PHYSICAL SPACE AND EDUCATIONAL PROCESSES

Informazioni sull’Insegnamento
TitoloΧΩΡΟΣ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΑΓΩΓΗΣ / PHYSICAL SPACE AND EDUCATIONAL PROCESSES
CodiceΥΒ.1.012
Ciclo / Livello di Studi1. Corso di Laurea
Semestre di InsegnamentoWinter/Spring
CoordinatorDomna Kakana
CommonNo
StatoAttivo
Course ID80003387

Programma di Studio: PPS Tmīmatos Epistīmṓn Proscholikīs Agōgīs kai Ekpaídeusīs (2012-sīmera)

Registered students: 127
IndirizzoTipo di FrequenzaSemestreAnnoECTS
KORMOSMATHĪMA VASĪSWinter/Spring-6

Informazioni sull’Insegnamento
Anno Accademico2018 – 2019
SemestreSpring
Instructors from Other Categories
Weekly Hours3
Class ID
600138445
Course Type 2016-2020
  • Introduttivo
  • Conoscenze Generali
Organizzazione della Didattica
  • In presenza
Erasmus
The course is also offered to exchange programme students.
Language of Instruction
  • Greco (Insegnamento, Esame)
  • Francese (Insegnamento, Esame)
Abilita’ Generali
  • Applicazione pratica delle conoscenze acquisite
  • Ricerca, analisi e raccolta dati e informazioni, con l’utilizzo di tecnologie adeguate
  • Adattamento a nuove situazioni
  • Presa di decisione
  • Lavoro autonomo
  • Lavoro in gruppo
  • Lavoro in contesto internazionale
  • Lavoro in equipe interdisciplinari
  • Produzione di nuove idee di ricerca
  • Rispetto verso la diversita’ e la multiculturalita’
  • Rispetto verso l’ambiente naturale
  • Dimostrare responsabilità sociale, professionale e morale e sensibilità verso i problemi di genere
  • Fare riflessioni critiche e autocritiche
  • Promuovere il pensiero indipendente, creativo e intuitivo
Tipologia di Materiale Didattico
  • Audio
  • Esercizi interattivi
Use of Information and Communication Technologies
Use of ICT
  • Uso delle TIC   nell’ insegnamento
  • Uso delle TIC nella comunicazione con gli studenti
Organizzazione dell’Insegnamento
ActivitiesCarico di LavoroECTSIndividualeGruppoErasmus
Conferenze
Seminari
Esercitazione pratica nel Settore
Studio e analisi bibliografica
Elaborazione tesina/tesine
Total
Student Assessment
Student Assessment methods
  • Prova scritta strutturata a scelta multipla (Formativa, Sommativa)
  • Prova scritta con soluzione di problemi (Formativa, Sommativa)
Bibliography
Course Bibliography (Eudoxus)
Γερμανός, Δ., Οι τοίχοι της γνώσης. Αθήνα: Γκούτενμπεργκ / 1ο μέρος (* δεν υπάρχει άλλο αναλόγου περιεχομένου στην ελληνική βιβλιογραφία) Ματσαγγούρας Η.Γ. (2000). Ομαδοσυνεργατική Διδασκαλία και Μάθηση. Αθήνα: Γρηγόρη Χριστίνα και Σία
Additional bibliography for study
IN GREEK: - Γερμανός, Δ. (1999). «Χώρος και εκπαιδευτική αλληλεπίδραση στην προσχολική εκπαίδευση», στο: Χάρης, K., Πετρουλάκης, N., Νικόδημος, Σ., (1999). Ελληνική Παιδαγωγική και Εκπαιδευτική Έρευνα. Αθήνα: Ατραπός, σσ 775-791 (Τόμος Πρακτικών συνεδρίου). - Γερμανός, Δ. (2000). «Χώρος και πολιτισμική ταυτότητα στο ελληνικό σχολείο», στο: Κωνσταντοπούλου, X., Mαράτου-Αλιπράντη, Λ., Γερμανός, Δ., Οικονόμου, Θ. (επιμ.), (2000). «Εμείς» και οι «άλλοι». Αναφορά στις τάσεις και τα σύμβολα. Αθήνα: EKKE-Τυπωθήτω, σσ. 265-280 (συλλογικός τόμος). - Γερμανός, Δ. (2001). Χώρος και διαδικασίες αγωγής. Αθήνα: Gutenberg - Γερμανός, Δ., Γεωργόπουλος, Α. et al. (2002).«Η Λειτουργία του Χώρου ως Υλικό Πεδίο Αγωγής: Εφαρμογή σε ένα Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης στο Νηπιαγωγείο», Παιδαγωγική Επιθεώρηση, 33, σσ. 94-114. - Γερμανός, Δ. (2006). «Χώρος και διαμόρφωση της συμπεριφοράς στο κοινωνικό περιβάλλον», στο: Συγκολλίτου, Ε. (επιμ.) (2006) Περιβαλλοντική Ψυχολογία: Σύγχρονες τάσεις στον ελλαδικό χώρο. Θεσσαλονίκη: Κυριακίδης, σσ. 43-64. - Goehlich, Μ. (2003). Παιδοκεντρική διάσταση στη μάθηση. Αθήνα: Τυπωθήτω. - Pellegrino, P. (2000). Το νόημα του χώρου. Αθήνα: Τυπωθήτω-Γ. Δαρδανός - Χρυσαφίδης, Κ. (2002). Βιωματική-Επικοινωνιακή Διδασκαλία. Αθήνα: Gutenberg. IN ENGLISH & FRENCH - Bachelard G. (2000), La poétique de l’espace. Paris: P.U.F., coll. «Bibliothèque de Philosophie Contemporaine» - Department of Education and Science (ed.), (2000). “The Outdoor Classroom. Educational Use, Landscape Design & Management of School Grounds.” Building Bulletin 71, London. - Fisher, D.L., Khine, M.S. 2006. Contemporary Approaches to Research on Learning Environments. London : Word Scientific. - Hague, C., Jenkins, P. (ed). 2005. Place identity, planning and participation. New York : Routledge. - Tsoukala, K. (2001). L’image de la ville chez l’enfant. Paris : anthropos - Woolley, H., «Freedom of the City: Contemporary issues and Policy Influences on children and Young People’s Use of Public Open Space in England», στο: Children’s Geographies, 2006, 4 (1), σσ. 45-59. LINKS http://csiss.org/, για το χώρο ως πεδίο έρευνας στις κοινωνικές επιστήμες http://base.d-p-h.info/fr/fiches/organisme/fiche-organisme-91.html, για το χώρο ως παράμετρο της σχέσης «άτομο –ομάδα -κοινωνία» http://www.architecture-pedagogie.cndp.fr/, για τη σχέση αρχιτεκτονικής και παιδαγωγικής
Last Update
19-06-2018