Direkt zum Inhalt
Μονάδα Διασφάλισης Ποιότητας
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Anmelden
Sie sind hier
Startseite
»
e-Curriculum Vitae
Curriculum Vitae
Expand
|
Collapse
Melanthia Kontopoulou-Kokkinaki
Associate Professor, School of Early Childhood Education
Personal Information
2310995027
melanthi@nured.auth.gr
Scopus ID
55967781000
Γνωστικό Αντικείμενο
:
Κλινική ψυχολογία με έμφαση στησυναισθηματική και κοινωνική εξέλιξη του παιδιού
Επιστημονική Ειδίκευση
:
Κατάρτιση εκπαιδευτικών
Ψυχολογία
Education
Προπτυχιακές Σπουδές
1974
Πτυχίο
Πανεπιστήμιο Γενεύης
Switzerland
κλινική ψυχολογία
Μεταπτυχιακές Σπουδές
1975
Μεταπτυχιακό δίπλωμα
πανεπιστήμιο Γενεύης
Switzerland
κλινική ψυχολογία
1976
Μεταπτυχικό δίπλωμα εξειδίκευσης
Paris V Rene Descartes
France
Κλινική ψυχολογία
Διδακτορικό Δίπλωμα
1990
Διδακτορική διατριβή
ΦΠΨ
Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
Greece
Course Work
Courses of Winter semester of 2017–18 academic year
TMĪMA EPISTĪMŌN PROSCΗOLIKĪS AGŌGĪS KAI EKPAIDEUSĪS
Γ.1.002
LANGUAGE DEVELOPMENT AND DISORDERS
Γ.1.003
SOCIALIZATION OF PRESCHOOL AGE CHILDREN
Ζ.1.260
DEVELOPMENTAL PSYCHOPATHOLOGY
ΥΒ.1.005
SPECIFIC DEVELOPMENTAL DISORDERS-LEARNING DISABILITIES
ΕΠ.2.034
CHILDREN IN STRESSFUL CONDITIONS
ΥΒ.1.004
PSYCHOSOCIAL DEVELOPMENT AND TREATMENT OF PRESCHOOL CHILDREN S PROBLEMS
DIATMĪMATIKO PROGRAMMA METAPTYCΗIAKŌN SPOUDŌN ME TITLO "PSYCΗOPAIDAGŌGIKĪ TĪS ENTAXĪS: ENA SCΗOLEIO GIA OLOUS"
ΑΚΑ.005
PARENTS AND TEACHERS CONSULTANCY AND SUPPORT
Courses of Spring semester of 2017–18 academic year
TMĪMA EPISTĪMŌN PROSCΗOLIKĪS AGŌGĪS KAI EKPAIDEUSĪS
Δ.1.050
LEARNING DISABILITIES
ΣΤ.1.240
CHILDREN WITH PSYCHOSOCIAL DIFFICULTIES
ΥΒ.1.005
SPECIFIC DEVELOPMENTAL DISORDERS-LEARNING DISABILITIES
ΕΠ.2.034
CHILDREN IN STRESSFUL CONDITIONS
ΠΡ.3.061
EARLY CHILDHOOD PEDAGOGY AND PRACTICE I
ΥΒ.1.004
PSYCHOSOCIAL DEVELOPMENT AND TREATMENT OF PRESCHOOL CHILDREN S PROBLEMS
Theses Supervised
Student Theses within AUTh
2017–2018
Gkontou Alexandra. ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΕ ΓΟΝΕΙΣ: ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΩΝ ΑΠΟΨΕΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΚΑΙ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
2016–2017
Steka Antonia. Η ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ ΠΑΙΔΙΩΝ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΟ ΧΩΡΟ
Pappa Evangelia. ΟΙ ΦΟΒΟΙ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ: ΠΗΓΕΣ ΚΑΙ ΤΡΟΠΟΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ
Diamanti Konstantina. ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΣΥΓΚΡΟΥΣΕΩΝ ΜΕΤΑΞΥ ΠΑΙΔΙΩΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ: ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΣΗ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΦΥΛΟ ΚΑΙ ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΑ
2015–2016
Lampridou Eirini. ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΓΟΝΕΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΑΥΤΙΣΜΟ ΑΠΌ ΤΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΗΣ ΔΙΑΓΝΩΣΗΣ
2014–2015
Ioannidou Vasiliki. ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΩΝ ΑΠΟΨΕΩΝ ΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗ ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΗΣ ΣΩΜΑΤΙΚΗΣ ΕΠΑΦΗΣ ΣΤΗΝ ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ ΑΥΤΙΣΤΙΚΟΥ ΦΑΣΜΑΤΟΣ
2013–2014
Psarri Aikaterini. ΘΕΤΙΚΕΣ ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ ΚΑΙ ΑΓΧΟΣ ΓΟΝΕΩΝ ΜΕ ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΟ ΦΑΣΜΑ ΤΟΥ ΑΥΤΙΣΜΟΥ
Rafailidou Maria. ΟΙ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΚΡΙΣΗΣ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ:ΑΠΟΨΕΙΣ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ
2012–2013
Karadima Vasiliki. Ο ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ ΣΕ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ. ΑΠΟΨΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΕΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
2011–2012
Geladari Evangelia. ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΕ ΓΟΝΕΙΣ. ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ ΣΤΗ ΓΕΝΙΚΗ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
Vasileiou Panagiota. ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ΠΑΙΔΙΩΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΑΣΘΕΝΕΙΑΣ
2010–2011
Nerantzidou Anthoula. "Παιδιά με αυτισμό σε τμήματα ένταξης:απόψεις και εμπειρίες νηπιαγωγών"
Administrative Work
Τμήματος
#
Από
Έως
Θέση Όργανο / Επιτροπή
1
2005
2006
Director, τομέας ψυχολογίας και ειδικής αγωγής
Άλλο
#
Από
Έως
Θέση Περιγραφή
1
2011
2012
μέλος, επιτροπή"σχέση του τμήματος με κοινωνικούς πολιτιστικούς φορείς
2
2010
2011
μέλος, Εποπτικό συμβούλιο πειραματικών νηπιαγωγείων
3
2010
2011
μέλος, Επιτροπή προγράμματος σπουδών
4
2010
2011
μέλος, επιτροπή κοιωνικής πολιτικής για άτομα με ειδικές ανάγκες
5
2010
2011
εποπτικό συμβούλιο πειραματικών νηπιαγωγείων
Research Projects
2006–2008
Ψυχομετρικό κριτήριο σχολικής - κοινωνικής επάρκειας για παιδιά και εφήβους
Publications
2015
Without Type
Birbili Maria
,
Kontopoulou-Kokkinaki Melanthia
(2015)
.
Financial Education for Preschoolers: Preparing Young Children for the 21st Century
.
Childhood Education
.
vol.91 no.1 p.46-53
.
2014
Without Type
Κοντοπούλου-Κοκκινάκη Μελανθία
,
Βελλοπούλου Αγγελική
,
Καμπεζά Μαρία
,
Παναγιώτου Β
,
Ψυχίδου Π
,
Μπιρμπίλη Μαρία
,
Παπανδρέου Μαρία
(2014)
.
Προσεγγίσεις της προσωπικής - κοινωνικής ανάπτυξης στο πλαίσιο του νέου προγράμματος σπουδών προσχολικής αγωγής
.
Ο.Μ.Ε.P. Ερευνώντας τον Κόσμο του Παιδιού
.
vol.13 p.200-210
.
2011
Without Type
Κοντοπούλου Μ
(2011)
.
Νέα Πιλοτικά Προγράμματα Σπουδών. Πρόγραμμα σπουδών. Επιστημονικό Πεδίο: Προσχολική - Πρώτη Σχολική Ηλικία
.
Αθήνα
.
Παιδαγωγικό Ινστιτούτο
.
Μπιρμπίλη Μ
,
Κοντοπούλου Μ
,
Χριστοδούλου Ι
(2011)
.
Νέα Πιλοτικά Προγράμματα Σπουδών. Οδηγός εκπαιδευτικού για το πρόγραμμα σπουδών του νηπιαγωγείοιυ
.
Αθήνα
.
Παιδαγωγικό Ινστιτούτο
.
2007
Without Type
Κοντοπούλου-Κοκκινάκη Μελανθία
(2007)
.
Παιδί και Ψυχοκοινωνικές Δυσκολίες: Μια Ψυχοδυναμική Οπτική
.
Au;hna
.
Gutenberg
.
Aktualisiert: 2018-08-27