Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Μονάδα Διασφάλισης Ποιότητας
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Είσοδος
Αρχή
Το ΑΠΘ
Πολιτική Ποιότητας
Πιστοποίηση
Διασφάλιση Ποιότητας
Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας
Είστε εδώ
Αρχή
»
Αναφορά Βιογραφικών
Βιογραφικό Σημείωμα
Ανάπτυξη
|
Σύμπτυξη
Άννα Μουτή
Επίκουρη Καθηγήτρια, Τμήμα Ιταλικής Γλώσσας και Φιλολογίας
Προσωπικά Στοιχεία
mouti@itl.auth.gr
https://www.researchgate.net/profile/Anna_Mouti
Scopus ID
57208404269
Γνωστικό Αντικείμενο
:
«Θεωρίες απόκτησης δεύτερης γλώσσας και εφαρμογές τους στην απόκτηση της Ιταλικής»
Επιστημονική Ειδίκευση
:
Εκπαίδευση
Ξένες γλώσσες
Γλωσσική Εκπαίδευση, Εφαρμοσμένη Γλωσσολογία
Εκπαίδευση
Προπτυχιακές Σπουδές
2001
Πτυχίο
Ιταλικής Γλώσσας και Φιλολογίας
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Ελλάδα
2004
Πτυχίο
Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Ελλάδα
Μεταπτυχιακές Σπουδές
2004
ΜΔΕ
ΔΠΜΣ Επιστήμες της Γλώσσας και της Επικοινωνίας
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Ελλάδα
Διδακτική των Γλωσσών
Διδακτορικό Δίπλωμα
2012
ΔΔ
ΔΠΜΣ Επιστήμες της Γλώσσας και της Επικοινωνίας στο Νέο Οικονομικό Περιβάλλον
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Ελλάδα
Εφαρμοσμένη Γλωσσολογία
Διδακτικό Έργο
Μαθήματα Χειμερινού εξαμήνου ακαδημαϊκού έτους 2021–22
ΤΜΗΜΑ ΙΤΑΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ
11425
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΓΛΩΣΣΟΛΟΓΙΑ
11426
ΑΤΟΜΙΚΕΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΣΤΗΝ ΑΠΟΚΤΗΣΗ/ ΕΚΜΑΘΗΣΗ ΔΕΥΤΕΡΗΣ ΞΕΝΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
11427
ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΔΕΥΤΕΡΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΓΛΩΣΣΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
11428
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΓΛΩΣΣΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
11472
ΑΓΓΛΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΓΙΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΗ ΧΡΗΣΗ Ι
11473
ΑΓΓΛΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΓΙΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΗ ΧΡΗΣΗ ΙΙ
11474
ΑΓΓΛΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΓΙΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΗ ΧΡΗΣΗ ΙΙΙ
11475
ΑΓΓΛΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΓΙΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΗ ΧΡΗΣΗ IV
ΞΓ1101
ΑΓΓΛΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Ι
ΞΓ1102
ΑΓΓΛΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΙΙ
ΞΓ1201
ΑΓΓΛΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΙΙΙ
Μαθήματα Εαρινού εξαμήνου ακαδημαϊκού έτους 2021–22
ΤΜΗΜΑ ΙΤΑΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ
11425
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΓΛΩΣΣΟΛΟΓΙΑ
11426
ΑΤΟΜΙΚΕΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΣΤΗΝ ΑΠΟΚΤΗΣΗ/ ΕΚΜΑΘΗΣΗ ΔΕΥΤΕΡΗΣ ΞΕΝΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
11427
ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΔΕΥΤΕΡΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΓΛΩΣΣΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
11428
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΓΛΩΣΣΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
11472
ΑΓΓΛΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΓΙΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΗ ΧΡΗΣΗ Ι
11473
ΑΓΓΛΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΓΙΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΗ ΧΡΗΣΗ ΙΙ
11474
ΑΓΓΛΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΓΙΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΗ ΧΡΗΣΗ ΙΙΙ
11475
ΑΓΓΛΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΓΙΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΗ ΧΡΗΣΗ IV
ΞΓ1102
ΑΓΓΛΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΙΙ
ΞΓ1202
ΑΓΓΛΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ IV
Επίβλεψη Εργασιών
Εργασίες Φοιτητών εντός ΑΠΘ
Δεν βρέθηκαν αποτελέσματα.
Ερευνητικά Έργα
Συντονισμός
2022–2022
Πιλοτική Εφαρμογή του Οδηγού αναφοράς για τον Γραμματισμό και τη Δεύτερη Γλώσσα για τη Γλωσσική Ένταξη Ενηλίκων Μεταναστών - LASLLIAM
2022–2022
Μετάφραση Κλιμάκων και Περιγραφητών του Οδηγού Αναφοράς για τον γραμματισμό και τη δεύτερη γλώσσα για την Γλωσσική Ένταξη Ενηλίκων Μεταναστών - LASLLIAM
2021–2022
Γλωσσικά Ρεπερτόρια, Πολλαπλογλωσσικά Προφίλ και (Πολυ)Γλωσσικές Ανάγκες Ενηλίκων Προσφύγων και Μεταναστών σε Ελλάδα και Ιταλία: Σημεία Διεπαφής και Εστίαση στην Ελληνική και την Ιταλική ως Γ2
2021–2021
Έλεγχος εγκυρότητας του οδηγού αναφοράς για τον Γραμματισμό και τη Δεύτερη Γλώσσα για τη Γλωσσική Ένταξη Ενηλίκων Μεταναστών - LASLLIAM
Συμμετοχή
2020–2022
Πληρωμή μελών ΔΕΠ απο ΕΜΠ (ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΣΟΒΕΙΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ)
2018–2019
Πρόγραμμα Διδακτικής Ξένων Γλωσσών ΑΠΘ
2014–2016
Οργανωτική υποστήριξη κινητικότητας φοιτητών και μελών προσωπικού ERASMUS + για τα ακαδημαϊκά έτη 2014-2016.
2014–2014
Σεμινάριο: "Διδασκαλία της Ελληνικής ως δεύτερης/ξένης γλώσσας: Διδακτικές προσεγγίσεις και (πολυ)πολιτισμικές προκλήσεις"
2013–2014
Ακαδημαϊκή συνεργασία Α.Π.Θ. - Ελληνικής Εταιρείας "Παιδεία"
2012–2013
Εντατικά μαθήματα γλώσσας και πολιτισμού σε φοιτητές του προγράμματος EILC 2012-2013
2011–2022
Αμοιβή μελών ΔΕΠ (Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο)
2011–2012
Εντατικά γλωσσικά μαθήματα και πολιτισμού ERASMUS σε φοιτητές EILC 2011-2012
2010–2014
Εκπαίδευση αλλοδαπών και παλιννοστούντων μαθητών Α.Π. 2
2010–2014
Εκ του σύνεγγυς και εξ αποστάσεως επιμόρφωση αξιολογητών ιταλικής (Δράση 2.15)
2010–2011
Προγράμματα διδασκαλίας ελληνικής γλώσσας και πολιτισμού σε υποτρόφους του ΙΚΥ
2009–-0001
Εξετάσεις πιστοποιητικού επάρκειας της ελληνομάθειας του κέντρου Ελληνικής Γλώσσας
2006–2010
Υποτροφίες Αριστείας - Βραβεία Αριστείας & Καινοτομίας από την Επιτροπή Ερευνών του Α.Π.Θ
2006–2010
Ιάσωνας
2005–-0001
Προγράμματα διδασκαλίας ελληνικής γλώσσας και πολιτισμού
2002–2011
Ακαδημαϊκή συνεργασία Α.Π.Θ. - Ελληνικής Εταιρείας "Παιδεία"
-0001–-0001
Αμοιβές Μελών ΔΕΠ (ΥΠΕΠΘ-ΚΕΝΤΡΟ ΕΛΛΗΝ.ΓΛΩΣΣΑΣ)
Δημοσιεύσεις
(2021)
Άρθρο σε Περιοδικό
Epsimari C
,
Mouti Anna
(2021)
.
Conceptual metaphors, plurilingualism and second language acquisition: A refugee education case study
.
Journal of Bilingual Education and Bilingualism
.
Manoli P
,
Mouti Anna
,
Kantzou V
(2021)
.
Children with a Refugee and Migrant Background in the Greek Formal Education: A Study of Language Support Classes
.
Multilingual Academic Journal of Education and Social Sciences
.
τόμ.9 αρ.1 σ.1-15
.
Πασιά Α
,
Μουτή Άννα
(2021)
.
Δια Βίου Εκμάθηση Ξένων Γλωσσών: Επίπεδα Γλωσσομάθειας και εφαρμογές στην Ελληνική ως Γ2
.
Nέος Παιδαγωγός
.
τόμ.23
.
Κεφάλαιο σε Συλλογικό Τόμο ή Λήμμα σε Λεξικό/Εγκυκλοπαίδεια
Gkaintartzi A
,
Mouti Anna
,
Papapostolou A
,
Sarantopoulou A
(2021)
.
Language education for refugees and migrants in the Greek context: the stories of language teachers within formal and non-formal educational settings
.
Challenges and Initiatives in Refugee Education: the case of Greece
.
Επιμέλεια:Chatzidaki, A. & Tsokalidou, R. (eds)
.
Mouti Anna
,
Kantzou V
,
Manoli P
(2021)
.
Language Education to refugee and asylum-seeking children in Greece in Non-formal settings
.
Migration and Language Education in Southern Europe
.
Επιμέλεια:Μ. Matthaioudakis, Ε. Griva και Μ. Moumtzi (Eds.),
.
Mouti Anna
,
Maligkoudi C
,
Gogonas N
(2021)
.
Assessing Language Needs of Adult Refugees and Migrants in Greece
.
Collated Papers for the ALTE 7th International Conference, Madrid
.
Ανακοίνωση σε Συνέδριο
Mouti Anna
,
Maligkoudi C
(2021)
.
Literacy and Language Education of adult refugees and migrants: Students’ profiles, challenges and teaching practices
.
9ème Congrès International de l’Association EDILIC. Approches plurielles, compétences plurilingues, appropriations langagières : l’apprenant.e au centre des réalités éducatives
.
Greece - Thessaloniki
.
Mouti Anna
,
Maligkoudi C
(2021)
.
Literacy profiles and SLA: The case of non-literate or/ and low-literate adult refugees and migrants
.
World Congress-AILA 2021
.
the Netherlands - University of Groningen
.
(2020)
Άρθρο σε Περιοδικό
Papapostolou A
,
Manoli P
,
Mouti Anna
(2020)
.
Challenges and Needs in the Context of Formal Language Education to Refugee Children and Adolescents in Greece
.
Journal of Teacher Education and Educators
.
τόμ.9 αρ.1 σ.7-22
.
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Παπαποστόλου Α
,
Mouti Anna
(2020)
.
Implementing an innovative curriculum for young refugees in a non-formal educational setting in Greece
.
4th International Conference “Education Across Borders”, Education in the 21st Century: Challenges and Perspectives
.
Greece - Florina
.
(2019)
Άρθρο σε Περιοδικό
Tsokalidou Petroula
,
Gkaintartzi Anastasia
,
Mouti Anna
,
Skourtou Eleni
(2019)
.
Language teachers’ perceptions of multilingualism and language teaching: The case of the postgraduate programme “LRM”. Special Section: Language learning for and with refugees in higher education
.
Language Learning in Higher Education
.
τόμ.9 αρ.1 σ.33-54
.
Ypsilantis Georgios
,
Mouti Anna
(2019)
.
Fairness and Ethics in Multiple Choice (MC) Scoring: An Empirical Study
.
Journal of Language and Education
.
τόμ.5 αρ.1 σ.85-97
.
Μουτή Άννα
,
Υψηλάντης Γεώργιος
(2019)
.
Διερεύνηση γνωστικών στιλ στο ελληνικό ακαδημαϊκό περιβάλλον
.
Ζητήματα Γλώσσας Ετερότητας και Εκπαίδευσης
.
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Mouti Anna
,
Rousoulioti Thomais
,
Ypsilantis Georgios
(2019)
.
Test-taking strategies in L2 Language Assessment: Perceptions of L2 Learners in Greece and Cyprus
.
Situating Strategy Use in the Greek Setting
.
Επιμέλεια:Zoe Gavriilidou, Lydia Mitits, Chrisa Dourou
.
Komotini - Greece
.
Kavala
.
Saita publications
.
τόμ.1 αρ.1
.
(2018)
Άρθρο σε Περιοδικό
Mouti Anna
,
Ypsilantis Georgios
(2018)
.
Grammar and Vocabulary Testing Scores in L2 Reading
.
International Journal of Language Testing and Assessment
.
τόμ.1 αρ.1
.
Mouti Anna
,
Ypsilantis Georgios
(2018)
.
Grammar and Vocabulary Testing Scores in L2 Reading
.
International Journal of Language Testing and Assessment
.
τόμ.1 αρ.3 σ.17-21
.
(2017)
Άρθρο σε Περιοδικό
Kantzou V
,
Manoli P
,
Mouti Anna
,
Papadopoulou Maria
(2017)
.
Language Education for Refugees and Migrants: Multiple Case Studies from the Greek Context
.
Περιοδικό Διάλογοι! Θεωρία και Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
.
τόμ.3 σ.18-34
.
Ypsilantis Georgios
,
Mouti Anna
(2017)
.
Investigating Scoring Procedures in Language Testing
.
Learning and Assessment: Making the Connections
.
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Makri Aikaterini
,
Papadopoulou Maria
,
Tsokalidou Petroula
,
Skourtou Eleni
,
Arvaniti Eugenia
,
Gaintartzi Anastasia
,
Kantzou Vasiliki
,
Manoli Polyxeni
,
Markou Evi
,
Mouti Anna
,
Palaiologou Nektaria
,
Kitsiou Roula
(2017)
.
Tutor practices in new HOU programmes. Stories from the trenches: the case of LRM (Language Education for Refugees and Migrants)
.
Proceedings of ICODL 2017 (International Conference in Open and Distance Learning)
.
Αθήνα - Ελλάδα
.
σ.70-80
.
Ypsilantis Georgios
,
Mouti Anna
(2017)
.
Examining on-line long-term vocabulary supportive feedback strategies
.
ICT for language learning
.
Florence - Italy
.
Italy
.
PIXEL
.
τόμ.1 αρ.1
.
Ανακοίνωση σε Συνέδριο
Mouti Anna
,
Rousoulioti Thomais
(2017)
.
Test-taking strategies use in L2 Language Assessment
.
The Second International Conference on Situating Strategy Use: Present Issues and Future Trends,
.
Koμοτηνή - Ελλάδα
.
(2016)
Άρθρο σε Περιοδικό
Rousoulioti Thomais
,
Mouti Anna
(2016)
.
Dealing with Unknown Words in L2 Reading: Vocabulary Discovery and Lexical Inferencing Strategies
.
Colombian Applied Linguistics Journal
.
τόμ.18 αρ.1 σ.56-70
.
(2015)
Κεφάλαιο σε Συλλογικό Τόμο ή Λήμμα σε Λεξικό/Εγκυκλοπαίδεια
Μουτή Άννα
(2015)
.
Στιλ Μάθησης και Γλωσσική Επίδοση
.
Μοντέλα Αναλυτικών Προγραμμάτων για τη διδασκαλία της Ελληνικής ως δεύτερης/ξένης γλώσσας
.
Επιμέλεια:Στο Θ. Ρουσουλιώτη & Β. Παναγιωτίδου (Επιμ.)
.
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Κοψίδου Ι
,
Μουτή Άννα
(2015)
.
Τεχνικές Αξιολόγησης στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση
.
20ου Διεθνούς Συνεδρίου "Κοινωνική Παιδαγωγική, Διαπολιτισμικότητα, Συμβουλευτική και Ειδική Αγωγή"
.
Ελλάδα - Πάτρα
.
Μελέτη - Τεχνική Αναφορά
Κοψίδου Ι
,
Μουτή Άννα
(2015)
.
Διδακτική πρόταση για το επίπεδο Α1 για εφήβους και ενηλίκους: Αναγνώριση Ταυτότητας: Ηλεκτρονικό υποστηρικτικό υλικό του νέου μοντέλου Αναλυτικών Προγραμμάτων (ΑΠ) του ΚΕΓ
.
Τακούδα Χ
,
Μουτή Άννα
(2015)
.
Διδακτική πρόταση για το επίπεδο Β2 για εφήβους και ενηλίκους: Αναγνώριση (Επαγγελματικής) Ταυτότητας.: Ηλεκτρονικό υποστηρικτικό υλικό του νέου μοντέλου Αναλυτικών Προγραμμάτων (ΑΠ) του ΚΕΓ
.
Βιβλίο - Διδακτικό Εγχειρίδιο
Υψηλάντης Γεώργιος
,
Μουτή Άννα
(2015)
.
Ατομικές διαφορές στην απόκτηση/εκμάθηση δεύτερης γλώσσας: Στιλ και στρατηγικές μάθησης
.
ΣΕΑΒ Εθνικό Μετσόβειο Πολυτεχνείο
.
(2014)
Άρθρο σε Περιοδικό
Mouti Anna
,
Ypsilantis Georgios
(2014)
.
Method-effect on Test-takers’ Performance and Confidence in Language Tests
.
e-TEALS: An e-journal of Teacher Education and Applied Language Studies
.
τόμ.5 αρ.5 σ.65-81
.
Tsopanoglou Antonios
,
Ypsilantis Georgios
,
Mouti Anna
(2014)
.
Piloting a polychotomous partial-credit scoring procedure in a multiple-choice test
.
Language Learning in Higher Education
.
τόμ.4 αρ.1 σ.43–58
.
(2012)
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Μουτή Άννα
,
Υψηλάντης Γεώργιος
,
Τσοπάνογλου Αντώνιος
(2012)
.
Εξετάζοντας τη δικαιότητα στα τεστ πολλαπλής επιλογής
.
Selected Papers from the 10th International Conference of Greek Linguistics
.
Komotini - Greece
.
σ.965-972
.
(2011)
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Κοψίδου Ι
,
Μουτή Άννα
(2011)
.
Αξιολογώντας την Επάρκεια της Ελληνομάθειας για Ακαδημαϊκούς Σκοπούς
.
31ης Συνάντησης του Τομέα Γλωσσολογίας, Α.Π.Θ., Θεσσαλονίκη
.
Greece - Thessaloniki
.
(2010)
Άρθρο σε Περιοδικό
Κοψίδου Ι
,
Μουτή Άννα
(2010)
.
Κριτήρια και Τρόπος Βαθμολόγησης στην Κατάταξη της Ελληνομάθειας
.
Νέα Παιδεία
.
αρ.133
.
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Κοψίδου Ι
,
Μουτή Άννα
,
Πασιά Α
(2010)
.
Εξετάζοντας την Ελληνική ως Δεύτερη/Ξένη για την Εισαγωγή στην Ελληνική Τριτοβάθμια Εκπαίδευση
.
2nd ESP Conference, TEI of Kavala, Καβάλα
.
Greece - Καβάλα
.
Μουτή Άννα
,
Κοψίδου Ι
,
Κούλαλη Ε
(2010)
.
Η Κατανόηση Γραπτού Λόγου στην Επάρκεια της Ελληνομάθειας
.
Συνέδριο «Η διδακτική της Ελληνικής ως δεύτερης/ξένης γλώσσας»
.
Ελλάδα - Νυμφαίο Φλώρινα
.
(2009)
Άρθρο σε Περιοδικό
Κοψίδου Ι
,
Μουτή Άννα
(2009)
.
Η Παραγωγή Προφορικού Λόγου σε Κατατακτήριο Τεστ Ελληνομάθειας
.
Περιοδικό Σύγχρονη Εκπαίδευση
.
αρ.156
.
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Κοψίδου Ι
,
Μάρκου Β
,
Mouti Anna
,
Rousoulioti Thomais
(2009)
.
Are strategies teachable? Developing strategies in Foreign Language Education for autonomy
.
Πρακτικά του 18ου Διεθνές Συμποσίου Θεωρητικής και Εφαρμοσμένης Γλωσσολογίας
.
Θεσσαλονίκη - Ελλάδα
.
Θεσσαλονίκη
.
Μονοχρωμία
.
σ.199-208
.
Μουτή Άννα
,
Πασιά Α
(2009)
.
Η Ειδική Χρήση στην Ελληνομάθεια
.
3ο Διεθνές Συνέδριο για τη Διδασκαλία της Νέας Ελληνικής ως Ξένης Γλώσσας, ΕΚΠΑ, Αθήνα
.
Ελλάδα - Αθήνα
.
(2008)
Άρθρο σε Περιοδικό
Μουτή Άννα
(2008)
.
Η Μέτρηση των Στιλ Μάθησης στην Αξιολόγηση της Ξένης Γλώσσας
.
Επιθεώρηση Εκπαιδευτικών Θεμάτων
.
Μουτή Άννα
(2008)
.
Η Αυθεντικότητα στην Αξιολόγηση της Γλωσσομάθειας
.
Παιδαγωγική Επιθεώρηση
.
αρ.46
.
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Mouti Anna
(2008)
.
Test Takers’ Learning Styles and Language Test Task Types
.
International Conference, English Language and Literature Studies: structures across cultures ELLSSAC, University of Belgrade
.
Σερβία
.
(2007)
Άρθρο σε Περιοδικό
Markou V
,
Mouti Anna
(2007)
.
Learning Styles meet Communication in the Language Classroom
.
Primenjena lingvistika 7
.
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Μουτή Άννα
(2007)
.
Στιλ Μάθησης και Επίδοση στο Γλωσσικό Τεστ
.
Διεθνές Συνέδριο για τη Διδακτική της Ελληνικής γλώσσας ως δεύτερης/ξένης, Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας, Φλώρινα
.
Greece - Florina
.
(2006)
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Mouti Anna
(2006)
.
Specifying the appropriate balance among the language test evaluation criteria
.
International Conference “English Language and Literature Studies: Interfaces and Integrations”, University of Belgrade, Belgrade
.
Μουτή Άννα
(2006)
.
Συγκριτική Αξιολόγηση Γλωσσικών Τεστ
.
5ου Διεθνές Συνέδριο για την Εκμάθηση της Ξένης Γλώσσας για Ειδικούς και Ακαδημαϊκούς Σκοπούς
.
Greece - Thessaloniki
.
(2005)
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Mouti Anna
(2005)
.
English Language Proficiency Tests for Specific Purposes in Greece
.
1st ESP Conference on “Teaching Foreign Languages For Specific Purposes: A trend or a demand?”, Τ.Ε.Ι. Καβάλας, Καβάλα
.
Greece - Καβάλα
.
Μουτή Άννα
,
Σκρεμμύδα Ν
(2005)
.
Η εξ αποστάσεως αυτοδιδασκαλία της ξένης γλώσσας: Διδακτικό υλικό και λεξικά στο Διαδίκτυο για την Ιταλική γλώσσα
.
2ο Πανελλήνιο Συνέδριο Πληροφορική και Εκπαίδευση, ΣΕΠΔΕΘ, Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη
.
Μουτή Άννα
(2005)
.
Αξιολόγηση του Κρατικού Πιστοποιητικού Ελληνομάθειας ως προς την αυθεντικότητα
.
25η Συνάντησης του τομέα Γλωσσολογίας, Φιλοσοφική Σχολή, Α.Π.Θ
.
Μουτή Άννα
(2005)
.
Οι δραστηριότητες στο Κρατικό Πιστοποιητικό Ελληνομάθειας»
.
8ο Διεθνές Συνέδριο «Διαπολιτισμική Εκπαίδευση και τα Ελληνικά ως Δεύτερη ή Ξένη Γλώσσα», Πανεπιστήμιο Πατρών
.
Greece - Patra
.
Μουτή Άννα
(2005)
.
Τα Κείμενα στο Κρατικό Πιστοποιητικό Ελληνομάθειας
.
9ου Διεθνούς Συνεδρίου «Διαπολιτισμική Εκπαίδευση και τα Ελληνικά ως Δεύτερη ή Ξένη Γλώσσα
.
Greece - Patra
.
Ενημερώθηκε: 2022-06-16