Aller au contenu principal
Structure Qualité
Université Aristote de Thessaloniki
Identifiant
Vous êtes ici
Accueil
»
e-Curriculum Vitae
Curriculum Vitae
Expand
|
Collapse
Petroula Tsokalidou
Associate Professor, School of Early Childhood Education
Personal Information
2310995017
tsokalid@nured.auth.gr
http://users.auth.gr/tsokalid/
Scopus ID
14059052200
Γνωστικό Αντικείμενο
:
Kινωνιογλωσσολογία και διδασκαλία της γλώσσας
Επιστημονική Ειδίκευση
:
Κατάρτιση εκπαιδευτικών
Κατάρτιση εκπαιδευτικών προσχολικής αγωγής
Κοινωνικές επιστήμες και επιστήμες συμπεριφοράς
Επιστήμες της γλώσσας και της επικοινωνίας
Education
Προπτυχιακές Σπουδές
1989
Πτυχίο Αγγλικής Γλώσσας και Λογοτεχνίας
Τμήμα Αγγλικής Γλώσσας και Λογοτεχνίας
Α.Π.Θ.
Greece
Διδακτορικό Δίπλωμα
1994
PhD
Linguistics
Monash University
Australia
Course Work
Courses of Winter semester of 2018–19 academic year
TMĪMA EPISTĪMŌN PROSCΗOLIKĪS AGŌGĪS KAI EKPAIDEUSĪS
Α.1.019
MODERN GREEK : PHONOLOGY-MORPHOLOGY
Ε.1.242
INTRODUCTION TO THEORETICAL LINGUISTICS
ΕΠ.2.055
BILINGUALISM AND EDUCATION
ΥΒ.1.017
GREEK MODERN LANGUAGE
ΥΒ.1.025
LANGUAGE AND SOCIETY
Theses Supervised
Student Theses within AUTh
In progress
Paraskeva Maria. ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΦΙΛΟΛΟΓΩΝ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Viskadouraki Maria. Η ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΠΟΛΥΜΕΣΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΥ ΔΙΓΛΩΣΣΟΥ ΛΕΞΙΛΟΓΙΟΥ
Vervitis Nikolaos. ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΓΛΩΣΣΙΚΟΥ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΩΝ ΚΟΙΝΟΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Kompiadou Evdoxia. ΚΕΙΜΕΝΑ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
2017–2018
Mantziari Lefkothea. Η ΕΚΦΥΛΗ ΕΤΕΡΟΤΗΤΑ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ: ΜΙΑ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΤΟΥ ΕΝ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΡΟΓΕΝΕΣΤΕΡΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟΥ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΤΗΣ ΣΤ΄ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
Tolakidou Pinelopi. ΑΠΟΨΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΚΑΙ ΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΔΟΣΗ ΔΙΓΛΩΣΣΩΝ ΠΡΟΣΦΥΓΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΝΤΡΙΩΝ ΚΑΙ ΟΙ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΗΣ ΔΙΓΛΩΣΣΙΑΣ: ΜΙΑ ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΣΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΤΟΥ Ν. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Kefala Zoi. ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΑΠΟΨΕΩΝ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΔΙΓΛΩΣΣΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΗ ΣΟΥΗΔΙΑ
Gkaravelou Maria. ΔΙΕΡΕΥΝΙΣΗ ΤΩΝ ΑΝΤΙΛΗΨΕΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΠΟΥ ΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΣΤΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΗΣ ΕΠΑΡΧΙΑΣ ΤΟΥ ΠΑΛΑΜΑ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ ΚΑΤΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2017-2018, ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΗΣ ΔΙΓΛΩΣΣΙΑΣ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΤΑΞΗ
Zerntelia Anna. ΔΕΥΤΕΡΗ ΓΕΝΙΑ ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ ΑΛΒΑΝΙΚΗΣ ΚΑΤΑΓΩΓΗΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΩΝ ΑΝΤΙΛΗΨΕΩΝ ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ ΡΑΤΣΙΣΜΟΥ, ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ. Η ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ.
Kikkidou Foteini. ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗΣ ΓΛΩΣΣΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΩΝ: Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΤΟΥ ΠΟΝΤΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΗΝ ΣΟΒΙΕΤΙΚΗ ΕΝΩΣΗ
Papanikolopoulou Eirini. ΔΙΑΓΛΩΣΣΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΣΕ ΜΙΑ ΤΑΞΗ ΕΝΗΛΙΚΩΝ ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ /ΡΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ "ΟΔΥΣΣΕΑΣ": ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΡΙΩΝ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΓΛΩΣΣΙΚΗ ΧΡΗΣΗ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ
Anagnostou Thomai. ΑΠΟΤΥΠΩΝΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΤΟΥ ΤΥΠΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΣΟΔΟ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ - ΠΡΟΣΦΥΓΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ : ΚΡΙΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΛΟΓΟΥ ΥΠΟ ΤΟ ΠΡΙΣΜΑ ΤΗΣ ΚΡΙΤΙΚΗΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΕΙΡΗΝΗΣ
2016–2017
Gkikoglou Danai-Paraskevi. ΟΙ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ/ΕΘΕΛΟΝΤΩΝ ΣΤΙΣ ΔΟΜΕΣ ΜΗ ΤΥΠΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΣΕ ΚΕΝΤΡΑ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ ΠΡΟΣΦΥΓΩΝ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Kiourtsidou Despoina. ΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΗ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΗ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΕ ΓΗΓΕΝΕΙΣ ΚΑΙ ΔΙΓΛΩΣΣΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ
Georgiadou Christina. ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΝΑΛΛΑΓΗ ΚΩΔΙΚΩΝ: ΕΝΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ
Koulentianou Evgenia. ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΝΑΛΛΑΓΗ ΚΩΔΙΚΩΝ. ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΥΠΟΛΙΤΣΜΙΚΗ ΤΑΞΗ
Kekia Mello. ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΗΣ ΓΡΑΠΤΩΝ ΜΑΘΗΤΙΚΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ ΩΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ. ΕΡΕΥΝΑ-ΔΡΑΣΗ ΣΕ ΜΑΘΗΤΕΣ/ΤΡΙΕΣ Δ΄ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
Mamasidou Evangelia. ΑΠΟΨΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΠΡΟΣΦΥΓΩΝ
Ploumidou Maria. ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΩΣ ΔΕΥΤΕΡΗΣ/ΞΕΝΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΣΕ ΕΝΗΛΙΚΕΣ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ
2015–2016
Karakousi Foteini. ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΩΣ ΔΕΥΤΕΡΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΣΕ ΤΑΞΗ ΥΠΟΔΟΧΗΣ
Koutoulis Konstantinos. ΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΟΛΥΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΩΝ ΤΑΞΕΩΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΔΙΓΛΩΣΣΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΓΛΩΣΣΙΚΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ ΣΤΗ ΓΛΩΣΣΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΩΝ ΔΙΓΛΩΣΣΩΝ ΜΑΘΗΤΡΙΩΝ ΚΑΙ ΜΑΘΗΤΩΝ
Marantidou Grammatiki. Η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΩΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΩΝ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ: ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΓΝΩΡΙΜΙΑΣ ΜΕ ΤΟ ΡΩΣΙΚΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ
Drompila Elli-Maria. Η ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΗ ΤΗΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΡΟΜΑ ΜΕΣΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΜΗΤΡΙΚΗΣ ΤΟΥΣ ΓΛΩΣΣΑΣ. ΕΝΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΑΙ ΣΤΗ ΡΟΜΑΝΙ
Maniati Anastasia. Τ(Ρ)ΟΠΟΙ ΓΡΑΦΗΣ : ΑΝΑΔΥΟΜΕΝΟΣ (ΠΟΛΥΓΛΩΣΣΙΚΟΣ) ΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ
Vaikou Anastasia. Η ΑΝΤΑΝΑΚΛΑΣΗ ΣΤΕΡΕΟΤΥΠΙΚΩΝ ΑΝΤΙΛΗΨΕΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ ΣΤΙΣ ΔΙΑΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΤΟΥς ΣΧΕΣΕΙΣ ΣΤΟ ΠΟΛΥΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΟΦΡΥΝΙΟΥ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΚΑΒΑΛΑΣ
Kallintzi Efstratia. H ΕΚΜΑΘΗΣΗ ΤΗΣ ΑΡΑΒΙΚΗΣ ΚΑΙ Η ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΗΣ ΩΣ ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗΣ ΤΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ: ΕΡΕΥΝΑ ΜΕ ΜΑΘΗΤΡΙΕΣ/ΕΣ ΤΗΣ ΑΡΑΒΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Papasymeon Elisavet. ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΚΡΙΤΙΚΗ ΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΙΣΜΑ ΤΗΣ ΙΣΟΤΗΤΑΣ ΕΥΚΑΙΡΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ. ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΣΕ ΤΑΞΕΙΣ Ε΄ ΚΑΙ ΣΤ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ.
Xesfingi Vasiliki. ΓΛΩΣΣΙΚΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΜΑΘΗΣΗ ΞΕΝΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ. ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΜΕΤΑΞΥ ΓΑΛΛΙΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΑΔΑΣ
Pantelidou Maria. ΔΙΓΛΩΣΣΟΙ ΕΦΗΒΟΙ ΑΛΒΑΝΙΚΗΣ ΚΑΤΑΓΩΓΗΣ: ΓΛΩΣΣΙΚΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ, ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΣΤΑΣΕΙΣ
2014–2015
Oikonomou Sotiria. ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΔΙΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ: Η ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΗΝ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΗ ΕΚΜΑΘΗΣΗ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΩΝ ΑΛΦΑΒΗΤΙΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ. ΜΙΑ ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ ΠΑΙΔΙΩΝ ΑΛΒΑΝΙΚΗΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΓΩΓΗΣ
Papadopoulou Maria. ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΩΝ ΑΓ. ΣΑΡΑΝΤΑ (ΑΛΒΑΝΙΑ) “ADEM SHEME”
Katsirma Foteini. ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΙΚΗΣ ΕΤΕΡΟΤΗΤΑΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
Giannopoulou Evangelia. "ΤΟ ΙΔΙΟ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΑΝ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΜΙΛΟΥΜΕ". ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΠΟΛΥΓΛΩΣΣΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΣΤΟ ΠΟΛΥΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
Evderidou Elena. ΟΙ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΤΩΝ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΤΗ ΓΑΛΛΙΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΙΛΟΥΝ ΤΗ ΓΛΩΣΣΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
Violaki Sofia. Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΟΥ ΓΡΑΠΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ-ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ ΓΙΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΥΣ ΑΠΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΚΑΙ ΚΡΗΤΗ
Antoniou Elisavet. Ο ΓΡΑΠΤΟΣ ΛΟΓΟΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ: Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΩΝ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΩΝ ΣΤΟ ΝΟΜΟ ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ.
Iatropoulou Panagiota. ΜΕΛΕΤΗ ΕΙΔΩΝ ΔΙΓΛΩΣΣΙΑΣ ΤΩΝ ΑΛΛΟΕΘΝΩΝ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΧΑΝΙΩΝ
Tzatzou Dimitra. ΓΛΩΣΣΙΚΕΣ ΙΔΕΟΛΟΓΙΕΣ ΚΑΙ ΓΛΩΣΣΙΚΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΣΤΟ ΠΟΛΥΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΜΕΤΑΞΥ ΓΑΛΛΙΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΑΔΑΣ
2013–2014
Christoforidou Parissatida. "ΘΕΜΑΤΑ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΠΑΛΛΙΝΟΣΤΟΥΝΤΩΝ: ΣΧΕΣΕΙΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ ΚΑΙ ΓΛΩΣΣΑΣ. ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ"
Kompiadou Evdoxia. "ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΙΚΗΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗΣ ΕΤΕΡΟΤΗΤΑΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ".
Papatziamou Anastasia. "ΘΕΜΑΤΑ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΙΑΣΠΟΡΑ: Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΟΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ"
Nerantzi Eva. "ΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΤΩΝ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΗ ΓΛΩΣΣΙΚΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΕΤΕΡΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ"
Kovanidou Eleftheria. ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΟΥ ΡΟΛΟΥ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΔΙΓΛΩΣΣΙΑ ΚΑΙ Η ΔΙΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΠΟΥ ΦΟΙΤΟΥΝ ΣΕ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Kossyva Paraskevi. ΑΠΟΨΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΓΛΩΣΣΙΑ: ΜΙΑ ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΣΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΤΡΙΚΑΛΩΝ
Panagiotidou Chrysanthi. ΑΦΗΓΗΣΗ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΡΟΜΑ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΓΛΩΣΣΑΣ, ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ, ΕΝΤΑΞΗΣ
2012–2013
Litsa Maria. "ΓΛΩΣΣΙΚΗ ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΣΕ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΑΛΒΑΝΙΚΗΣ ΚΑΤΑΓΩΓΗΣ ΤΩΝ ΤΡΙΚΑΛΩΝ".
Kouvousi Eleni. "ΔΙΓΛΩΣΣΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΠΟΥΔΩΝ: ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΟΥ ΦΙΛΙΠΠΙΝΕΖΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ".
Tsetsos Dimitrios. "ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΤΗΣ ΣΤ΄ ΤΑΞΗΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΓΙΑ ΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΔΟΣΗ ΤΩΝ ΔΙΓΛΩΣΣΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ"
Tsamou Elpiniki. "ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΩΣ ΔΕΥΤΕΡΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΣΕ ΑΛΒΑΝΟΥΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΓΟΝΕΙΣ"
Nikolaou Dafni. "Η ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΤΩΝ ΑΛΒΑΝΩΝ ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ ΔΕΥΤΕΡΗΣ ΓΕΝΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ"
Aristotelous Aimilia. "Η ΠΑΙΔΙΚΗ ΔΙΓΛΩΣΣΙΑ ΣΤΙΣ ΜΕΙΚΤΕΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΩΝ ΓΟΝΙΩΝ:ΜΕΛΕΤΗ ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΩΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΩΝ ΣΕ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΓΑΛΛΙΑ" "LE BILINGUISME CHEZ LES ENFANTS DES FAMILLES MIXTES, A TRAVERS LE REGARD DES PARENTS: ETUDE DES FAMILLES FRANC-HELLENIQUES
Kontogiannis Evangelos. "ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΙΟΙ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΙΑΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ: ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΣΤΟ ΚΟΙΝΟΤΙΚΟ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ"
2011–2012
Lafara Triantafylenia. ΣΤΟΧΕΥΟΝΤΑΣ ΣΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗΣ ΑΝΤΙΛΗΨΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΙΓΛΩΣΣΙΚΗΣ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΣΗΣ: ΓΝΩΣΕΙΣ, ΑΠΟΨΕΙΣ, ΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Kariotou Ioanna-Kalliopi. ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΚΑΙ ΕΚΜΑΘΗΣΗ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΩΣ ΔΕΥΤΕΡΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
Paraskeva Maria. "Η ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΔΙΓΛΩΣΣΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΜΕ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΗ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΤΟΥΡΚΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΛΛΗΛΕΞΑΡΤΗΣΗΣ ΓΛΩΣΣΩΝ"
Zachariadou Eleni. ΔΙΓΛΩΣΣΙΑ ΚΑΙ ΓΟΝΕΪΚΗ ΕΜΠΛΟΚΗ-ΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΔΙΓΛΩΣΣΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ
Karypidou Aikaterini. Η ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΤΩΝ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΤΙΚΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ SITE ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ- Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΗΣ ΑΡΑΒΟΦΩΝΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΡΩΣΟΦΩΝΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
2010–2011
Kaltsou Elisavet. "Ταυτότητα και γλωσσική χρήση των Αλβανών μεταναστών στην Ελλάδα"
Avramidou Varvara. Ετοιμότητα των εκπαιδευτικών να αντιμετωπίσουν τα ζητήματα της διγλωσσίας και της πολυπολιτισμικότητας . Η περίπτωση των Ελλήνων και Ελληνίδων εκπαιδευτικών που αποσπώνται στο εξωτερικό.
2009–2010
Logotheti Marina. "Τα πλεονεκτήματα της διγλωσσίας όπως τα κατανοούν και τα βιώνουν τα δίγλωσσα παιδιά στην οικογένεια και το σχολείο. Η γλωσσική χρήση δίγλωσσων παιδιών προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίας"
2008–2009
Gatsi Panagiota. "Question de la langue et de l'identite dans les milieux pluriculturels: focalication dans' l'oeuvre de l'auteur Amin Maloof"
Maranou Soultana. "Η μελέτη του φαινόμενου της διγλωσσίας στην προσχολική ηλικία"
Unknown
Chroni Olympia. "ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ: ΟΙ ΓΛΩΣΣΙΚΕΣ ΣΤΑΣΕΙΣ, ΤΑ ΓΛΩΣΣΙΚΑ ΣΤΕΡΕΟΤΥΠΑ ΚΑΙ ΟΙ ΓΛΩΣΣΙΚΕΣ ΠΡΟΚΑΤΑΛΗΨΕΙΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΚΑΙ ΜΑΘΗΤΡΙΩΝ ΤΗΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΛΒΑΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ"
Theses outside AUTh
Postgraduate Level
2014–2015
Χαλκοπούλου Χρυσούλα
.
Οι κοινωνιογλωσσικοί και οι εκπαιδευτικοί παράγοντες που επηρεάζουν τη διγλωσσία: Συγκριτική μελέτη περιπτώσεων μειονοτικών και παλιννοστούντων από χώρες της Ε.Σ.Σ.Δ στο Ν. Ροδόπης, Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης
.
Administrative Work
Τμήματος
#
Από
Έως
Θέση Όργανο / Επιτροπή
9
2013
2015
Member, Επιτροπή παραλαβής υλικού ΤΕΠΑΕ
8
2012
2015
Director, Κοινό Ελληνο-Γαλλικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών ΤΕΠΑΕ, ΑΠΘ
10
2012
2014
Member, Επιτροπή ερευνητικού έργου ΤΕΠΑΕ
7
2012
2013
Member, Συντονιστικό Όργανο Κοινού Ελληνο-Γαλλικού Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών
5
2008
2011
Member, Κοινού Ελληνο-γαλλικού Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών ΤΕΠΑΕ
4
2008
2009
Member, Ειτροπή παραλαβής βιβλιοδετημένων ή αναβιβλιοδετημένων τόμων
6
2007
2010
Member, Εκπρόσωπος ΤΕΠΑΕ για θέματα φύλου της Παιδαγωγικής Σχολής
2
2007
2008
Member, Επιτροπή Ομάδας Ασφαλείας και Πυρασφάλειας της Παιδαγωγικής Σχολής
3
2007
2008
Member, Επιτροπή παραλαβής Βιβλιοδετημένων η αναβιβλιοδετημένων τόμων
1
2006
2007
Member, Επιτροπή Διεθνών Σχέσεων
Research Projects
2016–2017
Συνέδριο: "4ο Διεθνές Συνέδριο "Σταυροδρόμι Γλωσσών και Πολιτισμών: Διδακτικές της Πολυγλωσσίας και Γλωσσικές Πολιτικές""
2016–2017
Συνέδριο: "4ο Διεθνές Συνέδριο Σταυροδρόμι γλωσσών και Πολιτισμών: Διδακτικές της Πολυγλωσσίας και Γλωσσικές Πολιτικές"
2015–2017
Συνέδριο: "4ο Διεθνές Συνέδριο Σταυροδρόμι γλωσσών και Πολιτισμών: Διδακτικές της Πολυγλωσσίας και Γλωσσικές Πολιτικές"
2014–2014
Συνέδριο: "3ο Σταυροδρόμι γλωσσών και πολιτισμών: Ζητήματα Δι/Πολυγλωσσίας, Διαγλωσσικότητας και Γλωσσικών Πολιτικών στην Εκπαίδευση"
2014–2014
Συνέδριο: "3ο Σταυροδρόμι γλωσσών και πολιτισμών: Ζητήματα Δι/Πολυγλωσσίας, Διαγλωσσικότητας και Γλωσσικών Πολιτικών στην Εκπαίδευση"
2011–2011
Συνέδριο: "Σταυροδρόμι Γλωσσών και Πολιτισμών: μαθαίνοντας εκτός σχολείου"
Connection to Society
Συνεργασίες με κοινωνικούς, πολιτιστικούς και παραγωγικούς φορείς
2013
Διδασκαλία ελληνικών ως δεύτερης γλώσσας σε γονείς Αλβανικής καταγωγής
.
ΑΜΚΕ 'Πολύδρομο' και Σύλλογος Αλβανών Μεταναστών 'Μητέρα Τερέζα'
.
2010
–2011
Πρόγραμμα 'ΔΙΑΛΟΓΟΣ'
.
Α.Μ.Κ.Ε. ΠΟΛΥΔΡΟΜΟ
.
2011
.
Work Acknowledgement
Αναφορές στα ΜΜΕ
2011-03-03
Παπαδοπούλου, Λ.
"Διάλογος" ανάμεσα σε εκπαιδευτικούς και αλλοδαπούς γονείς
.
Αγγελιοφόρος
.
2010-04-29
Φωτόπουλος, Ν.
Έλλειμα στο εκπαιδευτικό σύστημα για αφομοίωση των δίγλωσσων
.
Ελευθεροτυπία
.
Publications
2018
Without Type
Tsokalidou Petroula
,
Gkaintartzi A
,
Kompiadou E
,
Markou E
(2018)
.
Children's bilingualism: An inspiration for multilingual educational practices
.
The Multilingual Edge of Education
.
2017
Without Type
Kompiadou Evi
,
Lenakakis Antonios
,
Tsokalidou Petroula
(2017)
.
Diadrasis: An interactive project on language teaching to immigrant families in a Greek school
.
Going performative in intercultural education. International contexts, theoretical perspectives and models of practice
.
Επιμέλεια:John Crutchfield, Manfred Schewe
.
Bristol and Blue Ridge Summit
.
Multilingual Matters
.
p.41-58
.
Without Type
Τσοκαλίδου Πετρούλα
(2017)
.
Διαγλωσσικότητα & Διαγλωσσικές ταυτότητες
.
Πρακτικά Επετειακού Διεθνούς Συνεδρίου "Ταυτότητες: Γλώσσα και Λογοτεχνία"
.
Without Type
Tsokalidou Petroula
(2017)
.
SiDaYes! Πέρα από τη διγλωσσία προς τη διαγλωσσικότητα: Beyond bilingualism to translanguaging
.
Gutenberg
.
2016
Without Type
Gkaintartzi Anastasia
,
Kiliari Angeliki
,
Tsokalidou Petroula
(2016)
.
Heritage language maintenance and education in the Greek sociolinguistic context: Albanian immigrant parents’ views
.
Cogent Education
.
vol.3 no.1
.
Τσοκαλίδου Πετρούλα
,
Κουτούλης Κωνσταντίνος
(2016)
.
Η διαγλωσσικότητα στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα: Μια πρώτη διερεύνηση
.
Επιστήμες Αγωγής
.
Without Type
Tsokalidou Petroula
(2016)
.
Beyond language borders to translanguanging within and outside the educational context
.
Bilingualism: Cultural Influences, Global Perspectives and Advantages/Disadvantages
.
Επιμέλεια:Carroll E. Wilson
.
Nova Science Publishers
.
Λιάμπας Αναστάσιος
(2016)
.
Η γνώμη των εκπαιδευτικών των Πειραματικών Δημοτικών Σχολείων ΠΤΔΕ-ΑΠΘ για την Έκθεση Περιγραφικής Αξιολόγησης και τις επιδράσεις της
.
Μνήμη Σωφρόνη Χατζησαββίδη. Γλωσσολογικές & Παιδαγωγικές Προσεγγίσεις
.
(ed.) Χοντολίδου, Ελένη, Τσοκαλίδου, Πετρούλα, Τεντολούρης, Φίλιππος, Κυρίδης, Αργύριος και Βακαλόπουλος, Κωνσταντίνος
.
Αθήνα
.
Gutenberg
.
Τσοκαλίδου Πετρούλα
(2016)
.
Η ομάδα και το πολυγλωσσικό περιοδικό Πολύδρομο, για τη δι-γλωσσία και τον πολυπολιτισμό στην εκπαίδευση και την κοινωνία
.
Διγλωσσία και Διδασκαλία της Ελληνικής ως Δεύτερης Γλώσσας
.
Επιμέλεια:Σκούρτου, Ε. & Κούρτη-Καζούλλη, Β
.
Αθήνα
.
Σύνδεσμος Ελληνικών Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών
.
Τσοκαλίδου Πετρούλα
(2016)
.
Αναστοχαστικότητα και ανάπτυξη όρων συν-εργασίας στην έρευνα γύρω από την ετερογένεια του σχολείου
.
Μνήμη Σωφρόνη Χατζησαββίδη Γλωσσ(ολογ)ικές & Παιδαγωγικές Προσεγγίσεις
.
Επιμέλεια:Χοντολίδου, Ε, Τσοκαλίδου, Ρ., Τεντολούρης, Φ., Κυρίδης, Α. και Βακαλόπουλος, Κ
.
Αθήνα
.
Gutenberg
.
Without Type
Κυρίδης Αργύριος
,
Παπαδάκης Νίκος
,
Χριστοδούλου Αναστασία-Χαρίκλεια
,
Τσιούμης Κωνσταντίνος
,
Τσιτουρίδου Μελπομένη
,
Τσοκαλίδου Πετρούλα
,
Τουρτούρας Χρήστος
,
Γρηγοριάδης Αθανάσιος
,
Βαμβακίδου Ιφιγένεια
,
Ζάγκος Χρήστος
,
Πανδής Προκόπης
, et al
(2016)
.
Έρευνα και ολοκληρωμένη παρέμβαση για την κοινωνική ενσωμάτωση μιας μείζονος κοινωνικά ευάλωτης ομάδας: ψυχολογικό προφίλ/ ψυχοπαθολογία, προφίλ δεξιοτήτων, διάγνωση αναγκών και ανάπτυξη προγραμμάτων για την κατάρτιση-reskilling και την ψυχολογική υποστήριξη προς την επαν-ενσωμάτωση των «νέων ανθρώπων εκτός εκπαίδευσης, κατάρτισης και απασχόλησης (ΝEETs)
.
Without Type
Γαβριηλίδου Σοφία (editor)
,
Γκαϊνταρτζή Αναστασία (editor)
,
Μάρκου Εύη (editor)
,
Τσοκαλίδου Πετρούλα (editor)
(2016)
.
Ζητήματα Δι/Πολυγλωσσίας, Διαγλωσσικότητας και Γλωσσικών Πολιτικών στην Εκπαίδευση: 3ο Σταυροδρόμι γλωσσών & πολιτισμών : πρακτικά συνεδρίου
.
Θεσσαλονίκη
.
Παιδαγωγική Σχολή, ΑΠΘ & Polydromo Group
.
Χοντολίδου Ελένη (editor)
,
Τσοκαλίδου Πετρούλα (editor)
,
Τεντολούρης Φίλιππος (editor)
,
Κυρίδης Αργύριος (editor)
,
Βακαλόπουλος Κωνσταντίνος (editor)
(2016)
.
Μνήμη Σωφρόνη Χατζησαββίδη: Γλωσσικές και Παιδαγωγικές προεκτάσεις
.
Gutenberg
.
2015
Without Type
Tsokalidou Petroula
(2015)
.
Bilingualism otherwise: Research approaches towards language contact issues and the inclusion of bilingual children in the Greek school
.
Roma inclusion-International and Greek Experiences. Complexities of inclusion
.
Θεσσαλονίκη
.
Copy City
.
Τσοκαλίδου Πετρούλα
(2015)
.
Διγλωσσία και Εκπαίδευση: από τη θεωρία στην πράξη και στην κοινωνική δράση
.
Γλωσσική Παιδεία : 35 Μελέτες Αφιερωμένες στον Καθηγητή Ναπολέοντα Μήτση
.
p.387-398
.
Without Type
Ηλιοπούλου Ντίνα
,
Ζάγκα Ρίτα
,
Μαλιγκούδη Χριστίνα
,
Τσοκαλίδου Πετρούλα
(2015)
.
Διαπολιτισμική εκπαίδευση: από τη θεωρία στη διδακτική πράξη
.
Ημερίδα για την Ελληνομάθεια. Υποστήριξη και ποιοτική ανάδειξη της διδασκαλίας/μάθησης της ελληνικής ως ξένης/δεύτερης γλώσσας
.
Θεσσαλονίκη - Ελλάδα
.
Τσοκαλίδου Πετρούλα
(2015)
.
Ο λόγος και η δύναμή του στην ενδυνάμωση και αποδόμηση των στερεοτύπων
.
Ημερίδα αντιρατσιστικής εκπαίδευσης για εκπαιδευτικούς
.
Θεσσαλονίκη - Ελλάδα
.
Τσοκαλίδου Πετρούλα
(2015)
.
Διαγλωσσικές ταυτότητες & second language learning
.
Ταυτότητες Γλώσσα και Λογοτεχνία’
.
Κομοτηνή - Ελλάδα
.
Without Type
Τσοκαλίδου Πετρούλα
(2015)
.
Διγλωσσία και εκπαίδευση
.
Thessaloniki, Greece
.
Aristotle University of Thessaloniki
.
Without Type
Τσοκαλίδου Πετρούλα (editor)
(2015)
.
Πολύδρομο: τεύχος 8
.
Τσοκαλίδου Πετρούλα (editor)
(2015)
.
Πολύδρομο: τεύχος 8
.
2014
Without Type
Gkaintartzi Anastasia
,
Chatzidaki Aspa
,
Tsokalidou Petroula
(2014)
.
Albanian Parents and the Greek Educational Context
.
International Multilingual Research Journal
.
Vol. 8 no 4
.
Gkaintartzi Anastasia
,
Kiliari Angeliki
,
Tsokalidou Petroula
(2014)
.
‘Invisible’ bilingualism-‘invisible’ language ideologies: Greek teachers’ attitudes towards immigrant pupils’ heritage languages
.
International Journal of Bilingual Education and Bilingualism
.
p. 60-72
.
Without Type
Τσοκαλίδου Πετρούλα
(2014)
.
Συνάντηση γλωσσών και πολιτισμών στο ελληνικό σχολείο: μια διερευνητική και διαδραστική προσέγγιση
.
Ευπαθείς κοινωνικές ομάδες και δια βίου μάθηση
.
p.261-279
.
Without Type
Τσοκαλίδου Πετρούλα (editor)
(2014)
.
Πολύδρομο: τεύχος 7
.
2013
Without Type
Γαβριηλίδου-Σπυρίδου Σοφία
,
Τσοκαλίδου Πετρούλα
(2013)
.
Δίγλωσσα βιβλία για παιδιά: πρώτοι προβληματισμοί
.
Πολύδρομο
.
no.6 p.7-10
.
Τσοκαλίδου Πετρούλα
,
Γαβριηλίδου-Σπυρίδου Σοφία
(2013)
.
Δίγλωσσα βιβλία για παιδιά: πρώτοι προβληματισμοί
.
Πολύδρομο
.
no.6 p.7-10
.
Without Type
Koutsogiannis Dimitrios
,
Tsokalidou Petroula
(2013)
.
Designing and implementing a research project on bilingualism and language education: first findings and remarks Supporting ‘diversity within unity’ at secondary education level: some case studies from bilingual children in Greek secondary schools
.
Language Diversity and Language Learning: New Paths to Literacy
.
p.339-346
.
Tsokalidou Petroula
(2013)
.
Le bilinguisme se developpe en Grece: resultants de recherché et pratiques prescolairres alternatives du groupe “Polydromo”
.
Developpement du langage et plulrilinguismechez le jeune enfant
.
p.123-143
.
Tsokalidou Petroula
,
Γκαϊνταρτζή Αναστασία
(2013)
.
On the way to bilingual and intercultural consciousness-raising: Findings from a research project in Greek primary schools
.
Language Diversity and Language Learning: New Paths to Literacy
.
p.267-275
.
Without Type
Γαβριηλίδου-Σπυρίδου Σοφία
,
Τσοκαλίδου Πετρούλα
(2013)
.
Δίγλωσσα βιβλία για παιδιά: πρώτοι προβληματισμοί
.
Διήμερο επιστήμης και διάδρασης, Διγλωσσία/Πολυγλωσσία & Εκπαίδευση
.
Παιδαγωγική Σχολή ΑΠΘ - Ελλάδα
.
Without Type
Τσοκαλίδου Πετρούλα (editor)
(2013)
.
Πολύδρομο: τεύχος 6
.
2012
Without Type
Tsokalidou Petroula
(2012)
.
Το πρώτο μου βιβλίο για τη διγλωσσία: ανάμεσα στον ελληνικό και τον αραβικό κόσμο
.
Θεσσαλονίκη
.
Τσοκαλίδου Πετρούλα (editor)
,
Μητακίδου Χριστοδούλα (editor)
,
Ανδρουλάκης Γεώργιος (editor)
(2012)
.
Σταυροδρόμι γλωσσών και πολιτισμών: μαθαίνοντας εκτός σχολείου: Πρακτικά 1ου Διεθνούς Συνεδρίου "Σταυροδρόμι γλωσσών και πολιτισμών"
.
Τσοκαλίδου Πετρούλα (editor)
(2012)
.
Πολύδρομο: τεύχος 5
.
Without Type
Tsokalidou Petroula
(2012)
.
Χώρος για Δύο: θέματα διγλωσσίας και εκπαίδευσης
.
Θεσσαλονίκη
.
2011
Without Type
Τσοκαλίδου Ρ
,
Μαλιγκούδη Χ
(2011)
.
Όταν οι Πολιτισμοί συναντιούνται: Ζητήματα Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης
.
Διαπολιτισμική Εκπαίδευση και Διγλωσσία
.
Τσοκαλίδου Ρ
(2011)
.
Το ελληνο-αραβικό πρότζεκτ «Απ΄τα μάτια των παιδιών»
.
επιμ.
Σαρρή Δ
.
Συμβιώνοντας με τη μετανάστευση
.
Θεσσαλονίκη
.
Ιανός
.
Without Type
Τσοκαλίδου Πετρούλα
,
Μάρκου Ελένη
(2011)
.
Παρέμβαση σχετικά με τα πολυγλωσσικά ΜΜΕ και τη διαμόρφωση μιας πολυπολιτισμικής κοινής γνώμης
.
Δημοσιογραφία χωρίς διακρίσεις
.
Συνέδριο Δημοσιογραφία χωρίς διακρίσεις
.
Θεσσαλονίκη
.
Τσοκαλίδου Ρ
(2011)
.
Το ελληνο-αραβικό πρότζεκτ «Απ΄τα μάτια των παιδιών»
.
Διαπολιτισμικοί χώροι και Μετανάστευση: η πόλη, το κοινωνικό, οι τέχνες και η διαφορετικότητα στα μεταναστευτικά αστικά περιβάλλοντα
.
Γαλλικό Ινστιτούτο Θεσσαλονίκης
.
Τσοκαλίδου Ρ
(2011)
.
Τι μπορούμε να μάθουμε από τα δίγλωσσα παιδιά; Ατελιέ για τη διγλωσσία
.
Γαλλικό Ινστιτούτο Θεσσαλονίκης
.
Τσοκαλίδου Ρ
(2011)
.
Τι θα έπρεπε να γνωρίζουν οι εκπαιδευτικοί για τη διγλωσσία των παιδιών και των οικογενειών τους
.
Ιωάννινα
.
Without Type
Τσοκαλίδου Πετρούλα (editor)
(2011)
.
Πολύδρομο: τεύχος 4
.
2010
Without Type
Gkantartzi A
,
Tsokalidou R
(2010)
.
She is a very good child but she doesn’t speak: The invisibility of children’s bilingualism and teacher ideology
.
Journal of Pragmatics
.
vol.45 p.588-601
.
Without Type
Τσοκαλίδου Πετρούλα
(2010)
.
Κοινωνιογλωσσολογία, γλωσσική ετερογένεια και επαφή των γλωσσών
.
ΤΕΠΑΕ 09 Σύγχρονες παιδαγωγικές προσεγγίσεις στην προσχολική και την πρώτη σχολική εκπαίδευση
.
Without Type
Τσοκαλίδου Ρ. (editor)
(2010)
.
Περιοδικό Πολύδρομο
.
vol.2
.
Without Type
Γάτση Γ
,
Τσοκαλίδου Ρ
(2010)
.
«Πολύδρομο»: φέρνοντας την κοινωνία στην εκπαίδευση και την εκπαίδευση στην κοινωνία
.
Μετανάστευση, πολυπολιτισμικότητα και εκπαιδευτικές προκλήσεις: Πολιτική-Έρευνα-Πράξη
.
Αθήνα
.
vol.2010
.
Γκαϊνταρτζή Α
,
Γάτση Γ
,
Τσοκαλίδου Ρ
(2010)
.
Παιδικές ταυτότητες μέσα από παιδικές φωνές: πολύγλωσσα παιδιά στο ελληνικό σχολείο
.
Ταυτότητες στον ελληνικό κόσμο (από το 1204 έως σήμερα)
.
Πανεπιστήμιο Γρανάδας
.
vol.1204
.
Without Type
Γάτση Γ
,
Τσοκαλίδου Ρ
(2010)
.
Γράφοντας για το Πολύδρομο: Ενισχύοντας την πολυγλωσσία κατά τη διάρκεια του μαθήματος των γαλλικών. Η συμβολή της Γαλλικής Γλώσσας και πολιτισμού στην αναζήτηση της γνώσης σε διεπιστημονικό επίπεδο
.
ΥΠΕΠΘ, Γαλλικό Ινστιτούτο Θεσσαλονίκης
.
Without Type
Tsokalidou Petroula (editor)
(2010)
.
Πολύδρομο: τεύχος 2
.
Τσοκαλίδου Πετρούλα (editor)
(2010)
.
Πολύδρομο: τεύχος 3
.
2009
Without Type
Τσοκαλίδου Πετρούλα (editor)
(2009)
.
Πολύδρομο/Polydromo: Περιοδική Έκδοση για τη Διγλωσσία και τον Πολυπολιτισμό στην Εκπαίδευση και την Κοινωνία
.
2008
Without Type
Τσοκαλίδου Πετρούλα
,
Χατζησαββίδης Σωφρόνιος
(2008)
.
Κοινωνιογλωσσολογικές αναζητήσεις: ερευνητικά δεδομένα
.
Θεσσαλονίκη
.
Βάνιας
.
2005
Without Type
Tsokalidou Petroula
(2005)
.
Η αφανής διγλωσσία στο ελληνικό σχολείο
.
Επιστήμες αγωγής
.
Θεματικό Τεύχος
.
Tsokalidou Petroula
(2005)
.
Raising bilingual awareness in Greek primary schools
.
International Journal of Bilingual Education and Bilingualism
.
Vol. 8 no. 1 p. 48-61
.
2004
Without Type
Tsokalidou Petroula (editor)
,
Παπαρούση Μαρίτα (editor)
(2004)
.
Θέματα ταυτότητας στην ελληνική διασπορά: γλώσσα & λογοτεχνία
.
Tsokalidou Petroula
(2004)
.
Το πρώτο μου βιβλίο για τη διγλωσσία
.
2003
Without Type
Τσοκαλίδου Πετρούλα
(2003)
.
Aποκωδικοποιώντας την εναλλαγή κωδίκων και ο παράγοντας του φύλου
.
Γλώσσα, γένος και φύλο
.
2001
Without Type
Tsokalidou Petroula
(2001)
.
Modern Greek Studies Journal
.
Εφαρμοσμένη γλωσσολογία
.
2000
Without Type
Tsokalidou Petroula
(2000)
.
Xαρτογραφώντας την Eλληνόφωνη Πραγματικότητα: Λίβανος & Συρία
.
Τσοκαλίδου Πετρούλα
(2000)
.
Xαρτογραφώντας την Eλληνόφωνη Πραγματικότητα: Λίβανος & Συρία
.
1996
Without Type
Τσοκαλίδου Πετρούλα
(1996)
.
Το φύλο της Γλώσσας. Oδηγός μη-σεξιστικής γλώσσας για τον δημόσιο ελληνικό λόγο
.
Σύνδεσμος Ελληνίδων Επιστημόνων
.
Without Type
Tsokalidou Petroula
(1996)
.
Το φύλο της γλώσσας: οδηγός μη-σεξιστικής γλώσσας για τον δημόσιο ελληνικό λόγο
.
Αθήνα
.
1995
Without Type
Tsokalidou Petroula
(1995)
.
Φωνές από το περίκεντρο: Π.O
.
Modern Greek Studies Journal
.
Without Type
Tsokalidou Petroula
,
Anne Pauwels
,
Lee Wong
(1995)
.
Research Methods in Applied Linguistics
.
Tsokalidou Petroula
,
Michael Clyne
,
Katherine Jenkins
,
I. Chen
,
T. Wallner
(1995)
.
Developing second language from primary school
.
1994
Without Type
Tsokalidou Petroula
(1994)
.
Women on the cusp- a case of bilingual women
.
Working Papers on Language, Gender and Sexism
.
1992
Without Type
Tsokalidou Petroula
(1992)
.
Language choice and use amongst second generation Greek-Australians
.
Journal of Applied Linguistics
.
no. 8
.
Tsokalidou Petroula
,
Clyne Michael
,
Jenkins Katherine
,
Chen I
,
Wallner T
(1992)
.
Models and Sociolinguistic Factors in Some Victorian Second Language Programs: A Progress Report
.
Language and Language Education, Working Papers of the National Languages & Literacy Institute of Australia
.
Mis à jour: 2018-09-26