτικών Μουσικής Αγωγής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης με θέμα Μουσική Παιδαγωγική στον 21 αιώνα: προκλήσεις, προβλήματα, προοπτικές. Αθήνα: ΕΕΜΑΠΕ 20-22 Απριλίου 2007
.
Αθήνα
.
τόμ.Β σ.80-85
.
Ανακοίνωση σε Συνέδριο
Δογάνη Κωνσταντίνα
(2010)
.
Ψυχολογικές και κοινωνιολογικές προσεγγίσεις της μουσικής παιδαγωγικής: Διάλεξη σε επιμορφωτικό σεμινάριο για την παρουσίαση του νέου διδακτικού πακέτου βιβλίων μουσικής των Α΄ και Β΄ τάξεων Δημοτικού μετ(TRUNCATED)
.
Πειραιάς
.
(2009)
Κεφάλαιο σε Συλλογικό Τόμο ή Λήμμα σε Λεξικό/Εγκυκλοπαίδεια
Δογάνη Κωνσταντίνα
(2009)
.
Ο αναστοχασμός ως μέσο ενδυνάμωσης του εκπαιδευτικού μουσικής
.
Ζητήματα Μουσικής Παιδαγωγικής
.
Επιμέλεια:Ξ. Παπαπαναγιώτου
.
σ.369-388
.
Μελέτη - Τεχνική Αναφορά
Dogani Konstantina
(2009)
.
Music Teacher Training in Greece and Italy
.
Dogani Konstantina
(2009)
.
Music Education in Schools in Greece and Italy
.
(2008)
Άρθρο σε Περιοδικό
Dogani Konstantina
(2008)
.
Using reflection as a tool for training generalist teachers to teach music
.
Music Education Research
.
τόμ.10 αρ.1 σ.125-139
.
Κεφάλαιο σε Συλλογικό Τόμο ή Λήμμα σε Λεξικό/Εγκυκλοπαίδεια
Dogani Konstantina
(2008)
.
Learning and Teaching Music in Greece: a field in constant flow
.
Communicating Diversity: Musik lehren und lernen in Europa - To learn and to teach music in Europe,
.
Επιμέλεια:I. Malmberg & C. Wimmer
.
σ.129-136
.
(2007)
Άρθρο σε Περιοδικό
Δογάνη Κωνσταντίνα
(2007)
.
Μουσική εκπαίδευση στην Ευρώπη: Ευρωπαϊκό Δίκτυο meNet
.
Μουσική σε Πρώτη Βαθμίδα
.
αρ.3 σ.32-35
.
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Δογάνη Κωνσταντίνα
(2007)
.
Τρόποι προσέγγισης της διδασκαλίας της μουσικής στην τάξη ως τρόπου έκφρασης και δημιουργίας
.
Μεθοδολογικές και βιωματικές προσεγγίσεις των τάξεων από την Α’ έως και την ΣΤ’ Δημοτικού
.
Επιμέλεια:Μ.Αργυρίου & Ζ.Διονυσίου
.
Αθήνα - Ελλάδα
.
Αθήνα
.
Gutenberg
.
σ.191-199
.
Δογάνη Κωνσταντίνα
(2007)
.
Τρόποι προσέγγισης της διδασκαλίας της μουσικής στην τάξη ως τρόπο έκφρασης και δημιουργίας
.
Μεθοδολογικές και βιωματικές προσεγγίσεις των τάξεων από την Α' έως και την ΣΤ' Δημοτικού
.
Αθήνα - Ελλάδα
.
σ.191-199
.
Χρυσοστόμου Σμαράγδα
,
Παπαπαναγιώτου Ξανθούλα
,
Δογάνη Κωνσταντίνα
(2007)
.
Μελλοντικοί και εν ενεργεία εκπαιδευτικοί: η προετοιμασία, οι πεποιθήσεις και οι ανάγκες τους ως προς τη διδασκαλία της μουσικής
.
Μουσική παιδεία και αναζήτηση πολιτισμικής ταυτότητας
.
Επιμέλεια:Π. Συμεωνίδης
.
Λαμία - Ελλάδα
.
Θεσσαλονίκη
.
ΕΕΜΕ
.
σ.148-159
.
Μελέτη - Τεχνική Αναφορά
Δογάνη Κωνσταντίνα
,
Ζεπάτου Χρυσάνθη
,
Μαρκέα Γωγώ
(2007)
.
Τεχνικές Προδιαγραφές Συγγραφής Μουσικής Αγωγής: Προδιαγραφές και Οδηγίες για τη συγγραφή – εκπόνηση Παιδαγωγικού & Διδακτικού υλικού (Portfolio) για το μάθημα της μουσικής αγωγής στην Α’, Β’, Γ’, Δ’, Ε’ και ΣΤ’ τάξη του Ολοήμερου Δημοτικού Σχολείου
.
(2005)
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Δογάνη Κωνσταντίνα
(2005)
.
Μουσική δημιουργικότητα των παιδιών: προετοιμασία του μελλοντικού παιδαγωγού
.
Δημιουργικότητα στη Μουσική Διδασκαλία και πράξη
.
Επιμέλεια:Π.Συμεωνίδης
.
Λαμία, Ελλάδα
.
σ.78-90
.
(2004)
Άρθρο σε Περιοδικό
Dogani Konstantina
(2004)
.
Teachers’ Understanding of Composing in the Primary Classroom
.
Music Education Research
.
τόμ.6 αρ.3 σ.263-279
.
(2002)
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Dogani Konstantina
,
Hennessy Sarah
(2002)
.
Asking better questions in teaching for creativity
.
Creative Thinking: An Indispensable Asset for a Successful Future, Proceedings of the Fourth International Conference on Creative Thinking
.
- Malta
.
Ενημερώθηκε: 2024-11-20