Salta al contenuto principale
Μονάδα Διασφάλισης Ποιότητας
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Accedi
Tu sei qui
Home
»
e-Curriculum Vitae
Curriculum Vitae
Expand
|
Collapse
Anna Mouti
Assistant Professor, School of Italian Language and Literature
Personal Information
mouti@itl.auth.gr
https://www.researchgate.net/profile/Anna_Mouti
Scopus ID
57208404269
Γνωστικό Αντικείμενο
:
«Θεωρίες απόκτησης δεύτερης γλώσσας και εφαρμογές τους στην απόκτηση της Ιταλικής»
Επιστημονική Ειδίκευση
:
Εκπαίδευση
Ξένες γλώσσες
Γλωσσική Εκπαίδευση, Εφαρμοσμένη Γλωσσολογία
Education
Προπτυχιακές Σπουδές
2001
Πτυχίο
Ιταλικής Γλώσσας και Φιλολογίας
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Greece
2004
Πτυχίο
Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Greece
Μεταπτυχιακές Σπουδές
2004
ΜΔΕ
ΔΠΜΣ Επιστήμες της Γλώσσας και της Επικοινωνίας
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Greece
Διδακτική των Γλωσσών
Διδακτορικό Δίπλωμα
2012
ΔΔ
ΔΠΜΣ Επιστήμες της Γλώσσας και της Επικοινωνίας στο Νέο Οικονομικό Περιβάλλον
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Greece
Εφαρμοσμένη Γλωσσολογία
Course Work
Courses of Winter semester of 2021–22 academic year
TMĪMA ITALIKĪS GLŌSSAS KAI FILOLOGIAS
11425
INTRODUCTION TO APPLIED LIGUISTICS
11426
INDIVIDUAL DIFFERENCES IN SECOND LANGUAGE ACQUISITION AND LEARNING
11427
SECOND LANGUAGE ACQUISITION AND LANGUAGE ASSESSMENT
11428
TECHNOLOGY AND LANGUAGE ASSESSMENT
11472
English Language for academic use I
11473
English Language for academic use II
11474
English Language for academic use IΙΙ
11475
English Language for academic use IV
ΞΓ1101
ENGLISH LANGUAGE I
ΞΓ1102
ENGLISH LANGUAGE II
ΞΓ1201
ENGLISH LANGUAGE III
Courses of Spring semester of 2021–22 academic year
TMĪMA ITALIKĪS GLŌSSAS KAI FILOLOGIAS
11425
INTRODUCTION TO APPLIED LIGUISTICS
11426
INDIVIDUAL DIFFERENCES IN SECOND LANGUAGE ACQUISITION AND LEARNING
11427
SECOND LANGUAGE ACQUISITION AND LANGUAGE ASSESSMENT
11428
TECHNOLOGY AND LANGUAGE ASSESSMENT
11472
English Language for academic use I
11473
English Language for academic use II
11474
English Language for academic use IΙΙ
11475
English Language for academic use IV
Theses Supervised
Student Theses within AUTh
No results were found.
Research Projects
Coordinator
2022–2022
Μετάφραση Κλιμάκων και Περιγραφητών του Οδηγού Αναφοράς για τον γραμματισμό και τη δεύτερη γλώσσα για την Γλωσσική Ένταξη Ενηλίκων Μεταναστών - LASLLIAM
2021–2022
Γλωσσικά Ρεπερτόρια, Πολλαπλογλωσσικά Προφίλ και (Πολυ)Γλωσσικές Ανάγκες Ενηλίκων Προσφύγων και Μεταναστών σε Ελλάδα και Ιταλία: Σημεία Διεπαφής και Εστίαση στην Ελληνική και την Ιταλική ως Γ2
2021–2021
Έλεγχος εγκυρότητας του οδηγού αναφοράς για τον Γραμματισμό και τη Δεύτερη Γλώσσα για τη Γλωσσική Ένταξη Ενηλίκων Μεταναστών - LASLLIAM
Participant
2018–2019
Πρόγραμμα Διδακτικής Ξένων Γλωσσών ΑΠΘ
2014–2016
Οργανωτική υποστήριξη κινητικότητας φοιτητών και μελών προσωπικού ERASMUS + για τα ακαδημαϊκά έτη 2014-2016.
2014–2014
Σεμινάριο: "Διδασκαλία της Ελληνικής ως δεύτερης/ξένης γλώσσας: Διδακτικές προσεγγίσεις και (πολυ)πολιτισμικές προκλήσεις"
2013–2014
Ακαδημαϊκή συνεργασία Α.Π.Θ. - Ελληνικής Εταιρείας "Παιδεία"
2012–2013
Εντατικά μαθήματα γλώσσας και πολιτισμού σε φοιτητές του προγράμματος EILC 2012-2013
2011–-0001
Αμοιβή μελών ΔΕΠ (Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο)
2011–2012
Εντατικά γλωσσικά μαθήματα και πολιτισμού ERASMUS σε φοιτητές EILC 2011-2012
2010–2014
Εκπαίδευση αλλοδαπών και παλιννοστούντων μαθητών Α.Π. 2
2010–2014
Εκ του σύνεγγυς και εξ αποστάσεως επιμόρφωση αξιολογητών ιταλικής (Δράση 2.15)
2010–2011
Προγράμματα διδασκαλίας ελληνικής γλώσσας και πολιτισμού σε υποτρόφους του ΙΚΥ
2009–-0001
Εξετάσεις πιστοποιητικού επάρκειας της ελληνομάθειας του κέντρου Ελληνικής Γλώσσας
2006–2010
Υποτροφίες Αριστείας - Βραβεία Αριστείας & Καινοτομίας από την Επιτροπή Ερευνών του Α.Π.Θ
2006–2010
Ιάσωνας
2005–-0001
Προγράμματα διδασκαλίας ελληνικής γλώσσας και πολιτισμού
2002–2011
Ακαδημαϊκή συνεργασία Α.Π.Θ. - Ελληνικής Εταιρείας "Παιδεία"
-0001–-0001
Αμοιβές Μελών ΔΕΠ (ΥΠΕΠΘ-ΚΕΝΤΡΟ ΕΛΛΗΝ.ΓΛΩΣΣΑΣ)
-0001–-0001
Πληρωμή μελών ΔΕΠ απο ΕΜΠ (ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΣΟΒΕΙΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ)
Publications
(2021)
Without Type
Epsimari C
,
Mouti Anna
(2021)
.
Conceptual metaphors, plurilingualism and second language acquisition: A refugee education case study
.
Journal of Bilingual Education and Bilingualism
.
Manoli P
,
Mouti Anna
,
Kantzou V
(2021)
.
Children with a Refugee and Migrant Background in the Greek Formal Education: A Study of Language Support Classes
.
Multilingual Academic Journal of Education and Social Sciences
.
vol.9 no.1 p.1-15
.
Πασιά Α
,
Μουτή Άννα
(2021)
.
Δια Βίου Εκμάθηση Ξένων Γλωσσών: Επίπεδα Γλωσσομάθειας και εφαρμογές στην Ελληνική ως Γ2
.
Nέος Παιδαγωγός
.
vol.23
.
Without Type
Gkaintartzi A
,
Mouti Anna
,
Papapostolou A
,
Sarantopoulou A
(2021)
.
Language education for refugees and migrants in the Greek context: the stories of language teachers within formal and non-formal educational settings
.
Challenges and Initiatives in Refugee Education: the case of Greece
.
Επιμέλεια:Chatzidaki, A. & Tsokalidou, R. (eds)
.
Mouti Anna
,
Kantzou V
,
Manoli P
(2021)
.
Language Education to refugee and asylum-seeking children in Greece in Non-formal settings
.
Migration and Language Education in Southern Europe
.
Επιμέλεια:Μ. Matthaioudakis, Ε. Griva και Μ. Moumtzi (Eds.),
.
Mouti Anna
,
Maligkoudi C
,
Gogonas N
(2021)
.
Assessing Language Needs of Adult Refugees and Migrants in Greece
.
Collated Papers for the ALTE 7th International Conference, Madrid
.
Without Type
Mouti Anna
,
Maligkoudi C
(2021)
.
Literacy and Language Education of adult refugees and migrants: Students’ profiles, challenges and teaching practices
.
9ème Congrès International de l’Association EDILIC. Approches plurielles, compétences plurilingues, appropriations langagières : l’apprenant.e au centre des réalités éducatives
.
Greece - Thessaloniki
.
Mouti Anna
,
Maligkoudi C
(2021)
.
Literacy profiles and SLA: The case of non-literate or/ and low-literate adult refugees and migrants
.
World Congress-AILA 2021
.
the Netherlands - University of Groningen
.
(2020)
Without Type
Papapostolou A
,
Manoli P
,
Mouti Anna
(2020)
.
Challenges and Needs in the Context of Formal Language Education to Refugee Children and Adolescents in Greece
.
Journal of Teacher Education and Educators
.
vol.9 no.1 p.7-22
.
Without Type
Παπαποστόλου Α
,
Μουτή Άννα
(2020)
.
Implementing an innovative curriculum for young refugees in a non-formal educational setting in Greece
.
4th International Conference “Education Across Borders”, Education in the 21st Century: Challenges and Perspectives
.
Greece - Florina
.
(2019)
Without Type
Tsokalidou Petroula
,
Gkaintartzi Anastasia
,
Mouti Anna
,
Skourtou Eleni
(2019)
.
Language teachers’ perceptions of multilingualism and language teaching: The case of the postgraduate programme “LRM”. Special Section: Language learning for and with refugees in higher education
.
Language Learning in Higher Education
.
vol.9 no.1 p.33-54
.
Ypsilantis Georgios
,
Mouti Anna
(2019)
.
Fairness and Ethics in Multiple Choice (MC) Scoring: An Empirical Study
.
Journal of Language and Education
.
vol.5 no.1 p.85-97
.
Μουτή Άννα
,
Υψηλάντης Γεώργιος
(2019)
.
Διερεύνηση γνωστικών στιλ στο ελληνικό ακαδημαϊκό περιβάλλον
.
Ζητήματα Γλώσσας Ετερότητας και Εκπαίδευσης
.
Without Type
Mouti Anna
,
Rousoulioti Thomais
,
Ypsilantis Georgios
(2019)
.
Test-taking strategies in L2 Language Assessment: Perceptions of L2 Learners in Greece and Cyprus
.
Situating Strategy Use in the Greek Setting
.
Επιμέλεια:Zoe Gavriilidou, Lydia Mitits, Chrisa Dourou
.
Komotini - Greece
.
Kavala
.
Saita publications
.
vol.1 no.1
.
(2018)
Without Type
Mouti Anna
,
Ypsilantis Georgios
(2018)
.
Grammar and Vocabulary Testing Scores in L2 Reading
.
International Journal of Language Testing and Assessment
.
vol.1 no.1
.
Mouti Anna
,
Ypsilantis Georgios
(2018)
.
Grammar and Vocabulary Testing Scores in L2 Reading
.
International Journal of Language Testing and Assessment
.
vol.1 no.3 p.17-21
.
(2017)
Without Type
Kantzou V
,
Manoli P
,
Mouti Anna
,
Papadopoulou Maria
(2017)
.
Language Education for Refugees and Migrants: Multiple Case Studies from the Greek Context
.
Περιοδικό Διάλογοι! Θεωρία και Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
.
vol.3 p.18-34
.
Ypsilantis Georgios
,
Mouti Anna
(2017)
.
Investigating Scoring Procedures in Language Testing
.
Learning and Assessment: Making the Connections
.
Without Type
Makri Aikaterini
,
Papadopoulou Maria
,
Tsokalidou Petroula
,
Skourtou Eleni
,
Arvaniti Eugenia
,
Gaintartzi Anastasia
,
Kantzou Vasiliki
,
Manoli Polyxeni
,
Markou Evi
,
Mouti Anna
,
Palaiologou Nektaria
,
Kitsiou Roula
(2017)
.
Tutor practices in new HOU programmes. Stories from the trenches: the case of LRM (Language Education for Refugees and Migrants)
.
Proceedings of ICODL 2017 (International Conference in Open and Distance Learning)
.
Αθήνα - Ελλάδα
.
p.70-80
.
Ypsilantis Georgios
,
Mouti Anna
(2017)
.
Examining on-line long-term vocabulary supportive feedback strategies
.
ICT for language learning
.
Florence - Italy
.
Italy
.
PIXEL
.
vol.1 no.1
.
Without Type
Mouti Anna
,
Rousoulioti Thomais
(2017)
.
Test-taking strategies use in L2 Language Assessment
.
The Second International Conference on Situating Strategy Use: Present Issues and Future Trends,
.
Koμοτηνή - Ελλάδα
.
(2016)
Without Type
Rousoulioti Thomais
,
Mouti Anna
(2016)
.
Dealing with Unknown Words in L2 Reading: Vocabulary Discovery and Lexical Inferencing Strategies
.
Colombian Applied Linguistics Journal
.
vol.18 no.1 p.56-70
.
(2015)
Without Type
Μουτή Άννα
(2015)
.
Στιλ Μάθησης και Γλωσσική Επίδοση
.
Μοντέλα Αναλυτικών Προγραμμάτων για τη διδασκαλία της Ελληνικής ως δεύτερης/ξένης γλώσσας
.
Επιμέλεια:Στο Θ. Ρουσουλιώτη & Β. Παναγιωτίδου (Επιμ.)
.
Without Type
Κοψίδου Ι
,
Μουτή Άννα
(2015)
.
Τεχνικές Αξιολόγησης στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση
.
20ου Διεθνούς Συνεδρίου "Κοινωνική Παιδαγωγική, Διαπολιτισμικότητα, Συμβουλευτική και Ειδική Αγωγή"
.
Greece - Patra
.
Without Type
Κοψίδου Ι
,
Μουτή Άννα
(2015)
.
Διδακτική πρόταση για το επίπεδο Α1 για εφήβους και ενηλίκους: Αναγνώριση Ταυτότητας: Ηλεκτρονικό υποστηρικτικό υλικό του νέου μοντέλου Αναλυτικών Προγραμμάτων (ΑΠ) του ΚΕΓ
.
Τακούδα Χ
,
Μουτή Άννα
(2015)
.
Διδακτική πρόταση για το επίπεδο Β2 για εφήβους και ενηλίκους: Αναγνώριση (Επαγγελματικής) Ταυτότητας. : Ηλεκτρονικό υποστηρικτικό υλικό του νέου μοντέλου Αναλυτικών Προγραμμάτων (ΑΠ) του ΚΕΓ
.
Without Type
Υψηλάντης Γεώργιος
,
Μουτή Άννα
(2015)
.
Ατομικές διαφορές στην απόκτηση/εκμάθηση δεύτερης γλώσσας: Στιλ και στρατηγικές μάθησης
.
ΣΕΑΒ Εθνικό Μετσόβειο Πολυτεχνείο
.
(2014)
Without Type
Mouti Anna
,
Ypsilantis Georgios
(2014)
.
Method-effect on Test-takers’ Performance and Confidence in Language Tests
.
e-TEALS: An e-journal of Teacher Education and Applied Language Studies
.
vol.5 no.5 p.65-81
.
Tsopanoglou Antonios
,
Ypsilantis Georgios
,
Mouti Anna
(2014)
.
Piloting a polychotomous partial-credit scoring procedure in a multiple-choice test
.
Language Learning in Higher Education
.
vol.4 no.1 p.43–58
.
(2012)
Without Type
Μουτή Άννα
,
Υψηλάντης Γεώργιος
,
Τσοπάνογλου Αντώνιος
(2012)
.
Εξετάζοντας τη δικαιότητα στα τεστ πολλαπλής επιλογής
.
Selected Papers from the 10th International Conference of Greek Linguistics
.
Komotini - Greece
.
p.965-972
.
(2011)
Without Type
Κοψίδου Ι
,
Μουτή Άννα
(2011)
.
Αξιολογώντας την Επάρκεια της Ελληνομάθειας για Ακαδημαϊκούς Σκοπούς
.
31ης Συνάντησης του Τομέα Γλωσσολογίας, Α.Π.Θ., Θεσσαλονίκη
.
Greece - Thessaloniki
.
(2010)
Without Type
Κοψίδου Ι
,
Μουτή Άννα
(2010)
.
Κριτήρια και Τρόπος Βαθμολόγησης στην Κατάταξη της Ελληνομάθειας
.
Νέα Παιδεία
.
no.133
.
Without Type
Κοψίδου Ι
,
Μουτή Άννα
,
Πασιά Α
(2010)
.
Εξετάζοντας την Ελληνική ως Δεύτερη/Ξένη για την Εισαγωγή στην Ελληνική Τριτοβάθμια Εκπαίδευση
.
2nd ESP Conference, TEI of Kavala, Καβάλα
.
Greece - Καβάλα
.
Μουτή Άννα
,
Κοψίδου Ι
,
Κούλαλη Ε
(2010)
.
Η Κατανόηση Γραπτού Λόγου στην Επάρκεια της Ελληνομάθειας
.
Συνέδριο «Η διδακτική της Ελληνικής ως δεύτερης/ξένης γλώσσας», Νυμφαίο, Φλώρινα
.
Greece - Νυμφαίο
.
(2009)
Without Type
Κοψίδου Ι
,
Μουτή Άννα
(2009)
.
Η Παραγωγή Προφορικού Λόγου σε Κατατακτήριο Τεστ Ελληνομάθειας
.
Περιοδικό Σύγχρονη Εκπαίδευση
.
no.156
.
Without Type
Κοψίδου Ι
,
Μάρκου Β
,
Mouti Anna
,
Rousoulioti Thomais
(2009)
.
Are strategies teachable? Developing strategies in Foreign Language Education for autonomy
.
Πρακτικά του 18ου Διεθνές Συμποσίου Θεωρητικής και Εφαρμοσμένης Γλωσσολογίας
.
Θεσσαλονίκη - Ελλάδα
.
Θεσσαλονίκη
.
Μονοχρωμία
.
p.199-208
.
Μουτή Άννα
,
Πασιά Α
(2009)
.
«Η Ειδική Χρήση στην Ελληνομάθεια»
.
3ο Διεθνές Συνέδριο για τη Διδασκαλία της Νέας Ελληνικής ως Ξένης Γλώσσας, ΕΚΠΑ, Αθήνα
.
Greece - Αθήνα
.
(2008)
Without Type
Μουτή Άννα
(2008)
.
Η Μέτρηση των Στιλ Μάθησης στην Αξιολόγηση της Ξένης Γλώσσας
.
Επιθεώρηση Εκπαιδευτικών Θεμάτων
.
Μουτή Άννα
(2008)
.
Η Αυθεντικότητα στην Αξιολόγηση της Γλωσσομάθειας
.
Παιδαγωγική Επιθεώρηση
.
no.46
.
Without Type
Mouti Anna
(2008)
.
Test Takers’ Learning Styles and Language Test Task Types
.
International Conference, English Language and Literature Studies: structures across cultures ELLSSAC, University of Belgrade
.
Σερβία
.
(2007)
Without Type
Markou V
,
Mouti Anna
(2007)
.
Learning Styles meet Communication in the Language Classroom
.
Primenjena lingvistika 7
.
Without Type
Μουτή Άννα
(2007)
.
Στιλ Μάθησης και Επίδοση στο Γλωσσικό Τεστ
.
Διεθνές Συνέδριο για τη Διδακτική της Ελληνικής γλώσσας ως δεύτερης/ξένης, Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας, Φλώρινα
.
Greece - Florina
.
(2006)
Without Type
Mouti Anna
(2006)
.
Specifying the appropriate balance among the language test evaluation criteria
.
International Conference “English Language and Literature Studies: Interfaces and Integrations”, University of Belgrade, Belgrade
.
Μουτή Άννα
(2006)
.
Συγκριτική Αξιολόγηση Γλωσσικών Τεστ
.
5ου Διεθνές Συνέδριο για την Εκμάθηση της Ξένης Γλώσσας για Ειδικούς και Ακαδημαϊκούς Σκοπούς
.
Greece - Thessaloniki
.
(2005)
Without Type
Mouti Anna
(2005)
.
English Language Proficiency Tests for Specific Purposes in Greece
.
1st ESP Conference on “Teaching Foreign Languages For Specific Purposes: A trend or a demand?”, Τ.Ε.Ι. Καβάλας, Καβάλα
.
Greece - Καβάλα
.
Μουτή Άννα
,
Σκρεμμύδα Ν
(2005)
.
Η εξ αποστάσεως αυτοδιδασκαλία της ξένης γλώσσας. Διδακτικό υλικό και λεξικά στο Διαδίκτυο για την Ιταλική γλώσσα
.
2ο Πανελλήνιο Συνέδριο Πληροφορική και Εκπαίδευση, ΣΕΠΔΕΘ, Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη
.
Μουτή Άννα
(2005)
.
Αξιολόγηση του Κρατικού Πιστοποιητικού Ελληνομάθειας ως προς την αυθεντικότητα.»
.
25η Συνάντησης του τομέα Γλωσσολογίας, Φιλοσοφική Σχολή, Α.Π.Θ
.
Μουτή Άννα
(2005)
.
Οι δραστηριότητες στο Κρατικό Πιστοποιητικό Ελληνομάθειας»
.
8ο Διεθνές Συνέδριο «Διαπολιτισμική Εκπαίδευση και τα Ελληνικά ως Δεύτερη ή Ξένη Γλώσσα», Πανεπιστήμιο Πατρών
.
Greece - Patra
.
Μουτή Άννα
(2005)
.
Τα Κείμενα στο Κρατικό Πιστοποιητικό Ελληνομάθειας
.
9ου Διεθνούς Συνεδρίου «Διαπολιτισμική Εκπαίδευση και τα Ελληνικά ως Δεύτερη ή Ξένη Γλώσσα
.
Greece - Patra
.
Aggiornato: 2022-02-28