Salta al contenuto principale
Μονάδα Διασφάλισης Ποιότητας
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Accedi
Tu sei qui
Home
»
e-Curriculum Vitae
Curriculum Vitae
Expand
|
Collapse
Maria Birbili
Assistant Professor, School of Early Childhood Education
Personal Information
2310991273
mmpirmpi@nured.auth.gr
Scopus ID
15049158800
Γνωστικό Αντικείμενο
:
Εφαρμοσμένη Παιδαγωγική στην Προσχολική Εκπαίδευση
Επιστημονική Ειδίκευση
:
Εκπαίδευση
Κατάρτιση εκπαιδευτικών και επιστήμη της εκπαίδευσης
Κατάρτιση εκπαιδευτικών προσχολικής αγωγής
Education
Προπτυχιακές Σπουδές
1984
Πτυχίο
Σχολή Βρεφονηπιοκομίας
Τεχνολογικά Εκπαιδευτικά Ιδρύματα
Greece
Μεταπτυχιακές Σπουδές
1991
MA - Master of Arts
Department of Early Childhood Education
Boston College
U.S.
Early Childhood Specialist Option
1995
MSc - Master of Science
Department of Educational Studies
University of Oxford
Great Britain
Educational Research Methodology
Διδακτορικό Δίπλωμα
2000
DPhil
Department of Educational Studies
University of Oxford
Great Britain
HIgher Education
Course Work
Courses of Winter semester of 2018–19 academic year
TMĪMA EPISTĪMŌN PROSCΗOLIKĪS AGŌGĪS KAI EKPAIDEUSĪS
Γ.3.270
EARLY CHILDHOOD PEDAGOGY AND PRACTICE I
Ε.1.224
CURRICULUM AND PLANNING FOR TEACHING
Ε.1.228
CONTEMPORARY PROGRAMS FOR PRESCHOOL EDUCATION
Ζ.1.257
EARLY CHILDHOOD EDUCATION ISSUES
ΕΠ.2.046
ASSESSMENT IN EDUCATION
ΥΒ.1.016
TEACHING METHODOLOGY
Theses Supervised
Student Theses within AUTh
In progress
Kokkinakis Ioannis. "ΠΑΙΔΙ ΚΑΙ ΣΚΥΛΟΣ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ: ΑΝΑΛΥΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΤΗΣ ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΗΣ"
2017–2018
Leventi Eleni. Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ: ΑΠΟΨΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ
Douka Maria Danai. ΑΝΟΙΧΤΑ ΚΑΙ ΚΛΕΙΣΤΑ ΦΥΛΛΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ΠΑΙΔΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
Menexi Dimitra. ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΣΤΗ ΓΩΝΙΑ ΤΟΥ ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ: ΕΜΠΛΟΥΤΙΖΟΝΤΑΣ ΤΙΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ
Anastasiadou Ioanna. ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΩΝ ΑΠΟΨΕΩΝ ΕΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ ΓΙΑ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Kanaki Maria. ΑΞΙΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΤΑ ΑΠΟΘΕΜΑΤΑ ΓΝΩΣΕΩΝ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΤΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΣΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
2016–2017
Mela Panagiota Chrysanthi. ΑΝΟΙΧΤΑ ΥΛΙΚΑ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ: ΜΙΑ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΣΤΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ
Tzorou Maria. Ο ΤΡΟΠΟΣ ΕΜΦΑΝΙΣΗΣ ΤΩΝ ΕΡΩΤΗΣΕΩΝ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΚΑ ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΜΕΝΑ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ
2015–2016
Savvopoulou Kyriaki. ΤΑ ΑΠΟΘΕΜΑΤΑ ΓΝΩΣΗΣ ΚΑΙ Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΗΣ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Pitsiani Eleni. ΔΙΕΡΕΥΝΩΝΤΑΣ ΤΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΕ ΑΥΤΑ
Kiourtsi Stamatia. Η ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΩΝ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΤΑΞΗ ΑΠΟ ΤΗ ΣΚΟΠΙΑ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
Vatou Margarita. ΟΙ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ ΠΡΟΣ ΤΑ ΦΥΛΛΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: ΜΙΑ ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ
2014–2015
Theodoridou Eleftheria-Nafsika. ΟΙ ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΗΡΩΕΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ: ΕΝΘΑΡΡΥΝΟΝΤΑΣ ΤΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ.
2012–2013
Bai Asimina. ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΣΧΟΛΕΙΟΥ-ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ.ΑΠΟΨΕΙΣ ΚΑΙ ΣΤΑΣΕΙΣ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΜΠΛΟΚΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗ ΜΑΘΗΣΙΑΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Kenanidou Eleni. ΟΙ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΙΣ ΠΑΙΔΙΩΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ
2010–2011
Kolympari Soultana. Η ΑΝΑΤΡΟΦΟΔΟΤΗΣΗ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ: ΜΕΛΕΤΗ ΤΡΙΩΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΩΝ
Karakosta Styliani. "Συγκριτική προσέγγιση της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, μεταξύ των χωρών Αγγλίας και Ελλάδας, όπως παρουσιάζεται στο Εθνικό Αναλυτικό τους Πρόγραμμα της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης"
2009–2010
Alexandri Alkmini. Η ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΤΟΥΣ ΣΥΜΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥΣ
Administrative Work
Τμήματος
#
Από
Έως
Θέση Όργανο / Επιτροπή
1
2011
2012
Member, Επιτροπή Πρακτικής Ασκησης
Ιδρύματος
#
Από
Έως
Θέση Όργανο / Επιτροπή
4
2012
2013
Member, Επιστημονική Επιτροπή Παιδικού Κέντρου ΑΠΘ
3
2011
2012
Head, Εποπτικό Συμβούλιο Πειραματικών Νηπιαγωγείων ΤΕΠΑΕ ΑΠΘ
2
2005
2007
Member, Επιστημονική Επιτροπή Παιδικού Κέντρου ΑΠΘ
1
2003
2004
Member, Επιτροπή Παιδείας για θέματα εκσυγχρονισμού και οργάνωσης του Α.Π.Θ
Άλλο
#
Από
Έως
Θέση Περιγραφή
1
2011
2012
Πρόεδρος, Επιστημονικό Εποπτικό Συμβούλιο Πρότυπων-Πειραματικών Νηπιαγωγείων
Research Projects
2014–2015
ΔΡΑΣΗ Γ: Ενίσχυση Ερευνητικής Δραστηριότητας Ανθρωπιστικών Επιστημών: Αναζητώντας εναλλακτικές λύσεις για την πρακτική άσκηση των μελλοντικών εκπαιδευτικών: ο εκπαιδευτικός της τάξης ώς επόπτης και καθοδηγητής
Connection to Society
Συνεργασίες με κοινωνικούς, πολιτιστικούς και παραγωγικούς φορείς
2010
–2011
Πρόγραμμα "Διάλογος"
.
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης & Ιδρύμα "Σταύρος Νιάρχος"
.
2011
.
After school education
.
Cool Kids Learn Inc., Miami, USA
.
Work Acknowledgement
Αναφορές στα ΜΜΕ
2008-03-28
Η αυτοαξιολόγηση ξεκινά από την προσχολική ηλικία
.
Εφημερίδα "Το Βήμα"
.
2008-03-27
Μαθητές σαϊνια με...αυτοαξιολόγηση
.
Εφημερίδα "Ελευθεροτυπία"
.
Publications
2018
Without Type
Birbili Maria
,
Christodoulou Ifigenia
(2018)
.
Early Childhood Education and Care in Greece: Looking back and moving forward
.
International Perspectives on Early Childhood Education and Care Early Childhood Education in the 21st Century Vol
.
Επιμέλεια: Susanne Garvis, Sivanes Phillipson, Heidi Harju-Luukkainen
.
vol.I
.
2017
Without Type
Papandreou Maria
,
Birbili Maria
(2017)
.
Not just a recreational activity: Giving artmaking the place it deserves in early childhood classrooms
.
Educational Journal of the University of Patras UNESCO Chair
.
vol.4 no.1 p.94-106
.
Without Type
Birbili Maria
(2017)
.
Supporting young children to ask productive questions
.
Early Childhood Australia Inc
.
2016
Without Type
Gregoriadis Athanasios
,
Papandreou Maria
,
Birbili Maria
(2016)
.
Continuing professional development in the Greek early childhood education system
.
Early Years: Journal of International Research & Development
.
Μπιρμπίλη Μαρία
(2016)
.
Εκπαιδευτικοί και σύγχρονο παιχνίδι: Η περίπτωση των παιχνιδιών της μαζικής κουλτούρας
.
Διάλογοι! Θεωρία και πράξη στις επιστήμες της αγωγής και της εκπαίδευσης
.
vol.2 p.35-51
.
Without Type
Γρηγοριάδης Αθανάσιος
,
Μπιρμπίλη Μαρία
,
Παπανδρέου Μαρία
(2016)
.
Οι Συνεντεύξεις Εκπαιδευτικού-Γονέων
.
Οι υποψήφιοι εκπαιδευτικοί παρατηρούν, παρεμβαίνουν και αναστοχάζονται
.
Επιμέλεια:Αυγητίδου Σοφία, Τζεκάκη Μαριάννα, Τσάφος Βασίλης
.
Αθήνα
.
Gutenbert
.
τομ.2 p.205-221
.
Γρηγοριάδης Αθανάσιος
,
Μπιρμπίλη Μαρία
,
Παπανδρέου Μαρία
(2016)
.
Η Συνέντευξη ως Εργαλείο Γνωριμίας με τα Παιδιά
.
Οι υποψήφιοι εκπαιδευτικοί παρατηρούν, παρεμβαίνουν και αναστοχάζονται
.
Επιμέλεια:Αυγητίδου Σοφία, Τζεκάκη Μαριάννα, Τσάφος Βασίλης
.
Αθήνα
.
Gutenbert
.
τομ.2 p.174-204
.
Μπιρμπίλη Μαρία
,
Παπανδρέου Μαρία
(2016)
.
Βάζεις το σημαδάκι με το ποντίκι στο angry birds και με το ποντίκι το πας πίσω και μετά το εκτοξεύεις: Ενθαρρύνοντας το γραμματισμό με τα αγαπημένα παιχνίδια των παιδιών
.
Μνήμη Σωφρόνη Χατζησαββίδη: Γλωσσολογικές & Παιδαγωγικές Προσεγγίσεις
.
Επιμέλεια:Χοντολίδου Ε., Τσοκαλίδου Ρ., Τεντολούρης Φ., Κυρίδης Α., Βακαλόπουλος Κ
.
Αθήνα
.
Gutenberg
.
p.588-609
.
2015
Without Type
Birbili Maria
,
Kontopoulou-Kokkinaki Melanthia
(2015)
.
Financial Education for Preschoolers: Preparing Young Children for the 21st Century
.
Childhood Education
.
vol.91 no.1 p.46-53
.
Without Type
Παπανδρέου Μαρία
,
Σοφιανοπούλου Ιωάννα
,
Καλογιαννίδου Αναστασία
,
Μπιρμπίλη Μαρία
(2015)
.
‘Το τεντώνω και βλέπω πόσο ψηλός είμαι!’ παιδιά νηπιαγωγείου αναπαριστούν γραφικά τις ιδέες τους για το ‘μέτρο’ και τη χρήση του
.
Πρακτικά του 6ου Πανελλήνιου συνέδριου της ΕΝΕΔΙΜ: Μαθηματικά ΜΕ διάκριση και ΧΩΡΙΣ διακρίσεις
.
6ο Πανελλήνιο συνέδριο της ΕΝΕΔΙΜ: Μαθηματικά ΜΕ διάκριση και ΧΩΡΙΣ διακρίσεις
.
Επιμέλεια:Δεσλη Δ., Παπαδόπουλος Ι., Τζεκάκη, Μ
.
Θεσσαλονίκη - Ελλάδα
.
Θεσσαλονίκη
.
ΕΝΕΔΙΜ
.
p.570-579
.
Without Type
Gregoriadis Athanasios
,
Birbili Maria
,
Papandreou Maria
(2015)
.
Continuing Professional Development in Time of Crisis: Greek Early Childhood Educators' Perspectives
.
ISNITE 2015-New Issues on Teacher Education
.
Volos - Greece
.
Without Type
Μπιρμπίλη Μαρία
(2015)
.
Προς μια Παιδαγωγική του Διαλόγου: Η σημασία και ο ρόλος των ερωτήσεων στην προσχολική εκπαίδευση
.
Θεσαλονίκη
.
Εκδόσεις Σοφία
.
2014
Without Type
Κοντοπούλου-Κοκκινάκη Μελανθία
,
Βελλοπούλου Αγγελική
,
Καμπεζά Μαρία
,
Παναγιώτου Β
,
Ψυχίδου Π
,
Μπιρμπίλη Μαρία
,
Παπανδρέου Μαρία
(2014)
.
Προσεγγίσεις της προσωπικής - κοινωνικής ανάπτυξης στο πλαίσιο του νέου προγράμματος σπουδών προσχολικής αγωγής
.
Ο.Μ.Ε.P. Ερευνώντας τον Κόσμο του Παιδιού
.
vol.13 p.200-210
.
Μπιρμπίλη Μαρία
,
Παπανδρέου Μαρία
,
Γρηγοριάδης Αθανάσιος
(2014)
.
Οι ατομικές συνεντεύξεις ως μέσο γνωριμίας με τα παιδιά: Εμπειρίες αρχάριων φοιτητών
.
Έρευνα στην Εκπαίδευση
.
no.1 p.32-53
.
2013
Without Type
Birbili Maria
(2013)
.
Developing young children's thinking skills in Greek early childhood classrooms: curriculum and practice
.
Early Child Development and Care
.
vol.183 no.8 p.1101-1114
.
Without Type
Παπανδρέου Μαρία
,
Γρηγοριάδης Αθανάσιος
,
Μπιρμπίλη Μαρία
(2013)
.
Υποψήφιοι εκπαιδευτικοί αξιολογούν την εφαρμογή διαδικασιών ανίχνευσης στο πλαίσιο της Πρακτικής τους Άσκησης
.
Η πρακτική άσκηση στην αρχική εκπαίδευση των εκπαιδευτικών: θεωρία, πράξη, έρευνα
.
Επιμέλεια:Σ. Αυγητίδου & Α. Ανδρούσου
.
Aθήνα
.
p. 39-68
.
2012
Without Type
Μπιρμπίλη Μαρία
,
Γρηγοριάδης Αθανάσιος
(2012)
.
Ο Ρόλος του αποσπασμένου εκπαιδευτικού στην πρακτική άσκηση των παιδαγωγικών τμημάτων
.
Παιδαγωγική Επιθεώρηση
.
vol.54 p.169-179
.
2011
Without Type
Georgopoulos Alexandros
,
Birbili Maria
,
Dimitriou Anastasia
(2011)
.
Environmental Education (EE) and experiential education: a promising “marriage” for Greek pre-school teachers
.
Creative Education
.
vol.2 no.2
.
Without Type
Birbili M
(2011)
.
Parent workshops from the point of view of parents
.
Πρακτικά 13ου Διεθνές Συνεδρίου (ΧΙΙΙ Congresso Internazionale) της ΑΙFREF (Assosiation Internazionale de Formation et de Recherche en Education Familiale) "Educazione Familiar e Servizi per l' Infanzia"
.
Firenze
.
Without Type
Παπανδρέου Μαρία
,
Τζεκάκη Μαριάννα
,
Μπιρμπίλη Μαρία
(2011)
.
Συμπόσιο "Καινοτομίες και αλλαγές στην προσχολική τάξη"
.
Ευρωπαϊκό συνέδριο ΟΜΕΠ
.
OMEP European conference Cyprus
.
Λευκωσία, European University of Cyprus, Κύπρος
.
Without Type
Βελλοπούλου Α
,
Γκλιάου Ν
,
Διδάχου Ε
,
Κοντοπούλου Α
,
Μπιρμπίλη Μ
,
Παπανδρέου Μαρία
(2011)
.
Νέα Προγράμματα Σπουδών: Επιστημονικό πεδίο: Προσχολική - Πρώτη Σχολική Ηλικία
.
Αθήνα
.
Παιδαγωγικό Ινστιτουτο
.
Μπιρμπίλη Μ
,
Κοντοπούλου Μ
,
Χριστοδούλου Ι
(2011)
.
Νέα Πιλοτικά Προγράμματα Σπουδών. Οδηγός εκπαιδευτικού για το πρόγραμμα σπουδών του νηπιαγωγείοιυ
.
Αθήνα
.
Παιδαγωγικό Ινστιτούτο
.
2010
Without Type
Birbili M
,
Karagiorgou I
(2010)
.
Helping children and their parents ask better questions: an intervention study
.
Journal of Research in Childhood Education
.
vol.24 no.1 p.18-31
.
Without Type
Μπιρμπίλη Μ
,
Καραγιώργου Ι
,
Χριστοδούλου Ι
(2010)
.
Εμπλέκοντας τα παιδιά της προσχολικής ηλικίας στη μάθηση τους: H σημασία της αυτό-αξιολόγησης
.
Σύγχρονες παιδαγωγικές προσεγγίσεις στη προσχολική και πρώτη σχολική εκπαίδευση
.
(eds) Γερμανός Δ., Κανατσούλη Μ
.
Θεσσαλονίκη
.
University Studio Press
.
vol.09
.
Μπιρμπίλη Μ
(2010)
.
Επικοινωνία, αλληλεπίδραση και μάθηση στην προσχολική τάξη
.
επιμ.
Μουμουλίδου Μ
,
Ρεκαλίδου Γ
.
Μικρές ομάδες στην εκπαίδευση. Παιδαγωγικές, μαθησιακές εμψυχωτικές προσεγγίσεις
.
Αθήνα
.
Τυπωθήτω - Γ. Δαρδανός
.
Without Type
Μπιρμπίλη Μ
(2010)
.
Η σημασία και ο ρόλος της ανατροφοδότησης στην προσχολική εκπαίδευση
.
2ο Πανελλήνιο Συνέδριο Εξελικτικής Ψυχολογίας
.
Αλεξανδρούπολη
.
Μπιρμπίλη Μαρία
,
Γρηγοριάδης Αθανάσιος
(2010)
.
Ο θεσμός του αποσπασμένου εκπαιδευτικού στην πρακτική άσκηση των παιδαγωγικών τμημάτων
.
2ο Πανελλήνιο Συνέδριο Επιστημών Εκπαίδευσης
.
Αθήνα, Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Αθηνών
.
2009
Without Type
Gregoriadis Athanasios
,
Birbili Maria
(2009)
.
Exploring the role of student-teacher supervisors in Greek higher education: learning from the insiders
.
Current Issues in Preschool Education in Europe, ΟΜΕΡ, European Regional Meeting and Conference
.
European Regional Meeting and Conference
.
Syros, Greece
.
Published Version
.
p.149-164
.
Παπανδρέου Μαρία
,
Μπιρμπίλη Μαρία
,
Μαρτιδου Ραχήλ
(2009)
.
Οι αντιλήψεις των γονέων για το ρόλο του νηπιαγωγείου και τη συμμετοχή τους στην εκπαίδευση των παιδιών τους
.
Proceedings of the OMEP European regional conference 2009. “Current issues in preschool education in Europe: Shaping the future"
.
OMEP European regional conference 2009
.
M. Paramythiotou and C. Angelaki (Eds)
.
Ελλάδα - Σύρος
.
p. 437-452
.
2008
Without Type
Γεωργόπουλος Αλέξανδρος
,
Δημητρίου Αναστασία
,
Μπιρμπίλη Μαρία
(2008)
.
Παράμετροι των Προσωπικών Θεωριών των Νηπιαγωγών για την Περιβαλλοντική Εκπαίδευση
.
Θέματα Επιστημών και Τεχνολογίας στην Εκπαίδευση
.
vol.1 no.1 p.59-78
.
Δημητρίου Αναστασία
,
Γεωργόπουλος Αλέξανδρος
,
Μπιρμπίλη Μαρία
(2008)
.
Απόψεις και πρακτικές νηπιαγωγών για την εφαρμογή της περιβαλλοντικής εκπαίδευσης
.
Θέματα Επιστημών και Τεχνολογίας στην Εκπαίδευση
.
vol.1 no.2 p.199-218
.
Aggiornato: 2018-09-30