Skip to main content
Quality Assurance Unit (MODIP)
Aristotle University of Thessaloniki
Login
Home Page
AUTH
Quality Assurance
Quality Management System
You are here
Home
»
Report CV
Curriculum Vitae
Expand
|
Collapse
Petroula Tsokalidou
Professor, School of Early Childhood Education
Personal Information
2310995017
tsokalid@nured.auth.gr
http://users.auth.gr/tsokalid/
Scopus ID
14059052200
https://orcid.org/0000-0002-5829-0763
Γνωστικό Αντικείμενο
:
Kινωνιογλωσσολογία και διδασκαλία της γλώσσας
Επιστημονική Ειδίκευση
:
Κατάρτιση εκπαιδευτικών
Κατάρτιση εκπαιδευτικών προσχολικής αγωγής
Κοινωνικές επιστήμες και επιστήμες συμπεριφοράς
Επιστήμες της γλώσσας και της επικοινωνίας
Education
Προπτυχιακές Σπουδές
1989
Πτυχίο Αγγλικής Γλώσσας και Λογοτεχνίας
Τμήμα Αγγλικής Γλώσσας και Λογοτεχνίας
Α.Π.Θ.
Greece
Διδακτορικό Δίπλωμα
1994
PhD
Linguistics
Monash University
Australia
Course Work
Courses of Winter semester of 2021–22 academic year
TMĪMA EPISTĪMŌN PROSCΗOLIKĪS AGŌGĪS KAI EKPAIDEUSĪS
Ε.1.242
INTRODUCTION TO THEORETICAL LINGUISTICS
ΕΠ.2.055
BILINGUALISM AND EDUCATION
ΥΒ.1.025
LANGUAGE AND SOCIETY
Courses of Spring semester of 2021–22 academic year
TMĪMA EPISTĪMŌN PROSCΗOLIKĪS AGŌGĪS KAI EKPAIDEUSĪS
Β.1.508
MODERN GREEK:SYNTAX-VOCABULARY
ΕΠ.2.055
BILINGUALISM AND EDUCATION
Η.1.268
LANGUAGE AND EDUCATION IN MODERN GREECE
ΥΒ.1.023
MINORITY GROUPS AND INTERCULTURAL EDUCATION
ΥΒ.1.025
LANGUAGE AND SOCIETY
Theses Supervised
Student Theses within AUTh
In progress
Doctoral
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΓΛΩΣΣΙΚΟΥ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΩΝ ΚΟΙΝΟΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Postgraduate
Η ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΠΟΛΥΜΕΣΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΥ ΔΙΓΛΩΣΣΟΥ ΛΕΞΙΛΟΓΙΟΥ
2020–2021
Doctoral
Γλώσσα και ιδεολογία στη διδακτική πράξη φιλολόγων της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
Κείμενα ταυτότητας και ερευνητικές προσεγγίσεις τους στο νηπιαγωγείο
Undergraduate
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΞΕΝΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ: ΤΑ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΑ ΚΟΜΦΟΥΚΙΟΣ ΩΣ ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ
2019–2020
Undergraduate
ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΔΙΓΛΩΣΣΙΑΣ: Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΚΩΦΩΝ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΦΟΙΤΗΣΕΙ ΣΕ ΣΧΟΛΕΙΑ ΚΩΦΩΝ
Η ΕΠΑΦΗ ΤΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ: ΕΝΑ ΠΡΟΤΖΕΚΤ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗΣ ΣΥΝΥΠΑΡΞΗΣ
Η ΕΠΑΦΗ ΤΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ: ΕΝΑ ΠΡΟΤΖΕΚΤ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗΣ ΣΥΝΥΠΑΡΞΗΣ
Postgraduate
Η Διγλωσσία στην εκπαίδευση και η διδασκαλία της ελληνικής ως δεύτερης ξένης γλώσσας: η περίπτωση οικογενειών Κυπριακής καταγωγής
2018–2019
Postgraduate
Διαγλωσσικότητα και κριτικός Γραμματισμός
Εξετάζοντας τη διαγλωσσικότητα ως μέσο επικοινωνίας στο Ελληνικό σχολείο: Μια μελέτη περίπτωσης: Η περίπτωση των Σύριων προσφύγων
Η Εκπαίδευση των Ασυνόδευτων Ανήλικων Προσφύγων: Αντιλήψεις - Απόψεις Εκπαιδευτικών
Διαγλωσσικές πρακτικές και όψεις ταυτότητας σε πληθυσμούς υπό μετακίνηση. Η περίπτωση των Σύριων προσφύγων της Λιβαδειάς.
Οι απόψεις Ελλήνων και Ελληνίδων γονέων για τη διαγλωσσικότητα: Η περίπτωση της νέας γενιάς μεταναστών στο Όσλο Νορβηγίας
Αντιλήψεις δασκάλων σχετικά με την διαγλωσσικότητα και την εκπαιδευτική ισότητα σε μαθητές/μαθήτριες Αλβανικής καταγωγής
Undergraduate
ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΘΩΡΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΩΝ ΝΕΩΝ ΑΤΟΜΩΝ
2017–2018
Postgraduate
ΔΙΕΡΕΥΝΙΣΗ ΤΩΝ ΑΝΤΙΛΗΨΕΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΠΟΥ ΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΣΤΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΗΣ ΕΠΑΡΧΙΑΣ ΤΟΥ ΠΑΛΑΜΑ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ ΚΑΤΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2017-2018, ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΗΣ ΔΙΓΛΩΣΣΙΑΣ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΤΑΞΗ
Η ΕΚΦΥΛΗ ΕΤΕΡΟΤΗΤΑ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ: ΜΙΑ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΤΟΥ ΕΝ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΡΟΓΕΝΕΣΤΕΡΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟΥ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΤΗΣ ΣΤ΄ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
ΑΠΟΨΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΚΑΙ ΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΔΟΣΗ ΔΙΓΛΩΣΣΩΝ ΠΡΟΣΦΥΓΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΝΤΡΙΩΝ ΚΑΙ ΟΙ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΗΣ ΔΙΓΛΩΣΣΙΑΣ: ΜΙΑ ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΣΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΤΟΥ Ν. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
ΔΙΑΓΛΩΣΣΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΣΕ ΜΙΑ ΤΑΞΗ ΕΝΗΛΙΚΩΝ ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ /ΡΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ "ΟΔΥΣΣΕΑΣ": ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΡΙΩΝ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΓΛΩΣΣΙΚΗ ΧΡΗΣΗ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ
ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΑΠΟΨΕΩΝ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΔΙΓΛΩΣΣΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΗ ΣΟΥΗΔΙΑ
ΔΕΥΤΕΡΗ ΓΕΝΙΑ ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ ΑΛΒΑΝΙΚΗΣ ΚΑΤΑΓΩΓΗΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΩΝ ΑΝΤΙΛΗΨΕΩΝ ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ ΡΑΤΣΙΣΜΟΥ, ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ. Η ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ.
ΑΠΟΤΥΠΩΝΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΤΟΥ ΤΥΠΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΣΟΔΟ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ - ΠΡΟΣΦΥΓΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ: ΚΡΙΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΛΟΓΟΥ ΥΠΟ ΤΟ ΠΡΙΣΜΑ ΤΗΣ ΚΡΙΤΙΚΗΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΤΗΣ ΕΙΡΗΝΗΣ
Undergraduate
ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗΣ ΓΛΩΣΣΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΩΝ: Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΤΟΥ ΠΟΝΤΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΗΝ ΣΟΒΙΕΤΙΚΗ ΕΝΩΣΗ
2016–2017
Postgraduate
ΟΙ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ/ΕΘΕΛΟΝΤΩΝ ΣΤΙΣ ΔΟΜΕΣ ΜΗ ΤΥΠΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΣΕ ΚΕΝΤΡΑ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ ΠΡΟΣΦΥΓΩΝ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
ΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΗ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΗ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΕ ΓΗΓΕΝΕΙΣ ΚΑΙ ΔΙΓΛΩΣΣΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΝΑΛΛΑΓΗ ΚΩΔΙΚΩΝ: ΕΝΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΝΑΛΛΑΓΗ ΚΩΔΙΚΩΝ. ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΥΠΟΛΙΤΣΜΙΚΗ ΤΑΞΗ
ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΩΣ ΔΕΥΤΕΡΗΣ/ΞΕΝΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΣΕ ΕΝΗΛΙΚΕΣ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ
ΑΠΟΨΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΠΡΟΣΦΥΓΩΝ
Doctoral
ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΗΣ ΓΡΑΠΤΩΝ ΜΑΘΗΤΙΚΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ ΩΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ. ΕΡΕΥΝΑ-ΔΡΑΣΗ ΣΕ ΜΑΘΗΤΕΣ/ΤΡΙΕΣ Δ΄ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
2015–2016
Postgraduate
Η ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΗ ΤΗΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΡΟΜΑ ΜΕΣΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΜΗΤΡΙΚΗΣ ΤΟΥΣ ΓΛΩΣΣΑΣ. ΕΝΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΑΙ ΣΤΗ ΡΟΜΑΝΙ
Η ΑΝΤΑΝΑΚΛΑΣΗ ΣΤΕΡΕΟΤΥΠΙΚΩΝ ΑΝΤΙΛΗΨΕΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ ΣΤΙΣ ΔΙΑΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΤΟΥς ΣΧΕΣΕΙΣ ΣΤΟ ΠΟΛΥΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΟΦΡΥΝΙΟΥ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΚΑΒΑΛΑΣ
Τ(Ρ)ΟΠΟΙ ΓΡΑΦΗΣ : ΑΝΑΔΥΟΜΕΝΟΣ (ΠΟΛΥΓΛΩΣΣΙΚΟΣ) ΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ
ΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΟΛΥΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΩΝ ΤΑΞΕΩΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΔΙΓΛΩΣΣΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΓΛΩΣΣΙΚΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ ΣΤΗ ΓΛΩΣΣΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΩΝ ΔΙΓΛΩΣΣΩΝ ΜΑΘΗΤΡΙΩΝ ΚΑΙ ΜΑΘΗΤΩΝ
ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΩΣ ΔΕΥΤΕΡΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΣΕ ΤΑΞΗ ΥΠΟΔΟΧΗΣ
ΔΙΓΛΩΣΣΟΙ ΕΦΗΒΟΙ ΑΛΒΑΝΙΚΗΣ ΚΑΤΑΓΩΓΗΣ: ΓΛΩΣΣΙΚΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ, ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΣΤΑΣΕΙΣ
H ΕΚΜΑΘΗΣΗ ΤΗΣ ΑΡΑΒΙΚΗΣ ΚΑΙ Η ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΗΣ ΩΣ ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗΣ ΤΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ: ΕΡΕΥΝΑ ΜΕ ΜΑΘΗΤΡΙΕΣ/ΕΣ ΤΗΣ ΑΡΑΒΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
ΓΛΩΣΣΙΚΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΜΑΘΗΣΗ ΞΕΝΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ. ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΜΕΤΑΞΥ ΓΑΛΛΙΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΑΔΑΣ
ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΚΡΙΤΙΚΗ ΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΙΣΜΑ ΤΗΣ ΙΣΟΤΗΤΑΣ ΕΥΚΑΙΡΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ. ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΣΕ ΤΑΞΕΙΣ Ε΄ ΚΑΙ ΣΤ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ.
Undergraduate
Η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΩΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΩΝ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ: ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΓΝΩΡΙΜΙΑΣ ΜΕ ΤΟ ΡΩΣΙΚΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ
2014–2015
Postgraduate
ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΩΝ ΑΓ. ΣΑΡΑΝΤΑ (ΑΛΒΑΝΙΑ) “ADEM SHEME”
ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΔΙΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ: Η ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΗΝ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΗ ΕΚΜΑΘΗΣΗ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΩΝ ΑΛΦΑΒΗΤΙΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ. ΜΙΑ ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ ΠΑΙΔΙΩΝ ΑΛΒΑΝΙΚΗΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΓΩΓΗΣ
"ΤΟ ΙΔΙΟ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΑΝ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΜΙΛΟΥΜΕ". ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΠΟΛΥΓΛΩΣΣΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΣΤΟ ΠΟΛΥΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
ΓΛΩΣΣΙΚΕΣ ΙΔΕΟΛΟΓΙΕΣ ΚΑΙ ΓΛΩΣΣΙΚΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΣΤΟ ΠΟΛΥΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΜΕΤΑΞΥ ΓΑΛΛΙΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΑΔΑΣ
ΜΕΛΕΤΗ ΕΙΔΩΝ ΔΙΓΛΩΣΣΙΑΣ ΤΩΝ ΑΛΛΟΕΘΝΩΝ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΧΑΝΙΩΝ
ΟΙ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΤΩΝ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΤΗ ΓΑΛΛΙΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΙΛΟΥΝ ΤΗ ΓΛΩΣΣΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΙΚΗΣ ΕΤΕΡΟΤΗΤΑΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
Undergraduate
Ο ΓΡΑΠΤΟΣ ΛΟΓΟΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ: Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΩΝ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΩΝ ΣΤΟ ΝΟΜΟ ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ.
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΟΥ ΓΡΑΠΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ-ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ ΓΙΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΥΣ ΑΠΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΚΑΙ ΚΡΗΤΗ
2013–2014
Postgraduate
"ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΙΚΗΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗΣ ΕΤΕΡΟΤΗΤΑΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ".
"ΘΕΜΑΤΑ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΠΑΛΛΙΝΟΣΤΟΥΝΤΩΝ: ΣΧΕΣΕΙΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ ΚΑΙ ΓΛΩΣΣΑΣ. ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ"
"ΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΤΩΝ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΗ ΓΛΩΣΣΙΚΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΕΤΕΡΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ"
ΑΠΟΨΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΓΛΩΣΣΙΑ: ΜΙΑ ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΣΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΤΡΙΚΑΛΩΝ
"ΘΕΜΑΤΑ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΙΑΣΠΟΡΑ: Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΟΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ"
ΑΦΗΓΗΣΗ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΡΟΜΑ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΓΛΩΣΣΑΣ, ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ, ΕΝΤΑΞΗΣ
ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΟΥ ΡΟΛΟΥ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΔΙΓΛΩΣΣΙΑ ΚΑΙ Η ΔΙΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΠΟΥ ΦΟΙΤΟΥΝ ΣΕ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
2012–2013
Postgraduate
"ΓΛΩΣΣΙΚΗ ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΣΕ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΑΛΒΑΝΙΚΗΣ ΚΑΤΑΓΩΓΗΣ ΤΩΝ ΤΡΙΚΑΛΩΝ".
"ΔΙΓΛΩΣΣΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΠΟΥΔΩΝ: ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΟΥ ΦΙΛΙΠΠΙΝΕΖΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ".
"Η ΠΑΙΔΙΚΗ ΔΙΓΛΩΣΣΙΑ ΣΤΙΣ ΜΕΙΚΤΕΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΩΝ ΓΟΝΙΩΝ:ΜΕΛΕΤΗ ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΩΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΩΝ ΣΕ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΓΑΛΛΙΑ" "LE BILINGUISME CHEZ LES ENFANTS DES FAMILLES MIXTES, A TRAVERS LE REGARD DES PARENTS: ETUDE DES FAMILLES FRANC-HELLENIQUES
"ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΙΟΙ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΙΑΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ: ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΣΤΟ ΚΟΙΝΟΤΙΚΟ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ"
"Η ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΤΩΝ ΑΛΒΑΝΩΝ ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ ΔΕΥΤΕΡΗΣ ΓΕΝΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ"
"ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΩΣ ΔΕΥΤΕΡΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΣΕ ΑΛΒΑΝΟΥΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΓΟΝΕΙΣ"
"ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΤΗΣ ΣΤ΄ ΤΑΞΗΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΓΙΑ ΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΔΟΣΗ ΤΩΝ ΔΙΓΛΩΣΣΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ"
2011–2012
Postgraduate
ΣΤΟΧΕΥΟΝΤΑΣ ΣΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗΣ ΑΝΤΙΛΗΨΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΙΓΛΩΣΣΙΚΗΣ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΣΗΣ: ΓΝΩΣΕΙΣ, ΑΠΟΨΕΙΣ, ΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Η ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΤΩΝ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΤΙΚΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ SITE ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ- Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΗΣ ΑΡΑΒΟΦΩΝΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΡΩΣΟΦΩΝΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
"Η ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΔΙΓΛΩΣΣΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΜΕ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΗ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΤΟΥΡΚΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΛΛΗΛΕΞΑΡΤΗΣΗΣ ΓΛΩΣΣΩΝ"
ΔΙΓΛΩΣΣΙΑ ΚΑΙ ΓΟΝΕΪΚΗ ΕΜΠΛΟΚΗ-ΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΔΙΓΛΩΣΣΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ
ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΚΑΙ ΕΚΜΑΘΗΣΗ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΩΣ ΔΕΥΤΕΡΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
2010–2011
Postgraduate
Ετοιμότητα των εκπαιδευτικών να αντιμετωπίσουν τα ζητήματα της διγλωσσίας και της πολυπολιτισμικότητας . Η περίπτωση των Ελλήνων και Ελληνίδων εκπαιδευτικών που αποσπώνται στο εξωτερικό.
"Ταυτότητα και γλωσσική χρήση των Αλβανών μεταναστών στην Ελλάδα"
2009–2010
Postgraduate
"Τα πλεονεκτήματα της διγλωσσίας όπως τα κατανοούν και τα βιώνουν τα δίγλωσσα παιδιά στην οικογένεια και το σχολείο. Η γλωσσική χρήση δίγλωσσων παιδιών προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίας"
2008–2009
Postgraduate
"Question de la langue et de l'identite dans les milieux pluriculturels: focalication dans' l'oeuvre de l'auteur Amin Maloof"
"Η μελέτη του φαινόμενου της διγλωσσίας στην προσχολική ηλικία"
Unknown
Postgraduate
"ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ: ΟΙ ΓΛΩΣΣΙΚΕΣ ΣΤΑΣΕΙΣ, ΤΑ ΓΛΩΣΣΙΚΑ ΣΤΕΡΕΟΤΥΠΑ ΚΑΙ ΟΙ ΓΛΩΣΣΙΚΕΣ ΠΡΟΚΑΤΑΛΗΨΕΙΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΚΑΙ ΜΑΘΗΤΡΙΩΝ ΤΗΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΛΒΑΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ"
Theses outside AUTh
Postgraduate Level
2014–2015
Χαλκοπούλου Χρυσούλα
.
Οι κοινωνιογλωσσικοί και οι εκπαιδευτικοί παράγοντες που επηρεάζουν τη διγλωσσία: Συγκριτική μελέτη περιπτώσεων μειονοτικών και παλιννοστούντων από χώρες της Ε.Σ.Σ.Δ στο Ν. Ροδόπης, Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης
.
Administrative Work
Τμήματος
#
Από
Έως
Θέση Όργανο / Επιτροπή
12
2019
2021
Head, ΤΕΠΑΕ
11
2018
2021
Director, Ινστιτούτο Κομφούκιος του ΑΠΘ
9
2013
2015
Member, Επιτροπή παραλαβής υλικού ΤΕΠΑΕ
8
2012
2015
Director, Κοινό Ελληνο-Γαλλικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών ΤΕΠΑΕ, ΑΠΘ
10
2012
2014
Member, Επιτροπή ερευνητικού έργου ΤΕΠΑΕ
7
2012
2013
Member, Συντονιστικό Όργανο Κοινού Ελληνο-Γαλλικού Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών
5
2008
2011
Member, Κοινού Ελληνο-γαλλικού Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών ΤΕΠΑΕ
4
2008
2009
Member, Ειτροπή παραλαβής βιβλιοδετημένων ή αναβιβλιοδετημένων τόμων
6
2007
2010
Member, Εκπρόσωπος ΤΕΠΑΕ για θέματα φύλου της Παιδαγωγικής Σχολής
2
2007
2008
Member, Επιτροπή Ομάδας Ασφαλείας και Πυρασφάλειας της Παιδαγωγικής Σχολής
3
2007
2008
Member, Επιτροπή παραλαβής Βιβλιοδετημένων η αναβιβλιοδετημένων τόμων
1
2006
2007
Member, Επιτροπή Διεθνών Σχέσεων
Research Projects
Coordinator
2019–2022
Μαθήματα Κινέζικης Γλώσσας στο Ινστιτούτο Κομφούκιος του Α.Π.Θ.
2019–2022
Ινστιτούτο Κονφούκιος στο ΑΠΘ
2018–2023
Διαχείριση του 10% των εσόδων ΠΜΣ με τέλη φοίτησης του Τμήματος Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης
2018–2020
Διδάσκοντας γλώσσα από τη ματιά των προσφύγων
2016–2017
Συνέδριο: "4ο Διεθνές Συνέδριο "Σταυροδρόμι Γλωσσών και Πολιτισμών: Διδακτικές της Πολυγλωσσίας και Γλωσσικές Πολιτικές""
2016–2017
Συνέδριο: "4ο Διεθνές Συνέδριο Σταυροδρόμι γλωσσών και Πολιτισμών: Διδακτικές της Πολυγλωσσίας και Γλωσσικές Πολιτικές"
2015–2017
Συνέδριο: "4ο Διεθνές Συνέδριο Σταυροδρόμι γλωσσών και Πολιτισμών: Διδακτικές της Πολυγλωσσίας και Γλωσσικές Πολιτικές"
2015–2020
Μεταπτυχιακές Σπουδές στις "Επιστήμες της Αγωγής"
2015–2022
Μεταπτυχιακές Σπουδές στις "Επιστήμες της Αγωγής"
2014–-0001
Ενίσχυση των ερευνητικών και εκπαιδευτικών υποδομών και δραστηριοτήτων του Τμήματος Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης-2014-2015-2016-2017-2018-2020
2014–2014
Συνέδριο: "3ο Σταυροδρόμι γλωσσών και πολιτισμών: Ζητήματα Δι/Πολυγλωσσίας, Διαγλωσσικότητας και Γλωσσικών Πολιτικών στην Εκπαίδευση"
2014–2014
Συνέδριο: "3ο Σταυροδρόμι γλωσσών και πολιτισμών: Ζητήματα Δι/Πολυγλωσσίας, Διαγλωσσικότητας και Γλωσσικών Πολιτικών στην Εκπαίδευση"
2011–2011
Συνέδριο: "Σταυροδρόμι Γλωσσών και Πολιτισμών: μαθαίνοντας εκτός σχολείου"
Participant
2013–2014
Οργάνωση προγραμμάτων δια βίου μάθησης για την υποστήριξη ευπαθών κοινωνικών ομάδων στο σχολικό περιβάλλον
2013–2019
Αμοιβές μελών ΔΕΠ ΑΣΠΑΙΤΕ (Ανωτάτη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης)
2012–2015
Διγλωσσία και δίγλωσση εκπαίδευση: η ανάπτυξη γλωσσικών και γνωστικών δεξιοτήτων σε διάφορους τύπους διγλωσσίας
2011–-0001
Αμοιβή μελών ΔΕΠ (Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο)
2011–2017
Αμοιβές μελών ΔΕΠ (ΚΕΝΤΡΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ -Γ.Σ.Ε.Ε
2010–2014
Εκπαίδευση αλλοδαπών και παλιννοστούντων μαθητών ΑΠ 1
2010–2014
Εκπαίδευση αλλοδαπών και παλιννοστούντων μαθητών Α.Π. 2
2010–2014
Εκπαίδευση αλλοδαπών και παλιννοστούντων μαθητών ΑΠ. 3
2010–2015
Ένταξη και εκπαίδευση των παιδιών Ρομά στις Περιφέρειες Κεντρικής και Δυτικής Μακεδονίας (Υποέργο 1)
2010–2020
Αμοιβές μελών ΔΕΠ - ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ (ΥΠΠΘ)
2009–2011
Καινοτόμος είσοδος των μαθητών στη διαπολιτισμικότητα και την κοινωνική ένταξη
2006–-0001
Πληρωμή μελών ΔΕΠ απο ΕΜΠ (ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΣΟΒΕΙΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ)
2006–2008
Ένταξη παιδιών παλιννοστούντων & αλλοδαπών στο σχολείο για τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση (γυμνάσιο)
2006–2008
Ανίχνευση των αναγκών των παλιννοστούντων και αλλοδαπών μαθητών - ανάπτυξη νέων διδακτικών προσεγγίσεων σε μικτές τάξεις
2006–2008
Επιμόρφωση εκπαιδευτικών και στελεχών της εκπαίδευσης - κατάρτιση επιμορφωτών
2006–2008
Ενέργειες συμβουλευτικής και ευαισθητοποίησης - δημοσιότητα
2002–2006
Εκπαιδευτικό πρόγραμμα για την ακαδημαϊκή και επαγγελματική αναβάθμιση εκπαιδευτικών Α/βάθμιας εκπαίδευσης - Εξομοίωση
1998–2019
Πληρωμή μέλους ΔΕΠ -(ΑΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ )
1997–1999
Σχεδιασμός, οργάνωση και εφαρμογή ειδικού επιμορφωτικού προγράμματος για την ακαδημαϊκή και επαγγελματική αναβάθμιση εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης
-0001–-0001
Αμοιβές Μελών ΔΕΠ (ΥΠΕΠΘ-ΚΕΝΤΡΟ ΕΛΛΗΝ.ΓΛΩΣΣΑΣ)
-0001–-0001
Αμοιβές Μελών ΔΕΠ (ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ)
-0001–-0001
Πληρωμές μελών ΔΕΠ (ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝ/ΜΙΟ)
Connection to Society
Συνεργασίες με κοινωνικούς, πολιτιστικούς και παραγωγικούς φορείς
2013
Διδασκαλία ελληνικών ως δεύτερης γλώσσας σε γονείς Αλβανικής καταγωγής
.
ΑΜΚΕ 'Πολύδρομο' και Σύλλογος Αλβανών Μεταναστών 'Μητέρα Τερέζα'
.
2010
–2011
Πρόγραμμα 'ΔΙΑΛΟΓΟΣ'
.
Α.Μ.Κ.Ε. ΠΟΛΥΔΡΟΜΟ
.
2011
.
Ινστιτούτο Κομφούκιος του ΑΠΘ
.
ΑΠΘ
.
2020-01-01
.
Work Acknowledgement
Αναφορές στα ΜΜΕ
2011-03-03
Παπαδοπούλου, Λ.
"Διάλογος" ανάμεσα σε εκπαιδευτικούς και αλλοδαπούς γονείς
.
Αγγελιοφόρος
.
2010-04-29
Φωτόπουλος, Ν.
Έλλειμα στο εκπαιδευτικό σύστημα για αφομοίωση των δίγλωσσων
.
Ελευθεροτυπία
.
Publications
(2021)
Book Chapter
Tsokalidou Petroula
,
Daoud Al Soueis
,
Arvanitidou Virginia
,
Kompiadou Evi
,
Paraskeva Maria
(2021)
.
Teaching Language Through the Eyes of Refugees: Translanguaging and Identity Texts in the Service of Refugee Education
.
Challenges and Initiatives in Refugee Education: The Case of Greece
.
Book - Textbook
Chatzidaki Aspa (editor)
,
Tsokalidou Petroula (editor)
(2021)
.
Challenges and Initiatives in Refugee Education: The Case of Greece
.
(2020)
Journal Article
Tsokalidou Petroula
,
Gkaintartzi Anastasia
,
Kompiadou Evi
,
Tsioumis Konstantinos
,
Petrogiannis Konstantinos
(2020)
.
Supporting inclusion and family involvement in early childhood education through 'ISOTIS': a case study in Greece
.
International Journal of Learning, Teaching and Educational Research
.
vol.19 no.3
.
Book Chapter
Tsokalidou Petroula
,
Skourtou Eleni
(2020)
.
Translanguaging as a Culturally Sustaining Pedagogical Approach: Bi/Multilingual Educators’ Perspectives
.
Inclusion, Education and Translanguaging
.
Τσοκαλίδου Πετρούλα
(2020)
.
Ο νέος πολιτικός λόγος για τη διαπολιτισμική εκπαίδευση υπό το πρίσμα της διαγλωσσικότητας
.
Ο πολιτικός και παιδαγωγικός λόγος για τη ξενόγλωσση εκπαίδευση
.
(2019)
Journal Article
Tsokalidou Petroula
,
Gkaintartzi Anastasia
,
Mouti Άnna
,
Skourtou Eleni
(2019)
.
Language teachers’ perceptions of multilingualism and language teaching: The case of the postgraduate programme “LRM”. Special Section: Language learning for and with refugees in higher education
.
Language Learning in Higher Education
.
vol.9 no.1 p.33-54
.
Book Chapter
Kitsiou Roula
,
Papadopoulou Maria
,
Androulakis George
,
Tsokalidou Petroula
,
Skourtou Eleni
(2019)
.
Beyond Conventional Borders of Second Language Teachers’ Education: A Digital, Interdisciplinary, and Critical Postgraduate Curriculum
.
Challenging Boundaries in Language Education: Second Language Learning and Teaching
.
Επιμέλεια:Achilleas Kostoulas
.
Springer
.
p.229-245
.
(2018)
Book Chapter
Tsokalidou Petroula
,
Gkaintartzi Anastasia
(2018)
.
Is translanguaging a possibility in a language class? Theoretical issues and applications in an EFL class
.
Interdisciplinary research approaches to multilingual education
.
(eds) Vasilia Kourtis-Kazoullis, Themistoklis Aravossitas, Eleni Skourtou, Peter Pericles Trifonas
.
p.201-218
.
Tsokalidou Petroula
,
Gkaintartzi A
,
Kompiadou E
,
Markou E
(2018)
.
Children's bilingualism: An inspiration for multilingual educational practices
.
The Multilingual Edge of Education
.
Τσοκαλίδου Πετρούλα
(2018)
.
Διαγλωσσικότητα και εκπαιδευτικά εργαλεία
.
Οδηγός Διαχείρισης Κοινωνικοπολιτισμικής Ετερότητας στο Σχολείο
.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ, Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Κύπρου
.
Book - Textbook
Tsokalidou Petroula (editor)
,
Κέκκια Αιμιλία (editor)
(2018)
.
International Conference Proceedings “4th Crossroads of languages and cultures: Multilingual Educational Approaches and Language Policies"
.
(2017)
Book Chapter
Kompiadou Evi
,
Lenakakis Antonios
,
Tsokalidou Petroula
(2017)
.
Diadrasis: An interactive project on language teaching to immigrant families in a Greek school
.
Going performative in intercultural education. International contexts, theoretical perspectives and models of practice
.
Επιμέλεια:John Crutchfield, Manfred Schewe
.
Bristol and Blue Ridge Summit
.
Multilingual Matters
.
p.41-58
.
Conference Proceedings Article
Makri Aikaterini
,
Papadopoulou Maria
,
Tsokalidou Petroula
,
Skourtou Eleni
,
Arvaniti Eugenia
,
Gaintartzi Anastasia
,
Kantzou Vasiliki
,
Manoli Polyxeni
,
Markou Evi
,
Mouti Anna
,
Palaiologou Nektaria
,
Kitsiou Roula
(2017)
.
Tutor practices in new HOU programmes. Stories from the trenches: the case of LRM (Language Education for Refugees and Migrants)
.
Proceedings of ICODL 2017 (International Conference in Open and Distance Learning)
.
Αθήνα - Ελλάδα
.
p.70-80
.
Τσοκαλίδου Πετρούλα
(2017)
.
Διαγλωσσικότητα & Διαγλωσσικές ταυτότητες
.
Πρακτικά Επετειακού Διεθνούς Συνεδρίου "Ταυτότητες: Γλώσσα και Λογοτεχνία"
.
Book - Textbook
Tsokalidou Petroula
(2017)
.
SiDaYes! Πέρα από τη διγλωσσία προς τη διαγλωσσικότητα: Beyond bilingualism to translanguaging
.
Gutenberg
.
(2016)
Journal Article
Gkaintartzi Anastasia
,
Kiliari Angeliki
,
Tsokalidou Petroula
(2016)
.
Heritage language maintenance and education in the Greek sociolinguistic context: Albanian immigrant parents’ views
.
Cogent Education
.
vol.3 no.1
.
Τσοκαλίδου Πετρούλα
,
Κουτούλης Κωνσταντίνος
(2016)
.
Η διαγλωσσικότητα στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα: Μια πρώτη διερεύνηση
.
Επιστήμες Αγωγής
.
Book Chapter
Tsokalidou Petroula
(2016)
.
Beyond language borders to translanguanging within and outside the educational context
.
Bilingualism: Cultural Influences, Global Perspectives and Advantages/Disadvantages
.
Επιμέλεια:Carroll E. Wilson
.
Nova Science Publishers
.
Λιάμπας Αναστάσιος
(2016)
.
Η γνώμη των εκπαιδευτικών των Πειραματικών Δημοτικών Σχολείων ΠΤΔΕ-ΑΠΘ για την Έκθεση Περιγραφικής Αξιολόγησης και τις επιδράσεις της
.
Μνήμη Σωφρόνη Χατζησαββίδη. Γλωσσολογικές & Παιδαγωγικές Προσεγγίσεις
.
(ed.) Χοντολίδου, Ελένη, Τσοκαλίδου, Πετρούλα, Τεντολούρης, Φίλιππος, Κυρίδης, Αργύριος και Βακαλόπουλος, Κωνσταντίνος
.
Αθήνα
.
Gutenberg
.
Τσοκαλίδου Πετρούλα
(2016)
.
Η ομάδα και το πολυγλωσσικό περιοδικό Πολύδρομο, για τη δι-γλωσσία και τον πολυπολιτισμό στην εκπαίδευση και την κοινωνία
.
Διγλωσσία και Διδασκαλία της Ελληνικής ως Δεύτερης Γλώσσας
.
Επιμέλεια:Σκούρτου, Ε. & Κούρτη-Καζούλλη, Β
.
Αθήνα
.
Σύνδεσμος Ελληνικών Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών
.
Τσοκαλίδου Πετρούλα
(2016)
.
Αναστοχαστικότητα και ανάπτυξη όρων συν-εργασίας στην έρευνα γύρω από την ετερογένεια του σχολείου
.
Μνήμη Σωφρόνη Χατζησαββίδη Γλωσσ(ολογ)ικές & Παιδαγωγικές Προσεγγίσεις
.
Επιμέλεια:Χοντολίδου, Ε, Τσοκαλίδου, Ρ., Τεντολούρης, Φ., Κυρίδης, Α. και Βακαλόπουλος, Κ
.
Αθήνα
.
Gutenberg
.
Technical Report
Κυρίδης Αργύριος
,
Παπαδάκης Νίκος
,
Χριστοδούλου Αναστασία-Χαρίκλεια
,
Τσιούμης Κωνσταντίνος
,
Τσιτουρίδου Μελπομένη
,
Τσοκαλίδου Πετρούλα
,
Τουρτούρας Χρήστος
,
Γρηγοριάδης Αθανάσιος
,
Βαμβακίδου Ιφιγένεια
,
Ζάγκος Χρήστος
,
Πανδής Προκόπης
,
Τζαγκαράκης Στέλιος
,
Φωτόπουλος Νίκος
,
Δρακάκη Μαρία
,
Κουτούζης Μανώλης
,
Λάβδας Κώστας
,
Κοτρόγιαννος Δημήτρης
,
Μπάστα Μαρία
,
Δαφέρμος Βασίλης
(2016)
.
Έρευνα και ολοκληρωμένη παρέμβαση για την κοινωνική ενσωμάτωση μιας μείζονος κοινωνικά ευάλωτης ομάδας: ψυχολογικό προφίλ/ ψυχοπαθολογία, προφίλ δεξιοτήτων, διάγνωση αναγκών και ανάπτυξη προγραμμάτων για την κατάρτιση-reskilling και την ψυχολογική υποστήριξη προς την επαν-ενσωμάτωση των «νέων ανθρώπων εκτός εκπαίδευσης, κατάρτισης και απασχόλησης (ΝEETs)
.
Book - Textbook
Γαβριηλίδου Σοφία (editor)
,
Γκαϊνταρτζή Αναστασία (editor)
,
Μάρκου Εύη (editor)
,
Τσοκαλίδου Πετρούλα (editor)
(2016)
.
Ζητήματα Δι/Πολυγλωσσίας, Διαγλωσσικότητας και Γλωσσικών Πολιτικών στην Εκπαίδευση: 3ο Σταυροδρόμι γλωσσών & πολιτισμών : πρακτικά συνεδρίου
.
Θεσσαλονίκη
.
Παιδαγωγική Σχολή, ΑΠΘ & Polydromo Group
.
Χοντολίδου Ελένη (editor)
,
Τσοκαλίδου Πετρούλα (editor)
,
Τεντολούρης Φίλιππος (editor)
,
Κυρίδης Αργύριος (editor)
,
Βακαλόπουλος Κωνσταντίνος (editor)
(2016)
.
Μνήμη Σωφρόνη Χατζησαββίδη: γλωσσ(ολογ)ικές και παιδαγωγικές προσεγγίσεις
.
Gutenberg
.
(2015)
Book Chapter
Tsokalidou Petroula
(2015)
.
Bilingualism otherwise: Research approaches towards language contact issues and the inclusion of bilingual children in the Greek school
.
Roma inclusion-International and Greek Experiences. Complexities of inclusion
.
Θεσσαλονίκη
.
Copy City
.
Τσοκαλίδου Πετρούλα
(2015)
.
Διγλωσσία και Εκπαίδευση: από τη θεωρία στην πράξη και στην κοινωνική δράση
.
Γλωσσική Παιδεία : 35 Μελέτες Αφιερωμένες στον Καθηγητή Ναπολέοντα Μήτση
.
p.387-398
.
Conference Announcement
Ηλιοπούλου Ντίνα
,
Ζάγκα Ρίτα
,
Μαλιγκούδη Χριστίνα
,
Τσοκαλίδου Πετρούλα
(2015)
.
Διαπολιτισμική εκπαίδευση: από τη θεωρία στη διδακτική πράξη
.
Ημερίδα για την Ελληνομάθεια. Υποστήριξη και ποιοτική ανάδειξη της διδασκαλίας/μάθησης της ελληνικής ως ξένης/δεύτερης γλώσσας
.
Θεσσαλονίκη - Ελλάδα
.
Τσοκαλίδου Πετρούλα
(2015)
.
Ο λόγος και η δύναμή του στην ενδυνάμωση και αποδόμηση των στερεοτύπων
.
Ημερίδα αντιρατσιστικής εκπαίδευσης για εκπαιδευτικούς
.
Θεσσαλονίκη - Ελλάδα
.
Τσοκαλίδου Πετρούλα
(2015)
.
Διαγλωσσικές ταυτότητες & second language learning
.
Ταυτότητες Γλώσσα και Λογοτεχνία’
.
Κομοτηνή - Ελλάδα
.
Book - Textbook
Τσοκαλίδου Πετρούλα (editor)
(2015)
.
Πολύδρομο: τεύχος 8
.
Τσοκαλίδου Πετρούλα (editor)
(2015)
.
Πολύδρομο: τεύχος 8
.
(2014)
Journal Article
Gkaintartzi Anastasia
,
Chatzidaki Aspa
,
Tsokalidou Petroula
(2014)
.
Albanian Parents and the Greek Educational Context
.
International Multilingual Research Journal
.
Vol. 8 no 4
.
Gkaintartzi Anastasia
,
Kiliari Angeliki
,
Tsokalidou Petroula
(2014)
.
‘Invisible’ bilingualism-‘invisible’ language ideologies: Greek teachers’ attitudes towards immigrant pupils’ heritage languages
.
International Journal of Bilingual Education and Bilingualism
.
p. 60-72
.
Book Chapter
Τσοκαλίδου Πετρούλα
(2014)
.
Συνάντηση γλωσσών και πολιτισμών στο ελληνικό σχολείο: μια διερευνητική και διαδραστική προσέγγιση
.
Ευπαθείς κοινωνικές ομάδες και δια βίου μάθηση
.
p.261-279
.
Conference Announcement
Λενακάκης Αντώνιος
,
Κομπιάδου Ευδοξία
,
Τσοκαλίδου Πετρούλα
,
Τσιτουρίδου Μελπομένη
(2014)
.
Πέντε Συναντήσεις με όχημα… τη θεατρική σύμβαση
.
Συνέδριο «Διά βίου μάθηση και ευπαθείς κοινωνικές ομάδες»
.
Θεσσαλονίκη - Ελλάδα
.
Book - Textbook
Τσοκαλίδου Πετρούλα (editor)
(2014)
.
Πολύδρομο: τεύχος 7
.
(2013)
Journal Article
Γαβριηλίδου-Σπυρίδου Σοφία
,
Τσοκαλίδου Πετρούλα
(2013)
.
Δίγλωσσα βιβλία για παιδιά: πρώτοι προβληματισμοί
.
Πολύδρομο
.
no.6 p.7-10
.
Τσοκαλίδου Πετρούλα
,
Γαβριηλίδου-Σπυρίδου Σοφία
(2013)
.
Δίγλωσσα βιβλία για παιδιά: πρώτοι προβληματισμοί
.
Πολύδρομο
.
no.6 p.7-10
.
Book Chapter
Koutsogiannis Dimitrios
,
Tsokalidou Petroula
(2013)
.
Designing and implementing a research project on bilingualism and language education: first findings and remarks Supporting ‘diversity within unity’ at secondary education level: some case studies from bilingual children in Greek secondary schools
.
Language Diversity and Language Learning: New Paths to Literacy
.
p.339-346
.
Tsokalidou Petroula
(2013)
.
Le bilinguisme se developpe en Grece: resultants de recherché et pratiques prescolairres alternatives du groupe “Polydromo”
.
Developpement du langage et plulrilinguismechez le jeune enfant
.
p.123-143
.
Tsokalidou Petroula
,
Γκαϊνταρτζή Αναστασία
(2013)
.
On the way to bilingual and intercultural consciousness-raising: Findings from a research project in Greek primary schools
.
Language Diversity and Language Learning: New Paths to Literacy
.
p.267-275
.
Conference Announcement
Γαβριηλίδου-Σπυρίδου Σοφία
,
Τσοκαλίδου Πετρούλα
(2013)
.
Δίγλωσσα βιβλία για παιδιά: πρώτοι προβληματισμοί
.
Διήμερο επιστήμης και διάδρασης, Διγλωσσία/Πολυγλωσσία & Εκπαίδευση
.
Παιδαγωγική Σχολή ΑΠΘ - Ελλάδα
.
Book - Textbook
Τσοκαλίδου Πετρούλα (editor)
(2013)
.
Πολύδρομο: τεύχος 6
.
(2012)
Book - Textbook
Tsokalidou Petroula
(2012)
.
Το πρώτο μου βιβλίο για τη διγλωσσία: ανάμεσα στον ελληνικό και τον αραβικό κόσμο
.
Θεσσαλονίκη
.
Τσοκαλίδου Πετρούλα (editor)
,
Μητακίδου Χριστοδούλα (editor)
,
Ανδρουλάκης Γεώργιος (editor)
(2012)
.
Σταυροδρόμι γλωσσών και πολιτισμών: μαθαίνοντας εκτός σχολείου: Πρακτικά 1ου Διεθνούς Συνεδρίου "Σταυροδρόμι γλωσσών και πολιτισμών"
.
Τσοκαλίδου Πετρούλα (editor)
(2012)
.
Πολύδρομο: τεύχος 5
.
Monograph
Tsokalidou Petroula
(2012)
.
Χώρος για Δύο: θέματα διγλωσσίας και εκπαίδευσης
.
Θεσσαλονίκη
.
(2011)
Book Chapter
Τσοκαλίδου Ρ
,
Μαλιγκούδη Χ
(2011)
.
Όταν οι Πολιτισμοί συναντιούνται: Ζητήματα Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης
.
Διαπολιτισμική Εκπαίδευση και Διγλωσσία
.
Τσοκαλίδου Ρ
(2011)
.
Το ελληνο-αραβικό πρότζεκτ «Απ΄τα μάτια των παιδιών»
.
επιμ.
Σαρρή Δ
.
Συμβιώνοντας με τη μετανάστευση
.
Θεσσαλονίκη
.
Ιανός
.
Conference Announcement
Τσοκαλίδου Πετρούλα
,
Μάρκου Ελένη
(2011)
.
Παρέμβαση σχετικά με τα πολυγλωσσικά ΜΜΕ και τη διαμόρφωση μιας πολυπολιτισμικής κοινής γνώμης
.
Δημοσιογραφία χωρίς διακρίσεις
.
Θεσσαλονίκη
.
Τσοκαλίδου Ρ
(2011)
.
Το ελληνο-αραβικό πρότζεκτ «Απ΄τα μάτια των παιδιών»
.
Διαπολιτισμικοί χώροι και Μετανάστευση: η πόλη, το κοινωνικό, οι τέχνες και η διαφορετικότητα στα μεταναστευτικά αστικά περιβάλλοντα
.
Γαλλικό Ινστιτούτο Θεσσαλονίκης
.
Τσοκαλίδου Ρ
(2011)
.
Τι μπορούμε να μάθουμε από τα δίγλωσσα παιδιά; Ατελιέ για τη διγλωσσία
.
Γαλλικό Ινστιτούτο Θεσσαλονίκης
.
Τσοκαλίδου Ρ
(2011)
.
Τι θα έπρεπε να γνωρίζουν οι εκπαιδευτικοί για τη διγλωσσία των παιδιών και των οικογενειών τους
.
Ιωάννινα
.
Book - Textbook
Τσοκαλίδου Πετρούλα (editor)
(2011)
.
Πολύδρομο: τεύχος 4
.
(2010)
Journal Article
Gkantartzi A
,
Tsokalidou R
(2010)
.
She is a very good child but she doesn’t speak: The invisibility of children’s bilingualism and teacher ideology
.
Journal of Pragmatics
.
vol.45 p.588-601
.
Book Chapter
Τσοκαλίδου Πετρούλα
(2010)
.
Κοινωνιογλωσσολογία, γλωσσική ετερογένεια και επαφή των γλωσσών
.
ΤΕΠΑΕ 09 Σύγχρονες παιδαγωγικές προσεγγίσεις στην προσχολική και την πρώτη σχολική εκπαίδευση
.
Book Editing
Τσοκαλίδου Ρ. (editor)
(2010)
.
Περιοδικό Πολύδρομο
.
vol.2
.
Conference Proceedings Article
Γάτση Γ
,
Τσοκαλίδου Ρ
(2010)
.
«Πολύδρομο»: φέρνοντας την κοινωνία στην εκπαίδευση και την εκπαίδευση στην κοινωνία
.
Μετανάστευση, πολυπολιτισμικότητα και εκπαιδευτικές προκλήσεις: Πολιτική-Έρευνα-Πράξη
.
Αθήνα
.
vol.2010
.
Γκαϊνταρτζή Α
,
Γάτση Γ
,
Τσοκαλίδου Ρ
(2010)
.
Παιδικές ταυτότητες μέσα από παιδικές φωνές: πολύγλωσσα παιδιά στο ελληνικό σχολείο
.
Ταυτότητες στον ελληνικό κόσμο (από το 1204 έως σήμερα)
.
Πανεπιστήμιο Γρανάδας
.
vol.1204
.
Conference Announcement
Γάτση Γ
,
Τσοκαλίδου Ρ
(2010)
.
Γράφοντας για το Πολύδρομο: Ενισχύοντας την πολυγλωσσία κατά τη διάρκεια του μαθήματος των γαλλικών. Η συμβολή της Γαλλικής Γλώσσας και πολιτισμού στην αναζήτηση της γνώσης σε διεπιστημονικό επίπεδο
.
ΥΠΕΠΘ, Γαλλικό Ινστιτούτο Θεσσαλονίκης
.
Book - Textbook
Tsokalidou Petroula (editor)
(2010)
.
Πολύδρομο: τεύχος 2
.
Τσοκαλίδου Πετρούλα (editor)
(2010)
.
Πολύδρομο: τεύχος 3
.
(2009)
Book - Textbook
Τσοκαλίδου Πετρούλα (editor)
(2009)
.
Πολύδρομο/Polydromo: Περιοδική Έκδοση για τη Διγλωσσία και τον Πολυπολιτισμό στην Εκπαίδευση και την Κοινωνία
.
(2008)
Book - Textbook
Τσοκαλίδου Πετρούλα
,
Χατζησαββίδης Σωφρόνιος
(2008)
.
Κοινωνιογλωσσολογικές αναζητήσεις: ερευνητικά δεδομένα
.
Θεσσαλονίκη
.
Βάνιας
.
(2005)
Journal Article
Tsokalidou Petroula
(2005)
.
Η αφανής διγλωσσία στο ελληνικό σχολείο
.
Επιστήμες αγωγής
.
Θεματικό Τεύχος
.
Tsokalidou Petroula
(2005)
.
Raising bilingual awareness in Greek primary schools
.
International Journal of Bilingual Education and Bilingualism
.
Vol. 8 no. 1 p. 48-61
.
(2004)
Book - Textbook
Tsokalidou Petroula (editor)
,
Παπαρούση Μαρίτα (editor)
(2004)
.
Θέματα ταυτότητας στην ελληνική διασπορά: γλώσσα & λογοτεχνία
.
Tsokalidou Petroula
(2004)
.
Το πρώτο μου βιβλίο για τη διγλωσσία
.
(2003)
Book Chapter
Τσοκαλίδου Πετρούλα
(2003)
.
Aποκωδικοποιώντας την εναλλαγή κωδίκων και ο παράγοντας του φύλου
.
Γλώσσα, γένος και φύλο
.
(2001)
Journal Article
Tsokalidou Petroula
(2001)
.
Modern Greek Studies Journal
.
Εφαρμοσμένη γλωσσολογία
.
(2000)
Book - Textbook
Tsokalidou Petroula
(2000)
.
Xαρτογραφώντας την Eλληνόφωνη Πραγματικότητα: Λίβανος & Συρία
.
Τσοκαλίδου Πετρούλα
(2000)
.
Xαρτογραφώντας την Eλληνόφωνη Πραγματικότητα: Λίβανος & Συρία
.
(1996)
Book - Textbook
Τσοκαλίδου Πετρούλα
(1996)
.
Το φύλο της Γλώσσας. Oδηγός μη-σεξιστικής γλώσσας για τον δημόσιο ελληνικό λόγο
.
Σύνδεσμος Ελληνίδων Επιστημόνων
.
Monograph
Tsokalidou Petroula
(1996)
.
Το φύλο της γλώσσας: οδηγός μη-σεξιστικής γλώσσας για τον δημόσιο ελληνικό λόγο
.
Αθήνα
.
(1995)
Journal Article
Tsokalidou Petroula
(1995)
.
Φωνές από το περίκεντρο: Π.O
.
Modern Greek Studies Journal
.
Book - Textbook
Tsokalidou Petroula
,
Anne Pauwels
,
Lee Wong
(1995)
.
Research Methods in Applied Linguistics
.
Tsokalidou Petroula
,
Michael Clyne
,
Katherine Jenkins
,
I. Chen
,
T. Wallner
(1995)
.
Developing second language from primary school
.
(1994)
Journal Article
Tsokalidou Petroula
(1994)
.
Women on the cusp- a case of bilingual women
.
Working Papers on Language, Gender and Sexism
.
(1992)
Journal Article
Tsokalidou Petroula
(1992)
.
Language choice and use amongst second generation Greek-Australians
.
Journal of Applied Linguistics
.
no. 8
.
Tsokalidou Petroula
,
Clyne Michael
,
Jenkins Katherine
,
Chen I
,
Wallner T
(1992)
.
Models and Sociolinguistic Factors in Some Victorian Second Language Programs: A Progress Report
.
Language and Language Education, Working Papers of the National Languages & Literacy Institute of Australia
.
Updated: 2021-09-30