CHILDREN IN STRESSFUL CONDITIONS

Informazioni sull’Insegnamento
TitoloΠΑΙΔΙ ΚΑΙ ΑΓΧΟΓΟΝΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ / CHILDREN IN STRESSFUL CONDITIONS
CodiceΕΠ.2.034
Ciclo / Livello di Studi1. Corso di Laurea
Semestre di InsegnamentoWinter/Spring
CoordinatorFlora Koliouli
CommonNo
StatoAttivo
Course ID80003402

Informazioni sull’Insegnamento
Anno Accademico2022 – 2023
SemestreSpring
Faculty Instructors
Weekly Hours3
Class ID
600208771
Course Type 2016-2020
  • Area Scientifica
Organizzazione della Didattica
  • In presenza
Materiali Online
Language of Instruction
  • Greco (Insegnamento, Esame)
Abilita’ Generali
  • Applicazione pratica delle conoscenze acquisite
  • Adattamento a nuove situazioni
  • Presa di decisione
  • Lavoro autonomo
  • Lavoro in gruppo
  • Lavoro in equipe interdisciplinari
  • Produzione di nuove idee di ricerca
  • Rispetto verso la diversita’ e la multiculturalita’
  • Fare riflessioni critiche e autocritiche
  • Promuovere il pensiero indipendente, creativo e intuitivo
Tipologia di Materiale Didattico
  • Libro
  • Appunti
  • Materiale multimediale
  • Esercizi interattivi
Use of Information and Communication Technologies
Use of ICT
  • Uso delle TIC   nell’ insegnamento
  • Uso delle TIC nella comunicazione con gli studenti
Organizzazione dell’Insegnamento
ActivitiesCarico di LavoroECTSIndividualeGruppoErasmus
Conferenze391.6
Studio e analisi bibliografica351.4
Elaborazione tesina/tesine502
Esame261.0
Total1506
Student Assessment
Student Assessment methods
  • Prova scritta semistrutturata con risposta breve (Formativa, Sommativa)
  • Prova scritta con rispote aperte (Formativa, Sommativa)
  • Prova scritta con soluzione di problemi (Formativa, Sommativa)
  • Altro (Formativa, Sommativa)
Bibliography
Course Bibliography (Eudoxus)
Κοντοπούλου Μ. Παιδί και ψυχοκοινωνικές δυσκολίες. Εκδ. Gutenberg, Αθήνα, 2007. Λουμάκου Μ. Μπρουσκέλη Β. Παιδί και γεγονότα ζωής. Εκδ. Gutenberg, Αθήνα, 2010.
Additional bibliography for study
Κουρκούτας Η. Παιδιά με προβλήματα συμπεριφοράς. Παρεμβάσεις στο πλαίσιο της οικογένειας και του σχολείου. Εκδ. Τόπος, Αθήνα, 2011. Wenar Ch., Kerig P., Εξελικτική ψυχοπαθολογία. Εκδ. Gutenberg, Αθήνα, 2008. Τσιάντης Γ. Μανωλόπουλος Σ. (Επιμ. εκδ.) Σύγχρονα θέματα παιδιψυχιατρικής. Α’ τόμος, 3ο μέρος. Εκδ Καστανιώτη, Αθήνα, 1987. Ντολτό Φ. Όταν οι γονείς χωρίζουν. Εκδ Εστία 1997. Χατζηχρήστου Χ. Ο χωρισμός των γονέων. Το διαζύγιο και τα παιδιά. Εκδ. Ελληνικά Γράμματα, Αθήνα, 1999. Νίλσεν Μ. (επιμ.) Απώλειες στη ζωή του παιδιού. Εκδ. Μέριμνα, Αθήνα, 2005. Νίλσεν Μ., Παπαδάτου Δ. (επιμ) Όταν η αρρώστια και ο θάνατος αγγίζουν τη σχολική ζωή. Πρακτικά συμποσίου, Αθήνα, 1999. Ντάβου Μ., Χρηστάκης Ν. Τα παιδιά μιλούν για την υγεία και την ασθένεια. Εκδ. Παπαζήση, Αθήνα, 1994. Θέματα Ψυχοδυναμικής και Ψυχοκοινωνικής Παιδοψυχιατρικής. 2. Εκδ. Καστανιώτη. Αθήνα. 2007 Τσιάντης Ι. (επιμ. Εκδ) Ερευνητικά και κλινικά κείμενα. Τόμος 1ος. Εκδ. Καστανιώτη. Αθήνα. 1994. Κλεφτάρας Γ. Καϊλα Μ. (επιμ. Εκδ) Από την ψυχοπαθολογία στο νόημα ζωής. Α. θεωρητικές προσεγγίσεις. Πεδίο. Αθήνα. 2009
Last Update
02-06-2023